automoto.ee foorumid

Täisversioon: 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Täna vabastasime garaazi igasugu kompressori- ja muudest projektidest ning jätkasime crv taastusravi. Peamisteks probleemideks on jäänud tagumiste õõtsade eesmiste kinnituste tugevdamine, aku laadimise taastamine ning salongi kokkupanek.
CRV tagasild on keevituse abil kinnitatud. Parem kui uus. Vahepeal lammutatud keskkonsool sai kokku tagasi, detonatsiooniandur vahetatud (ilge nuss) ja mittetöötav generaator eemaldatud (ilge nuss). Võib öelda, et igati edukas õhtupoolik. Nüüd veel mõned varuosad hankida, värv peale ja võib teele saata.

Lisaks paistab paika pidavat vanasõna, et kus on sinna tuleb juurde:
[attachment=95939]
Ma varem ei teadnudki, et nii palju alla 1000.- € maastureid saadaval on. Täna saabunul on puudu 1 pihusti ja käima ei pidavat minema immo vea pärast. Muidu kõik tipp-topp Smile
Ma ei oska muud lisada, kui tuleb leida juurde spetsialiste õhtusesse vahetusse või alternatiivina tuleb ennast päevatöölt lahti võtta ja teha pikemad vahetused.
Igatahes tuleb nüüd leida CRV-le generaator, kähku kõik kokku lappida, värv selga ja ülevaatusele.
Lisaks sellele, et õnnestus crv generaator täna remonti viia sai hoovile tiritud ka Vitara. Grand Vitara.
Sellega toetas meid siinne foorumlane ja sellest peaks loodetavasti saama selline ühe nädala projekt koos värvimisega.
No tegelikult sai veel crv pidurid lõplikult kokku, lamellidega veljed alla, mis said ühtlasi ka karestatud.
Kui kellegil soovi veel toetada,siis just uuriti keemiliselt soojenevate sisetaldade kohta. Suurus L või siis 40 ja üles. 
Vajalikud siis kogu talla omad. Ei oska rohkem kommenteerida. Pole neid ise kunagi kasutanud. 
Igaljuhul kui keegi soovib mõne paari poetada,siis järgmise nädala jooksul saab veel asju lisada. Siis läheb koorem lukku,sest buss pole kummist.
Või kui keegi teaks maaletoojat sellistele asjadele. Oleks ka info teretulnud.
Täna sai crv peale remonditud generaatori ja kõik ülejäänud mudru, mis tuli geneka vahetuseks eemaldada. Ühtlasi avaldan kaastunnet kõikidele crv omanikele. Nii haiget geneka vahetust pole veel varem teinud. Ma ei imestaks, kui tehase juhendis tuleb maha võtta poritiib, stange, esituli, kondi ja jahutusradikad, roolivõimu pump ja palju muud.
Puudu on veel parempoolne peegel, tagaluugi lukk vajab remonti, vaja paigaldada katuseraamid, poleerida esituled, porilapakad korralikult kinnitada ja siis kordusülevaatusele.
Homme jätkub töö ja ühtlasi algavad ettevalmistused värvimiseks. Ehk jõuab õhtul isegi värvini.
Lisatud pildid tagumiste õõtsade esimeste kinnituste keevitustöödest.
Nüüd siis seis selline nagu pildil. Uudo käis abis ja karestas terve auto, kuniks mina tegelesin kõrvaliste töödega. Teen veel ühe õlle ja siis hakkan värvi segama.
Millal sa puhkad? Jääb mulje, et see vajalik tegevus on liiga pikalt edasi lükatud. Sama küsimus ka wagoneerile.

Teemasse ka - katuseraamide mainimine tõi meelde, et mul on 1 komplekt, mida siin kellelgi ilmselt vaja pole. Võin rahulikult annetada kui kuhugi kasutada saab. Link fotodega:

https://www.kuldnebors.ee/search/search.mec?pob_action=show_post&pob_post_id=82235028&pob_cat_id=10717&pob_link_type=mypost
Kas ülevaatusel värvi ei vaadata või on nende masinate missioon ametnikele arusaadav?
Ööpäevas on 24 tundi ja lahustiaurud põlevad mul mootoris õllest isegi paremini .
Üks ülevaatur ütles, et neid värv ei koti. Eks paistab, ega seda ülevaatust väga vaja olegi.
Lähen nüüd vigadeparandust (nr.1) tegema.
Homme teeb vigadeparanduse nr. 2 ja ehk leiab selle aja peale ka puuduva küljepeegli.
Lammutustesse on päring saadetud aga paralleelselt uuriks, kas Tallinnas keegi auto peegleid veel lõikab? CR-V parempoolne küljepeegel puudu ja saadaval ainult originaalvaruosa neeru hinnaga. Soendusega plastikust plaat, mis käib peegli mootori külge on alles ehk tegelikult oleks vaja lihtsalt sobiva kujuga peeglit, mille saaks plate külge klaasiliimiga tagasi kleepida.
(16-01-2023, 12:19 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Lammutustesse on päring saadetud aga paralleelselt uuriks, kas Tallinnas keegi auto peegleid veel lõikab? CR-V parempoolne küljepeegel puudu ja saadaval ainult originaalvaruosa neeru hinnaga. Soendusega plastikust plaat, mis käib peegli mootori külge on alles ehk tegelikult oleks vaja lihtsalt sobiva kujuga peeglit, mille saaks plate külge klaasiliimiga tagasi kleepida.
Klaasissepas lasin mina viimati teha.
Kadaka tee 2, 10621 Tallinn, Eesti
Lauatelefon:
+3726485868
Telefon:
+3725114488
E-post:
info@klaasissepa.ee
Avatud:
E-R 8:30-17:00
Mul sellised riiulis tolmu koguvad ja liigsed. Jeep GC WJ, soojenduse klemmid ei anna spiraaliga ühendust ja see vist pole siin oluline. Nõmme, tel profiilis, kui võiks kasutatavad olla.
[attachment=96031]
Oot-oot nüüd seltsimehed leiutajad. 
Kas on mingi põhjus miks nt see ei sobi: https://aeromotors.ee/kataloog/article/5...0923p-blic
Keegi ettevõtvam isik saab selle ka ilmselt -20% homseks kuskilt kätte.
Terase uulitsas majas nummer 8 toimib teenus juba nõukogudeajast saati. Ja siis on veel esmaklassiline hädalahendus, elik kääridega lõigatav peegel:

https://fixus24.ee/toode/OTI5LTY1NTU4/as...253x178mm/

[Pilt: OTI5LTY1NTU4.jpg]
(16-01-2023, 13:19 PM)twist Kirjutas: [ -> ]Oot-oot nüüd seltsimehed leiutajad. 
Kas on mingi põhjus miks nt see ei sobi: https://aeromotors.ee/kataloog/article/5...0923p-blic
Keegi ettevõtvam isik saab selle ka ilmselt -20% homseks kuskilt kätte.

See on küll veidi ootamatu info, kas see on 2004a CRV peegli originaalkood?
Ehk teisisõnu kas sobivus peaks olema tagatud või on tegu mingi universaalse asjaga?
2001-2007 ehk teise generatsiooni CRV.
Värvi kohapealt vaadatakse vist kuidagi mööda tõesti. Ostsin siin projektikaks auto millel on 6 aastat tehtud erinevates kohtades ülevaatust, kuigi passis on auto pruun - tegelikkuses värvitud helepunaseks. 

Kas ülevaatuspunktis käik on lihtsalt kindlustamaks seda, et kohe peale esimesi kilomeetreid maastikul lihtsalt ära ei laguneks, või on sel ka mingi muu otstarve?

Ja peegli kohta - kas tõesti ei ole kodus või sõbra juures pööningule jäänud tubaseid peegleid vene ajast, mida kasvõi iga sektsioonkapi klaasvitriini taga olid? Neid saab vabalt ise kodus käsitsi klaasinoaga lõigata. Ja kui ka nurgad ei ole ideaalis ümarad, kas see siis tõesti omab olulist tähendust auto juures mille eluiga ei ole ilmselt niikuinii väga pikk. 
Ise tegin vanale MB Vito(2000a) bussile parempoolse peegli selliselt. Klaasiliimiga kinni ja korras. Nurgad ei olnud küll sujuvalt kumerad aga minu 4 aastat käis  väga hästi ära kuniks buss müüdud sai. Uus mees sõitis ka rohkem kui 2 aastat sama peegliklaasiga.

Peegliklaasi või ka selle suuremaid tükke saab kindlasti lähimast jäätmejaamast tasuta kui lugu ära rääkida. Ka see 11 eurot uue eest on raha mille saaks kindlasti mõne muu vajaliku asja jaoks paremini ära kasutada. 3 - 4 - 5 - 6 tükki ja rahaliselt sada ja rohkemgi euri on läinud mõttetult tuulde...

Sellise jämedalt 50x70cm suuruse peegli saaksin isegi anda - Paide Türi vahelt.
Loomulikult lõikaks me selle peegli valmis, kui vaja. Samas selle a'la 10 eurose jupi sellisel moel taastamiseks peaks mul olema rohkem vabatahtlikke käepärast, kes võtavad katkise jupi ühel õhtul kaasa ja järgmine päev tulevad tervega tagasi.
Samas pakun vabatahtlikele värvimise kursust, kus saab õppida autentse Ukraina maasturi värvimist 50 eurose elektrilise värvipüstoliga nii, et poolmati värviga jääb tulemus täiesti matt ja selline liivapaberi/apelsinikoore laadne kare. Kodus võib selle kohta naisele rääkida, et kõrgtehnoloogia, selleks, et radarikiiri rohkem hajutada ja kaine peaga võimatu ideaalset tulemust saavutada.