automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nõustun eelkõnelejaga, ka mina pole selliseid labasid näinud. Ise ostsin paar aastat tagasi selle tsentrifuugi uue ja seal neid ka ei olnud.
Leidsin netist MTZ varuosade kataloogi. Ka seal on need labad olemas, lisaks veel sõel, mida minu tsentrifuugis pole. Kahjuks labade asendit seal pildilt ei näe. Eelpool mainiti, et liikumapanevad düüsid on põhja all - see ei ole sellel mudelil nii. Need düüsid on siiski rootori üleval otsas labade vahel. Panen veel selgituseks mõned pildid.
http://www.pmkaubamaja.ee/components/com...fb06f1.jpg
Siit näed klassikalisi tsentrifugaalfiltri düüse.
Ja siin sinu filter, mida kahjuks vana kooli meestele pole õpetatud, järelikult uuemapoolne rats. Ise ka imestan, kas see üldse tsentrifugaalfilter on. Seal ju sõel ka sees.
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
Asi selles, et klassikalist tsentrifuugi kasutab D- 50, Zil 130. Neil tsenterifuugitud ja reaktiivdüüsid läbinud õli soliseb vabalt karteri. D-240 on otsevoolutsentrifuug. Seal õli tuleb rootori südamiku allosa avadest sisse, tõuseb üles, tõukab kuigipalju plekklabade abil rootorit ja läheb aukudest telje kesktoru kaudu sama rõhu all [b]edasi õlitussüsteemi. [/b]Pole uurinud, mis sellest õlist saab, mis ebatiheduste kaudu rootorit ümbritsevasse ruumi satub. Kindlasti rootori pöörded otsevoolukal madalamad. Sõel peab siis päris prahi kinni pidama(õli suund äärest keskele).
Mis siis saab või?Kaob ära mootoris õlisurve,võid vahetada pumpasid ja saalesid aga selle jama peale kohe ei tulegi.Läbi proovitud asi.
Kindlam tsentrifuugi asemele vaheplaat külgekeeratava filtri jaoks osta. Saab ka hoolde kiiremini ja puhtamana tehtud.
(21-06-2013, 00:18 AM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Kindlam tsentrifuugi asemele vaheplaat külgekeeratava filtri jaoks osta. Saab ka hoolde kiiremini ja puhtamana tehtud.

Nii ja naa. Kui traktor teeb aastas 1500+ h (kunagi need ju tegidToungue), siis kulub 250 h vahetusvälba jooksul 6 filtrit. Rääkimata sellest, et esimesed filtrid rebenevad ilmselt juba enne 250 h täitumist.Sad Hiljem, kui suurem saast on süsteemist välja püütud, võiksid kesta küll nõutud aja.

Samas traktorile, mis aastas kümmet tundi täis ei saa, on vahetatava elemendiga filter igal juhul mõistlik valik.Cool
(18-06-2013, 17:53 PM)tqskla Kirjutas: [ -> ]Leidsin netist MTZ varuosade kataloogi. Ka seal on need labad olemas, lisaks veel sõel, mida minu tsentrifuugis pole. Kahjuks labade asendit seal pildilt ei näe. Eelpool mainiti, et liikumapanevad düüsid on põhja all - see ei ole sellel mudelil nii. Need düüsid on siiski rootori üleval otsas labade vahel. Panen veel selgituseks mõned pildid.

Viimasel pildil on võllil allosas see vigur, mis tsentrifuugi pöörlema paneb.
Ei ole kunagi sellist tüüpi tsentrifuugi lahanud, ega omanud, aga äkki keegi staažikas russimees oskab selle või selle teise lingi järgi, kus on toodud nii ehitus, kui ka tööpõhimõte, lahti seletada, mis võiks olla eelmainitud laisa ja probleemse tsentrifuugi võimalik viga.
Hei
On kellelgi kunagi sellist probleemi 82-ga olnud, jvv 1000p/min. kiirus lihtsalt ei toimi, kuid 500p/min. toimib ilusti. Sai keeratud seda kõhualt mitu korda, edasi-tagasi, ikkagi ei midagi. Võtsime kaane maha, tihvt korras, kõik liigub nagu ilusti. Vana russivend arvas, et vahekastist siis mingi hammasratas või laager katki. Hetkel pooleksvõtt käimas, seega, kui kellelgi on sama probleemi olnud, kuulaks heameelega, milles viga oli. Siis teaks kohe otsima asuda.
Lugupidamisega
Kris
Hea tahtmise korral saab lülituskahvli nii ka sisse et pole soones ja ei tõmba hammakat.Küll aga tõukab edukalt aeglasema poole.
Iseenesest saab selle alla tõmmata ja uuesti soonde panna ja välja tuleb kui võtta see plekk ära ja lasta võll alla välja korraks tulla.
Positsiooniregulaatorist (kõrriga kang paremal pool istme kõrval väikese kabiiniga russil). Situatsioon, kus niidukit oli vaja tõsta ja kui vajutasin ükskõik millist jagaja kangi tõstis rippsüsteemi enne üles ja siis alles niidulati. liigutasin kõrriga kangi vähekene ja asi paranes, aga siis hakkas vaikselt tõstma rippsüsteemi. Seal on vist üks kindel asend, kus asi ei mõjuta - panin poldi läbi ja nüüd asi korras. Ju olin kogemata vastu läinud.
(25-06-2013, 23:35 PM)hillar2 Kirjutas: [ -> ]Positsiooniregulaatorist (kõrriga kang paremal pool istme kõrval väikese kabiiniga russil). Situatsioon, kus niidukit oli vaja tõsta ja kui vajutasin ükskõik millist jagaja kangi tõstis rippsüsteemi enne üles ja siis alles niidulati. liigutasin kõrriga kangi vähekene ja asi paranes, aga siis hakkas vaikselt tõstma rippsüsteemi. Seal on vist üks kindel asend, kus asi ei mõjuta - panin poldi läbi ja nüüd asi korras. Ju olin kogemata vastu läinud.

PSR lekib veidi läbi. Hoobade reguleerimisega võib leida asendi, kus leke on minimaalne ja veel ei sega.

Probleem tekib kuuma õliga?
(25-06-2013, 22:46 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Hea tahtmise korral saab lülituskahvli nii ka sisse et pole soones ja ei tõmba hammakat.Küll aga tõukab edukalt aeglasema poole.
Iseenesest saab selle alla tõmmata ja uuesti soonde panna ja välja tuleb kui võtta see plekk ära ja lasta võll alla välja korraks tulla.

Pole kahvlit seal, see lülitus hoob ise oma "punniga" soones sees. Ju vist lülitus kahvel puudu siis üldse, sest kui teda sees keerata, siis ongi, et 500 läheb ilusti sisse ja jääbki, kuid 1000 on nii, et see lülitus hoob keerab end soonest välja. Ja ju siis ta pööretega vajus see 1000 välja lihtsalt.
Ok, homme poodi ja uurin, mis puudu.
Kris
Mis võib olla põhjus,et MTZ 80, 82 el tahhospidomeeterid ei ole töökorras. Ma pole veel sellise belarusiga sõitnud mil see korras on. Mis on neil nõrgim asi.Smile
Tahhoka trossid kuluvad ära ja jäävad kinni.

Veetakse tihti üle kollektori ja see kuumutab kõik "mahlad" trossist välja.

Pane uus tross ja kestab jälle 10a.
Üldilselt ei ole näinud mitte toimivat.
Üsna ebamugav on tööd teha, kuid pole aimu pööretest.
No kui oled pikemat aega traktori peal olnud, siis ütled kõrva järgi pöörded ära. Aga see tahhomeeter on vägagi töökindel asi. Kui trossi kõri plastikkate läheb katki, siis satub sisse vesi, edasi siis sooja ilmaga roostetamine ja talvel ka jäätumine. Ega muud viga nagu ei oskagi pakkuda.
Eks jah, ütleb kõrva järgi vahemiku, aga ikkagi mugav, kui tahho ja spido toimivad.

Teen päris palju russiga tööd suviti ja aus olla, siis tean juba käsi gaasi järgi pöörde vahemiku, kuid ikka vahin tahhokat. Smile
Tere jälle
Uus mure teise belarus-iga. Nimelt hüdrosüsteem lõpetas tegevuse, vahepeal on kuulda sellist imeliku ininat vahekasti poolt. Kui pump välja lülitada küljepealt, siis see lõppeb. Tõenäoliselt siis vahekastist hammakas surnud??
Hüdropumba võtsin maha, seda käsitsi keerates nagu midagi imeliku ei tundunud.
Kris
pump teebki seda häält, korras pumpa käsitsi väga ringi ei keera[/u]