automoto.ee foorumid

Täisversioon: Belarus traktorid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Aasta 1980 ja kuskil mingi künnivõistlus algamas.Eranditult kõik uued 52-d
Kui ma ei eksi, võib see olla üks Vana-Võidus korraldatud künnivõistlusi. See oli aga ammu enne kui 1980. Pigem nii 1972 või 1973.

A.
Väga võimalik,sest foto oli Pirita olümpiat tutvustavas reklaambrošüüris.
Pildil osad juba 80/82 kapotiga
Traktoriterivi vahel seisab põllumajandusosakonna "komissari" ivan-villis.
Sattus ette raamat 70 aastatest ja seal räägitakse Mtz-50 juures sellisest asjast nagu pöördemomendi võimendi.
On keegi sellise asjaga ka reaalselt kokku sattunud või on tegu planeeritud, kuid tootmisse mittejõudnud asjaga?
Pööremomendi võimendit ise oma silmaga pole näinud, kuid mu oma russal on küljes vahekast millest eelmine omanik rookis selle planetaar reduktori välja ja pani nn. igapäevakasutuses olevad vidinad sisse.
(02-03-2014, 23:04 PM)hannest Kirjutas: [ -> ]Pildil osad juba 80/82 kapotiga
Ei ole seal ühtegi MTZ-80/82 kapotiga ja eeldatavalt 70ndatel aastatel tehtud pildil ilmselt ei saakski olla.
Selline küsimus kas keegi on toonud venemaalt eestisse viimasel ajal traktoreid või autosid? Kas lihtsale eesti kodanikele neid üldse müüaksegi ja kas piiri peal peab maksma mingeid tollimakse vene või eesti riigile. Otse venemaalt Pihkvast tuues saaks traktori kuni 5000 eurot odavamalt kui Türilt ostes. http://www.avito.ru/pskov/gruzoviki_i_sp..._244391428.
http://www.avito.ru/pskov/gruzoviki_i_sp..._257541654
Hetkel renoveerimises üks suure kabiiniga mtz 82. Küsimus siis selline, et kust peavad väljuma ja kuhu suubuma kabiini soojenduse voolikud, eeldusel, et termostaat on omal kohal. Hetkel ei olnud termostaati ega soojendust, oli nii, et veepumba korpusest jooksis voolik otse mootori vasakule poole neljanda silindri lähedalt läbi kraani blokki,
Mismoodi see termostaat toimetama peaks ja kuidas soojendus sinna vahele kompunnida? Vaatasin, et termostaadi korpuses on ka mingi ava, mis pimedaks tehtud, kas see viimati hoopis asjaga kuidagi seotud? Et sealt siis kabiini nurka pidi üles ja siis läbi kraani blokki tagasi vms? Sai natuke segane jutt, ehk keegi viitsib süveneda ja nõu anda.
Soovitan sellist termostaadi komplekti http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et. Saab mootori ikka soojaks. Mitu vanatüübi termostaati ja korpust mõttetult ostetud - ei lähe mootor töötemperatuurini kergema tööga. Uuemaga on kõik ok olnud.
Veepumbast läheb voolik paremasse alumisse kabiini nurka ja plokikaane otsast läheb läbi kraani vasakusse kabiini alumisse nurka. Uuematel on kraan üles soojenduse juurde viidud.
Panin hetkel voolikud nii nagu eelkõneleja soovitas. 20min ronis temperatuur 70kraadi peale tühikäigul tiksudes, aga selline tunne jäi, et nende soojendusradikate soojenemist peab küll tund aega ootama, voolikud läksid vaid kergelt leigeks kuigi üritasin ka õhutada. Plaan vist ikkagi eraldi lülitiga pisike boschi pump veel vahele panna, saab selle vee kiiremini ringlema.
Pole sinna mingit lisapumpa vaja,tuleb lihtsalt pedaali sõtkuda.
Need pööningul olevad radikad lähevad jah päris kiiresti soojaks. Vähemalt mul pole nendega probleemi olnud. Isegi talvisel ajal kohapeal tiksudes oli jäide klaasilt päris kiiresti kadunud. Eks ta tahabki natuke pöördeid saada, et jahutusvedelik põhjalikumalt tsirkuleerima hakkaks.
Ei tea mul mingi kala sees, proovin veepumba ära vahetada, vesi igatahes üles ei jõua.

Iganenud küsimus ampermeetri ühendamise kohta, kasutasin otsingut kuid päris sellist vastust ei leidnud nagu vaja. relee

Kasutan seda tüüpi releed, ühendatud on hetkel nii, et generaatorile läheb ergutus, sealt tuleb otse relee B klemmi peale, Ш klemmilt läheb ampermeetri + klemmile, ning sealt edasi akule, ampermeetri - klemmi taha on pandud tarbijad.
Point on nüüd selles, et laadimist ei näita, kui tarbijad taha panna, siis langeb seier küll miinusesse. Proovisin nii, ühendan ampermeetri - poole relee B klemmiga samuti, siis tõusis küll seier + poolele tagasi ja vastavalt tarbijate lisamisele langes 0 poole tagasi.
Aga minu mõte on see, et mis mõte sel releel on kui ma sisuliselt ampermeetri ühendan B ja Ш klemmide vahele ja toite võtan sellega otse geraatorist?
Ampermeeter on aku plussi ja geneka/tarbijate vahel.

Kui tahad ampermeetri säilitada, siis tõsta geneka vooluklemm kah tarbijatega koos ampermeetri plussile ja aku plussklemmile minev voolujuhe ampermeetri miinusele. Või viskad selle tõenäolise tulekahju tekitaja vahelt minema ja ühendad kõik sama klemmi alla.
Sai koju toodud MTZ 572. Kas keegi oskab aidata kataloogiga? Netist olen otsinud, aga tulutult. Sobib ka venekeelne. Masin täpsemalt 2003 aasta, D242 mootoriga. Võib ka muud kirjandust ja infot selle masina kohta jagada. Mõned pildid on ka, aga ei oska neid siia juurde lisada.

Üks raamat on, aga see on vanema mudeli oma. Link oksjonilt, kust ostsin. https://m.osta.ee/item/45072687
Lingil olev raamat on endal ka riiulis, kui vaja võin pilte teha. Seal ka 572 sees olemas. Vanem tõesti, aga ega aegade jooksul midagi väga muutunud ei ole ja kui on, siis siit saad kindlasti abi.
(03-04-2014, 17:34 PM)Necro Kirjutas: [ -> ]Lingil olev raamat on endal ka riiulis, kui vaja võin pilte teha. Seal ka 572 sees olemas. Vanem tõesti, aga ega aegade jooksul midagi väga muutunud ei ole ja kui on, siis siit saad kindlasti abi.

Tahtsin õelda, et mul on see raamat olemas. Vaja oleks kataloogi. Internetist allalaetavat ei ole leidnud. Soov oleks midagi välja printida.
Veebist sirvitavaid leiab erinevaid. Hästi sobiks näiteks .pdf failis analoog, mille saaks mugavalt välja printida ja kausta panna.

http://catalog.magma21.ru/acat/model.php...&model=929

http://www.konsulavto.ru/acat/farm/mtz/mtz-570