automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz MM-V 1942
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nii ... spämmiks siia teemasse ka vahepeal Big Grin
[Pilt: 737.jpg]

[Pilt: 1050.jpg]
(11-11-2018, 22:54 PM)Peeter80 Kirjutas: [ -> ]Ära värvi üldse- midagi. See ju selle teema üks põhiväärtus, et tegemist suurel määral maast välja tõmmatud massinaga. Komplekteeri ja korrasta ning too turule rahvale imetlemiseks. Neid värvitud plönne nähtud küll.

+1 korda tuhat. Rott on teema, läikivat sitta oskab tänapäeval juba iga lontkõrv genereerida.
(11-11-2018, 23:41 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]
(11-11-2018, 22:54 PM)Peeter80 Kirjutas: [ -> ]Ära värvi üldse- midagi. See ju selle teema üks põhiväärtus, et tegemist suurel määral maast välja tõmmatud massinaga. Komplekteeri ja korrasta ning too turule rahvale imetlemiseks. Neid värvitud plönne nähtud küll.

+1 korda tuhat. Rott on teema, läikivat sitta oskab tänapäeval juba iga lontkõrv genereerida.

+5 
See mis sa teed on puhas kunst ja tema väärtus ongi see autentsus koos looga, aga kui värvimiseks läheb, siis on see ju tavaline käsitöö. Eks see värvitud asi on ka ilus asi, aga kas see on ikka see ? 
Üle pintseldada võib seda ka 100 aastat hiljem. Teed muidugi omale mitte meile Sad
Äärmisel juhul lase endal käed seljataha kinni siduda ja siis värvi mootor ära. Peaks tulema originaalilähedane. Big Grin

T.
Ma panustaks ka mitte värvimisele vaid jätta nii nagu on maast tulnud + puhastatud ja töökorda seatud.
Tee kuda süda käseb Big Grin.Mina ka ei värviks.Ja sel aastakäigul mitte kindlalt hõbedaseks.
Mul kuskil link kui vandid kaevasid liivast MM ja saksa tsikli.Auto oli paremal küljel lääbakuti . autol oli katuse osa ja juhi külg väga mäda ,aga mida sügavamale seda paremaks läks.Rattad olid ära kruvitud juhi poolt.Radikas ja rooliratas olid puudu.Kindlasti  oli midagi peenemat kraami ka kaasa võetud.Auto ja raam rohelised.Mootor oli roheline peale pesu .
Tee kaks autot. Ühe taastad ja värvid korralikuks, teise taastad komplektseks, kõik mis vaja asendad uuega, kuid jätad näha parandamise kohad ja ulatuse. Pinnad lakid, et sisse pandud töö näha oleks.
Endale ka meeldiks ta niisama pool rotikana. Aga peale sellist suurt tööd peab arvestama ikkagi asja lõppväärtust ka. Miinusesse jään nagunii. Kui tunde arvestada siis oma 100k eurigaBig Grin Aga juhul kui kunagi peaks olema surmahäda ja vaja masin ära müüa, siis värvitud masinat oleks ikkagi natuke kergem müüa. Ehk siis natuke likviidsem vara. Ja seda asja mitte arvestada oleks minust, pere huvisid arvestades, natuke isekas...
(12-11-2018, 11:05 AM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Endale ka meeldiks ta niisama pool rotikana. Aga peale sellist suurt tööd peab arvestama ikkagi asja lõppväärtust ka. Miinusesse jään nagunii. Kui tunde arvestada siis oma 100k eurigaBig Grin Aga juhul kui kunagi peaks olema surmahäda ja vaja masin ära müüa, siis värvitud masinat oleks ikkagi natuke kergem müüa. Ehk siis natuke likviidsem vara. Ja seda asja mitte arvestada oleks minust, pere huvisid arvestades, natuke isekas...

Oleneb sellest kes ostab.
Kes tahab midagi ise teha ja lõpptulemust nautida, ostab heameelega komplektse ja toimiva isendi millega peab mõõdukalt vaevanägema(viimistlema),aga samas on see asi töötav. Arvan et kui asi on toimivas komplektis siis on väärtus kõige suurem.
Pahtlit ja värvi on lihtne lisada ,aga eemaldada ......t.
Tõsine huviline ütleb  värvimise kohta nagu nii ,et tuleb ringi teha!


See kes maksab sinu kinni sinu kulud on reeglina see inimene kes ei tea värvitoonist ja muust pisiasjadest midagi,veel vähem sinu vaevast.Tal vaja ilusat läikivat uunikumi Big Grin.See auto pole GAZ MM kindlasti.Ja katsu sa sellist ostjat leida!
Kel peas kiiks see korjab ise ,ehitab ja naudib seda protsessi aastaid.Samas võib kaduda motivatsioon aastateks ja siis jälle taastuda.
Pole küll ise midagi ehitanud ,aga ennustan ,et  audentne ,värvitud, lakutud, LIBE Gaz MM  pere ja töö kõrvalt ise ehitades valmib väga kaua.
Küll AA mitte MM aga, tuleb sul ka vist uurima hakata, ehk mõni meil samuti kuskil Kurtna järvestikku ära uputatud. Smile

http://www.roger.spb.ru/uppolutorka

Muidugi klaasfiibrist kabiin on "taastamise" juures eriti tase:
http://www.roger.spb.ru/polutopkavosstan

[Pilt: IMG_6826.jpg]
(12-11-2018, 11:55 AM)corpy Kirjutas: [ -> ]Muidugi klaasfiibrist kabiin on "taastamise" juures eriti tase:

Kuidas seda reaalselt tehakse? Kõigepealt olemasolevast detailist "negatiiv" (fotolt on näha katusele plätserdust) ja siis selle järgi juba tirazeeritakse uued detailid?
Läheb veel veidi aega ja siis hakatakse selliseid juppe lihtsalt välja printima Smile
corpy Kirjutas: [url=http://forum.automoto.ee/showthread.php?pid=463086#pid463086][/url]Muidugi klaasfiibrist kabiin on "taastamise" juures eriti tase:

Neid selliseid  plastkabiinidega asju  on venelased rohkem teinud. ELUTEE alguses on sellised ja  kuskil postamentide otsas ka.Minu meelest väga hea idee.Käiguosa lapitakse visuaalselt normaalseks ja ülejäänu tehakse  silmailuks.Miks peaks olema hinnaline asi ilmastiku pureda ja vandaalide lõhkuda.Tänapäeva emmed -issid ronivad ise ja topivad ka lapsed kapotile seisma. Sad Venefoorumis keegi kirjeldas mõnuga kuidas ta käis sõpradega postmendilt Ziz 5 mootorit jupi kaupa rüüstamas. Rattaid olid ikka mitmed vennad käind postamentidelt varastamas.[/color][/color]
Üks tuttav  Nizni-Novgorodist tõi omale Gaz 67 b jäänuse kuskilt välimuuseumist.Kõik mis auto küljes oli alles, oli kinni keevitatud korralikult.Stange ja haakekoba olid ikka rauasaega ära lõigatud.Terve ämbritäie oli saanud murtud rauasaelehti,meisleid,ja kõik võimalike asju millega kangutada võimalik.
Ma arvan, et väga vähesed kaasfoorumlased on Taavi leitud asju oma silmaga näinud. Asjad, mis on maa sees vedelenud 70+ aastat. Kahjuks pole neist võimalik ilma teatavat taastamis tööd ja paljudel puhkudel ka mitmest detailist ühe tegemist kasutus kõlbulikku detaili saada. Pärast seda tuleb kõik detailid kruntida ja värvida. Muidu lihtsalt roosteuss jätkab oma tööd. Mingit klants pilli sellest isendist küll teha ei tasu aga esteetiliselt elementaarsel tasemel sõidukorras eksponaat küll. Ja ega Taavi seda autot sajaprotsendiliselt ikka ka metsast ei leia ja paratamatult mingi osa, eriti pisiasjades, neti poodidest tellida. Minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt tuleks see auto viia enam vähem robustsesse seisukorda, millistena neid sõja ajal toodeti. Ja mootori peaks ikka ära värvima, aga ainult sellise tooniga, nagu neid sõja ajal tehti. Minu 1942 a sama Gaz tehase mootorid (Gaz 11) olid tumehallid. Vaevalt Gaz mm mootorid teist tooni tehti.
[attachment=72467]
Roosteussi vastu aitab kõige paremini õline kalts. Ja ei ussita ta midagi.

A.
(12-11-2018, 23:11 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Roosteussi vastu aitab kõige paremini õline kalts. Ja ei ussita ta midagi.

A.
Nagu ma aru saan tahab Taavi selle autoga ikka natuke sõita ka ja ei kujuta hästi ette kuhu ta kaltsukubuga läheb. Wink
Tänan heade mõtete eestSmile

Esisilda ei hakanud lahtise haagisega vihmasajus "laost" ära tooma täna.

Vahepeal avastasin et mootor ilma jagajata hästi ei tööta. Kakkusin laiali et näha mis sees on...

Sellest kolast peab siis kuidagi toimiva jagaja saama??

[Pilt: 20181112-202003.jpg]

Kontaktide plaat on sellises seisukorras. Süüteajastuse hoova kinnitus on ära murdunud....

[Pilt: 20181112-202204.jpg]

Loodetavasti aitab metsast leitud plaat jamast välja. Peab selle otsa maha lõikama ja teise plaadi külge keevitama...

[Pilt: 20181112-230258.jpg]

Peale kerget puhastamist...

[Pilt: 20181112-225325.jpg]

Haamri vedru on surma saanud...

[Pilt: 20181112-225224.jpg]

Õnneks oli mul kasutamata varuosa olemas. Natu roostes aga ehk toimib. Peab vb proovima sidrunhappega puhastada vms...

[Pilt: 20181112-225201.jpg]

[Pilt: 20181112-231730.jpg]

[Pilt: 20181112-225258.jpg]

Kondensaator...

[Pilt: 20181112-225410.jpg]

[Pilt: 20181112-225336.jpg]

Muidu on jagaja üldiselt heas korras. Võll ei loksu ja paistab et vähe tööd teinud... Rootor ja jagaja kaas on valed. Küll originaalid ka kuskilt välja nõiub, ma loodan...

Plaadi alune vedru on ka puudu...
(04-11-2018, 21:58 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Kõige rohkem avaldas muljet kepsu saalte õlitus süsteem. Saalte pukkide alumistes otstes on nagu väikesed lehtrid, mis keereldes õli vannist õli võtavad ja siis selle saadud tsentrifugaal jõuga liuglaagritesse suruvad. Kui õli tase langes alla teatud piiri, siis vist oli kolin taga ka kohe.

(04-11-2018, 22:18 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Õlivanniga oli mingi anomaalia. Polte pidin ebanormaalselt kõvasti kinni pingutama et vann vastu plokki läheks. Plekist õlivanni puhul on nii et mida kõvemini polte pingutad, seda rohkem lekkima hakkab. Ei saanud aru ka miks vann ligi ei tahtnud minna.

Vabandust härrased, aga kas õlivanni ja ploki vahel ei pea veel midagi käima?
Õlipann?
Või istub see vanni sees?
M-6688

(04-11-2018, 22:18 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Üks kummaline lahendus on veel. Väntvõlli tagumises otsas tihendit pole. Kõik mis seal läbi tuleb, püütakse kinni ja õli voolab mööda toru karterisse tagasi.

Eesmine M-6700 ja tagumine M-6701 ?
See istub vanni sees. Need sooned hoiavad teda paigal...

[Pilt: 20181113-003017.jpg]

Pannist kahjuks pilti ei teinud. Aga sisse ta sai pandud.

Sealt pannilt võtavad kepsud õli... Väga tähtis asi.

Muidu õlivanniga on see jama et selle tihendamiseks ei saa liiga paksu tihendit kasutada. Põhjus selles et väntvõlli esimese otsatihendi alumine pool on vannis. Ja kui liiga paks tihend panna siis ei suru otsatihendit normaalselt kokku...
6701 on õlivanni ja tagumise raamsaale vaheline tihend. Väntvõlli tagumises otsas pole tihendit...

Halb pilt....

[Pilt: 20181113-003738.jpg]
Äge on kontakti haamri alasi osa.