automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(23-06-2021, 11:24 AM)Tsistern Kirjutas: [ -> ]Tere! mtz 82 viskab õli korstnasse. Arvatavasti rõngad kinni?
 Kas loobib õli summuti otsast välja, et kabiini esiaken õlipritsmeid täis. Kunagi ühel laudarussil oli sedamoodi. Lahti võttes oli päris hull seis seal.
(15-05-2021, 22:39 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]Mul MTZ 82 viskab gaasi andes sedamoodi suitsupahvakaid. Lisan siia video ka.  Üks tuttav ütles, et saab palju kütet peale. Külmalt käima pannes ajab jällegi sellist kibedat vingu.  Soojaks minnes kaob ving ära. Pihustiotsad vahetasin kõik ära ja surved kontrollitud.
Üks teadjam mees käis uurimas miks sedamoodi sinist ajab. Selgus see, et pritse väga hiline. Käivitus ka väga halvasti. Mingi hetk hakkas kollektori ja summuti liitekohalt mingit kleepuvat must ollust välja ajama. Pump sai maha võetud, korraga sai ka need kruvikorgid lahti keeratud ja uued kummirõngad alla pandud. Pritse sai pandud veidi varasemaks ja asi läks hulga paremaks. Mootor muutus tükkmaad erksamaks ja ei ole enam nii jõuetu. Käivitub ka paremini. Selline sinine suits nagu siin videos jäi ka ära. Nüüd gaasi andes viskab kergelt sellist tumedapoolset suitsu. Mõnda aega olen nüüd töötanud ja kollektori ümbrus on nüüd kuiv ja ei aja enam mingit ollust välja.
(01-07-2021, 20:39 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]
(23-06-2021, 11:24 AM)Tsistern Kirjutas: [ -> ]Tere! mtz 82 viskab õli korstnasse. Arvatavasti rõngad kinni?
 Kas loobib õli summuti otsast välja, et kabiini esiaken õlipritsmeid täis. Kunagi ühel laudarussil oli sedamoodi. Lahti võttes oli päris hull seis seal.
Nii ta on jah. mootori hääl iseenesest on ilus, ei suitse ja käivitus on ka väga hea.
(01-07-2021, 21:56 PM)Tsistern Kirjutas: [ -> ]
(01-07-2021, 20:39 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]
(23-06-2021, 11:24 AM)Tsistern Kirjutas: [ -> ]Tere! mtz 82 viskab õli korstnasse. Arvatavasti rõngad kinni?
 Kas loobib õli summuti otsast välja, et kabiini esiaken õlipritsmeid täis. Kunagi ühel laudarussil oli sedamoodi. Lahti võttes oli päris hull seis seal.
Nii ta on jah. mootori hääl iseenesest on ilus, ei suitse ja käivitus on ka väga hea.
Adra ette paariks päevaks.
(02-07-2021, 14:04 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Adra ette paariks päevaks.

Suure koormusega rõngaid lahti loksutama? Krt, hea mõte, peab meelde jätma. Küllap töötab ka sõiduautodega.
(02-07-2021, 14:53 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]
(02-07-2021, 14:04 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Adra ette paariks päevaks.

Suure koormusega rõngaid lahti loksutama? Krt, hea mõte, peab meelde jätma. Küllap töötab ka sõiduautodega.

Vast ikka ,et õli sumpsis ära põleks.
Otsisin uudishimust et kas on juba midagi ütelda ka Belarusi tehase uue mudeli 82.3 kohta, mis pidi olema läbimurre kvaliteedi poolest maailmatasemele.
Esimesed vihjed mida ta endast kujutab on juba olemas.


Läbimurret kvaliteedis igatahes ei paista olema.
Vähemalt uuena võiks ikka kapott peale sobida ja paagikorki ei suuda nad seniajani sellist teha mis kütust peaks ja ära ei kaoks.
Seekord on muidugi kaela valamine paagile välja tulnud sest me ostetud uuel traktoril oli see maha lõigatud ja hermeetiku ning klambriga pandud metallist torujupp kuhu kork peale ei sobinud.
Salongis jätkub traditsiooniline kvaliteet, kus mingi nupp ripub juhtmete otsas ning tagumise klaasi pühkimine käib vähe erilisemal moel ja juhile on asi veel ebamugavamaks tehtud, lisades veel ühe kangi mis ei lase jalga normaalselt gaasipedaalile panna.


Samuti pole suudetud ära tihendada käigukangi juurest põrandat...
Veel võiks pöörata tähelepanu sujuvalle käiguvahetusele ja kergele käikude lülitumisele sünkroniseeritud käigukastis ning kasti vaiksele tööle Big Grin .
Kindlasti oleks saanud reversikangi veel ebamugavamasse kohta panna, kuid selleks oleks pidanud rohkem vaeva nägema.

Ühesõnaga  - nad on toimiva asja peeti keeranud.

Kliima ja hüdrorool on ainsad silmahakanud positiivsed muutused.
Sellest JVV teemast ma ei saanud aru, kas seal midagi paremaks on läinud?

Aga selle käigukangi teemaga tuleb meelde zetor forterra millel veel mehhaaniline revers. Selles ei saa samamoodi ederpidi käiguga jalga normaalselt gaasipedaalil hoida ja õhtuks oled lonkaja valmis.

Muideks, hakkasin enda kõige uuemat mtz-i vaatma ja avastasin et esisilla "kaalpuul"/tapidel mis kinnituvad poolraami külge polegi määrdenipleid?
https://www.youtube.com/watch?v=JOZTh1b55hs

Video tehasest koos venekeelse reportaaziga.
Lülitite puhul tundub, et neid oleks nagu lademeis kusagil ürgajast alles, need on ka täpselt sellised nagu siksidel juba nõukaajal olid, rool on ka selline peenike kõva plastik nagu venelastel ikka. Mis kangidesse puutub, siis niipalju kui neid kange seal videos kasutati, siis kõik käis ikka jõuga- seda ei nimetaks ka mina edasiminekuks.
Sai tehtud vaheplaat russi tagarummule ja pandud teine velg sinna külge. Tehtud on 10mm(s355?) plaadist ja välimisel ringil on don esiratta poldid mutrid, kas seal on midagi mille pärast muretseda või ei. Kui kellegil üle doni esiratta polt/mutreid siis mõistliku hinnag oleks huvi.
[Pilt: y4mHvHmur0vf1Lmr7TxmO0ZRkFmgzX1jYXhBTSDh...pmode=none]
[Pilt: y4m41amvrfLiMuv1fKLUrtd2QMnva_X2TahImXN7...pmode=none]
(09-07-2021, 13:24 PM)hillar2 Kirjutas: [ -> ]Muideks, hakkasin enda kõige uuemat mtz-i vaatma ja avastasin et esisilla "kaalpuul"/tapidel mis kinnituvad poolraami külge polegi määrdenipleid?
Kas varasematel oli? Ise oman ka ühte 920.3 mudelit, millel samuti pole esisilla ja poolraami kinnitust võimalik määrida. Olen ka tihti mõelnud, kuidas see süsteem "hooldevabalt" töötab?
Mingi suvaline külamees suudab kodus põlveotsas teha midagi, mida suur tehas ei suuda ja see on vettpidav kabiin...


Peaks vist uhke olema?
(10-07-2021, 23:05 PM)Mägi Kirjutas: [ -> ]
(09-07-2021, 13:24 PM)hillar2 Kirjutas: [ -> ]Muideks, hakkasin enda kõige uuemat mtz-i vaatma ja avastasin et esisilla "kaalpuul"/tapidel mis kinnituvad poolraami külge polegi määrdenipleid?
Kas varasematel oli? Ise oman ka ühte 920.3 mudelit, millel samuti pole esisilla ja poolraami kinnitust võimalik määrida. Olen ka tihti mõelnud, kuidas see süsteem "hooldevabalt" töötab?

Pole ühelgi seal niplit. Ja mis huvitav. Seni kuni tehase puksid kõik enam vähem. Nagu ise puksid treid nii hakkadki neid vahetama.
Kui vana puksi treipinki paned siis ei treilaastu ei saa küll aga musta tolmu.
Materjali valik on see võlusõna.
Vaatasin, et juba hakkab "ülihea vibratsiooni ja mürasummutus"närvidele käima...
Samas pole vist veel põllule õieti jõudnudki.
Egas see traktoristi suhtumine ka eriti parem pole tehase suhtumisest. Oli kuskil üleval video selle traka 30 tunni TH-st. Tehti liiva sees.
Niipalju siis heast vibratsioonisummutusest...


Mõtlesin isegi Türilt uurida mis need padjad maksavad aga isu läks üle ära.
Küsimus niisugune kas 80/82 väiksel kabiinil akukasti kaanel, originaalis tehasest tulles mingid tihendid ka olid olemas, mis takistaks vihmavee sattumist akukasti sisse.
Ei ole seal mingit tihendit olnud.