automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(16-01-2015, 17:55 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Tavaliselt jah kojamehe mootoritel 5-7,5 kaitse nii palju kui kohanud olen. Kuidagi sai neid ampreid ka wattide järgi arvestada, 100w esituledel pidi olema 10a kaitse samas 2kw starteril on 80A kaitse  Big Grin sõltub kas pidevalt järgi või lühikest aega pinge all

Samas, sõidukatel tavaliselt küll pole kaitset starteri ja aku vahel. 24V*80A=1920W Väga piiripealne oleks see, lisaks kaod kaitsme kontaktpindadel jne.
Kas 8A kaitse ka kõlbaks. 
(16-01-2015, 21:46 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]Kas 8A kaitse ka kõlbaks. 

Pane "+" juhtmele kaitsmepesa vahele ja 8A kaitse sisse saad teada. Aga usun, et sellisele mootorajamile piisab ka 5A.
(17-01-2015, 18:25 PM)Jokker Kirjutas: [ -> ]
(16-01-2015, 21:46 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]Kas 8A kaitse ka kõlbaks. 

Pane "+" juhtmele kaitsmepesa vahele ja 8A kaitse sisse saad teada. Aga usun, et sellisele mootorajamile piisab ka 5A.

Kas mootori peal pole siis ühtegi numbrit millest lähtuda?
(15-01-2015, 20:51 PM)Tehnikamees Kirjutas: [ -> ]Selline törtsutamine on ikka kuramuse tavaline asi nende pumpade juures Smile  Palju russe kohand, mis niimoodi törtsuvad, muidugi ei sõltu see traktori margist Big Grin

Ma ei saa pead anda MTZ-i eest, aga ...näiteks Volvo Penta, Deutz, Mercedes ja veel teisedki, Perkins jne, vanematel mudelitel (uuematega "sügavam" kogemus puudub) tähendab selline "törtsutamine" seda, et kõrgsurvepump on valesti reguleeritud. Suhteliselt lihtsalt saab neil seda reguleerida, abiks paar kruvi pumpa "tagumikus". Seda tean kindlasti, et see "törtsutamine" ei ole MTZ eripära ega mingi teise mootori eripära, seda ei tohks olla ja see ei ole hea mootori tervisele.
(18-01-2015, 13:03 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]
(15-01-2015, 20:51 PM)Tehnikamees Kirjutas: [ -> ]Selline törtsutamine on ikka kuramuse tavaline asi nende pumpade juures Smile  Palju russe kohand, mis niimoodi törtsuvad, muidugi ei sõltu see traktori margist Big Grin

Ma ei saa pead anda MTZ-i eest, aga ...näiteks Volvo Penta, Deutz, Mercedes ja veel teisedki, Perkins jne, vanematel mudelitel (uuematega "sügavam" kogemus puudub) tähendab selline "törtsutamine" seda, et kõrgsurvepump on valesti reguleeritud. Suhteliselt lihtsalt saab neil seda reguleerida, abiks paar kruvi pumpa "tagumikus". Seda tean kindlasti, et see "törtsutamine" ei ole MTZ eripära ega mingi teise mootori eripära, seda ei tohks olla ja see ei ole hea mootori tervisele.

Kas see törtsumine pole pigem sellest, et mingi silindri plunzeripaar on kulunud või tagasivooli klapil sodi vahel ja pump lihtsalt ei jaksa väikse pöördega lüüa kütet? Kui sul alguses oli reguleering paigas siis see ikka nii lihtsalt ära ei lähe. 

Lihtne asi millega kontrollida on panna manomeeter vahele või korras pihusti külge pookida ja kõrvale pihustama panna. 

Minul oli alles üks 2 sil diisel mootor, millel siis üks plunzeripaar oli täitsa ära surnud. Mootor töötas ühe silindriga, käivitus väga hästi ja alles täispöördel tuli teine silinder ka järgi. Läks terve pump vahetusse ja tiksub väga meeldivalt nüüd. 
Tehke puust ja punaseks kuidas klappe regullida russil.
Mina olen regullinud bellarussil nii- klapikambri kaan maha, kütusetorud pumba pealt maha.
Gaasipedaal põhja, et paremini näha oleks ja siis mootorit keerama õigetpidi. Sealt mitmendast  stutsist pumba pealt küte üles tuleb seda kolbi regullid. Kui küte pumbast tuleb, siis on õige kolb õiges asendis. alustuseks kaliiber vahele, kui vahe paigas siis ei puutu, kui pole, siis lukustusmutter lahti ja vahe õigeks, ning mutter uuesti kinni. Kui kõik selle kolvi klapid timmis siis uuesti mootorit ringi ajama kuni tuleb järgmisest stutsist küte ja siis järgmised klapid paika
(01-02-2015, 07:11 AM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Mina olen regullinud bellarussil nii- klapikambri kaan maha, kütusetorud pumba pealt maha.
Gaasipedaal põhja, et paremini näha oleks ja siis mootorit keerama õigetpidi. Sealt mitmendast  stutsist pumba pealt küte üles tuleb seda kolbi regullid. Kui küte pumbast tuleb, siis on õige kolb õiges asendis. alustuseks kaliiber vahele, kui vahe paigas siis ei puutu, kui pole, siis lukustusmutter lahti ja vahe õigeks, ning mutter uuesti kinni. Kui kõik selle kolvi klapid timmis siis uuesti mootorit ringi ajama kuni tuleb järgmisest stutsist küte ja siis järgmised klapid paika

Kui veel lihtsustada siis väntvõlli keerates on klapikambrikaane alt ka näha kunas sisselaskeklapp sulgub.
Siis veel pool pööret vänta keerata ja kolb on üleval.
See kolvi üles jõudmine on ka kuulda.Kui sisin karterisse lõpeb on kolb üleval.
Ühesõnaga saab ka torusid maha kiskumata hakkama.
Tööjärjekord on 1-3-4-2 ja et vähem vänta keerata peaks alustama 1 silindrist.Siis 3, 4 ja 2 iga 180 kraadi tagant.
Kas tal väntvõllil siis mingit üss-märki ei ole, et peaks alternatiivmeetodeid kasutama? Pihustitorusid mina ei näpiks ilma asjata, väikseimgi mustus teeb kohemaid halba.
Märke kui selliseid ei ole tõesti.
Pritsemomendi määramiseks on õli sissevalamise punni taga selline tiftiga polt mis keeratakse välja ja peab teist pidi hooratta auku minema.
Seda on aga tülikas kasutada ja seega aetakse enamasti niisama läbi.
Tere
Selline küsimus, et kas on normaalne, et traktori tühikäigul töötades on raske/võimatu ühendada hüdro väljavõtete kiirliiteid? Vanal (so, 83a. MTZ 820 ) saab ilusti ühendada. Uuel 04a. 820-l on pea võimatu. Peab traktori seisma jätma.
Kuna traktor on minujaoks uus siis kas võib olla midagi näiteks seoses istmealuse hüdroseadelisega? Või pole see niimoodi seotud?
Vabandage, kui küsimus tundub loll või muud. Pole lihtsalt kogemusi olnud väga uuematega Big Grin . Praegune vana traktor parajalt ratsitud hüdrosüsteemi osas ( pump, jagaja, muud originaalist pole )
Lugupidamisega
Kris
Kas vastava kangi ujuasendisse lükkamisel ka pole võimalik ühendada?
Kui ei siis on õlifilter kinni või filtri klapp kinni sest ujuasendis on mõlemad liited ühendatud tagasivooluga.
See on siis kang täiesti ette? Aga lukku ta nii ei jää. Eks peaks filtri ka kindlasti üle vaatama.
Kris
Selles pole midagi imelikku, kontuuri jääb jääksurve sisse ja ongi kõik. Mõnedel masinatel on sisse ehitatud vastav jääksurve väljalaskmise võimalus. eriti uuematel mittevene masinatel.
türklasel see tähendab et hatatt htt110 on ka koguaeg mingi surve sees, samas ohutus juhend käseb ka masina seisata kui lähed agregaate ühendama...
[Pilt: mtz.jpg]
Mida tuleb teha, et käivitusmootori siduri osa koos pendiksiga mootori küljest lahti saada? Ühe poldi leidsin üles, aga kas mootor tuleb otsast ära tõsta et teistele ligi pääseks? Pendiksi kaane sain ka kätte. Pendiksit ennast mitte kuna too lülitatud asendis ja ei taha ka suure logistamise peale eralduda
(20-02-2015, 14:35 PM)huvi5 Kirjutas: [ -> ]Mida tuleb teha, et käivitusmootori siduri osa koos pendiksiga mootori küljest lahti saada? Ühe poldi leidsin üles, aga kas mootor tuleb otsast ära tõsta et teistele ligi pääseks? Pendiksi kaane sain ka kätte. Pendiksit ennast mitte kuna too lülitatud asendis ja ei taha ka suure logistamise peale eralduda

Ei mäleta enam täpselt, aga tagumised poldid võiks olla pika pikendusega avatavad. Tõsi, selleks peab nende asukohta teadma.

Pendiksi vabastavad kaks küünt, millele  piisavalt tugevasti vajutades peaks hammasratas kabiini poole hüppama. Raske seletada, kerge leida.
(20-02-2015, 14:35 PM)huvi5 Kirjutas: [ -> ]Mida tuleb teha, et käivitusmootori siduri osa koos pendiksiga mootori küljest lahti saada? Ühe poldi leidsin üles, aga kas mootor tuleb otsast ära tõsta et teistele ligi pääseks? Pendiksi kaane sain ka kätte. Pendiksit ennast mitte kuna too lülitatud asendis ja ei taha ka suure logistamise peale eralduda

Kas sa tahad ainult sidurit koos pendiksiga kätte saada või koos käivitusmootori sidurikojaga?  

Kui soovid kätte saada ainult sidurit koos pendiksiga siis keera eest kaane neli polti lahti, seejärel vabasta pendiks. See, nagu ma aru saan on tööasendis. Aita kruvikaga need "küüned" lukustussoonest välja, pendiks liigub tahapoole, habumisest välja ja hakka vaikselt loksutama. Võid torniga tasakesi ka koputada pendiksi tagant näha oleva puksi pihta. Peale seda kui võll on pesast välja kukkunud, keera kogu kupatus nurga alla ja pendiks tuleb hoorattast mööda ning ongi sidur käes.

Kui aga on soov koos korpusega maha asi saada siis see on pikem muusika. Korpuse poldid  on hooratta taga peidus.