automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz MM-V 1942
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Eelmisele lehele sai ka jälle hunnik pilte lisatud. Osad pildid on võibolla kogemata topelt ka saanud.

[Pilt: ecc38a5066f8506499a5dc220d825991.jpg]

[Pilt: gallery_21892_40_134200.jpg]

[Pilt: GAZ_AAA.png]

[Pilt: gaz.jpg]

[Pilt: gaz_aa_lka_4204.jpg]

[Pilt: GAZ_AA_2.jpg]

[Pilt: gazaaauy6.jpg]

[Pilt: GAZ_MM_26_F17.jpg]

[Pilt: gcfti_XV6gn4.jpg]

[Pilt: hh2.jpg]

[Pilt: I2_Jy_Ev_G7s_I.jpg]

[Pilt: 7d6e81f62d55.jpg]

[Pilt: Image_Servlet877.jpg]

[Pilt: Image_Servlethjf.jpg]

[Pilt: IMG_4931.jpg]

[Pilt: img298.jpg]

[Pilt: img388.jpg]

[Pilt: img389_111.jpg]

[Pilt: img_20150411144320_197.jpg]

[Pilt: jeeps_n_45mm_ecto0clspc00k4800c0g4g4k4_e...sc4_th.jpg]
[Pilt: jjh.jpg]

[Pilt: kbqe9rvf.jpg]

[Pilt: Krim_Russlan_Sewastopol.jpg]

[Pilt: Kunzhin_MS.jpg]

[Pilt: line0271.jpg]

[Pilt: MO_10_95_800.jpg]

[Pilt: monastyr1b1960_1.jpg]

[Pilt: moskva_ill_istoria_1986_aerostat.jpg]

[Pilt: NTAPwzf_Jw9_E.jpg]

[Pilt: OMx_Vpf_F9_DOE.jpg]

[Pilt: orenburg_dobycha_gazprom_ru_1.jpg]

[Pilt: p7i_o_MSGUSE_1943_13815.jpg]

[Pilt: pic_81.jpg]

[Pilt: Polutorka_60_10.jpg]

[Pilt: Pxen_jan_Seul_I_Dalee_25_48_a.jpg]

[Pilt: ro_SOEy_Jpid_Y.jpg]

[Pilt: r_SF1y2h_G8_YE.jpg]

[Pilt: RU_81_17.jpg]

[Pilt: s4653488.jpg]

[Pilt: s6826886.jpg]
[Pilt: sedelnye_tiagachi_na_baze_GAZ_AA_1.jpg]

[Pilt: soldiers_4ymu8azxbn4sgkwggcw0s8skw_ejcup...sc4_th.jpg]

[Pilt: SWScan00013_1.jpg]

[Pilt: z_618a689a.jpg]

[Pilt: Zemlyu_bystro_i_legko_razgruzhali_013_1_1024x763.jpg]

[Pilt: t1944_27.jpg]

[Pilt: Tartu_Autoremonditehas_nr_3.jpg]

[Pilt: Tyl_Tankovogo_Batal_ona1940_0_07_35.jpg]

[Pilt: Tyl_Tankovogo_Batal_ona1940_0_15_40.jpg]

[Pilt: Tyl_Tankovogo_Batal_ona1940_0_17_39.jpg]

[Pilt: Tyl_Tankovogo_Batal_ona1940_0_19_33.jpg]

[Pilt: Tyl_Tankovogo_Batal_ona1940_0_20_06.jpg]

[Pilt: Tyl_Tankovogo_Batal_ona1940_0_20_13.jpg]

[Pilt: Tyl_Tankovogo_Batal_ona1940_0_27_32.jpg]

[Pilt: uk_TWLxh3_Mb_E.jpg]

[Pilt: wgd_o_BBf2kw_1943_13815.jpg]

[Pilt: v_Ky53rqbwi_I.jpg]

[Pilt: Vodorodnyj_Lejtenant_13_18.jpg]

[Pilt: x_aaf944ce.jpg]

[Pilt: x_ca0830c2.jpg]
Kas see pika kabiiniga oli idee või reaalne masin?
[Pilt: x1e3nzea4kllvcox4t.jpg]

[Pilt: x_UN09_Be4_Xaw.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: www_togdazine_ru.jpg]

[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 50.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 1949.jpg]

[Pilt: 13.jpg]

[Pilt: 6436_421.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 1932.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 4.jpg]

[Pilt: 4.jpg]

[Pilt: 410_3.jpg]

[Pilt: The_Military_Book_Club_Waffen_SS.jpg]

[Pilt: 40.jpg]

[Pilt: 1936.jpg]
[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 2.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 8.jpg]

[Pilt: kolhoz_71_012.jpg]

[Pilt: 1932_1_2.jpg]

[Pilt: 5.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 1_1.jpg]

[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: 2.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 1941_11.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 0020.jpg]
[Pilt: 1937_07_007.jpg]

[Pilt: 6.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 1935_10.jpg]

[Pilt: 1935_15.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 1945.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 1938.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 2_10_32.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 2007_1.jpg]

[Pilt: 38_1938.jpg]

[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: 60.jpg]

[Pilt: 1942_22.jpg]

[Pilt: 1942_23.jpg]

[Pilt: image.jpg]
[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 41_42_8.jpg]

[Pilt: 41_42_28.jpg]

[Pilt: 41_42_30.jpg]

[Pilt: 41_42_31.jpg]

[Pilt: 41_42_32.jpg]

[Pilt: 41_42_33.jpg]

[Pilt: Scan10001.jpg]

[Pilt: Scan10002.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 1933_12.jpg]

[Pilt: 1933_22.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 0007.jpg]
[Pilt: 0011.jpg]

[Pilt: 0012.jpg]

[Pilt: 1941_58_1.jpg]

[Pilt: 1941_58_2.jpg]

[Pilt: 1941_58_3.jpg]

[Pilt: 1941_58_4.jpg]

[Pilt: 1940_72.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 1940_16.jpg]

[Pilt: 1940_32.jpg]

[Pilt: 1940_33.jpg]

[Pilt: 1940_34.jpg]

[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: image.jpg]

[Pilt: 2.jpg]
Tänud esiteks silmaringi laiendamast, suur töö ja kiiduväärt huvi ikka põhjalikult asjaga tegeleda. Teine asi, mis hingel on, on ikkagi igasugu põnevate eriülesannetega pealisehitised, mis jäävad väljapoole tavalist puukasti. Marulahe on tsistern näiteks, meditsiinikong, plekkkuut kirjaga хлеб, пиво või гастроном. Samuti kallur, mille kastist sangarlik naine kraami kangutab ning viimane 3s keeles kirjaga plekist kong on ka maruäge, tänavapuhastajast ei maksa rääkidagi.
Minu arust on kõige ägedam lennukite käivitus seade. Sellisest pole enne kuulnudki.
Mul üks käigukasti jõuväljavõtte karp olemas kui keegi tahab lennuki starterit ehitadaSmile

[Pilt: 21298869_1823850457643256_18512509_o.jpg]
(29-11-2017, 23:28 PM)marz Kirjutas: [ -> ]Tänud esiteks silmaringi laiendamast, suur töö ja kiiduväärt huvi ikka põhjalikult asjaga tegeleda. Teine asi, mis hingel on, on ikkagi igasugu põnevate eriülesannetega pealisehitised, mis jäävad väljapoole tavalist puukasti. Marulahe on tsistern näiteks, meditsiinikong, plekkkuut kirjaga хлеб, пиво või гастроном. Samuti kallur, mille kastist sangarlik naine kraami kangutab ning viimane 3s keeles kirjaga plekist kong on ka maruäge, tänavapuhastajast ei maksa rääkidagi.


[Pilt: 2.jpg]

Aga mina olen korvtõstukipede.  Smile Kena vaadata, et puumajad ja trolliliin... ja tõstukil tugikäppasi , ehk autrigereid ei olegi. Smile
Kuidagi tuttavad need kastid seal koormas. Kas mitte kolme külmutatud kalabriketti (kaaluga 33kg) sisaldavad.
Teiseks üks ennesõda toodetud auto.
Lehekülje esimesel pildil, kus kahe elutu sohvri jalad auto alt paistavad, on Zis-5.Aga pildid on ilusad ja mõned väga hea kvaliteediga.
Mul tegelt paar apsu veelSmile Mingipäev panen märkused piltidele juurde.
(29-11-2017, 12:44 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Taavi viimases postituses oli üks pilt, mis jäi silma. Gaz-AAA samasugune ühe silmaga ja kaitserauata "säästumudel"? Velgedele on midagi külge kruvitud. Esiklaas ja kabiin on kuidagi kummalised. Kas keegi oskab midagi lisada või teab, millega on tegemist?

(29-11-2017, 13:06 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Kabiin on säästumudeli 2. variant, puidust ustega. Esiklaas on kaheosaline, seda puhuks, kui juhipoolne puruneb. Siis saab kaassõitja poolelt asenduse võtta.

Viimasel põhjusel on ka näiteks Gaz-69 ja 469 klaasid kaheosalised.

A.

(29-11-2017, 15:57 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Huvitav mis eesmärk nendel velje rantidel on. Kas kuidagi pidurisüsteemi kaitsmiseks vms. Ja ei tea kas neil oli ka juba MM tehnika peal? Siis võiks ju Gaz MMM ollaSmile

Gaz-MMM. Kas keegi targem seletab lahti selle mudeli olemuse? Ametlikult jääb silma Gaz-MM, kuid mingid asjapulgad on juba Gaz-MMM mudelid ka müügilettidele paisanud. Millega tegu?
(30-11-2017, 23:54 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]
(29-11-2017, 12:44 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Taavi viimases postituses oli üks pilt, mis jäi silma. Gaz-AAA samasugune ühe silmaga ja kaitserauata "säästumudel"? Velgedele on midagi külge kruvitud. Esiklaas ja kabiin on kuidagi kummalised. Kas keegi oskab midagi lisada või teab, millega on tegemist?

(29-11-2017, 13:06 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Kabiin on säästumudeli 2. variant, puidust ustega. Esiklaas on kaheosaline, seda puhuks, kui juhipoolne puruneb. Siis saab kaassõitja poolelt asenduse võtta.

Viimasel põhjusel on ka näiteks Gaz-69 ja 469 klaasid kaheosalised.

A.

(29-11-2017, 15:57 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Huvitav mis eesmärk nendel velje rantidel on. Kas kuidagi pidurisüsteemi kaitsmiseks vms. Ja ei tea kas neil oli ka juba MM tehnika peal? Siis võiks ju Gaz MMM ollaSmile

Gaz-MMM. Kas keegi targem seletab lahti selle mudeli olemuse? Ametlikult jääb silma Gaz-MM, kuid mingid asjapulgad on juba Gaz-MMM mudelid ka müügilettidele paisanud. Millega tegu?

Analoog GAZ-AAA-ga. GAZ AA oli tavamudel, AAA aga 3 sillaga. Seega võiks 3-sillaline MM olla MMM.
(30-11-2017, 23:57 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]
(30-11-2017, 23:54 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]
(29-11-2017, 12:44 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Taavi viimases postituses oli üks pilt, mis jäi silma. Gaz-AAA samasugune ühe silmaga ja kaitserauata "säästumudel"? Velgedele on midagi külge kruvitud. Esiklaas ja kabiin on kuidagi kummalised. Kas keegi oskab midagi lisada või teab, millega on tegemist?

(29-11-2017, 13:06 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Kabiin on säästumudeli 2. variant, puidust ustega. Esiklaas on kaheosaline, seda puhuks, kui juhipoolne puruneb. Siis saab kaassõitja poolelt asenduse võtta.

Viimasel põhjusel on ka näiteks Gaz-69 ja 469 klaasid kaheosalised.

A.

(29-11-2017, 15:57 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Huvitav mis eesmärk nendel velje rantidel on. Kas kuidagi pidurisüsteemi kaitsmiseks vms. Ja ei tea kas neil oli ka juba MM tehnika peal? Siis võiks ju Gaz MMM ollaSmile

Gaz-MMM. Kas keegi targem seletab lahti selle mudeli olemuse? Ametlikult jääb silma Gaz-MM, kuid mingid asjapulgad on juba Gaz-MMM mudelid ka müügilettidele paisanud. Millega tegu?

Analoog GAZ-AAA-ga. GAZ AA oli tavamudel, AAA aga 3 sillaga. Seega võiks 3-sillaline MM olla MMM.

Võiks on tingiv kõneviis ja selle loogika hammustasin ma juba läbi. Kas sellise numeratsiooniga mudel ka tegelikkuses paika pandi või oligi see "võiks olla" mudel?
Ma muud ei oska sulle öelda kui et automudelite valmistajad kasutavad nime MMM.

[Pilt: ZBP72078.jpg]

Ja ma arvan et seda võiks nimetada ka MMMiks. Aga mingeid usaldusväärseid andmeid pole selle MMM nime kasutuse kohta. Aga no millest me räägime, enamusele ei ütle nimi Gaz MM ka midagi. Ikka Gaz AA või polutorka.

Minu lausel "võiks olla MMM" jäi küsimärk lõppu panemata. Tihtipeale kiiruga kirjutan siia ja pole aega läbi lugeda mida kirjutan.