automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kodanik küsis lukustavate haakide juhtimist vist ikka. Need vabanevad siis, kui rippsüsteem lõpuni üles tõsta ja kangist tirida. Tagasi tõmbavad vedru ja gravitatsioon. Lukustub ise, normaalselt kannavadki need konksud koormat. Aga võib ka tõstehoobadele koormsut võtta, kuid siis on alati oht, et tagurdades tõmbab mingi kaigas/maakera nurk konksud lahti ja aisu alla lastes/nende vajudes konks avaneb.

Vanal on kang vasaku jala kõrval, liigub üles ja alla.
Uuemal on varda käepide otse istme all põrandas. Liigub üles ja alla.
Sain selle konksu külge. Lukustushoovastikku veel pole.  Esmamuljed on sellised nii ja naa. Tõsi, üksinda saab haakida ilma õue minemata, aga konks on nii kõhuall, et korra on ikka vaja poolest kehast läbi tagaakna välja vaadata. Vb ajapikku tekib vilumus ja siis saab ka poolpimesi tiislile pihta. 
[Pilt: IMG_20170128_132930.jpg]
[Pilt: IMG_20170128_132643.jpg]
Tagaakna külge paned peegli nii, et hui akna lahti teed, siis peegel näitab konksu, ei ole tarvis aknast välja ronida peegli järgi haagid. Uutel läänepoolt tulevatel traktoritel on peeglid et hästi näha.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pild..._missing=1
Sealt pildilt on näha peegel tagaakna küljes
TERE
oleks ka üks küsimus tarkadele.Nimelt sain ühe korraliku mtz väntvõlli kevadel kokkulaotavale mootorile aga ei tea milliseid saalesid osta,tean et olemas N1 N2 ja R1 ja R2 saaled aga mida ma nende numbritega peale hakkan.Samuti saan ära mööta mikromeetriga.
(07-02-2017, 19:44 PM)audimees86 Kirjutas: [ -> ]TERE
oleks ka üks küsimus tarkadele.Nimelt sain ühe korraliku mtz väntvõlli kevadel kokkulaotavale mootorile aga ei tea milliseid saalesid osta,tean et olemas N1 N2 ja R1 ja R2 saaled aga mida ma nende numbritega peale hakkan.Samuti saan ära mööta mikromeetriga.

Kõigepealt mõõda väntvõlli kaelad ära ja anna teada siia. Ju siin võib mõni kohe peast öelda mis mõõdus saalesid sul vaja läheb.
Palun! Seda pakub net.
No tore aga olid veel mingid lollakad vahepealsed mõõdud ka mis kapitaalis valmis treiti ja neid võlle vahest ilmub välja....
Siis a) lihvid normaalsesse mõõtu b) viskad minema ja otsid normaalses mõõdus võlli. Ei ole just raketiteadus Smile
Tänan vastuste eest.Tänase mõõtmise tulemusena sain tabeli järgi N1 saaled
Kui palju on diffriluku juhtimise õlisurve? Kuna paljudel on õhu peale ümber tehtud siis eeldaks, et alla 10bar?
Küsiks targematelt nõu. Vana 82 roorivõimendiga variant. Varasemast ei mäleta seda olnud olevat aga nüüd möödunud nädalal avastasin, et ajab sealt roolisamba otsas oleva õlikorgi õhuavast (ilmselt, täpselt ei tea kuna kapott üleval ei tahtnud metsas ringi ukerdada) ohtralt õli välja. Samas rool suht koht sama kerge kui ennegi ja pärast kolme päeva sellist uputamist ikka veel jatkus teist... Kas võib juhtuda, et lihtsalt vahepeal juurde valades sai liiga palju pandud? Või võib see mingile probleemile viidata?
Mootoriõli ajab äkki läbi pumba roolivõimendisse?
Tere. Kas keegi saaks sisse skännida ja üles laadida mtz remondiraamatust mootori jaotuskasti kokku panemist puudutava jutu.
(13-02-2017, 16:27 PM)raud.pats Kirjutas: [ -> ]Küsiks targematelt nõu. Vana 82 roorivõimendiga variant. Varasemast ei mäleta seda olnud olevat aga nüüd möödunud nädalal avastasin, et ajab sealt roolisamba otsas oleva õlikorgi õhuavast (ilmselt, täpselt ei tea kuna kapott üleval ei tahtnud metsas ringi ukerdada) ohtralt õli välja. Samas rool suht koht sama kerge kui ennegi ja pärast kolme päeva sellist uputamist ikka veel jatkus teist... Kas võib juhtuda, et lihtsalt vahepeal juurde valades sai liiga palju pandud? Või võib see mingile probleemile viidata?

Mul tekkis hiljuti sama probleem. Esmalt peale käivitamist külmalt oli rool kange. Kui hakkasid kohe majandama siis ajas ülevalt korgi vahelt  õli välja. Kui lasid 10-15 minti enne koha peal õlil soojeneda siis oli rool kerge ei juhtunud midagi. Praegu pole aega majandada aga kui tekkib võimalus viskan uue pumba peale. Eks siis näe mis edasi.
Aga kui kotermannile jälile saad siis vihja, saab ehk ka ise abi.
Õli ikka normi järgi Rolleyes ? Kunagi panin ka liiga palju õli sisse ja ühele poole pööramisel (ausalt, ei mäleta kummale poole) ajas õli välja.
Pumba vahetusega ei lähe sul midagi paremaks. See minu arvamus.
(16-02-2017, 15:58 PM)52mees Kirjutas: [ -> ]Õli ikka normi järgi

Tea mille järgi seda normi seal vaadata? Pole nagu miskit mõõtevarrast või märki seal tähendanud...
Kas seal polnud mitte varrast, mis selle sõela kaelusest läbi jooksis? Või ma mäletan valesti....
(16-02-2017, 17:02 PM)Necro Kirjutas: [ -> ]Kas seal polnud mitte varrast, mis selle sõela kaelusest läbi jooksis? Või ma mäletan valesti....

Sedasi see varras on, jah. Nivoo on jämedalt 4 cm allapoole kaela.

Mootoriõli sissepressimise näeb ju ära: RV õli on puhas, mootoriõli tahmane. Kui RV õli mustub, ronib mootoriõli pumpa. Alltoodud imipoole probleem võimendab nähtust oluliselt.

Kui roolivõimendus on tavapärasest uimasem, võib probleemiks olla labane samba jäätumine: õli allavalgumine imiavasse on takistatud ja paks kraam koguneb üles. Tõsi, siis peaks võimendus aeg-ajalt kaduma ka, kui pump õhku haukab. See mure kaob, kui sammas üles sulab. Ei ole üldse palju vett vaja, et sihuke jama korraldada.