automoto.ee foorumid

Täisversioon: 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sorento raporteerib Poola-Ukraina piirilt.
1387km õnnestus läbida pisut üle 21 tunniga.
(31-10-2022, 00:32 AM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]PS! ja kes iganes Janka esimese vihjega posti ära kustutas,siis ütleks sulle,et HÄBI HÄBI HÄBI Smile

See häbi jääb siiski söömata. Postituse sisu ei olnud kamovõrkudega seotud, nagu ilmselt eeldad. Kustutatud postitus on kogu oma hiilguses nähtav all.

on aga teema tegijate soov, siis olgu nii: konkreetselt siit teemast edaspidi ainult nn anonüümsest ja teemasse otseselt mittepuutuvast lingist koosnevaid postitusi omal initsiatiivil ei kustuta. Vähem kraaklemist ja pikem samm!

(03-10-2022, 14:07 PM)Janka Kirjutas: [ -> ]https://1000kangelast.slava.ee/
Volodymyri kõrval asjade lahtipakkimine ja üleandmine kohalikule vabatahtlike ühendusele "ühinenud aktivist", kes komplekteerisid asjad kohe ringi ja saatsid teele 5+ erinevale üksusele. Ühel pildil näha kia võtmete ja ksf. Nastiku kohustusliku lisavarustuse üleandmine kohalike vabatahtlike esindajale. Lisavarustus jagati parema püügitulemuse saavutamiseks erinevate masinate vahel.
Hr. Isandpauk hoia siis teepeal tagasitulles silmad lahti Smile
Äkki trehvame vastassuunal.

Slava Ukraini ja peatsete uute tegudeni.
ajajoonelt kõrvale põigates: Jõudsime täna kohale veidi varem planeeritust ja mõtlesime teha peatuse kohalikus tanklas, et manustada kohvi. Kohviga läks halvasti, kuna parasjagu oli antud õhurünnaku häire ja tanklad olid kinni. Olles parkinud ilmselgelt kõige turvalisema mahuti lähedusse nautisime mõnda aega erineva, meil rariteetse, tehnika liiklust. ZIL/MAZveokad
, Gaz 53 prügiautod, null-kaheksad ja palju muud. Paljud meil ammu unustatud masinad veel liiguvad ja ainuke põhjus, miks tanklast kütet ei saa osta, oli ajutine õhuhäire.
õlu sai otsa ja meenus, et pühapäeva hommikust on saanud magada vaid kaks tundi.
Enne magama minekut ka paar näidispilti ümberpakendatud saadetistest:
Sokid, camo-võrgud, shokolaad, konservid, pealambid, patareid, soe pesu jne.
[quot="Janka" pid='542055' dateline='1664795224']
https://1000kangelast.slava.ee/
[/quote]

Käisin Volodymyris militaarkaupade poes , kus vaatasid vastu samasugused talveriided, mille ostmiseks Eestis raha kogutakse.

Talvejope 2200 grivnat 62eur.
Talvepüksid 1200 grivnat 34eur.
Fliis 950 grivnat 27eur.
Soe pesu 900 grivnat 25eur.
Valge camo hind oli umbes 50eur.
Torumütsi ei näinud müügis, kuid tõenäoliselt oleks ülejäänud riietusest allesjäänud 200 euroga saanud ilmatu edeva torumütsi.
Tsitaat:Käisin Volodymyris militaarkaupade poes , kus vaatasid vastu samasugused talveriided, mille ostmiseks Eestis raha kogutakse.
Ilmselgelt sisaldavad need hinnad ka jaekaubanduse juurdehindlust.

Kurvaks teeb, et ülla eesmärgi täitmisel, üritab keegi ikka rehePAPPI teha.
Kuskil peab ikka mingi lüli olema, kelle jaoks on raha liigutamine "usual bisnes"  Sad
Ka mina ei poolda rahakülvi. Sestap see link saigi siia kleebitud. Et inimesed teeksid ise omas peas omad järeldused ja õige(mad) otsused. Kui suudavad kastist välja mõelda, muidugi.
Raudkindlalt on esemelistest annetustest rohkem tolku.
Kuigi jah, sai ka sinna talvevarustuse valmistamise kampaaniasse oma rahaline panus pandud...
Südantsoojendav ongi otsekontaktidel põhinev abistamine. Abisaaja annab tagasisidet, millest kõige teravam puudus on ja abistajad organiseerivad oma (ja teiste aatekaaslaste) aega ja ressursse panustades vajaliku kraami. Organisatsioon (või vahendajad) paratamatult neelavad mingi osa "rahakülvist" (samas olen ka ise "Punast Risti" toetanud, teades juba ette, et mingi protsent sellest abist sumbub sinna organisatsiooni sisse, jõudmata reaalsete abivajajateni)
Seekord kohaletoimetatud sõidukid pildil.
Transit läheb Luganski juurde piirivalvuritele.
Kiirabi-Trafik läheb Volodymyrisse raskelt haavatud sõdurite transpordiks.
Sorento läheb 80. Aeromobiilsele brigaadile.
Nimekiri asjadest, mida meilt paluti ja millega saab toetada.

Soe pesu. Kihiline riietus tagab parema soojapidavuse ja mobiilsuse, kui paks vatijope. Soovituslikult kunstmaterjalist.

Villased talvesokid. Suva hõbeniidiga sokid oleksid ideaalsed, et sõduril jalg vähem higistaks/haiseks. Sokid/saapad on jalas teinekord 24/7 ja tavasokk peab sellistes oludes vähem vastu. Suurused 43-46. Kui keegi teab kedagi Suvast, andke teada.

Militaar talvesaapad. Talv on tulekul ja külmetavad jalad vähendavad sõduri võitlusvõimet.

Sooja voodriga kummikud. Kaevikutes ja mujal poristes/märgades oludes saabaste asemel kasutamiseks. Kõige paremad oleks muidugi Samelini saapa peale käivad kummikud aga sobivad ka tavalised.

Vihmakeebid. Camo või oliivroheline. Talveni on veel aega ja vihma tuleb.

Maasturirehvid. Peamiselt 16 tolli. All terrain talvine rehv. Mudas ja lumes kasutamiseks. Rehve sõidetakse sageli puruks ja tegemist on kuluosaga. Laiused 205-250, kõrgus 70 või selle lähedal.

Soojad militaarmütsid. Pea peab soojas olema.

Militaarvarustusest veel plaadikandjad, lahingvööd, salvekotid, ak74 salvetaskud, aktiivkõrvaklapid.

Taktikalised militaarkindad, mis kaitsevad käsi vigastuste eest ja mis on relva käsitsemiseks piisavalt tundlikud.

Meditsiinivahenditest turnique-d, millega peatatakse verejooksu jäsemetel. Juudiside - klambriga sidemed, millel in küljes verdimavad tampoonid. Silikoonist hingamistorud. Chest seal kuulihaava plaastrid. Veepuhastustabletid. Köha-nohurohud.

Nimekiri ilmselt täieneb veelgi.
Jeep grand sherokee 3.1 diisel 1999. Quadratrack 2 kastiga, millega toimub varustuse vedu ja juhtide tagasitoimetamine, vajab remonti. Kuna tegemist on üsna töökindla ja ruumika veduriga, siis paistab mõistlikum seda väljavahetamise asemel remontida.
Vaja oleks vahetada esisild, eesmised pidurikettad/klotsid. Käigukasti õlivann vahetada, või siis uuesti tihedalt paigaldada. Praegu immitseb vahelt veidi õli, kuna keegi on selle tõenäoliselt kõveraks kangutanud.
Vaja ka diagnostikat ABS rikke väljaselgitamiseks.
Kui keegi millegagi aidata saab Võhma ja pealinna vahel, andke teada.
Edit: Katuseboksi oleks ka vaja. Hõlbustaks varustuse transporti olukorras, kus autosse hästi ei mahu aga järelkäru jääks pooltühjaks.
CDI mootoriga või itaallaste paadiankruga? Ma piiri peast ei tea.

Transpordiga mainitud trajektooril saan aidataSmile
(04-11-2022, 10:47 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]CDI mootoriga või itaallaste paadiankruga? Ma piiri peast ei tea.

Transpordiga mainitud trajektooril saan aidataSmile

Kui see käis soovi kuulutuse kohta, siis mina näen, et see on maha võetud.
(04-11-2022, 14:10 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]
(04-11-2022, 10:47 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]CDI mootoriga või itaallaste paadiankruga? Ma piiri peast ei tea.

Transpordiga mainitud trajektooril saan aidataSmile

Kui see käis soovi kuulutuse kohta, siis mina näen, et see on maha võetud.

Itaalia paadiankrud on ikka Jeepude rida.
Ja see 3,1 on justnimelt see makaronimootor, üks õnnetumaid neist.

Ja täpsustaks veel, et Jeepu "hea" diisel pole mitte CDI vaid CRD. Pärineb samast värkstoast, lihtsalt inseneeria oli osaliselt sisse ostetud ja seoses sellega paremini õnnestunud.
Jeebi number on 920tfy
Spetsialistid on teretulnud oma arvamustega, kas seda maksab veel Ukraina suunal edasi-tagasi transpordina kasutada või pigem ainult viimast korda sinna. Kaheksa tiiru on masin juba teinud ja peale starteriharjade pole selle korrani midagi minestanud.
Samuti on teretulnud soovitused alternatiivide kohta. Peaks olema mahukas, võimeline käru vedama, diisel ja küttekuluga alla kümne sajale liikudes kuni 100kmh.
Ei pea olema tingimata maastur aga ikka selline, mille roolis on mugav tunde järjest olla.
Ühtlasi teavitan seekordse ekspeditsiooni edukast lõpust. Olles juba tagasi kodumaal, sain kõne, kus otsiti sarnasele sõidule varujuhti stardiga juba teisipäeval... No ei jaksa. Samas, kui keegi soovib saata mingit varustust, võtke ühendust. Võib juhtuda, et veel mahub.

Üldiselt oli elu läänepiiril rahuldav. Poed olid lahti ja tanklad töötasid, kui parasjagu ei olnud õhuhäiret ja häiret anti mõlemal hommikul. Kaardimakse toimis. Grivna kurss kaardimaksel 36:1. Kütte hinnad piiril näha ka pildil. Vastab tõele, et pole vaja kaasa vedada, kui just tasuta ei anta. Kui sama päeva jooksul näed ära sõduri pulmad ja matused, siis muidugi jõuab kohale, et käib sõda. Tankitõrje siilid ja kontrollpunktid loomulikult ka igalpool. Peatati, otsiti läbi, pandi puhuma. Kella kümnest on komandanditund ja erilubadeta ei saa kuhugi. Kohalikud bandeeralased ei lase sellel ennast häirida. Töö käib, et varustada miljoniarmee võimalikult hea varustuse ja tehnikaga, et säästa maksimaalselt elusid. Paljudel sõduritel saab varustus kannatada või lausa hävib, mistõttu varustuse ülejääki pole seal küll karta.

Koduteel haarasin kaasa ka ühe pildil nähtava isendi. Peaks eemaldama mingi signa-laadse asja, kesklukk ei tööta, tagasild undab rämedalt. Mahlavahetus, värvimine... Kindlasti leiab midagi veel. Crv spetsid on oodatud nõu andma. Bensukas muide, automaatkastiga, mille valits on lenksu kõrval. 1997a. 2 liitrit ja 94 kilo vatti.
Remont alaku aga esmalt manustan mõned head Ukraina õlled.
Riiga toodi tagasi nende annetatud auto, mis sai seal kahjustada. Pandi rahvale vaatamiseks ja hiljem muuseumi. AK ETV-s