automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ikarus, osa 5
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
(25-07-2011, 14:02 PM)cesium Kirjutas: [ -> ]enne elektrit olid siis miskid autonoomsed eelsoojendused?

See autonoomne käis hoovi mööda ringi kui külma oli miinus kakskümmend, siis iga kahe tunni tagant lasi pool tundi mootoritel käia. Külmema korral käisid öö läbi. Sest vesi oli jahutussärgis sees ja torud pikad ja isolatsioonita. Elektriajastul tuli ainult korraks ringi lasta plokis olev soe vesi. Miinus kolmekümnega käisid öö läbi ja siis polnud tuult kah, mis tossu laiali ajaks. Mis kütteprobleemidega välja surid ja käima ei saanud, lasti vesi välja kui veel külmund polnud.
kujutan ette, et päris mõnus sumin oli seal kui need mootorid talve vaikuses käisid öösel.
tere,mäletan kui 70-ndatel Paides Mündis sai elatud,siis autobaasist möödudes olid iga auto parkimise kohapeal kraan kust siis aur vooliku kaudu vaikselt mootori jahutusvedeliku väljalaske kaudu susisema pandi,minu teada olid seal reas ka bussid,asi toimis niimoodi aastaid,ei tea mismoodi see aur ka süütesüsteemile mõjus,mõned masinad olid homikuti päris aurusegused jääpurikate hunnikud,äkist mõni ksf-ne mäletab ja teab kommenteerida.
Leidsin juhuslikult sellise kuulutuse:


http://www.trucklist.ru/cars/buses/1595339/#6586
seal neid ikka liigub müügis. venemaal vist hakkavad nad pigem kaduma vaikselt, aga ukrainas on täie hooga kasutusel
(03-08-2011, 21:12 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Leidsin juhuslikult sellise kuulutuse:


http://www.trucklist.ru/cars/buses/1595339/#6586
Ja suhteliselt vähese läbisõiduga isend veel pealeselle: ainult 700000km. Selline Ikarus peaks teoreetiliselt juba "multimiljonär" olema.
Sooviksin teada anda, et ka Baltikumi viimase Ik 260 au jääb Leedule. Mazeikiais nimelt sõidab veel üks 260.37 esindaja regulaarselt. Vähemalt üks hull plaanib seda püüdma minna.
Alles peaks olema teinegi buss, mis enam sõidus ei käi.
Keegi Ikarusega arvutis soovib sõita?

Üks näide:
http://www.youtube.com/watch?v=7gxCmJ4kdYs

See video näitab erinevaid Ikaruse busse.
Mu lemmik, voldikustega on 5:44 kohal, peatuses.
Isegi ustekrigin / vilin on olemas.
Diffri undamist ma ei mäleta ise, aga usun, et ka see on.

Tarkvara koduleht ise siis:
http://www.omnibussimulator.de/english.htm

Erinevaid Ikarus versioone saab tõmmata erinevate videote alt tasuta
Põhitarkvara ise tasuline, aga 29EURi pole ju nii suur summa.
Ma ei promo seda tarkvara ega midagi, lihtsalt juhuslikult sain sellest simulaatorist teada ja otsustasin proovida.


Videosid selle Omsi kohta teisigi ja ka Ikarused erinevad.
Bussis saab ringi vaadata, peegleid, nuppe, aknaid jms näppida, liigutada jne. Saad sõita talvel, suvel, pimedas, valges, vihma, lumega jne.
Inimeste intelligentsus on nagu on, aga see pole asjas põhiline. Kunagi pidi tulema ka võimalus linnas ise ringi jalutada.
Ühesõnaga vaadake ise.

Arvutirooli ja pedaalidega oleks tunne eriti hea ma pakun.


Kuna see Ikarus teema on, siis istub see vast siia kõige paremini.


EDIT:
see ikka kõige õigem video "voldikuga"
http://www.youtube.com/watch?v=KuE35_BcAGo

2:01 alates avanevad uksed, koos oma tuntud vana hea paugu, krigina ja kolinaga.
No Ikaruse uksed küll sellise häälega ei käinud.
Hääled olid jah kuidagi kohmakad kõik, sõidu/mootori hääl oli enamvähem. Aga mängu graafika oli küll ilus, ühti halba sõna ei ütleks.
Kes viimati mainitud mängu mängib, siis saadaval ka restaureeritud Ikarus 260 036 TAK

https://www.youtube.com/watch?v=MJPKMpuINh8
Vabandan ette kehva pildi pärast. Filmiga seebikarpide puhul juhtus pahatihti, et inimesed ei osanud pilti õigesti kadreerida ja pildistatava objektile lisaks jäi peale väga palju muud. On tahetud pildistada keskel olevat inimgruppi, aga peale on sattunud ka üks KAVZ ja Ikarus:
[attachment=55055]
Pilt on tehtud Võrumaal Kurgjärvel 2. (või 1.) augustil 1996, mil toimusid üleriigilised metsameeste kutsevõistlused.

Kas keegi oskab tolle Ikaruse kohta midagi öelda? Paistab olema 250 ("kopsikud" katusel, õhuakna puudumine teisel külgaknal). Omapärane värviskeem, pruunid triibud. Tehasest sellisena tulnud?
(01-10-2014, 00:25 AM)cesium Kirjutas: [ -> ]Kes viimati mainitud mängu mängib, siis saadaval ka restaureeritud Ikarus 260 036 TAK

https://www.youtube.com/watch?v=MJPKMpuINh8
See käivitamine on nats vale,nad läksid kõik vaikselt lubades käima,pedaal külmaga põhjas ,kui hakkas pöördeid koguma siis lasid pedaali järgi,niikaua kui vaikselt jäi käima.Ma sellisega sõitnud 90-datel.
https://www.youtube.com/watch?v=IcLhw2Ce...e=youtu.be
13 sekundit IK 256 8mm filmikaamerast.
See ikka 250 nr järgi 1se kolonni masin.
Haapsalu brigaad kuuluski 1 kolonni pärast Ikarustele üleminekut LAZ-ide pealt kusagil enne 80-a olümpiat. See on kindlalt 256, sisustus nagu 250-l, pehmed riidest seinad, laes ventilatsioonikolud ja kohtvalgustid, katusel lühikesed ventilaatorikolud, ainult bussi pikkus 1m lühem 250-st. Võte Uuemõisa mõisa trepi juurest 22. 06. 1991.
Juhuslikult leidsin video https://www.youtube.com/watch?v=7XGafaJoxgE

tegu V.Alve Ikarus 250.95  675ARU-ga

Ei tea, mis temaga nüüd tegema haktakse.

Kris
Tundus, et etteandepumba mutter oleks tulnud peale õhutamist ja käivitamist kinni keerata. Sealtkaudu võttis lisaõhku. Aga siit ekraanitagant on muidugi raske diagnoosida.
See lisameeter ju kaugele näha Toungue ,aga ikkar pirtsakas ei taha sinisega sugugi käia.Tulid kohe vanad ajad meelde,kui seda klõbinat kuulsin,siis oli sprei defka aitas eetrisüstist Big Grin .
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49