automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(22-06-2023, 12:21 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Mind tegelikult huvitaks kuidas nad roolidosaatoreid teevad nii hõredaid et rooli võib aeglaselt keerata ilma et rattad keeraks ja 3 km sõidu peale teeb rool ühe täisringi.
JD tavaline asi
Sama lugu oli E ja Niva dosaatoritega.
(22-06-2023, 12:21 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Lisatud:
Pakkus kohe vaadata kuidas kõveraid velgi tehakse...
https://www.youtube.com/watch?v=7Yn_LWLOUwE

Vaat kui hea õppevideo. Mul on kuuris moogi veljerõngad ja russi velje sisud, mis tuleb umbes sama edasijõdnud tehnoloogia abil üheks kubota veljepaariks teha Smile Õnnestumiseks on vist vaja habe kasvatada ja tjubeteika pähe panna. Maksimaalkiirus 15kmh on küll üpris andestav kõiksuguste eksimuste suhtes.
Sai enda MTZ-82el kolvi-hülsigrupp ära vahetatud, kuna summutist hakkas õli lendama. Ise ma polnud varem sellise tööga kokku puutunud veel. Tundub, et kõik õnnestus. Õli kusagilt välja ei lennanud ja karterituul olematu. Sai juba ka kergemaid töid tehtud. Palju sissetöötamise aeg võiks olla?  Video esimesest käivitusest. 
(27-06-2023, 19:48 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]Sai enda MTZ-82el kolvi-hülsigrupp ära vahetatud, kuna summutist hakkas õli lendama. Ise ma polnud varem sellise tööga kokku puutunud veel. Tundub, et kõik õnnestus. Õli kusagilt välja ei lennanud ja karterituul olematu. Sai juba ka kergemaid töid tehtud. Palju sissetöötamise aeg võiks olla?  Video esimesest käivitusest. 
Palju kolvi-hülsi vahel lõtku jäi?
Sellest oleneb kui kaua sissesõit kestab.
Kunagi ammu aega tagasi sai ühele 240 mootorile M hülsid ja B kolvid.
Väikseim vahe oli 0,08
Sissesõitu sai päris kaua,väga hea mootor oli.
Kas on roolidosaatori kohta head soovitust. Sai paigaldatud poola komplekt, võtsin odavama variandi, mitte danfossi omaga.
  Nüüd tuleb muidugi kahetseda seda, traktor teinud tööd umbes 180 tundi ja läbinud selle ajaga ~1600km ja viimasel päeval oli juba nii et sõidu aeg vaikselt keerates võid rooliga ringi peale teha ühte pidi.  
 Roolivõimus 10w40 õli
 [Pilt: 8502.jpg]
Need odavad dosaatorid ongi sellised ja kui pikemat lahendust soov siis osta kohe korraliku firma toode.
Müüakse neid kõigis traktoripoodides sellise "eeskujuliku" kvaliteediga.
Niipalju muidugi ütlen kohe ära, et kui toimivat pappfiltrit süsteemis pole siis ei kesta ka maailma kalleim roolidosaator.
Õigemini kestab pisut kauem sest detailid on täpsemalt ja parema pinnasiledusega kuid filter on dosaatoriga kohustuslik.
Danfossi dosaatoril oli filtri tihedus 5-8 mikronit kui nüüd peast õieti mäletan.
Mul on ka mingi aasta töödanud suht vähese kasutusega ja kuidagi kangeks rool jäänud...PM kaubamaja dosaator.
Probleem - mtz traktor otse paagist võttes jääb küttenälga. Vahetasin etteandepumba aga nagu oligi arvata siis kaheeurone etteandepump ei suutnud probleemi lahendada pikemaks ajaks (vast paarkümmend tundi sai teha). Hetkel siis töötab traktor nii, et 10l nirku on kabiinis (kohe gaasipedaali ees et oleks hea ülevaade kui tühjaks hakkab saama).
Nüüd tahan ümber teha elektrilise etteande pumba peale. Ostsin 25 euroga intercarist new hollandi elektrilise etteande pumba ja kavatsen selle paigutada peale jämepuhastusfiltrit. Peenpuhastusfilter on uuema tüübi oma ja kasutan mhale filtrit.

Küsimus, kas pumbast tagasivoolu tegemine on kohustuslik? Nägin youtube videot kus üks slaavi rahvusest isik (ei oska vahet teha kas Ukrainlane või tibla) oli teinud tagasivoolu pumba õhutuse punnist sisselaske kollektorisse? Keelest aru ei saa ja jäigi mõistatuseks miks just sisselaske kollektorisse? oleks võinud ju uue vooliku vedada otse paaki või teha kolmiku pihustite tagasivoolu vahele.
Kütusepumbast tagasivool on kohustuslik,vene etteanne uhab korraliku koguse kütet läbi ja ülerõhuklapp laseb liigse minema ja hoiab pumbas ettenähtud surve mis pressib kütte plunzerisse.Ka lääne bosch omab ülerõhu klappi ja laseb üleliigse tagasi....
Oot, ma ei saa hästi aru. Kas need Hiina etteandepumbad on nüüdsel ajal kaks euri tükk või räägitakse käsipumbast? 

Vabandan, et ma selle rämpsu hinda ei tea sest nendest umbes 10st 1 ei leki koheselt korpusesse kütet.
(02-07-2023, 18:10 PM)hillar2 Kirjutas: [ -> ]Probleem - mtz traktor otse paagist võttes jääb küttenälga....


Puhu enne suuremaid remonte trass setteanuma juurest tagurpidi läbi ja proovi siis uuesti. Et seal poleks mingi tšombe kraanis või voolikus endale pesa teinud. Samuti vaata, ega miski jõrn ole kraani irvakile nihutanud kuskil pugedes.

Käsipumbaks ikka Boschi 2 447 222 126. Hästi kulutatud 20 €: https://www.autovaruosadonline.ee/bosch-719558.html. Leiab ilmselt odavamaltki.
(02-07-2023, 21:32 PM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]10€ https://aeromotors.ee/kataloog/article/3...-126-bosch

On olemas veel odavam Smile. 5 aasta ja ei jookse veel https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...r-mt3.html
(02-07-2023, 22:37 PM)traavers1 Kirjutas: [ -> ]
(02-07-2023, 21:32 PM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]10€ https://aeromotors.ee/kataloog/article/3...-126-bosch

On olemas veel odavam Smile. 5 aasta ja ei jookse veel https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...r-mt3.html
On vel parem ja odavam bosch pump ja piisab pumbavõlli keeramisest ja küte tuleb...Küte saab paagis otsa,valad juurde ja starterit ja mõne hetkega küte taas üleval ja nurrub...Miks elada oma elu raskemaks?
(03-07-2023, 10:33 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ]...Miks elada oma elu raskemaks?
Sest tavaline vene traktori kasutaja ei ole nii laia silmaringiga, et hankida jupid ning panna see komplekt käima.
Seda võiks võrrelda olukorraga, kus kõnnid hästi porist ja kivist teerada kus üks valeliigutus ja murrad jala või astud lompi.
Muudkui lähed seda teerada pilk maas ja kirud teed aga kui tõstaks korraks pilgu võiks näha, et seal kõrval 10 meetri kaugusel läheb asfalttee kõrvuti sinu teerajaga.
Pilku aga ei saa tõsta sest tee on ju halb...
Samas on teeline seda rada käinud juba aastaid ja kui pidevalt pilk maas hoida jõuab ka enamasti kuiva jalaga kohale. Smile
Kullafondi vääriline postitus, au ja kiitus!
"...Miks elada oma elu raskemaks?
Sest tavaline vene traktori kasutaja ei ole nii laia silmaringiga, et hankida jupid ning panna see komplekt käima."


Minu meelest ei suuda tavaline vene traktori kasutaja seda originaalkorraski hoida, rääkimata hooldusest või ümberehitamisest. Puuduvad oskused ja eriti muidugi puuduvad täna ja edaspidi varuosad. Pigem varem, kui hiljem, lõppeb ka nende laipade reanimeerimine nende lääne osadega, millele siin viidati. Sest idaosasid pole enam sinna lääne juppide külge pookida.

Mul on kahtlane tunne, et kes täna panustab sellele idabloki umbes pool sajandit vanale tehnikale, siis nende turgutamine lääne juppidega on pikas plaanis umbes sama mõistlik kui... Noh ei olegi. Poola laod, mis enne suurema sõja algust väidetavalt täis veeti, pole ka igaljuhul põhjatud. Ehk, et kes hobitab, see hobitab edasi aga kes nende peale oma äri ja elutööd üles ehitab, see saab küll varem või hiljem piki mune. Kui tolle John Deeri juppi tuleb võib-olla kaks nädalat oodata, siis tolle mtzi päriselt kasutatava käigukasti korpuse järgi tuleb oodata sõja lõpuni pluss viis aastat aga... Elu läheb vist enne edasi.  Rolleyes
(03-07-2023, 23:37 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]
(03-07-2023, 10:33 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ]...Miks elada oma elu raskemaks?  Igal oma rist mida kanda, või järgi lohistada. Minu täiendus elust belarussiga.

   APPI!  Nüüd oma murest, juhata eksinu õigele rajale..
Kõrgsurve pumba (tagant) ja kompressori vahelt lahmab kütust. Äkki algas ja tilgub ohtralt. Ilmselt pump maha ja uued tihendid, kirjelda mis seal teha tuleb ja osta? PS. See pump ei ole mootori küljest veel maha käinud.(31 aastat). Tänud õpetuse eest, juba ette!!