automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz MM-V 1942
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kus juures ma polegi saanud aru,kas põhi on tal alati metallist olnud? Mingil taastatud autol nägin oli mindud lihtsama lahenduse teed ja terve põhi kaseplankudest tehtud? Samas ma ei julge öelda,et see GAZ MM oli vaid võis ka ZIS 5 olla teise maailmasõja ajast?
Täiesti puust põhjaga neid minu teada ei tehtud. AA ja sõjaaegse MMi vahe on see et istme alune plekk asendati MMil puiduga. Jalgealune oli mõlemal vineerist minu teada.

[Pilt: 113128_4.jpg]


[Pilt: 96571_3.jpg]

[Pilt: 124608_1.jpg]

[Pilt: 110637_2.jpg]

Siit on näha et istme all on lauad. Muidugi 100% kindlalt ma ei tea kuidas oli. Aga plaanin ka umbes nii teha.

[Pilt: gaz_mm_v_097_of_130.jpg]
Mul on meeles selgelt plankudest pandud laud põrand,mitte vineerist. Aga kahtlustangi,et see võis midagi muud olla kui GAZ MM.


Huvitav on viimane foto. Esipidurite jaoks mõeldud hoob on tühi. Olemas on kinnitus aga mida pole on vardad? Kas pole viitsitud esipidureid pannagi või on taastaja laisk olnud?
(25-11-2017, 16:10 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Huvitav on viimane foto. Esipidurite jaoks mõeldud hoob on tühi. Olemas on kinnitus aga mida pole on vardad? Kas pole viitsitud esipidureid pannagi või on taastaja laisk olnud?

Ilmselt tööd pooleli - ei kuulu ju ka nipukas tolle ajastu varuosade nimistusse. Smile
(25-11-2017, 16:10 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Mul on meeles selgelt plankudest pandud laud põrand,mitte vineerist. Aga kahtlustangi,et see võis midagi muud olla kui GAZ MM.


Huvitav on viimane foto. Esipidurite jaoks mõeldud hoob on tühi. Olemas on kinnitus aga mida pole on vardad? Kas pole viitsitud esipidureid pannagi või on taastaja laisk olnud?

MM-i sõjaversioon tuli tehasest ilma esipiduriteta.
Jah. Esisillal polnudki pidureid. Ma olen ka dilemma ees. Kas panna piduritega sild või mitte. Olemas on mõlemad sillad. Õigem oleks mitte panna aga samas sõita oleks piduritega parem...
Jälle targem pidurite osas. Samas kas sa plaanid sellega üldse tänava liikluses osaleda? 
Võimatu temaga sõita pole aga tihedasse liiklusse minna on vähe keeruline kui mitte ohtlik.
Sinna on veel väga pikk tee minna aga kui unistada siis tahaks ikka täiesti tänavalegaalse teha. Meil siin Võrus suurt liiklust poleSmile
(25-11-2017, 17:46 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Sinna on veel väga pikk tee minna aga kui unistada siis tahaks ikka täiesti tänavalegaalse teha. Meil siin Võrus suurt liiklust poleSmile
Võru liiklus on väga ohtlik, igasugu uimerdajaid täis, kunagi ei tea, mis järgmisel hetkel teevad, a la seisab ristmikul, peateel kahele poole verst tühja maad ja siis kui kaugelt on auto just ristmiku lähedale jõudnud, otsustab üle tee sõita Sad  ja mina samal ajal ei saa vastasuunast tulles teha peateele vasakpööret, sest selle geeniuse järgmine käik on etteaimamatu ...
Selliseid manöövreid näeb kõige rohkem laupäeviti kui linna tulevad inimesed kes pole harjund et neile teised autod vastu sõidavadSmile
(25-11-2017, 16:10 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Mul on meeles selgelt plankudest pandud laud põrand,mitte vineerist. Aga kahtlustangi,et see võis midagi muud olla kui GAZ MM ...

Ural-Zis oli selline ...
Mul V.I Anohhini Autode ehitus 1953a seal on skemaatiline joonis Gaz MM autoraamist. Nagunii tead aga ehk teistele abiks kes peaks kunagi sellist asja teostama. Soovin head leiuõnne uute juppide muretsemisel
Tänud!
Ma soovitan soojalt ka hankida endale raamat "Autode remont" E.Rokk. Seal palju võtteid just nende autode remondist ja kuluosade taastamisest elektrolüüsiga jne.

Sa vist mõtlesid seda pilti?

[Pilt: 24116514_1909716939056607_431505006_o.jpg]

Neis raamatutes on muidugi väikseid möödapanekuid. See autode ehituse raamat räägib tegelikult mõnes kohas asjadest mis olid AAle omased. Pildilgi on tegelikult AA alusvanker. Roolikarp kahe poldiga, üleliigne raamiristitala käigukasti taga jne.
(25-11-2017, 21:41 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(25-11-2017, 19:01 PM)iisak Kirjutas: [ -> ]
(25-11-2017, 16:10 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Mul on meeles selgelt plankudest pandud laud põrand,mitte vineerist. Aga kahtlustangi,et see võis midagi muud olla kui GAZ MM.


Huvitav on viimane foto. Esipidurite jaoks mõeldud hoob on tühi. Olemas on kinnitus aga mida pole on vardad? Kas pole viitsitud esipidureid pannagi või on taastaja laisk olnud?

On vaja igas teemas koguaeg pläriseda? Võiks vagusi istuda ja lasta inimestel ehitada, mitte iga vastuse peale mingi suvaline uus küsimus genereerida.
Pluss 1! Big Grin
See jutt on sama hea praegu, nagu Kopraonul on lisaks KGB autodele olnud isiklikult veel ka üks MM.

KGB autod on olnud ja MM ka. Eile lisandus masinaparki veel T-150K.
Haters gonna hate.....muud ei ole mul öelda.
Härrad, vaidluses sünnib tõde ja inimene on ekslik. Mul küll pole selle vastu midagi, kui üks kõik kes oma arvamust avaldab, isegi siis, kui see on vale. Küll siis keegi targem parandab ja lõpp kokkuvõttes võidame ju kõik.
(25-11-2017, 20:51 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Tänud!
Ma soovitan soojalt ka hankida endale raamat "Autode remont" E.Rokk. Seal palju võtteid just nende autode remondist ja kuluosade taastamisest elektrolüüsiga jne.

Sa vist mõtlesid seda pilti?

[Pilt: 24116514_1909716939056607_431505006_o.jpg]

Neis raamatutes on muidugi väikseid möödapanekuid. See autode ehituse raamat räägib tegelikult mõnes kohas asjadest mis olid AAle omased. Pildilgi on tegelikult AA alusvanker. Roolikarp kahe poldiga, üleliigne raamiristitala käigukasti taga jne.

just just seda mõtlesingi
Näe, leidsin ühe parema pildi kardaanist sealt raamatust... väga oleks vaja kõike mis pildil.

[Pilt: 20171125_234122.jpg]
Panen veel pilte. Ka erinevatest Gaz AA sugulastest.

[Pilt: 25_D0_25_BF_25_D0_25_BE_25_D0_25_BB_25_D..._D1_25.jpg]

[Pilt: 261_0x0_mc.jpg]

[Pilt: 0_20980_afd6af4c_L.jpg]

[Pilt: gaz_aa_1.jpg]

[Pilt: gaz_aa_3.jpg]

[Pilt: gaz_aa_4.jpg]

[Pilt: 001.jpg]

[Pilt: gaz_aa_5.jpg]

[Pilt: 1_1934.jpg]

[Pilt: 3f8e8e40e29d.jpg]

[Pilt: 006_1932.jpg]

[Pilt: 9c03688bb551.jpg]

[Pilt: 15.jpg]
[Pilt: 18_1.jpg]

[Pilt: 37_51.jpg]

[Pilt: 43gazaao.jpg]

[Pilt: 166.jpg]

[Pilt: 600x600_fs_markgrinberg_02_31_MGr_31_155.jpg]

[Pilt: 800_0e8535611f682a2a4c545827622032a0.jpg]

[Pilt: 800_99c81fec45e0694e4c61c34d765cd8fb_1.jpg]

[Pilt: 800_3209ff11e8e63af1e2ffeec48d8ec042.jpg]

[Pilt: 978_09towar.jpg]

[Pilt: 1933_tt2.jpg]

[Pilt: 1933.jpg]

[Pilt: 1935.jpg]

[Pilt: 1935_zrn.jpg]

[Pilt: 1975.jpg]

[Pilt: 2005_2.jpg]

[Pilt: 2005_2_uker_gaz_75_2004_5.jpg]

[Pilt: 2005_2_uker_gaz_75_2004_66.jpg]

[Pilt: 2006_1_157.jpg]