automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Olen paaris kohas seda kasutanud. Vähemalt käe vahel tundub nagu tummisem kui ülejäänud sellised odavama otsa lülitid. Andmete järgi ka. https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
(06-11-2016, 17:21 PM)MTZ Kirjutas: [ -> ]Õnneks päästis see odav junn päeva.

Mitte ei päästnud vaid keeras terve päeva persse... 

Alla 200A pole mõtet proovidagi... mida rohkem seda uhkem, egas koonerdamine pole veel kokkuhoid.
Russile tuleks panna massilüliti, mis on vähemalt 500A. Sellest väiksemaid võib kasutada sõiduautodel Toungue . Tean omast käest soovitada, sest mul on 500A vahel ja pole midagi juhtunud.
(06-11-2016, 20:47 PM)52mees Kirjutas: [ -> ]Russile tuleks panna massilüliti, mis on vähemalt 500A. Sellest väiksemaid võib kasutada sõiduautodel Toungue . Tean omast käest soovitada, sest mul on 500A vahel ja pole midagi juhtunud.

Arvutame õige natuke. Ohmu seaduse järgi P=U*I. U on meil paberite järgi 12 V. Kui starterile on kirjutet 3,2 kW, siis on säärane mootor nõus ära tarvitama 3200/12=266 A. 4 kW starter nosib 4000/12=333A. Kui neid akust ikka tulemas on.

Nõukaaegne vajutatav massilüliti on nominaalis 250 A.  Ning need kõik sellest ka läbi mahuvad. Praeguse aja tooted kipuvad olema kaunikesti täpselt tehtud ja ei talu isegi nominaali. Sad

Üldiselt võiks massilüliti puhul olla vähemalt 100 A iga mootori töömahu liitri kohta 12V süsteemis.

500 A lüliti on russile hea. Cool
(06-11-2016, 21:18 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(06-11-2016, 20:47 PM)52mees Kirjutas: [ -> ]Russile tuleks panna massilüliti, mis on vähemalt 500A. Sellest väiksemaid võib kasutada sõiduautodel Toungue . Tean omast käest soovitada, sest mul on 500A vahel ja pole midagi juhtunud.

Arvutame õige natuke. Ohmu seaduse järgi P=U*I. U on meil paberite järgi 12 V. Kui starterile on kirjutet 3,2 kW, siis on säärane mootor nõus ära tarvitama 3200/12=266 A. 4 kW starter nosib 4000/12=333A. Kui neid akust ikka tulemas on.

Nõukaaegne vajutatav massilüliti on nominaalis 250 A.  Ning need kõik sellest ka läbi mahuvad. Praeguse aja tooted kipuvad olema kaunikesti täpselt tehtud ja ei talu isegi nominaali. Sad

Üldiselt võiks massilüliti puhul olla vähemalt 100 A iga mootori töömahu liitri kohta 12V süsteemis.

500 A lüliti on russile hea. Cool

Kas selline vanaraud on kindla peale minek: http://soov-ee.postimees.ee/578118-massi...tails.html

Kui valida poeriiulilt, siis milline hakkab kvalifitseeruma: http://www.autostuudio.ee/tooted/browse/...tml?sef=hc või sealt valikust midagi http://www.akuladu.ee/e-pood/massilylitid-102.html
Ei ole see nõukaaegne ühti kindla peale minek. Aga erinevalt praegu müüdavast odavast kõntsast on see avatav ja vähemalt teoorias remonditav.

Jään enda juurde, et alla 500 A massilüliti puhul on tegu sulavkaitsmega Toungue
(07-11-2016, 17:53 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Ei ole see nõukaaegne ühti kindla peale minek. Aga erinevalt praegu müüdavast odavast kõntsast on see avatav ja vähemalt teoorias remonditav.
Kas tead,täitsa remonditav ja lollikindel. Ja mitte teoorias vaid ikka reaalselt. Big Grin

T.
(07-11-2016, 17:55 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]
(07-11-2016, 17:53 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Ei ole see nõukaaegne ühti kindla peale minek. Aga erinevalt praegu müüdavast odavast kõntsast on see avatav ja vähemalt teoorias remonditav.
Kas tead,täitsa remonditav ja lollikindel. Ja mitte teoorias vaid ikka reaalselt. Big Grin

T.

Tea midagi. Mul on olnud üks isend, mille olid kuldsed käed kunagi suisa gaasiga kinni jootnud...

Samuti olen ostnud kaks lüliltit, mis oled seest lühises ehk ei katkestanud ahelat. Vedrudealused isolaatorid olid tehasest kehvad... Ehk olen hoiatanud Big Grin
Nende vene massilülititega on see asi, et kui saab kuskilt mõne vanaaegse siis see kestab.
Sellel on vasest kontaktid mis pealt hõbedaga kaetud ja sealt võib suuremat voolu läbi lasta julgelt.
Tänapäevastel on kontaktid rauast ning parematel päevadel on sinna kantud mõne aatomi paksune vasekiht.
Selline asi ei saagi kesta starteri voolu ja toimib sulavkaitsmena.
Tere

Mina olen pannud sellise keeratava massilüliti: http://www.tooriistamarket.ee/et/massil%...i-2500250a kuna paremat ei ole kätte juhtunud, see peaks olema lahti võetav ja vasestkontakt puhastatav, määritav. Mõne aasta ikka kestab, ainult üle 5 sek käivitamist ei kannata - tõmbab seest kontakti mustaks, aga eks nad kuluvad kõik.

Kas keegi on bellakale diisli põhjal töötavat eelsüüteküünalt (d-240 plokk,) paigaldanud, palju aku võimsust see vidin küsib, on sellel mõtet?
Mõtet on ikka, aga oleneb kas sul on starter või käivitusmootor. Starteriga sellest palju abi, kuna muidu vajad väga head akut. Ega ta ka käivitusmootoriga paha tee.
Aku võimsust ta väga vist ei taha, kuigi ei tea ka, sest pole ise sellist kasutanud.
Lugedes seda massilüliti teemat tekkis küsimus et miks seda massilülitit üldse vaja on, juhtplokke mis magama minnes 30 ahelas veidi voolu tarbivad Bellarussil ju eriti pole? Big Grin
(08-11-2016, 23:33 PM)Laurts Kirjutas: [ -> ]Lugedes seda massilüliti teemat tekkis küsimus et miks seda massilülitit üldse vaja on, juhtplokke mis magama minnes 30 ahelas veidi voolu tarbivad Bellarussil ju eriti pole? Big Grin

Sama asja mõtlevad enamik traktori omanike, kes peale traktorist töö lõppemist ja magama minnes avastavad hommikul, et traktor on maha põlenud. See masslüliti on nr 1 mahapõlemise põhjuseid.  Ise tean 3 masinat mis on 920.3 masinad olnud ja kõik masslüliti tõttu maha põlenud.


Ise leian, et kõige etem on vanemat sorti nõuka aegne masslüliti  millel kaks ümariku punni peal ja küljepeal 1. Need töötavad hästi ja remontimine ei ole mõtekas, tuleb võtta uus. Laatadel olen neid omalegi hea 10tk varunud uusi. Igal väiksemal laadal leiab 1-2 kurtas võib kastiga saada.

Igasugused tänapäeva iluvidinad on kenad, kuid selle ÕIGE leidmiseks kulub sitaks pappi ja selle võib juba pigem kohe naisele briljantide ostuks anda.
Kas mitte russilistel ei ole geneka ergutus koguaeg sees, mis omakorda tarbib vaikselt voolu. Sellest ka ilmselt vajadus masslüliti järele. Mina omal ajal ei osanud originaal süsteemi taastada ja panin peale mingi Valeo geneka 3.seeria Bmw pealt. Ergutus käib läbi süüteluku ja massi kunagi välja ei lülitagi.
(09-11-2016, 00:50 AM)hannest Kirjutas: [ -> ]Kas mitte russilistel ei ole geneka ergutus koguaeg sees, mis omakorda tarbib vaikselt voolu. Sellest ka ilmselt vajadus masslüliti järele. Mina omal ajal ei osanud originaal süsteemi taastada ja panin peale mingi Valeo geneka 3.seeria Bmw pealt. Ergutus käib läbi süüteluku ja massi kunagi välja ei lülitagi.

Täpselt nii - vanal russil on ergutusahel kogu aeg järel. Mis kenasti aku tühjaks lüpsab.

Kui teha starteriahel auto süütelukuga ja võtta süüteasendist ka ergutusvool ning toiteklemmilt muud toitevoolud, siis pole massilülitit üldse vaja.

Või panna plusstoide läbi relee, mida lülitab omakorda vastav lüliti (ilusti punase klahvi all, nigu vilmis, eksole). Variante on mitu.
Ainuke asi mis ma suudan plussina välja mõelda on ärandamiskindlus, kui masslüliti on kabiinis ja kabiin lukus. Muidu võib igaüks naelega starteri pealt käima säristada.
Lukk on siiski looma jaoks. Jalutama on ka läinud viimasel ajal suhtkoht uued johnid, mis on natuke paremini kaitstud "omavolilise kasutamise eest"
Tere! Küsimus selline,et kui osta uued Belarusi kütuse pihustid siis kas nad on juba reguleeritud 180 peale või peab käima stendis? Mootor siisD243. Ehk oskab keegi vastata. Tänud!
(01-12-2016, 12:40 PM)mtz80 Kirjutas: [ -> ]Tere! Küsimus selline,et kui osta uued Belarusi kütuse pihustid siis kas nad on juba reguleeritud 180 peale või peab käima stendis? Mootor siisD243. Ehk oskab keegi vastata. Tänud!

Odavm osta ju lihtsalt uued pihusti otsad ja siis paika timmida Rolleyes , muidu uued pihustid peaks olema vist jah mingi kindla surve peale paika pandud, võin ka eksida.
(01-12-2016, 19:28 PM)priit165 Kirjutas: [ -> ]
(01-12-2016, 12:40 PM)mtz80 Kirjutas: [ -> ]Tere! Küsimus selline,et kui osta uued Belarusi kütuse pihustid siis kas nad on juba reguleeritud 180 peale või peab käima stendis? Mootor siisD243. Ehk oskab keegi vastata. Tänud!

Odavm osta ju lihtsalt uued pihusti otsad ja siis paika timmida Rolleyes , muidu uued pihustid peaks olema vist jah mingi kindla surve peale paika pandud, võin ka eksida.

Häda selles, et pihustid hetkel puudu, otsad oleks muidugi odavam osta.