automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kivi korjamine jätkuvalt. 
[Pilt: DSCN0046.jpg]
[Pilt: DSCN0047.jpg]

[Pilt: DSCN0048.jpg]

[Pilt: DSCN0049.jpg]

[Pilt: DSCN0044.jpg]
Kas selline õli sobib aastaringseks kasutamiseks mootoris? Mannol TS-4 Extra SHPD SAE 15W-40
Töötunde tuleb vast 200-300 aastas.
 Mul lifani mootoris selline õli sees ja kui õigesti meeles, siis see õli on kasutamiseks -15 kuni +40kraadi, meie kliimas sobib aastaringseks 10w40 paremini tollel oli minimum -25kraadi
(11-05-2015, 22:20 PM)MTZ Kirjutas: [ -> ]Kas selline õli sobib aastaringseks kasutamiseks mootoris? Mannol TS-4 Extra SHPD SAE 15W-40
Töötunde tuleb vast 200-300 aastas.

Sõltub sellest, palju talvel töötunde tuleb. Kui palju, siis oli eespool kasulik vihje, et 10W oleks paslikum.

Mõned külmkäivitused elab see 15W ka üle.

Võrreldes nõukaajal sissepandud määrdeainega on viidatud õli oluliselt asjalikumWink
Lisaks ka kaks uuema russi pilti eelmisest aastast.
[Pilt: 0108514933347f2.jpg]
[Pilt: 0108514935077a0.jpg]
Traktor seisnud umbes aasta jagu,õlirõngad arvatavasti kinni(summuti vahelt ajab õli välja).Kas on mingit lihtsamat varjanti õlirõngaste lahtisaamiseks kui kolvid välja võtta.
(15-05-2015, 20:59 PM)tungla Kirjutas: [ -> ]Traktor seisnud umbes aasta jagu,õlirõngad arvatavasti kinni(summuti vahelt ajab õli välja).Kas on mingit lihtsamat varjanti õlirõngaste lahtisaamiseks kui kolvid välja võtta.

vanasti leotati petrooliga
Vanasti aitas tunnike täiskoormusel tööd kui aega leotada ei olnud.
Praegu need roosteeemaldajad aitavad. Ma olen mitu mootorit ellu äratanud. Küünlad maha, pudel rostlöserit silindrite vahel ära jagada ja küünlad peale. Käivitamine järgmine päev. Näiteks midagi taolist:
https://www.google.ee/search?q=rostl%C3%...B600%3B600
Nendes on ka arvatavalt põhikomponent petrool. Seoses pikaajalise passiivsusega pole praegu oma riiulist ühtegi purki uurimiseks võtta.
(10-05-2015, 01:01 AM)jancs Kirjutas: [ -> ]Mul 2002 aasta MTZ 1025, sellel oli ostes (nii umbes 5a tagasi) sama jama, et soojalt oli õlisurve isegi alla 1, tuli läks juba põlema. Gaasi andes tõusis normaalseni. Minu omal oli madala õlisurve põhjuseks õlistentrifuugi kulumine, ehk siis see kopsik logises tuntavalt võlli otsas. Kui poest uue tõin ja ära vahetasin oli rõhk normis ja on siiani. Kuigi jah, sooja mootoriga ja tühikäigul kipub ka mul 1-1,5 baari peale kukkuma, aga see tundub uuemate russide ehitusviga olema. Uus võll maksis mingi 240 krooni (see oli veel vana hea krooni aeg Smile  )





Enda 1025.1 on samuti hetkel madal õlisurve. Tühikäigul on max 1 bar ja kui tööd tegema hakata siis viskab seieri põhja??? Kas peaksin tsentrifuugi välja vahetama või milles viga võib olla? Peal on elektriline manomeeter, selleks et mehhaanilist panna peaksin treialil mingi stutsi tegema ,et see vahele panna.
Esmalt veendu, et rõhk tõepoolest kõigub. Tee seda usaldusväärse manomeetriga.

Ning kui rõhk tõesti madal on, siis tudeeri lähemalt tsentrifuugi ning ülerõhuklappi. Neile pääseb ligi lammutamata, ülejäänud kahtlusalused eeldavad karteripõhja altkukutamist.
Ma arvan, et kui sul alla 1 bari ei kuku õlirõhk, siis ära tee midagi. Enamus ümbruskonna uuemaid russe on samasuguse õlirõhuga.  Ja seda juba uuest peast. Mehaanilise kella võid ju muidugi panna, enda hingerahu huvides. Aga seda tsentrifuugi võlli võid muidugi uurida, olin ise ka üllatunud, et see õlirõhku nii palju mõjutab.
Tere oskab keegi öelda kust otsida viga kui mtz 82 läheb rooli keeramine raskeks kui õli läheb soojaks hommikuti külmast peast on kerge keerata. Ette tänades.
hüdroõli vähe ja hüdropaagi filtrid kah umbes ehk
Pluss sisemised lekked.

Hüdropump võib ka kulunud olla ja ei suuda vedela õliga survet hoida.
Meil on olnud juttu sellest, mihandset rehvirõhku pruukida. Komistasin tagaveduse russi esisilla joonist otsides säärase tabeli otsa:
Küsiks, kuidas on teistel kogemused täna poes müüdavate plokikaantega? On tekkinud vajadus see lähiajal välja vahetada, aga hinge on tekkinud kahtlus, et nö originaali pähe pakutakse kahtlast Hiina toodangut.  
Muidugi pakuvad hiina toodangut. Vene toodangut pole eriti saada.

Mis siis kaanel viga on, et remontida ei kannata enam?

Ega need uued hiina kaaned midagi eriti väärt pole. Targem on kohe lahti võtta ning klapipesad, juhtpuksid, säärekad ja klapid üle kontrollida.
Probleem on selles, et jahutusvedelik on karteris. Tean, et üldiselt piisab kaane lihvimisest ja uuest tihendist, kuid antud kaan on aastast 1979 ja pihustipesades on pronkspuksid, mis samuti enam jahutusvedeliku kinni ei pea. On pukse vahetatud ja uusi tihendeid pandud(nii hermeetikuga kui ilma), aga pidama ei ole saanud. Seega tundub, et lahendus oleks uus kaan.
Kes pihusti hülsse vahetas? Ja kas kaant on survestatud peale hülsside vahetust?

Pimedalt asju vahetades ei saagi neid pidama. Töövõttet peavad õiged olema!

http://www.astromoto.ee/kontakt/