automoto.ee foorumid

Täisversioon: 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(28-11-2022, 20:54 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Õhtupoolik,
Kas kellegil oleks üle 100mm läbimõõduga korstnaks sobilikku toru? Vaja oleks vast selliseid 400...500mm juppe esialgu tükki 10.
Seinapaksus äkki 1,2.. 1,5mm? Hea kui kusagil pealinna lähistel
Isandpaugu seina ääres seisab 114 jm sajast 4mm seinapaksusega toru, mida me rauda viia ei raatsinud. Kui enne nädalavahetust vaja siis võin või võime ilma temata sinna neid lõikuma minna.
(28-11-2022, 23:16 PM)nastik Kirjutas: [ -> ]
(28-11-2022, 20:54 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Õhtupoolik,
Kas kellegil oleks üle 100mm läbimõõduga korstnaks sobilikku toru? Vaja oleks vast selliseid 400...500mm juppe esialgu tükki 10.
Seinapaksus äkki 1,2.. 1,5mm? Hea kui kusagil pealinna lähistel
Isandpaugu seina ääres seisab 114 jm sajast 4mm seinapaksusega toru, mida me rauda viia ei raatsinud. Kui enne nädalavahetust vaja siis võin või võime ilma temata sinna neid lõikuma minna.

Meeter kaalub 11 kilo. Kui see sobib, siis andke relakat või plasmat.
NB! Toru on 114mm, mitte sajane
Väike vahekokkuvõte tagasiteelt, Lomza lähistelt.
Selle sõiduga toetas MTÜ Toeta Ukrainat, koostöös meie kollektiiviga, Ukraina võitlejaid järgmiste vahenditega:

Honda CR-V Donetskisse ja Ssangyong Rexton 124 brigaadile Hersonisse
4 generaatorit
Sooja pesu kaks kasti
Magamiskotid u. 15 tk.
Ballistilised kiivrid kaks tk.
Priimused ja gaasiballoonid 6 kasti. Üks komplekt pildil näha.
Rehvid u. 35 tk.
Suva hõbeniidiga sokke 2 kasti /140 paari.
Töökindad 5 kasti, 567 paari.
Läbivaatuse kindaid kaks kasti.
Ballistilisi plaate 30 komplekti.
Camo võrgud 5tk.millele pandi ka kohe käpad peale.
Ravimeid ja sidemeid kaks kasti.
Üksikvõitleja komplekteeritud esmaabi kott.
Binokleid 8 tk.
12v kompressoreid 4tk.
Akujuhtmeid 5 komplekti.
Mootorsaed 2 tk.
Konserve jms. Toidukraami 1 kast.
Lisandus veel kümmekond kasti erinevat humanitaarabi, sooje riideid, kootud sokke-kindaid jms. Mis läksid postiga edasi.

Kui ma küsisin, mida on vaja LISAKS AUTODELE, öeldi priimuseid ja sooja pesu. Käivad nii gaasi kui ka bensiiniga töötavad priimused ja sain aru, et isegi vanemad nõukogude ajal tehtud šmelid jms. Oluline, et töötavad. Üksikvõitleja esmaabikott, mis sisaldab elu päästmiseks kõike vajalikku, sai tellitud Amazonist u. 200 euroga. Eestis pole neid kuskilt saada, kui keegi teab kedagi, siis võib teada anda.
(26-11-2022, 03:42 AM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Kuna oli päev mõtlemisaega, siis tulen lagedale ideega korraldada korjandus järgmise maasturi hankimiseks, mis oleks võimalik Ukrainasse saatmiseks ette valmistada umbes nädalaga. Eesmärk on koguda 10 päevaga 2000eur puhtalt lubaduste baasil - kui saad toetada, siis kirjuta privasse, mis summaga saad toetada hiljemalt 5. Detsembril. Kul saame raha kokku, ostame maasturi. Kui ei saa...siis on kõikidel toetajatel raha jätkuvalt oma kontol alles.

Praeguseks on kogunenud lubadusi 500 raha eest.
Kas evakuaator Transiti jaoks on eraldi korjandus? Nii lõgiseva diiselmootori hääl, kui ka idee on hingelähedane, seetõttu võiks paar kupüüri eesmärgipäraselt saata.
(29-11-2022, 14:00 PM)speedsta Kirjutas: [ -> ]Kas evakuaator Transiti jaoks on eraldi korjandus? Nii lõgiseva diiselmootori hääl, kui ka idee on hingelähedane, seetõttu võiks paar kupüüri eesmärgipäraselt saata.

Kirjuta ksf. Wagoneerile privasse. Minuga näiteks on kontakteerutud ka ilma väljakuulutatud korjanduseta ja tänu sellele on mul järgmise masina remondiraha reservis.
(26-11-2022, 03:42 AM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Kuna oli päev mõtlemisaega, siis tulen lagedale ideega korraldada korjandus järgmise maasturi hankimiseks, mis oleks võimalik Ukrainasse saatmiseks ette valmistada umbes nädalaga. Eesmärk on koguda 10 päevaga 2000eur puhtalt lubaduste baasil - kui saad toetada, siis kirjuta privasse, mis summaga saad toetada hiljemalt 5. Detsembril. Kul saame raha kokku, ostame maasturi. Kui ei saa...siis on kõikidel toetajatel raha jätkuvalt oma kontol alles.

Praeguse seisuga on lubadustest koos pool eesmärgist. Tundub päris realistlik, et me saame raha kokku eriti, kui suudan veel mõne koorma vanametalli vahepeal kokku korjata ja rahaks teha. Mõned infokillud veel, mida annetajad võiksid võtta teadmiseks: Maastur on vaja vormistada MTÜ Toeta Ukrainat nimele, kes siis tegeleb paberitega (tehnilised passid, garantiikirjad sõjaväelt, kindlustused, hilisem arvelt mahavõtmine jms), et maastur saaks võimalikult efektiivselt kohale toimetatud ja et see ei jääks näiteks minu nimele kuidagi zombina ripakile. Kui oleme saanud lubatud toetused kokku ja auto osas kaubale, on kõige lihtsam, kui toetajad kannavad raha otse MTÜ arvele sihtotstarbelise, maaasturi ostmiseks ettenähtud annetusena, mis võimaldab ka sellelt annetuselt tulumaksu tagasi küsida (keda muidugi huvitab). Loomulikult võib kanda ka minu arvele aga siis kannan ma raha MTÜ-le ja auto eest maksab ikka MTÜ. Pole mõtet tuulde visata tulumaksu tagastust ja teha raha eest mitu korda omanikuvahetust, kui selle raha saab tulevikus Ukraina sõjaväe toetuseks ära kasutada.
Minupoolt garantii, et masin saab korda ja läheb õigesse kohta, isegi kui ma isiklikult ei saa seda kohale sõita.

Argo Ellisson
Kirjutan ka veel ühest murest nimega REHVID.
Ukrainas kulub maasturirele rehve ohtralt. Kõik, mis me kohale viisime, läks kohe edasi.
Panen siia info, mis tingimustele võiksid rehvid vastata. Kui keegi teab mõnd rehvitöökoda/kogumispunkti, kellega rääkida, siis oleks abiks. Näiteks tõstavad kuhugi eraldi ja mina või keegi teine korjab kokku.

Rehvid ei pea olema uued, piisab, kui on korras - peavad õhku, ei ole kuskilt katki ega juba parandatud. Sellised, mida ise ei häbeneks kasutada vähemalt suvel.
Mustrit üle kulumismärgi.
Naast või lamell või mudarehv. Suvekat ei soovi.
Tüübilt maasturi rehvid ja kaubiku nn. C rehvid - kulub mõlemile ja kaubiku rehvid on oma tugevama ehituse tõttu hinnatud ka maasturite all.
Ei pea olema terved jooksud.
16 tolli on enimnõutud mõõt. Laius 200+ tõenäoliselt maasturi puhul. Kaubiku rehvide puhul võib olla ka veidi kitsam.
Maasturitele läheb ka 15 ja 17 tolli rehve aga pisut vähem, kui 16-seid.
Kaubiku rehvi a'la transporter võib olla ka 14tolli.

Kui keegi saab rehvide kogumisele kaasa aidata, andke teada.
Ja ka siselohvid on täitsa minev kaup seal. Mürsukillust või rebitud metallitükist pikalt lõhki läinud rehv(näiteks küljelt) oleks muidu ju kasutu. Aga toorkummist läheb paik sisse ja siis siselohv järgi ja voilaa. Ja jälle sõidab kuni järgmise korrani. Ainult paik ei pidavat õhku pidama jääma eriti kindlalt,selleks ka siselohv. Suht kuldne keskmine on 16" lohvid. Need lähevad 15 ja 16 nii C kui tavalistesse rehvidesse. Toorkummiga samas probleemi ei ole. Seda nagu on. 
Aga 15" velg ja 32" rehvi sise läks mingi traktori? esiratta siselohv nigu sipsti. Natuke kortsu jääb,aga see ei ole probleem.
Ksf. Nastiku ülespandud oksjonitelt saab soetada erinevat kraami ja toetada järgmise masina ostu. Näiteks mõni päev tagasi Ukrainasse viidud Hond crv varuratta kate võiks juba olla ajalooga suveniir - tahtis küll lahingusse aga ei jõudnud.
Ühtlasi annan teada, et järgmise maasturi ostufondi on juba lubatud 1250 eurot. Remondifondis on mul hetkel 465 raha ehk puudu veel vähemalt 300 euri. St. Seda, et kui kogu remondifondi ostmisele kulutame, siis tuleb varuosade eest tasuda organidoonorlusega aga auto saame juuba kätte ja tegemisse suunata.
Panin ka panuse teele MTÜ arvele. Kukesammu võrra jälle lähemal eesmärgile.
(02-12-2022, 12:01 PM)AnatoliJermakov Kirjutas: [ -> ]Panin ka panuse teele MTÜ arvele. Kukesammu võrra jälle lähemal eesmärgile.

Tänan. Nüüd on kindel, et saame vajalikud 2000eur kokku ja kõik kes on lubanud võiksid lubaduse teoks teha:
Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve: EE627700771001531357
Selgitus: Annetus maasturi ostuks Ukraina sõjaväele

Loomulikult ei ole ka probleemi, kui toetavad ka need, kes midagi ei lubanud. Kui laekub rohkem, läheb järgmise masina ostuks. Remondirahad peaks mõlema masina st. Ühe ostetava ja Honda crv elustamiseks olemas olema ja jõudumööda tekitame remodifondi juurde vanaraua ja muu kola korjamisega.

Ühte Sorentot lähen juba homme vaatama. Honda CRV osas on ka kokkulepe saavutatud ja kui kõik läheb planeeritult, laekub ksf. Nastik sellega pühapäeva õhtul juba Tallinna ja tööd saavad alata. Kaua ma seda tühja garaazi ikka vaatan.

PS. Kui kellelgi on üle-aja, kuid töökorras kuuekiloseid pulberkustuteid mõned üle, siis järgmiste autode varustusse oleks vaja. Mu oma kustutite read on juba liiga hõredaks muutunud.
Kui kellelgi on võimalik toimetada kast sooje riideid Kuressaarest Põhja-Tallinna, andke märku ja ma jagan kontakte.
Saares vaja korje kokku leppida, mahalaadimine võimalik 24/7 meie pakiautomaati.

Argo
5114238
Minu poolt väike toetus teele pandud Smile Ehk on abiks.
Äkki oskab keegi lahendada müstilise Transiti tagapidurite probleemi.
Nimelt lähevad tagapidurid peale ja ikka nii,et lumel rattad lohisevad.
Sai vahetatud taga kõik mis võimalik. Kässaritrossid,silindrid,trumlid,klotsid ja tarvikute komplekt. Lisaks ka tagasillal olevad voolikud. Ikka jääb peale. Sõidad natuke ning pidurdad ja mott. Justkui klots ei liiguks piisavalt tagasi kui piduri maha lased.
Kui suurema kiirusega sõita,hakkab tagant kostma sellist kolk kolk häält ja tekib vibra. Korraks tõmbad kässarit ja kaob kolks koos vibraga ära. Aga tuleb jälle mingi hetk tagasi.
Krt mõistus otsas. Mõtlesin,et trumlid pekkis uued. Treisime vanad mis munas olid üle sirgeks. Ikka sama jama.
Nagu lihtsamat asja kui transiti tagatrummlid ei ole olemas. Aga ometi nus*ib nii,et valus hakkab.
Ja mõlemad tagarattad käituvad nii.
(03-12-2022, 17:55 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Äkki oskab keegi lahendada müstilise Transiti tagapidurite probleemi.
Nimelt lähevad tagapidurid peale ja ikka nii,et lumel rattad lohisevad.
Sai vahetatud taga kõik mis võimalik. Kässaritrossid,silindrid,trumlid,klotsid ja tarvikute komplekt. Lisaks ka tagasillal olevad voolikud. Ikka jääb peale. Sõidad natuke ning pidurdad ja mott. Justkui klots ei liiguks piisavalt tagasi kui piduri maha lased.
Kui suurema kiirusega sõita,hakkab tagant kostma sellist kolk kolk häält ja tekib vibra. Korraks tõmbad kässarit ja kaob kolks koos vibraga ära. Aga tuleb jälle mingi hetk tagasi.
Krt mõistus otsas. Mõtlesin,et trumlid pekkis uued. Treisime vanad mis munas olid üle sirgeks. Ikka sama jama.
Nagu lihtsamat asja kui transiti tagatrummlid ei ole olemas. Aga ometi nus*ib nii,et valus hakkab.
Ja mõlemad tagarattad käituvad nii.
Märksõna: pidurivooliku kandur.
Tagasilla pidurivoolikutel ei ole kandureid ja voolikud said uued.
Ega rattapoldid liiga sügaval pole ?
Kui see pidurikamm juhtub, ja nad peale jäävad, kas siis taga öhutusnipleid avades korraks lähevad maha? Et sel juhul saaks vähemalt tuvastada, kas viga on öliga seotud, vöi midagi mehhaanilist.
Voolik/voolikukandurid on hea pakkumine küll, kahjuks oled sa need juba vahetanud Smile
Kas eespool on ehk mingi pidurdusjöu regulaator vöi asi, mis vöib näkku panna?