automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ikarus, osa 5
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Kaua need Ganz Ikarused meil liikvel olid? Kas nende ost tasus ära? Ei mäleta, et nad väga kaua oleks olnud... Toodi nad kuskil 1995 paiku ja kadusid nad ju üsna pea?
aatso Kirjutas:Kaua need Ganz Ikarused meil liikvel olid? Kas nende ost tasus ära? Ei mäleta, et nad väga kaua oleks olnud... Toodi nad kuskil 1995 paiku ja kadusid nad ju üsna pea?
Postitus nr 607.
oxygen Kirjutas:http://tallinn.mashke.org/trollid/Ikarus-280.html

Toodud tabelis 430 mahakandeaeg oli kindlalt hiljem. Ma sain sellest veel 2004a. suvel liinil pilte teha!
EdR Kirjutas:
oxygen Kirjutas:http://tallinn.mashke.org/trollid/Ikarus-280.html

Toodud tabelis 430 mahakandeaeg oli kindlalt hiljem. Ma sain sellest veel 2004a. suvel liinil pilte teha!
430 m/k (tegelikult viimane sõit) kuupäev jäi lahtiseks, aga oma viimase sõidu tegi ta augusti lõpupäevil 2004, vaid paar päeva enne 431 viimast sõitu (1.09.2004). Mis kuupäeval nendele trollidele raamatupidamases kriips peale tõmmati, pole kahjuks teada!
Kui 8. septembril 2004 depoos 431 lammutamine käis, siis oli 430 depoo õuel veel täiesti korras ja seisis sõiduvalmis trollide hulgas. Kas ta tõesti siis juba üle nädala samal kohal oli seisnud, ei tea, aga mul on küll kogu aeg meeles olnud, et 430 oli viimane.

Tabeli kuupäev 22.1.2004 on muidugi vale. Samas galeriiski on veel hiljem tehtud pilte. Parandan ära, kui mahti saan.
Väliselt sõidukorras trollina (tervikuna) oli 430 veel mitu kuud viimane selsamal kohal seal platsil (lammutati alles kusagil novembris-detsembris 2004), aga liinil käis viimasena ikkagi 431
430 kanti maha pärast avariid Estonia juures 2004. augustis, kui tal raam puruks sòideti.
Regardman Kirjutas:430 kanti maha pärast avariid Estonia juures 2004. augustis, kui tal raam puruks sòideti.
Täpsustaks ikkagi veel: augisti lõpus jäeti ta seisma, aga millal ametlikult maha kanti, seda täpselt ei teagi. Ilmselt tehti seda septembris ja siis juba koos 431-ga Smile
Seal Tallinna kodulehel on ka eri masinatüüpidel erinevat moodi need lõpuandmed: kord on viimane sõit, kord mahakandmine, mõningate tüüpide puhul mõlemad kuupäevad, seega paras segadus Sad
oxygen Kirjutas:See Harutee pood on täitsa olemas.

Siin nupuke Õhtulehest 28.06.1999. Siis kui see veel töötas. (kolmandad uksed siin kinni kaetud, Edri pildil mitte!).

[Pilt: l280699cd4.jpg]
Kui pildiallkirja kolm esimest rida on läbi loetud, on pilt selge Big Grin
Minu jaoks üllatav, et see buss tollal veel sõidukorras oli. Arvasin, et lohistati sinna kohale ja seal seisiski. Aga sellisel juhul võimalik, et oma praegusesse asukohta on ta lausa ise sõitnud.

Võibolla see praegune asukoht oligi tollaseks "ööparklaks".
2 aastat tagasi seal Haruteel ühe koos ühe foorumlasega käies ,väitis kohalik taat ,et buss pidi laksust käima minema.Paraku jäi püha üritus ära.Kuna see taat oli ise laksanud juba ja meie lahkumisel nägi ta juba õiglase und.Waevalt nüüd nende paari aastaga seal bussi juures muutunud on?Ehk vaid rohkem väsinud olekus.
Albu Kirjutas:
oxygen Kirjutas:See Harutee pood on täitsa olemas.

Siin nupuke Õhtulehest 28.06.1999. Siis kui see veel töötas. (kolmandad uksed siin kinni kaetud, Edri pildil mitte!).

[Pilt: l280699cd4.jpg]

2492?!?
sasstak Kirjutas:
Albu Kirjutas:
oxygen Kirjutas:See Harutee pood on täitsa olemas.

Siin nupuke Õhtulehest 28.06.1999. Siis kui see veel töötas. (kolmandad uksed siin kinni kaetud, Edri pildil mitte!).

[Pilt: l280699cd4.jpg]

2492?!?
09 45 EAH gar. nr.-ga 2492/2692/2795
Muuseas, Tartu tehnoabi Ikarus endiselt elujõus... Kärutas teine alles täna hommikul rõõmsalt ringi. Kauaks? Hea, kui seegi Ikarus ükskord jäljetult ära ei kaoks. Mäletan seda juba lapsepõlvest.
Mister X Kirjutas:Muuseas, Tartu tehnoabi Ikarus endiselt elujõus... Kärutas teine alles täna hommikul rõõmsalt ringi. Kauaks? Hea, kui seegi Ikarus ükskord jäljetult ära ei kaoks. Mäletan seda juba lapsepõlvest.

Ka Tallinna tehnoabi-Ikarus podistas minu ees mõni nädal tagasi Lasnamäel rõõmsalt ringi Smile
valdo Kirjutas:Ka Tallinna tehnoabi-Ikarus podistas minu ees mõni nädal tagasi Lasnamäel rõõmsalt ringi Smile
Ühes teises selle foorumi teemas kuulukse, et ei podista ta enam kuigi kaua. Kahju.
Huvitav, aga kahjuks kehva kvaliteediga videoklipp sellest, kuidas linnaliini Ikaruse spidomeetril aetakse seier 100ni. Vist tegu järeleaidatud mootoriga või tõepoolest suudab seda ka orginaalkonditsioonis 260/280.

http://www.youtube.com/watch?v=zltdHQB4m...re=related
valdo Kirjutas:
Mister X Kirjutas:Muuseas, Tartu tehnoabi Ikarus endiselt elujõus... Kärutas teine alles täna hommikul rõõmsalt ringi. Kauaks? Hea, kui seegi Ikarus ükskord jäljetult ära ei kaoks. Mäletan seda juba lapsepõlvest.

Ka Tallinna tehnoabi-Ikarus podistas minu ees mõni nädal tagasi Lasnamäel rõõmsalt ringi Smile

Ma nägin teda neljapäeva hommikul Msutamäel.
Mister X Kirjutas:Huvitav, aga kahjuks kehva kvaliteediga videoklipp sellest, kuidas linnaliini Ikaruse spidomeetril aetakse seier 100ni. Vist tegu järeleaidatud mootoriga või tõepoolest suudab seda ka orginaalkonditsioonis 260/280.

http://www.youtube.com/watch?v=zltdHQB4m...re=related
Kui ei tea siis ütlen,et tegemist on ikkagi Ikarus-256-ga.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49