automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Aga mis õlirõhk siis on, kui seda mõne teise mõõdiku või anduriga kontrollida?
(29-10-2019, 20:11 PM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Aga mis õlirõhk siis on, kui seda mõne teise mõõdiku või anduriga kontrollida?

Ei ole seda veel proovinud. Panin isegi uue õlimanomeetri ka külge aga ei midagi paremat. Kui tuurid suht põhjas hoida siis saab 2-2,5 bar kätte
(29-10-2019, 19:59 PM)Indu Kirjutas: [ -> ]Mis jama võib olla mtz 240D mootoril, algul külmalt on rõhk 3bar ja 10 minutid tööd tehes ja tühikäigule pannes on 1bar ja vahel alla selle kui vaikselt tuksuma jätta kohapeale!? Olen praegu vahetanud ära raam-ja kepsusaaled, õlipump, õlipumba toru, tsentrifuugi olen asendanud õlifiltri vastu aga ikka ei ole muutusi näha. Sai see mootor teise traktori pealt maha võetud siis sellel oli ennem koguaeg 2bar. Mootor sai sel suvel laiali võetud ja kuluosad välja vahetatud ja nüüd selline jama.

Pahatihti kaob rõhk ka nukkvõlli saalede ja liugpindade kulumise tagajärjel. Üsna suur rõhulangetaja.
Vot see on jah päris võimalik, seega siis peab jälle mootori täielikult laiali võtma.......
Olen sõitnud vahetusjuhina ühe GAZ51-ga, millel praktiliselt polnud õlirõhku. Kuu aja pärast andsin sõitva auto tagasi...
Saalede vahetuse oleks võinudki jätta sellele ajale, mil kobin sisse tuleb. Ilmselt oleksidki ootama jäänud.
(29-10-2019, 20:34 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]
(29-10-2019, 19:59 PM)Indu Kirjutas: [ -> ]Mis jama võib olla mtz 240D mootoril, algul külmalt on rõhk 3bar ja 10 minutid tööd tehes ja tühikäigule pannes on 1bar ja vahel alla selle kui vaikselt tuksuma jätta kohapeale!? Olen praegu vahetanud ära raam-ja kepsusaaled, õlipump, õlipumba toru, tsentrifuugi olen asendanud õlifiltri vastu aga ikka ei ole muutusi näha. Sai see mootor teise traktori pealt maha võetud siis sellel oli ennem koguaeg 2bar. Mootor sai sel suvel laiali võetud ja kuluosad välja vahetatud ja nüüd selline jama.

Pahatihti kaob rõhk ka nukkvõlli saalede ja liugpindade kulumise tagajärjel. Üsna suur rõhulangetaja.
Kindlasti pane külge ka asjalikum manomeeter. Mul peale kap rem. suvaline seisnud originaal keeldus näitamast. Sai teise traktori pealt võetud ja kõik korras.
Manomeetritest: Näiteks need uued õlirõhu manomeetrid mida PM kaubamajas müüakse näitavad ca 0,5 atti rohkem kui vanad vene omad. Vahetasin kahel trakal ära manomeetrid puhtalt väljanägemise pärast ja mõlemil tõusis õlirõhk sama palju.
Minul õlimanomeetri vahetamine ei ole rõhku muutnud, ostsin ka põllumehekaubamajas õlimanomeetri MTT-6 OR 12,70eurtsi maksis. Eks ma kevadel lammutan mootori uuesti laiali ja vahetan nukkvõlli ja selle puksid ära, eks siis näeb edasi
(30-10-2019, 21:13 PM)Indu Kirjutas: [ -> ]Minul õlimanomeetri vahetamine ei ole rõhku muutnud, ostsin ka põllumehekaubamajas õlimanomeetri MTT-6 OR 12,70eurtsi maksis. Eks ma kevadel lammutan mootori uuesti laiali ja vahetan nukkvõlli ja selle puksid ära, eks siis näeb edasi

On juhtumeid, kus belarussi mootoril jaotuskarbi suure vahehammasratta õlikanal on valesti puuritud. Mitte hammasratta telje keskele nagu peab aga täiesti mööda, nii et lobistab surveõli lihtsalt jaotuskarppi.
(29-10-2019, 19:59 PM)Indu Kirjutas: [ -> ]Mis jama võib olla mtz 240D mootoril, algul külmalt on rõhk 3bar ja 10 minutid tööd tehes ja tühikäigule pannes on 1bar ja vahel alla selle kui vaikselt tuksuma jätta kohapeale!?
...
Sai see mootor teise traktori pealt maha võetud siis sellel oli ennem koguaeg 2bar. Mootor sai sel suvel laiali võetud ja kuluosad välja vahetatud ja nüüd selline jama.

Kas selle teise traktori manomeeter näitab ka alla 1 bar soojalt tühikäigul?

Teisest küljest on sel pajal suhteliselt savi, kuniks manomeeter üldse midagi näitab. No põhjagaasiga võiks 1 bar ikka olla.

Ju seal miskit kuskilt lekib. Võta lahti ja uuri. Samas - mina ei närvitseks ja laseks "võiduka lõpuni". Mis võibki saabumata jääda.

Odavate manomeetrite näit võib vabalt olla baari võrra mööda. Valmistusmaal pole vahet, Lääne omad on ilusamad. Hüdroskand jms. hüdraulikapoed müüvad säärast kaupa, mille peale võib kindlam olla. Aga ka neil on hinnatundlike jaoks olemas odavkaupSad
[attachment=78551]

Saksamaal müüa selline naljakas komplekt. MTZ-80 tagumine ratas ,40 tolli. On meite maal keegi sellist näinud?
Muud juttu lisaks pole pandud.
Mis puudutab MTZ õlirõhku, siis sai mõned aastad tagasi töötatud uue Belarus 820ga (väljalaske aasta oli 2013) siis tal oli ka soojalt pidevalt õlisurve 1Mpa. Külmalt oli 2 peal.  Mootor oli D-243. Ja ühel teisel MTZ-82 kukkus peale mootori remonti õlisurve soojalt 1 peale. Täisgaasiga veidi tõusis. Tollel oli mootor D 240L.
MTZ-i kabiini teema vahele lisaks.  Leidsin internetis pildid, kus MTZ-50-le  80-ne väike kabiin peale pandud. Kabiini kandurid ise tehtud.
(31-10-2019, 09:47 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(29-10-2019, 19:59 PM)Indu Kirjutas: [ -> ]Mis jama võib olla mtz 240D mootoril, algul külmalt on rõhk 3bar ja 10 minutid tööd tehes ja tühikäigule pannes on 1bar ja vahel alla selle kui vaikselt tuksuma jätta kohapeale!?
...
Sai see mootor teise traktori pealt maha võetud siis sellel oli ennem koguaeg 2bar. Mootor sai sel suvel laiali võetud ja kuluosad välja vahetatud ja nüüd selline jama.

Kas selle teise traktori manomeeter näitab ka alla 1 bar soojalt tühikäigul?

Teisest küljest on sel pajal suhteliselt savi, kuniks manomeeter üldse midagi näitab. No põhjagaasiga võiks 1 bar ikka olla.

Ju seal miskit kuskilt lekib. Võta lahti ja uuri. Samas - mina ei närvitseks ja laseks "võiduka lõpuni". Mis võibki saabumata jääda.

Odavate manomeetrite näit võib vabalt olla baari võrra mööda. Valmistusmaal pole vahet, Lääne omad on ilusamad. Hüdroskand jms. hüdraulikapoed müüvad säärast kaupa, mille peale võib kindlam olla. Aga ka neil on hinnatundlike jaoks olemas odavkaupSad

Eelmine traktor mis sai laiali lammutatud oli rõhk 2 bar soojalt tühikäigul. Nt teisel bellakal on mul külmalt 4 bar ja soojalt on 3 bar ja kolme peal on isegi siis ka kui väga rahulikult tuksub kohapeal. Egas ma närvitse lihtsalt huvi on teada mis jama on, ja mulle meeldib kui tehnika ikka töötab korrektselt! Ega alati kallim kaup ei tähenda, et see kvaliteetsem on
Uus Belarussi disain
Venelane ei oska ikka veel suuremaid rattaid alla panna
Poolteljed liiga kõrsikud ehk, suuremate ratastega murdub üldse küljest ära. Kabiin on ka suht sama akvaarium nagu ikka. Mulle ikka meeldivad need vanakooli MTZ-82,1, 820 rohkem. Neil pole seda kahtlast vene elektroonikat peal.
Vähemalt on nad aru saanud et siledate klaasidega ei saa kabiini vaikseks ja teinud kumerad.
(12-11-2019, 11:07 AM)huvi5 Kirjutas: [ -> ]Venelane ei oska ikka veel suuremaid rattaid alla panna

Küll nad oskavad aga nahhui vaja, kui ilma ka müüb, nagu muda.

Neil ei ole vaja siia müüa...
Uued ekspordi Russid on Caterpillari mootoritega.
https://youtu.be/0gwY5Isnlo4

Mõned vanakooli Russid
[attachment=78923]
[attachment=78922]
[attachment=78921]
[attachment=78920]