Võtme pikkus 59/32 tolli e. 46,8 mm - mõõda enda võti üle. Kui mõõdud on ikka tollides?
(08-11-2018, 18:44 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Nüüd ma näen kogu koodi, see on 1940 a-l tootmisse läinud GAZ M-11 võti
Mille põhjal selline järeldus?
(08-11-2018, 20:46 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ] (08-11-2018, 18:44 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Nüüd ma näen kogu koodi, see on 1940 a-l tootmisse läinud GAZ M-11 võti
Mille põhjal selline järeldus?
Gaz A juppide koodid algasid Axxxxx
GAZ M1-l Mxxx
ja need detailid, mis muutusid GAZ M11-l algasid M11xxxx
Hiljem sellest M-st loobuti ja näiteks Pobedal vidinad olid juba 20xxxxx ja Volgal 21xxxxx.
Mul on mõned originaalsed M11 jupid ja neil kõigil algab markeering M11xxxx
(08-11-2018, 21:09 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]ja need detailid, mis muutusid GAZ M11-l algasid M11xxxx
Mul on mõned originaalsed M11 jupid ja neil kõigil algab markeering M11xxxx
Võibolla tõesti.
Aga ... need võtme joonised saavad alguse 1934´st aastast, mida siis hiljem mingite käskudega on täiendatud. Ehk siis nähtavad on aastast 1941.
Kui seda M tähte M11 juppide tähistamisel ees kasutati, siis võiks see Fordi tehasest saadud käekirja järgi olla kujul M11-****. Mina olen näinud kuju 11-****.
1949.a MM kataloogis on võti M-11675, ehk täpselt sama kui joonisel.
Seega ma arvan, et see on ikkagi M1 võti ja üsna tõenäoline, et MM kasutas sellist.
Mille poolest ta A võtmest erineb, pole aru saanud.
Kui ma seda võtme joonist tähelepanelikult vaatama hakkasin, siis hakkas mulle tunduma, et soone freesimise kujutis on valepidi.
(08-11-2018, 21:27 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ] (08-11-2018, 21:09 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]ja need detailid, mis muutusid GAZ M11-l algasid M11xxxx
Mul on mõned originaalsed M11 jupid ja neil kõigil algab markeering M11xxxx
Võibolla tõesti.
Aga ... need võtme joonised saavad alguse 1934´st aastast, mida siis hiljem mingite käskudega on täiendatud. Ehk siis nähtavad on aastast 1941.
Kui seda M tähte M11 juppide tähistamisel ees kasutati, siis võiks see Fordi tehasest saadud käekirja järgi olla kujul M11-****. Mina olen näinud kuju 11-****.
1949.a MM kataloogis on võti M-11675, ehk täpselt sama kui joonisel.
Seega ma arvan, et see on ikkagi M1 võti ja üsna tõenäoline, et MM kasutas sellist.
Mille poolest ta A võtmest erineb, pole aru saanud.
Kui ma seda võtme joonist tähelepanelikult vaatama hakkasin, siis hakkas mulle tunduma, et soone freesimise kujutis on valepidi.
Tõenäoliselt oled sa näinud mootori juppe. Nende markeering algab tõesti ainult 11-ga. See mootor sai varem valmis ja kasutati teda rohkem kerge-tankide ja liikur suurtükkide peal. Valmistati ju ainult 1200 sõiduautot aga mootoreid tehti kümneid tuhandeid. Kui hakati neid paigaldama ka sõiduautodele tekkis vajadus markeerida osad , mis erinesid M1-st. koodiga M11. Üldiselt muudeti seda koodi ainult siis, kui detail sai uue Gost-i. Näiteks kui sirvida ZIM-mi kataloogi, siis seal on küllaldaselt vidinaid, mis algavad koodiga 20. Kui 1949 a kataloogis on võti M11675, siis tähendab, et kasutatakse sama võtit, mis töötati välja 1940-l aastal.
Suured tänud kõigile! Ütleme siis et on 1942 MMile õige võti
Mõõtsin ära ka...
Väike võti. Pole ime et nad kõik kadunud on
Ilus!! Nüüd torud ja juhtmed külge ning hääl sisse! Ei jõua enam kauem videot oodata!
Metsast leitud gaasihoovastik ja vanarauast leitud karburaator. Lõpuks läheb natuke teistsugune karburaator peale...
Aga puudu on õhuklapi hoovastik. Kui kellelgi juhtub olema siis oleks tarvis...
Need rehvid...tehtud militaarotstarbeks või mida nii, enne wrc aegsed kruusarehvid tunduvad küll
Kuna auto on küljes PROBA märk, siis midagi proovitakse. Ehk siis ka kumme. Nagu ikka venemaal, paljud asjad proovimisest kaugemale ei jõudnudki.
(10-11-2018, 10:34 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]Kuna auto on küljes PROBA märk, siis midagi proovitakse. Ehk siis ka kumme. Nagu ikka venemaal, paljud asjad proovimisest kaugemale ei jõudnudki.
Mõlema silla vedu koos R6 mootoriga. GAZ-63 hakkab kujunema.
Võib oletada et kuskil läänes juba kasutati säärast rehvi mustrit. Ega ometi ise... .
Võibolla Berliinis käigust ülejäänud masin?
Mootoriga veel pusimist jagub. Vaja veel korralikult ära puhastada ja ära värvida. Pole veel ausalt öeldes päris kindel mis värv valida. Kas sama värv mis mootoril peal oli. Või hõbedane mis oli pealesõjaaegsetel mootoritel. See mis sõjaajal oli. Seda ei teata. Kuigi Gaz 64 piltidel ja Ladogast välja tõstetud masinate mootorid ei olnud hõbedased...
Võibolla puhkan natu närve mootori tegemisest ja võtan esisilla ette...
Puhka jah vähe, ja kogu mõtteid ja uuri veel vähe kirjandust aga minumeelest ära mingil juhul värvi hõbedaseks.
Kui liiga läikivaks läheb see asi, siis pole vist ikka see mis kunagi oli Isadel/vanaisadel.
Head Isadepäeva sulle ka
Ära värvi üldse- midagi. See ju selle teema üks põhiväärtus, et tegemist suurel määral maast välja tõmmatud massinaga. Komplekteeri ja korrasta ning too turule rahvale imetlemiseks. Neid värvitud plönne nähtud küll.