automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ikarus, osa 5
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Helistasin täna Tootsi turbatööstusele Lavassaarde ning uurisin Ikaruse kohta. Tuli välja,et seda enam pole. Kes kontrolliks järgi?
EdR Kirjutas:Helistasin täna Tootsi turbatööstusele Lavassaarde ning uurisin Ikaruse kohta. Tuli välja,et seda enam pole. Kes kontrolliks järgi?
Võid seda ise ka teha, rabades telefoni ja :
Kuusakoski Kirjutas:PÄRNU TEENINDUSPLATS
Savi 30 (vaata asukohta)
80041 Pärnu

Tel: 44 37 748
Faks: 44 37 764
E-mail:parnu@kuusakoski.com

Vanametalli vastuvõtt:E-R 8.00 - 16.00
Lõuna: 12.00 - 13.00
Ja kui Ikaruse kohta öeldaksegi "jah", siis arvestades seda siin, peaks lootust veel olema... (teine variant seejuures - Pärnu MEKi isend - selle kohta on mul viimased andmed selle olemasolust selle aasta mai lõpust).
Lavassaare bussi end. omaniku sõnul müüdi buss maha aga kuhu,seda ta ei teadnud.
Pärnu MEKi buss tuleb kõne alla kõige viimases järjekorras.
Kas EdR seda roostehunnikut tahab ?
Regardman Kirjutas:Kas EdR seda roostehunnikut tahab ?
See "roostehunnik" jääb ilmselt viimaseks võimaluseks.
Aga mida teeb Otepääl see endine Trakmaini punavalge 256? Mis tal viga on? Arvelt on see maha ilmselt võetud aga välja näeb hea.
Viljandimaal Hallistes on üks,Tallinnas Veerenni kandis sinivalge rape... Kus veel,mida osta võimalik on?
EdR Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Kas EdR seda roostehunnikut tahab ?
See "roostehunnik" jääb ilmselt viimaseks võimaluseks.
Aga mida teeb Otepääl see endine Trakmaini punavalge 256? Mis tal viga on? Arvelt on see maha ilmselt võetud aga välja näeb hea.
Viljandimaal Hallistes on üks,Tallinnas Veerenni kandis sinivalge rape... Kus veel,mida osta võimalik on?
Helista Vello Alvele, ehk müüb enda oma ära
Selle eelneva jutuga pidasin silmas seda, et kui Kuusakoskist olekski öeldud "jah, meile toodi siia üks Ikarus", siis ilmselt oleks see olnud Pärnu MEKi 255.

Kas Lavassaare oma oli ju EdR-ile ära lubatud ja ikka müüdi kellelegi teisele? Järelikult viivitasime liiga kaua äratoomisega Sad
Mida siis veel vaadata? 250 Värskas. Kaasfoorumlase aiv' andmeil 2 nädalat tagasi oli alles. On teine küll Eesti teises otsas ja info hinna/saadavuse kohta on ka puudulik, aga seoses Lavassaare juhtumiga ei saa seda mitte tähelepanuta jätta. Veel on teateid paarist 255-st Sillamäel (?). Linna- ja linnalähiliini variandid (nagu näiteks 260.27-d Lehtses ja Tallinnas) vist ei paku enam huvi, eriti kui Järva-Jaanis üks selline juba on?
Ja et kod. Regardman siin nüüd liigselt klaviatuuri raiuma ei hakkaks siis - arvan, et kui Värskas sai käidud, siis mehed seal olid lihtsalt veidi joogised ja seetõttu oli tolle bussi kohta adekvaatse info saamine takistatud.
See küll minu arwamus,kui Sul see Ikaruse huvi nii suur uuri ka seda Harutee bussi.Ise Sa tead millised probleemid transpordiga ja remondivõimalused + weel vajaminev hulk raha bussi taastamiseks.Mida kaugemal Tallinnast seda hullem ja keegi ei tea kas see buss vedu välja kannatab.Usun ,et mädanemiseks Sa seda bussi ei ostaks.Seepärast soovitakski seda 280(teadaolevalt ainukest suht ehedal kujul säilinud isend)Ja võimaluste piirides abi minu poolt olemas.
Lavassaares olnud Ikaruse saatus on - keskkonnasõbralik (loe: emex). Läks juba augusti alguses. Ohh, EdR, miks sa küll nõnda vähest huvi välja näitasid ... Sad Sad
aiv Kirjutas:Üks Ikarus 250 Viljandimaal.
[attachment=23640][attachment=23641][attachment=23642]
Selle isendiga on lugu väheke parem. Viimati sõitis oktoobris 2005, siis lõppes ülevaatus ja buss jäi seisma. Kui käima panna, küll siis jälle sõidab. Kere ja mootor hiljuti remonditud. Kirjade järgi 1978.a väljalase, samas kere on õhkpatjadel ja laes on kohtvalgustid. Keegi spetsim võiks seletada, kas nimetatu on algupärane või mitte - Lavassaare Ikarus oli 1982.a ning lehtvedrudega ja ilma kohtvalgustiteta.
Paar pilti ka lisaks. Ei tulnud teised just parimad välja, aga siiski:
http://coffer.elmatik.ee/miko/pix/P9243681.JPG
http://coffer.elmatik.ee/miko/pix/P9243686.JPG
Tehasesilt: http://coffer.elmatik.ee/miko/pix/P9243687.JPG
Tundub väga heas korras olema. Sellise soetamine läheb kindlasti kallimaks.
Edr ile soovitus :hakka kohe tegutsema ja asja ajama.Ja kindla peale minema.(mitte nii et konkreetselt ei luba). Muidu jälle kõigest ilma.
EdR Kirjutas:
oxygen Kirjutas:Kas kuskil on olemas töötav tehnoabi ikarus? Ma nägin mõni nädal tagasi vilksamisi trammi aknast Kodutarbe ees. Oli ikarus ja halli värvi. Tagumises seinas uks. Number oli eesti oma, aga identifitseerida ei jõudnud.
Täna korra vilksamisi nägin Hobujaama juures läbi sõitmas taolist ühte helehalli Ikarus tehnoabit,väliskujult nagu HML oma,suur uks tagaotsas. Et see buss üllatas mind oma ootamatu tulekuga siis ei jõudnud pilti teha ega ka numbrit vaadata. Külg oli nagu 260 ikka,kuid keskelt oli paar akent kinni plekiga pandud. Mingi kiri ka küljel,kuid lugeda ei jõudnud. Mingi suurema bussifirma buss see polnud,niipalju jõudsin näha.
Nüüd jõudis kohale, millist Ikarust mõtlete. Tegu on Kavor Mootorispordi Ikarus 260 linnalähi variandiga. Taga on uksed, sisse peaks ideejärgi mahtuma vormel või tsiklid. Käisin teda talvel ühes kohas vaatamas, tundub vägagi aktiivses kasutuses olevat. Toona aga pilti ei saanud. Reg. nr. on 006MAH.
PETSS Kirjutas:Edr ile soovitus :hakka kohe tegutsema ja asja ajama.Ja kindla peale minema.(mitte nii et konkreetselt ei luba). Muidu jälle kõigest ilma.
Käin nüüd nädala sees seal ära. Vaatan,mis teha annab. Transpordi ja selle maksumuse kohapealt on vaid küsimusi.
Regardman Kirjutas:
EdR Kirjutas:
oxygen Kirjutas:Kas kuskil on olemas töötav tehnoabi ikarus? Ma nägin mõni nädal tagasi vilksamisi trammi aknast Kodutarbe ees. Oli ikarus ja halli värvi. Tagumises seinas uks. Number oli eesti oma, aga identifitseerida ei jõudnud.
Täna korra vilksamisi nägin Hobujaama juures läbi sõitmas taolist ühte helehalli Ikarus tehnoabit,väliskujult nagu HML oma,suur uks tagaotsas. Et see buss üllatas mind oma ootamatu tulekuga siis ei jõudnud pilti teha ega ka numbrit vaadata. Külg oli nagu 260 ikka,kuid keskelt oli paar akent kinni plekiga pandud. Mingi kiri ka küljel,kuid lugeda ei jõudnud. Mingi suurema bussifirma buss see polnud,niipalju jõudsin näha.
Nüüd jõudis kohale, millist Ikarust mõtlete. Tegu on Kavor Mootorispordi Ikarus 260 linnalähi variandiga. Taga on uksed, sisse peaks ideejärgi mahtuma vormel või tsiklid. Käisin teda talvel ühes kohas vaatamas, tundub vägagi aktiivses kasutuses olevat. Toona aga pilti ei saanud. Reg. nr. on 006MAH.
Seda oli ühel päeval lausa näha ühes X hoovis Tallinnas, ju siis käiski sõitmas.
Lääne-Virumaalt Rakkest leitud arvatavasti 1972-l aastal välja lastud Ikarus 556-e mõned detailid,kere ei ole enam alles mitu aastat.Buss kuulus Rakke sohvoosile,oli kasutusel vene aja lõpuni.Gorbatsovi visiidi ajal kästi bussirisu ära koristada.Siis küsis viimane omanik bussi endale,oli alles kuni kere mädaks muutus.
Üks isend Tallinnas. Vabandan kui on läbi käinud.
Veel 2 pilti
See Magasini tn buss. Eelmise aasta novembris sai seda vaatamas käidud. Nüüd on sealt kadunud tagumine osa alt,armatuur küljest läinud ja veel mõningad jupid. Mul olid sealt broneeritud "kellad" ja esimesed rattakilbid. No need tahaks kindlasti kätte saada kuid ei ole omanikku ennast kätte saanud kuigi mõnel korral olen üritanud telefonitsi.
Praegu meenub, et üks seisis ka Paljassaare tee alguses. Seal, kus toll asub. Vähemalt veebruaris oli ta veel seal ühes parklas.
...ning veel üks isend Tallinnas, endine Mootor/Eesti Buss, siin juttudest palju läbi käinud, aga siia juurde paar pilti ka:
Nädal tagasi: http://coffer.elmatik.ee/miko/pix/P9293700.jpg
Täna: http://coffer.elmatik.ee/miko/pix/PA063790.jpg (jah, digitaalne zoom on digitaalne zoom...)
http://coffer.elmatik.ee/miko/pix/PA063797.jpg
Järelikult täiesti sõitev isend, aga kasutusotstarve vajab ikka veel selgitamist.