automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Võtsin mtz 82-el käigukastil külgmise kaane maha ja sealt tulid sellised asjad välja.
Need on alumise võlli peal vabalt veereva hammasrattaploki nõellaagri nõelad.
Vähemalt saab seda pilti nii tõlgendada.

Kes pihustiotsa koodi küsis siis see on PLL 13ES501V.
D-50 eelsüüteküüaldest: On teist keegi üritanud neid asendada kaasaegsete pulkadega?  Põhimõtteliselt annaks treida pööriskambrit kinni hoidva poldi asemele espetsiaalne üleminek ja see pulk sinna sisse uputada.
Vanema passati eelsüüteküünlad...
Väike skeem.
[Pilt: 113.jpg]Siin lehel mõned huvitavad skeemid kui veel pole teemast läbi käinud.
(01-01-2019, 13:58 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]D-50 eelsüüteküüaldest: On teist keegi üritanud neid asendada kaasaegsete pulkadega?  Põhimõtteliselt annaks treida pööriskambrit kinni hoidva poldi asemele espetsiaalne üleminek ja see pulk sinna sisse uputada.
vahet pole mis margi oma. mul tehtud plokikaande kus ei olnud küünlaid.
 toimivad mitu aastat.
(03-01-2019, 13:00 PM)jurka Kirjutas: [ -> ]vahet pole mis margi oma. mul tehtud plokikaande kus ei olnud küünlaid.
 toimivad mitu aastat.

Viska pilti.
(30-12-2018, 19:25 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Need on alumise võlli peal vabalt veereva hammasrattaploki nõellaagri nõelad.
Vähemalt saab seda pilti nii tõlgendada.

Avastasin, et need nõelad pärinevad tagasikäigu vahehammasratta telje nõellaagrilt. Vahevõlli hammasrattaploki  esimese ja teise käigu suurel hammasrattal on ka nõellaager, aga see tundus korras olevat.
Väga teretulnud on see,et  traktoriomanik uurib oma käigukasti seest tulnud väikseid pudinaid. On juhuseid küll,kui käigukasti põhjast,tagasillast ja mujalt koos õliga veereb metallist tükikesi välja. Omanikule tekitab selline asi tohutut peavalu. Hea on kui leiab üles ka allika kustkohast asjad pärit. Mul endal on aga olnud palju juhuseid,et ei leiagi kohta kust laagrikuul või mõni muu tükike pärit on. Ilmselt on need jäänud vedelema ammustest aegadest ja eelmiste remondimeeste pärandus uuematele tegijatele. Big Grin 
T.
Kuna on sportlik huvi traktorispordi vastu, siis et see edukam oleks võiks traktoril olla selline lisa nagu pöördemomendi võimendi.
Kes pole sellisest asjast enne kuulnudki, siis see on imepärane vigur, mis võimaldab vedu katkestamata muuta ülekannet 1:25 korda ehk suurendada 25% veojõudu ilma vedu katkestamata.
Spordis oleks see väga vajalik, kuid sellest saaksid kasu ka metsamehed ja miks mitte ka põllumehed.
Lisan ka mõned slaidid sellest seadmest ja toimimisest.
[Pilt: 0111930281f0308.jpg]
[Pilt: 01119302834004e.jpg]
[Pilt: 011193028587d57.jpg]
Esialgne suhtlus Valgevenega selle hankimiseks oli igatahes positiivne ja hinnaks arvati olevat 600-700 eur koos saatmisega.
Põnev teadmine russist, ehk siis kunagi leiutatud ka üheastmeline kordistajaga Powershift. 
Huvitav, palju sellise kordistajaga masinaid reaalselt siinse pinna peal võiks leiduda?
Seda russi kordistaja ehitust lugedes enim kahtlust töökindluses tekitab see vabajooksusidur oma rullidega. Aga ehk kestab ka.
Olen kokku puutunud Zetori Powershift kastidega, seal küll juba uuematel kolm kordistajat. Juhtimine õlisurvega läbi võllide. Kolvid lükkavad paljukettalisi siduripakke.
Õli korral läbi elektroonikaga juhitavate solenoidklappidega hea viidet ka timmida, ei käi ümberlülitamisel kaelast jõnksu läbi kiiremate käikudega.
Minu russal on selline vigur kunagi sees olnud aga välja juuritud. Tavalizeks ümber ehitatud. Ainult vahekasti korpus on alles.
Palju see vahekasti korpus tavalisest erineb ja kas veel mingeid juppe sellest alles on?
Väljast on vaid siduripoolses otsas üleval lülitusvõlli ava. Muidu üldpilt sama. Sisse pole vaadanud. Kui ostsin siis räägiti et tavaline sisu sees. Mis seal tegelikult on ei tea. Peaks uurima.
See ava võib ka siduripiduri oma olla.
Eripäradest peab kuskil eespool hüdropumba ja jõuvõtuvõlli kiirustekastil olema eraldi õlipunn sest sel juhul peab seal eraldi õli sees olema.
[attachment=73645 Kirjutas:viplala pid='466609' dateline='1546517158']
(03-01-2019, 13:00 PM)jurka Kirjutas: [ -> ]vahet pole mis margi oma. mul tehtud plokikaande kus ei olnud küünlaid.
 toimivad mitu aastat.

Viska pilti.
Keegi on Russi korda teinud ja mootori tööle saanud.

https://www.youtube.com/watch?v=YVmiULyggl0
Nendel punastel export variandi russidel (820 või 826) olid keeratava nupuga paremal küljel asuvad käigukangid.. kas sellist käigukangi koos käigukastikaanega on ka kusagil veel müüa või on kellelgi üle sellist asja? Ma ei mõtle seda tavalise käiguskeemiga kangi vaid just selle kangi nupust keeratavate käikudega varianti. Täpsema seletuse võin hiljem siia kirja panna, isa kunagi sõitis sellise russiga ja on mulle rääkinud, pean mälu värskendama. Võibolla see on jube haruldane nähtus, ma ei tea aga üks selline teada olev variant on praegugi naabrimehel olemas ja tahaks endalegi.  Big Grin
(17-02-2019, 12:04 PM)vilkar. Kirjutas: [ -> ]Nendel punastel export variandi russidel (820 või 826) olid keeratava nupuga paremal küljel asuvad käigukangid.. kas sellist käigukangi koos käigukastikaanega on ka kusagil veel müüa või on kellelgi üle sellist asja? Ma ei mõtle seda tavalise käiguskeemiga kangi vaid just selle kangi nupust keeratavate käikudega varianti. Täpsema seletuse võin hiljem siia kirja panna, isa kunagi sõitis sellise russiga ja on mulle rääkinud, pean mälu värskendama. Võibolla see on jube haruldane nähtus, ma ei tea aga üks selline teada olev variant on praegugi naabrimehel olemas ja tahaks endalegi.  Big Grin

https://youtu.be/ZBpQX3bZJVs
Just täpselt seda mõtlesingi, tänud!