automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
reymo1995 Kirjutas:MTZ-52+puukoorem,haagise marki ei tea....
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/7609438
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/7609440
Miks Sa niimoodi nurga tagant pildistada, ega traktorist Sulle kallale küll ei tule kui lähemalt pildisistad.
Näiteks nädalavahetusel pildistasin maal Belarussi kui see jões kive sätis, kui fotoka välja võtsin siis vaatas juht korraks mu poole siis vaatas korra vette ja seejärel vaatas juba pikalt minu tegevust, ühtegi käemärki ega muud sellist küll ei täheldanud. Hiljem ka midagi ütlema ei tulnud, kuigi traktorist elab üle jõe, aga pärast pildistamist oli jõest kiiresti kadunud.
[attachment=26586]
Eilne pilt:
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/7877780
martti Kirjutas:´
Miks Sa niimoodi nurga tagant pildistada, ega traktorist Sulle kallale küll ei tule kui lähemalt pildisistad.
Näiteks nädalavahetusel pildistasin maal Belarussi kui see jões kive sätis, kui fotoka välja võtsin siis vaatas juht korraks mu poole siis vaatas korra vette ja seejärel vaatas juba pikalt minu tegevust, ühtegi käemärki ega muud sellist küll ei täheldanud. Hiljem ka midagi ütlema ei tulnud, kuigi traktorist elab üle jõe, aga pärast pildistamist oli jõest kiiresti kadunud.
Tegelikult on see pildistatud rõdult,aga tegelikult oleksin võinud ju natsa paremaid pilte veel teha....
Huvitav kate selle mootoril. Pole küll traktorite kohalt küll mingi spets, aga kas ilmad juba nii jahedaks kisuvad, et tuleb parema käivitamise huvides "tekk" üle mootorikatte visata või millegi muu pärast niisugune asi seal?
kes seda iga kevad sealt ära viitsib kiskuda.Ega ta ju suvelgi halba tee
võibolla sellepärast et genekas ja starter kardavad vihma... ma üritan oma 40 sama asja teha...
Need jutud ja pildid toovad meelde lapsepõlve kui isa (ja ka mina aegajalt) tegi põllutõid ja sõitis ringi meie talu ümber.
Isa ostis selle talu siis ostis endale selle traktori kuskil 84 aastal. (MTZ 5) aga kõik kutsusid seda hellitlevalt Jumpsiks... pikka aega ma ei saanud aru miks jumps.
Ja väga kaua aega oli see meie ainus traktor. Lõpuks tuli selle kõrvale veel t-25.
Eriti lahe oli papsi süles istuda või poripleki peal ja kaasa sõita. See tuul ja elamus ja kiirus (mis tol ajal tundus meeletu). Siis see lõbu mida tundsid kui kinni hoidsid traktorist meeleheitlikult sest paps sõitis parajasti üle kõnnivao või üle kallaku.
Oma viimase künni tegi see traktor neli aastat tagasi kuid aegajalt käivitame ja liigutame et ta ära ei mädaneks. Aga hoitud on küll seda traktorit nagu silmatera. Nüüd on siis plaan ära müüa sest muidu ta lihtsalt mädaneks lõpuks ära ja sellest oleks kahju.
Pilt kah:[Pilt: jumps1.jpg]
Kuna mu "Muuda" nupp ei tööta siis lisan et üks eredamaid muljeid Jumpsist on see kui hommiku akna all hakkas käivitus mootor hakkas tööle.
hilisemalt oli see muidugi natuke nuhtlus... eriti siis kui olid öösel vintis peaga koju kakerdanud ja hommikul pea niigi valutas....
ohh mälestusi..
Muerte Kirjutas:Need jutud ja pildid toovad meelde lapsepõlve kui isa (ja ka mina aegajalt) tegi põllutõid ja sõitis ringi meie talu ümber.
Isa ostis selle talu siis ostis endale selle traktori kuskil 84 aastal. (MTZ 5) aga kõik kutsusid seda hellitlevalt Jumpsiks... pikka aega ma ei saanud aru miks jumps.
Ja väga kaua aega oli see meie ainus traktor. Lõpuks tuli selle kõrvale veel t-25.
Eriti lahe oli papsi süles istuda või poripleki peal ja kaasa sõita. See tuul ja elamus ja kiirus (mis tol ajal tundus meeletu). Siis see lõbu mida tundsid kui kinni hoidsid traktorist meeleheitlikult sest paps sõitis parajasti üle kõnnivao või üle kallaku.
Oma viimase künni tegi see traktor neli aastat tagasi kuid aegajalt käivitame ja liigutame et ta ära ei mädaneks. Aga hoitud on küll seda traktorit nagu silmatera. Nüüd on siis plaan ära müüa sest muidu ta lihtsalt mädaneks lõpuks ära ja sellest oleks kahju.
Pilt kah:[Pilt: jumps1.jpg]
Ma olen ainuke kes pilti ei näe v??
Kas traktori mark mitte Jumz ei saand olla?Belarusse toodeti Lõuna Masinaehitustehases ka ju....
Kuna valdav enamus MTZ-5 (mudelid MTZ-5LS ja MTZ-5MS) on valmistatud mitte Minski traktoritehases (nagu arvata võiks), vaid Lõuna masinaehitustehases (Южный Машиностроительный Завод ehk lühendatult ЮМЗ ), siis kutsutaksegi ka seda marki traktoreid sageli hellitavalt "JuMZiks", no kaasfoorumlane Muerte on seda veel natuke mugandanudSmile

Traktorid MTZ-5LS ja-MS olid aluseks tehase järgmiste traktorimudelite väljatöötamisel, mille margitähis viitab juba üheselt tootjatehasele -- tegu siis traktoritega JuMZ-6L ja JuMZ-6M.
Sillu Kirjutas:Kuna valdav enamus MTZ-5 (mudelid MTZ-5LS ja MTZ-5MS) on valmistatud mitte Minski traktoritehases (nagu arvata võiks), vaid Lõuna masinaehitustehases (Южный Машиностроительный Завод ehk lühendatult ЮМЗ ), siis kutsutaksegi ka seda marki traktoreid sageli hellitavalt "JuMZiks", no kaasfoorumlane Muerte on seda veel natuke mugandanudSmile

Traktorid MTZ-5LS ja-MS olid aluseks tehase järgmiste traktorimudelite väljatöötamisel, mille margitähis viitab juba üheselt tootjatehasele -- tegu siis traktoritega JuMZ-6L ja JuMZ-6M.


Tegelt on nii et ma pole kunagi kirjapildis näinud selle traktori nimetust ja 20 aastat on isa kutsunud Jumpsiks/Jumziks...Big Grin
Niiet... mugandus on lihtsalt aja jooksul tulnud..
Lisaks veel et ma pole eriti tehnika tundja inimene.. ma olen tehnika perekonna must lammas..Big Grin
niiet vast andestate mu mugandused ja võibolla võhiklikud ja kohati idiootlikud väljendid..Big Grin

Muide kas keegi oskab õelda miks neid pilte ei näita... ma kolm tundi jamasin nende üles panemisega.....Smile
v6sa Kirjutas:Esimese asjana pakuks kardulast. Šoti tehnoloogia vajab selliseid mahukaid vagusid, mis hiljem separeeritakse (kivid jms jura vaovahesse, vaos on siidine muldWink

Aga siis peaks vaod ikka sirged olema... Sellist songermaad teha..hm.

Muidugi, võib ka muul eesmärgil olla.

ES95, kuskandis see külviku-rullide kombo paikneb? Oleks professionaalne huvi... PT sobib suurepäraselt.

Viimane lause on jäänud täitsa kahe silma vahele.
Asub ta järvamaal,mitte kaugel j-jaanist.
Kui huvi siis nädala või kahe pärast oleks võimalik seda masinat näha ka töös kuigi rullide asemel taga siis midagi muud.
tere kas kellegil on infi belarussi 820 käikude ja kiirste kohta
tänudSmile
Nädalavahetusel maal toimunud kartulivõtmise talgutel ajas vaod lahti rotikavälimusega T-40, kui tavaliselt on olnud traktori järel nn. "raputaja", siis seekord oli seadmeks hoopis "rootor."
[attachment=26730] [attachment=26731]
markoy2k Kirjutas:tere kas kellegil on infi belarussi 820 käikude ja kiirste kohta
tänudSmile

Tehase käsiraamatust pärit arvutuslikud kiirused;
1käik;2,5km/tunnis,aeglustiga 1,89km/tunnis maksimumvõimsusel
2käik;vastavalt 4,26/3,22
3käik;7,24/5,48
4käik;8,9/6,73
5käik;10,54/7,97
6käik;12,33/9,33
7käik;15,15/11,46
8käik;17,95/13,57
9käik;33,38/25,25
Tagurpidi;
1käik;5,26/3,98
2käik;8,97/6,78
Kiirused võivad reaalses elus nendest pisut erineda sõltuvalt kummimõõdust,rõhust,kummide kulumisest ja mootori maksimumpööretest.
Pöördeid armastatakse sageli ise kruttida juurde,nagu jõudugi...
Sellisel juhul pole mingi ime,et Russ liigub kiirusega üle 50km/tunnis.
Mootorile see muidugi hästi ei mõju...
CORRADOg60 Kirjutas:
markoy2k Kirjutas:tere kas kellegil on infi belarussi 820 käikude ja kiirste kohta
tänudSmile

Tehase käsiraamatust pärit arvutuslikud kiirused;
1käik;2,5km/tunnis,aeglustiga 1,89km/tunnis maksimumvõimsusel
2käik;vastavalt 4,26/3,22
3käik;7,24/5,48
4käik;8,9/6,73
5käik;10,54/7,97
6käik;12,33/9,33
7käik;15,15/11,46
8käik;17,95/13,57
9käik;33,38/25,25
Tagurpidi;
1käik;5,26/3,98
2käik;8,97/6,78
Kiirused võivad reaalses elus nendest pisut erineda sõltuvalt kummimõõdust,rõhust,kummide kulumisest ja mootori maksimumpööretest.
Pöördeid armastatakse sageli ise kruttida juurde,nagu jõudugi...
Sellisel juhul pole mingi ime,et Russ liigub kiirusega üle 50km/tunnis.
Mootorile see muidugi hästi ei mõju...

tänud vastamast, eks järgmine nädal hakkan arvutama milliseid jõude see masin maapinnale surub ja milliseid väljaveokärusid võib taha haakidaRolleyes
markoy2k Kirjutas:
CORRADOg60 Kirjutas:
markoy2k Kirjutas:tere kas kellegil on infi belarussi 820 käikude ja kiirste kohta
tänudSmile

Tehase käsiraamatust pärit arvutuslikud kiirused;
1käik;2,5km/tunnis,aeglustiga 1,89km/tunnis maksimumvõimsusel
2käik;vastavalt 4,26/3,22
3käik;7,24/5,48
4käik;8,9/6,73
5käik;10,54/7,97
6käik;12,33/9,33
7käik;15,15/11,46
8käik;17,95/13,57
9käik;33,38/25,25
Tagurpidi;
1käik;5,26/3,98
2käik;8,97/6,78
Kiirused võivad reaalses elus nendest pisut erineda sõltuvalt kummimõõdust,rõhust,kummide kulumisest ja mootori maksimumpööretest.
Pöördeid armastatakse sageli ise kruttida juurde,nagu jõudugi...
Sellisel juhul pole mingi ime,et Russ liigub kiirusega üle 50km/tunnis.
Mootorile see muidugi hästi ei mõju...

tänud vastamast, eks järgmine nädal hakkan arvutama milliseid jõude see masin maapinnale surub ja milliseid väljaveokärusid võib taha haakidaRolleyes

Kõik metsaveo belarusid mida mina olen näinud on ümberehituse käigus tehtud ka nn kiire kast mis jookseb välja 50+ orginaalrehvidega ja 60+ 701 rehvidega.

Kõik metsaveo belarusid mida mina olen näinud on ümberehituse käigus tehtud ka nn kiire kast mis jookseb välja 50+ orginaalrehvidega ja 60+ 701 rehvidega.
[/quote]

Kuidas seda kasti kiiremaks tehakse? Isegi mõelnud, et oleks kiiremaks vaja kuidagi asja saada. Niivõrd tähtis polekski suur lõppkiirus, kuivõrd madalamad mootori pöörded maanteel liigeldes.
Aho Kirjutas:
markoy2k Kirjutas:
CORRADOg60 Kirjutas:
markoy2k Kirjutas:tere kas kellegil on infi belarussi 820 käikude ja kiirste kohta
tänudSmile

Tehase käsiraamatust pärit arvutuslikud kiirused;
1käik;2,5km/tunnis,aeglustiga 1,89km/tunnis maksimumvõimsusel
2käik;vastavalt 4,26/3,22
3käik;7,24/5,48
4käik;8,9/6,73
5käik;10,54/7,97
6käik;12,33/9,33
7käik;15,15/11,46
8käik;17,95/13,57
9käik;33,38/25,25
Tagurpidi;
1käik;5,26/3,98
2käik;8,97/6,78
Kiirused võivad reaalses elus nendest pisut erineda sõltuvalt kummimõõdust,rõhust,kummide kulumisest ja mootori maksimumpööretest.
Pöördeid armastatakse sageli ise kruttida juurde,nagu jõudugi...
Sellisel juhul pole mingi ime,et Russ liigub kiirusega üle 50km/tunnis.
Mootorile see muidugi hästi ei mõju...

tänud vastamast, eks järgmine nädal hakkan arvutama milliseid jõude see masin maapinnale surub ja milliseid väljaveokärusid võib taha haakidaRolleyes

Kõik metsaveo belarusid mida mina olen näinud on ümberehituse käigus tehtud ka nn kiire kast mis jookseb välja 50+ orginaalrehvidega ja 60+ 701 rehvidega.

Enamusel metsamasinatel,mida näinud ja omanikega suhelnud,küll kiiret vahekastiülekannet pole olnud... Küll on metsameeste seas väga levinud nn pumpade peale keeramine.