automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lisaks takistab liigse õli kontrollitud maharaapimine ja liigkiire mahavalgumise takistamine jaburalt pikkade kasutusigade saavutamist. Ei ole wandenõu, ei ole.
MTZ-50/52 pöördemomendi võimendi?

Äkki kellelgi kuurinurgas vedelemas eelmainitud vigur. Kasutati ilmselt ennem tänapäevast aeglustit vahekastis.
Vahekastis peaks ta asetsema tänapäevase aeglusti asemel, lülitus peaks toimuma siduripiduri võlli kaudu.
Pöördemomendi võimendist on siin teemas ka ennem juttu olnud, tekkis suur huvi oma silmaga näha milline ta välja näeb!


[Pilt: orig_29863953_bUDr.jpg]
Palju 82 mootoril peaks pöörded olema JVV 540 rpm jaoks?
540 peal 2100, 1000 peal oli vist 1250?
Tänud, siis kõik klapib! Mul üks haakeseade näitab pöördeid ja enne tööle ei hakka kui 480rpm käes. Pidin selleks traktoril peaaegu 2000 rpm kanti tuure andma ja tundus nagu paljuvõitu. Aga küllap siis seal kandis russi mootoril kõige parem elu sisse tulebki?
(28-02-2020, 22:22 PM)olli Kirjutas: [ -> ]Tänud, siis kõik klapib! Mul üks haakeseade näitab pöördeid ja enne tööle ei hakka kui 480rpm käes. Pidin selleks traktoril peaaegu 2000 rpm kanti tuure andma ja tundus nagu paljuvõitu. Aga küllap siis seal kandis russi mootoril kõige parem elu sisse tulebki?

Ei, pöördemoment on olemas juba 1700 peal. Aga kuna masina loomise ajal oli Bakuu meie, siis kedagi väga ei kottinud see meeletu kulu, mis põhjagaasiga kaasneb.

Kui haakeseade wõimu ei vaja, pane 1000 peale ja saad vähemaga läbi.
Võimu tahab see agregaat küll üksjagu (kirja järgi 30-75HJ, puiduhakkur), aga proovida tasuks vast. Teinekord mõni suurem hunnik peeneid roikaid vaja läbi ajada, siis küll hea kui traktor nii lõugama ei pea. Kuidas 540/1000 ümberlülitus käib?

Leidsin juba ümberlülituse kohta siit. https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid286891
(28-02-2020, 22:48 PM)olli Kirjutas: [ -> ]Võimu tahab see agregaat küll üksjagu (kirja järgi 30-75HJ, puiduhakkur), aga proovida tasuks vast. Teinekord mõni suurem hunnik peeneid roikaid vaja läbi ajada, siis küll hea kui traktor nii lõugama ei pea. Kuidas 540/1000 ümberlülitus käib?

Leidsin juba ümberlülituse kohta siit. https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid286891
mida siis hakid et niipalju võimu vaja?halupuud?võsa saab väiksema jõukuluga lasta.
(28-02-2020, 22:48 PM)olli Kirjutas: [ -> ]Võimu tahab see agregaat küll üksjagu (kirja järgi 30-75HJ, puiduhakkur),
[url=https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=41506&pid=286891#pid286891][/url]...

Proovi ära - ma olen üsna kindel, et peenemaid roikaid järab muretult ka väiksema mootoripöördega. Saad ju ise reguleerida, palju korraga ette annad...  Ning kui läheb Tõsiste Palkide peenestamiseks., siis tõstad 540 peale ringi ja annadki põhjagaasiga hagu. Jälgi, et pidurilindid libisema ei hakkaks, muidu on JSV ajamiga kiiresti ühel pool.
See hakkur võtab kuni 25cm läbimõõtu sisse. Mul noor harvendamata kaasik, kus ongi tüved nii umbes 5-25cm. Plaan seda hakata kütteks ajama järgmisest talvest alates. Vähemalt nii palju nutikust on sellel hakkuril, et kui pöörded langevad, lülitatakse ettevedu välja. Selles mõttes mootori kinni tõmbamise ohtu ei ole. JVV lindid plaanin veel enne üle vaadata kindlasti kui päris tööks läheb.
Kas keegi on kohanud materjalides D240 ja D245 pihusti pihustus nurga/lehtri kraade?
Teoreetiliselt peaks igal erineval põlemiskambril olema ka erinev pihustus nurk/lehter...
[Pilt: energies-12-02643-g001.png]
Üks loll jõuab rohkem küsida kui... Aga pidage veel natuke vastu, ma mängin esimest korda. Ja seni on siinsest seltskonnast juba palju abi olnud. Smile
Kas JVV lülitus kang kabiinis peaks ennast kuidagi äärmisse (vastavalt kas ON või OFF) positsiooni ära lukustama? Mul mõlemas ääres toimib ta ühtemoodi nii, et 2-3 cm enne lõppu läheb kangi liigutamine nagu raskemaks, aga kui kangi lahti lased, siis liigub ta päris äärmisest asendist selle sama 2-3 cm jagu tagasi. Ei tundu nagu päris õige.
olli Kirjutas:Üks loll jõuab rohkem küsida kui... Aga pidage veel natuke vastu, ma mängin esimest korda. Ja seni on siinsest seltskonnast juba palju abi olnud. Smile
Kas JVV lülitus kang kabiinis peaks ennast kuidagi äärmisse (vastavalt kas ON või OFF) positsiooni ära lukustama? Mul mõlemas ääres toimib ta ühtemoodi nii, et 2-3 cm enne lõppu läheb kangi liigutamine nagu raskemaks, aga kui kangi lahti lased, siis liigub ta päris äärmisest asendist selle sama 2-3 cm jagu tagasi. Ei tundu nagu päris õige.
Tervist!

Mina reguleerisin enda traktoril (MTZ 82) järgneva juhendi järgi.
[attachment=80506]
Otsest lukustust äärmistes asendites pole. Äärmistes asendites püsimise määrab vedru nr. 6 pingsus ehk, et reguleeri polt nr 4 pikkus 28mm peale ja vaata kuidas asi muutub.

Ega süsteem ei libise?

Parimat,
Henri
(01-03-2020, 20:51 PM)olli Kirjutas: [ -> ]Üks loll jõuab rohkem küsida kui... Aga pidage veel natuke vastu, ma mängin esimest korda. Ja seni on siinsest seltskonnast juba palju abi olnud. Smile
Kas JVV lülitus kang kabiinis peaks ennast kuidagi äärmisse (vastavalt kas ON või OFF) positsiooni ära lukustama? Mul mõlemas ääres toimib ta ühtemoodi nii, et 2-3 cm enne lõppu läheb kangi liigutamine nagu raskemaks, aga kui kangi lahti lased, siis liigub ta päris äärmisest asendist selle sama 2-3 cm jagu tagasi. Ei tundu nagu päris õige.
Enda kogemusest pakuks kas vedru liiga pingul või hoovastik valesti regullitud, kui võtad tagant vedru juurest lahti ja keerad pikemaks/lühemaks, peaks olema näha kas on tolku.
See sama polt nr 4 oligi täiesti lahti. Keerasin 28 mm peale ja nüüd tundub nagu õige asi. Tänud! Libisemise kohta ei oska eriti kommenteerida, kuna veel väga vähe seda traktorit kasutanud. Eks ma pigem proovingi enne kasutuselevõttu vähemalt mõned asjad üle vaadata et hiljem töö käigus probleeme vähem oleks.
MTZ-82 jõuvõtuvõllil nuut kulunud (vana tüüpi jvv 8 nuuti) kas peale keevitamisega oleks mõistlik taastada. Kunagi keegi mingis foorumis kirjutas, et taastas mingi veoki veosilla kardaani nuuti niimoodi. Pärast tuleb lihtsalt õhu käes jahtuda lasta keevitatud võlli otsal. Heinapressi, rootorniidukid jne ei ole, et nende käitamisel võll puruneks. On kasutada ainult Lattniiduk ja kettkaaruti.
(02-03-2020, 19:07 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]MTZ-82 jõuvõtuvõllil nuut kulunud (vana tüüpi jvv 8 nuuti) kas peale keevitamisega oleks mõistlik taastada. Kunagi keegi mingis foorumis kirjutas, et taastas mingi veoki veosilla kardaani nuuti niimoodi. Pärast tuleb lihtsalt õhu käes jahtuda lasta keevitatud võlli otsal. Heinapressi, rootorniidukid jne ei ole, et nende käitamisel võll puruneks. On kasutada ainult Lattniiduk ja kettkaaruti.

Ma arvan et veoki kardaani nuudi taastamine tähendas seda, sisenuudi poolsele võllile keevitati väljapoole ring peale, tänu millele keevitatud kohas võll natuke kokku tõmbas ja nuut tihedamaks muutus.
Kuidas üldse JVV nuut ära kuluda saab? Ma ka sellist kohanud kui omale traktorit otsisin.

Kas tunduks väga rumal mõte kirvemeetodil remondiks võtta umbes selline tükk, panna see JVV otsa ning ristipidi nii sellest adapterist kui jõuvõtu võllist polt (või kaks) läbi puurida?
(02-03-2020, 19:39 PM)olli Kirjutas: [ -> ]
(02-03-2020, 19:07 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]MTZ-82 jõuvõtuvõllil nuut kulunud (vana tüüpi jvv 8 nuuti) kas peale keevitamisega oleks mõistlik taastada. Kunagi keegi mingis foorumis kirjutas, et taastas mingi veoki veosilla kardaani nuuti niimoodi. Pärast tuleb lihtsalt õhu käes jahtuda lasta keevitatud võlli otsal. Heinapressi, rootorniidukid jne ei ole, et nende käitamisel võll puruneks. On kasutada ainult Lattniiduk ja kettkaaruti.

Ma arvan et veoki kardaani nuudi taastamine tähendas seda, sisenuudi poolsele võllile keevitati väljapoole ring peale, tänu millele keevitatud kohas võll natuke kokku tõmbas ja nuut tihedamaks muutus.
Kuidas üldse JVV nuut ära kuluda saab? Ma ka sellist kohanud kui omale traktorit otsisin.

Kas tunduks väga rumal mõte kirvemeetodil remondiks võtta umbes selline tükk, panna see JVV otsa ning ristipidi nii sellest adapterist kui jõuvõtu võllist polt (või kaks) läbi puurida?
Lihtsam on laiali võtta ja võll ära vahetada.
(02-03-2020, 19:54 PM)huvi5 Kirjutas: [ -> ]Lihtsam on laiali võtta ja võll ära vahetada.

Kui taastamistehnoloogia õppimine pole eesmärk, siis oluliselt parema tulemuse/kulu suhte annab uusvana jupi installeerimine.

Ära kulub siis, kui on palju kardaaniga tööd ja see võll poel just korrektselt vormistatud (hargid paigast, ristid loperdavad, võll ise kõver)
Nüüd hakkavad probleemid välja tulema. Mootor teeb sellist kloppivat häält. Gaasi andes on eriti tugev. Väntvõllil ka pikilõtk sees. Kas see tekitab seda. Pumbal esimese silindri plunzer ka ei tööta. Pihusti toru lahti keerates mootori hääl ei muutunud. Pihusti otsa vahetasin ära. Arvatavasti pika pidu pole sellel mootoril.