automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(16-07-2013, 19:57 PM)E303 Kirjutas: [ -> ]Minu mäletamist mööda oli seal jõuvõtuvõlli lülitusskeem ja selle kiirused. Osadel 90 alguse masinatel oli kleepsud ka musta värvi tavapärase kollase asemel.

Püüdsin otsida seda jvv lülitusskeemi ja selle kiiruse joonist netist. Panin igat moodi otsingusse aga ei tule midagi. On kellelgi kirjandust kus selline skeem olemas saaks pildikese ka teha.Smile
Vot birka pilti ei ole pakkuda, aga russide kasutusjuhendeid ja manuale saab alla laadida siit:
vene keeles
Täitsa olemas ka 80 (82), kas sialdab õige ajastu mudelit, ei oska ütelda.
Kui vene keelt ei mõista, siis midagi on inglise keeles, kuigi mitte 80
(30-05-2013, 04:57 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Vahepeal juba hakkasin arvama, et olen nii mõndagi näinud...

pöörderaadiust pole vist ollagiBig Grin

(18-06-2013, 13:16 PM)tqskla Kirjutas: [ -> ]Nüüd siis mõned pildid tsentrifuugist. Kummalgi pildil labad erinevas asendis. Kuidas on õige?

Kui õieti mäletan siis peaks olema õigem variant teisel pildil. Need ülemised augud labade vahel (vist kokku neli) on tsentrist väljas ja panevadki asjanduse pöörlema, labad aitavad õli ühtlasemalt läbi sõela peksta madalatel pööretel, kui õlirõhk on väike.Kui paned labad teisele poole auku siis august tulev õli pidurdab vastu kohe tulevaid labasid pöörlemise.Pöörlemine on muidugi tunduvalt aeglasem kui teistel tsentrifuugidel. Samas on sõel pealt lahti, ülesse poole avaneva koonuse kujuga ja labade vahed jätavad võimaluse täis pööretel töötaval masinal võimaluse "ajada õli üle sõela ääre", jaa siis töötab juba tsentrifuug puhastus nagu vanasti.
Pikk jutt aga lühidalt kokku võttes on sõel õli puhastuseks traktori madalatel pööretel.
(21-07-2013, 01:44 AM)nunu Kirjutas: [ -> ]Vot birka pilti ei ole pakkuda, aga russide kasutusjuhendeid ja manuale saab alla laadida siit:
vene keeles
Täitsa olemas ka 80 (82), kas sialdab õige ajastu mudelit, ei oska ütelda.
Kui vene keelt ei mõista, siis midagi on inglise keeles, kuigi mitte 80

Need kasutusjuhendid on uuema ajastu Mtz 80.1 Mtz 82.1 omad. Neil on need jvv kiirused teistmoodi märgitud skeemil. Oleks vaja just väikese kabiiniga Mtz 82 oma.Big Grin
(21-07-2013, 18:45 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]
(21-07-2013, 01:44 AM)nunu Kirjutas: [ -> ]Vot birka pilti ei ole pakkuda, aga russide kasutusjuhendeid ja manuale saab alla laadida siit:
vene keeles
Täitsa olemas ka 80 (82), kas sialdab õige ajastu mudelit, ei oska ütelda.
Kui vene keelt ei mõista, siis midagi on inglise keeles, kuigi mitte 80

Need kasutusjuhendid on uuema ajastu Mtz 80.1 Mtz 82.1 omad. Neil on need jvv kiirused teistmoodi märgitud skeemil. Oleks vaja just väikese kabiiniga Mtz 82 oma.Big Grin

Lähme siis ajas tagasi nii aastasse 1990, kui olid tootmises traktorid МТЗ-80, МТЗ-80Л, МТЗ-82, МТЗ-82Л,... ja peal mootor Д240(Л).
Ehk on rohkem abi Wink
Käisin spetsiaalselt ühe 1991 aasta 82 armatuuri kleepsu pildistamas et ksf deeremees saaks oma küsimusele vastuse.[/font]
Suured tänud ksf E303.Smile
Täna hommikul tehtud pildid. Veetünn traktorile järgi ja veevann veetünnile järgi.Big GrinToungue Veetünni täitmine käib pumbajaamast.
Küsimus järgmine. Kas originaalis Mtz 80, 82 (starter versiooniga) oli käivitusmoment 24 V. Neil on taga akude kastis käivitus relee mis on kahe aku vahel. Mul töö russil põles läbi käivitus relee. Jätsin traktori seisma ja ühel hetkel kuulsin et sarter hakkas plõksuma. Pärast enam russi käima ei saanud, aitas ainult kas mägistarter või trossi liin.Smile Kas see on tavaline nähtus 24 V käivitus süsteemiga russidel. Sellel traktoril on neid peaaegu iga aasta vahetatud. Hiljuti vahetasime isaga alles kevadel.Sad Sama viga pidi ka olema Kirovetsidel K-700A ja K-701-el. Põleb läbi käivitus relee.
Enda 96.a 820-l pole see "käivitusrelee" kordagi õhtale läinud, muidugi tegu ka Bosch´i releega. 80 ja vanem 82 ka ilmselt 12V käivitusvooluga (?)
Meil teistel russidel on ka 12V süsteem, ja pole seda releed vahel. Aga ei tea miks sellel just 24V käivitus on. Ainult käivitus. Kõik mu on ikka 12 V. Ühe korra on ka tänu sellele ka lühise tekitanud ja juhtmetele tule otsa võtnud. Tuleks ikka teha 12 V peale süsteem.
Eks 24V käivitusvooluga kerib (külmaga) märksa rõõmsamalt käima Big Grin
Eks ta keri jah. Täna sai siis russile peale pandud 12 V süsteem. Smile Nüüd vast ei lähe kärssama.
Niitsin russiga ja hakkas kostma käigukastist mingisugust plõginat. Alguses arvasin, et midagi on ümber kardaani midagi mähkinud, aga ei. Heli kadus siis, kui avaldasin käega nõrka survet JVV kangile surudes seda väljalülitamise poole. Plõgisema hakkas siis, kui põõrded muutusid (näiteks mäest üles sõites).
Mis seal käigukastis toimub? Kas peaks JVV veolinti peale keerama.
(01-08-2013, 16:31 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]Eks ta keri jah. Täna sai siis russile peale pandud 12 V süsteem. Smile Nüüd vast ei lähe kärssama.

Mis võimsusega starter peale sai?

(02-08-2013, 22:01 PM)hillar2 Kirjutas: [ -> ]Niitsin russiga ja hakkas kostma käigukastist mingisugust plõginat. Alguses arvasin, et midagi on ümber kardaani midagi mähkinud, aga ei. Heli kadus siis, kui avaldasin käega nõrka survet JVV kangile surudes seda väljalülitamise poole. Plõgisema hakkas siis, kui põõrded muutusid (näiteks mäest üles sõites).
Mis seal käigukastis toimub? Kas peaks JVV veolinti peale keerama.

JSV ajami reguleerimine russil on iga kahtluse korral hea mõte. Seda enam, et protseduur on lihtne ja kiire.

Klõbisejaid võib olla palju. Ajamihoova vastu miski kabiini alla roninud oks ei käi? Kas JSV väljalülimisel on vaikus?
Starteri võimsus on 4kw. Valgevene toodang.Smile
(04-08-2013, 19:35 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]Starteri võimsus on 4kw. Valgevene toodang.Smile

Kommentaarid? "Mõttetult kallis juu"...Toungue
Tere,
Mure on russi hüdrosüsteemiga. Tekkis probleem peale hüdropumba vahetust ja positsiooniregulaatori eemaldust (sealt juurest siis lekkis hirmsasti ennem). Tõstejõudu tuli nagu juurde, kuid hüdraõli kuumeneb väga kiiresti üle, ei saa poolt tundigi tööd teha. Ise kahtlustan jagajat ja surveklappi seal. Samas õliradikat hüdrosüsteemile 80-l ju ette nähtud ei ole. Kas tuleks mingi uue jagaja poole vaadata, kus pos. regut ja haardekaalusuurendit süsteemi toimimiseks vaja ei ole...
Seda toru pole vaja paaki viia. Asi saab lihtsamalt lahendatud. Jagajas on olemas selle jaoks ava mis on küll koonuspunniga suletud aga sinna stutsi keerates saab selle ülearuse õli jagaja tagasivoolupoolsesse ossa suunata. Siin teemas oli kunagi sellest juttu ja oli ka olemas pilt, kus numbritega oli ära märgitud see augumajandus. Kui viitsid lapata siis on abistav info üsna lähedal
Kust üldjuhul reguleeritakse belarusil kütusepumpa peale. Pole sellise asjaga tegelenud ja pole ka küsinud. Farmis oleval Belarus 572(1996 a). tunduks et oleks maha keeratud, või on tal nii jõuetu mootor peal.Teel liikudes tunduks et ei jõua üldse edasi minna. Isa tast mitu korda mtz 82 mööda sõitnud.Smile Mootoriks on tal D 242.