automoto.ee foorumid

Täisversioon: 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Inimlikul ahnusel jah ei ole kahjuks piire ei siin ega seal pool piiri ja mõnedel inimestel ei tekita ka erilist süütunnet antud olukorras raha teenida. Samas on tore,et on ka teisipidiseid juhuseid. Viimase Soomest toodud Frontera müüja lasi hinna 850.- pealt 400.- peale kui kuuiis kuhu minemas on.  Vineerkastiga Rangeri ning King Cabi hindki kukkus Soomlaste poolt märkimisväärselt kui sihtriiki kuuldi. Samas üritasin just Narvast ühte Sorentot osta ja mainisin kuhu minemas  Big Grin Rohkem enam ei suheldud  Toungue
Ja eks inimesed/firmad hakka ka väsima. Varuosade tarnija ütles otse,et ei saa enam sisseostu hinnaga müüa,kuna vaja firmat ja peret ka ülal pidada. 
Aga hea,et selline skeemitamine välja tuli. Loodetavasti härra võtab sellest õppust ja saab aru,et Eesti on ikka päris pisike  Big Grin
Selle Narva Soorondiga läks siis nii.
Järgmine kord ütled, et poisile õppesõiduks...
Haagised hakkavad vist populaarseks muutuma. Pildil ksf. Wagoneeri poolt viimati ettevalmistatud Zubrjonok.
Kuna anti teada, et üht haagist on veel vaja, siis eile hankisin ühe haagise juurde. Läks maksma 250EUR+omanikuvahetus.
Juba sel nädalal läheb Ants Erm järgmise abireisiga Ukraina suunas ja viib selle käru ära sellises seisus nagu ta praegu on.
Tuled-värgid käin muidugi üle aga värvimise jätan juba Ukrainlastele.
Koormasse paneme kärule meie Põhja-Tallinna koopasse vahepeal laekunud rehvid ning ka täna seina seest kättesaadud 5 komplekti kõrvaklappe.
Võtsin ühe karbist välja ka - krt. patareisid polegi. Otsin korralikud patareid ja komplekteerin varuga ära enne ärasaatmist.
Ehk õnnestub ka testida, kas on hea ja odav või ainult viimane.
ilmselt pole märkamatuks jäänud, aga igaks juhuks- üks zubrjonok oksjonil 
https://www.osta.ee/haagis-jarelkaru-zub...40771.html
Vahepeal on juhtunud nii, et Ants Erm on jõudnud meie käru ja kõrvaklappidega Ukrainasse. Kohale jõudis ka ksf. Telc-i bussipargist üks H1, mis umbes kuu aega tagasi jäi poolele teele purunenud rattalaagri tõttu.
Ksf. Telc eemaldamas Pärnamäe Kalmistu Mazdalt kasti. Nüüd tuleb ette võtta raami pesu ja keevitus...
Ksf. Nastik käis vaatamas, mina ostsin ja sõitsin kaks päeva tagasi meie koopa hoovile veel ühe Mazda
Lõustraamatust:
Väike-Maarjas Sorentod pakkumisel
https://www.facebook.com/commerce/listing/269862175835315/?media_id=0&ref=share_attachment

Mina pole autode ja müüjaga seotud
Sellel nädalavahetusel õnnestus Rangeril lõpuks paak tühjaks lasta ja alt ära võtta. Keevitamist jagub. Kui keegi lugejatest suudab puusalt pakkuda, kuidas tuvastada vea asukoht kütusetaseme anduri ahelas, andke teada. Paagi andurisse läheb kaks juhet. Anduri poldid on nii roostes, et ei tahaks seda ilma tungiva vajaduseta avama hakata.
Just alles hiljuti tegelesin ka Rangeri (Mazda BT50) paagiga.

Seal paagi sees on tavaline reostaat ehk vastavalt kogusele muutub takistus. Puhasta pistik ära või lõika see plastik minema kui klemmid on mädad. Jooda juhtmed otse klemmidele ning multimeeter juhtmetele.
Kui paaki kallutad/keerad ringi siis peaks takistus muutuma.
Kui takistus ei muutu siis on viga seal paagi sees.

Kokku pannes vist ei olnud vahet kumb juhe kuhu käib või mul sattus kohe õigeks. Juhtmed tinutasin põhjaall kokku ja termokahanev läks katteks.

Võid joota külge ka pikemad juhtmed ning ühendada autoga. Hiljem kui paak all ja toimib siis lõikad parajaks ja joodad kokku.
(04-09-2023, 10:01 AM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Kuidas tuvastada vea asukoht kütusetaseme anduri ahelas, andke teada. Paagi andurisse läheb kaks juhet. Anduri poldid on roostes.
Ei ole küll eluski Rangerit näppinud, aga kuna 100 aasta jooksul ei ole autotehnikas midagi eriti muutunud, võtame analoogia järgi. Kaks juhet anduris võiks tähendada seda, et üks on osutile ja teine reservi signaallambile. Sellele viitaks ka see, kui nad oleks peenikesed, umbes ühejämedused. Pistik tuleb kõigepealt lahti võtta ja korrosiooni hinnata, nagu ka eespool öeldi. Rohelist saab puhastada, täiesti puuduvatega pole midagi teda. Siin aitavad ainult osavad näpud. Kas vahetus või mingi kolhoos, jääb töö teostaja fantaasia valdkonda. Kui pistik on ilus, uurime elektriosa. Võtame mingi kontrolllambi, ühendame selle ühe otsa korralikku massi ja sisselülitatud süüte korral ühendame kontrolllambi teise otsa pistiku autopoolse ühe pin'i külge. Vastavalt sellele, kumba ahelasse satuti (osuti või signaallamp) peaks signaallamp minema põlema (kui kontrolllamp on kasvõi natukenegi võimsam, kui signaallamp) või osuti andma mingeid elumärke. Liigub see osuti kas ülespoole või allapoole, sõltub ehitusest. Osuti või olla piduriga ja reageerida viivitusega. Kui nüüd need mõlemad funktsioonid toimivad, on auto juhtmestik eeldatavalt korras ja viga jääb pistikust paagi poole. Kas on andur tuksis, või pole paagil (või õigemini anduril) massi, mida võiks rohke rooste järgi kahtlustada.
Kütusepaagis käivatel el.asjadel tuuakse mass tavaliselt pistikusse välja mitte ei käi voolud läbi paagi. Antud juhul võiks nende kahe juhtme vahel käia siiski paagi reostaat nagu üle-eelmises postituses mainiti.
Võib olla. Võib ka mitte olla. Võtame kasvõi tavalise klassik Lada. Mingit massjuhet ei ole pistikus. Mass on eraldi kruvi all. Plastikpaagiga peab massjuhe olema, metallpaagiga ei pruugi. Nagu enne juba mainisin, ei ole kunagi Rangerit näperdanud, seega pole aimugi, kas sellel üldse reservi tuli on olemas. Kui on olemas, on tõenäoline, et on eraldi juhtmed mõlemale ahelale. Kui tuld ei ole üldse, on teine juhe tõenäoliselt mass.
Mazdal on peal igavesti uhke vintsiplaat aga vintsi ennast pole. Lähitulevikus peame ära otsustama, kas paneme vintsi peale tagasi või lapime nina ära.
Andke teada, kui kellelgi juhtub olema üleliigne vints. Ei pea olema uus.
Peale suve hakkab garaaži juures õhtuti taastuma tegutsemise intensiivsus. Isandpauk keevitab Rangeri raami, ksf Telc vahetab Hyundai H1 turbot, mille poldid on aeg väga hästi kinnitanud. Peale paari õhtut ongi vist ainult 1 polt veel jäänud. Lisaks võttis ta maha Mazda B2500 kasti ja sealt alt pudenes ühtlasi ära ka üks raamitala. Selle kallal tundub keevitamist jaguvat. Üle kaela käinud Sorento kere on kokku saanud ja ootab garaaži pääsemist. Teise Sorento kallal alustasime nokkimist eest poolt. Stange sai vahetatud esisillas vaja roolilati kaitsekumm vahetada. Eile lammutasime laiali.
Meiega on liitunud Andri, kelle mehaanikuoskused on küll tagasihoidlikud aga selle eest on tahtmine aidata. Igatahes tema töövõiduks on teise Mazda B2500 tagaluugi korda saamine ja ka Sorento juures nipet-näpet.
Ühe sõnaga tegevused on taastunud aga nende kajastamine veel mitte. Proovime ennast selles suhtes ka parandada.

Vahepeal ostsin endale veel autode vedamiseks kaldteedega haagise. Pidev laenamine muutus kuidagi tüütuks.
[attachment=99338]
Kasti sisemõõdud 4,50 x 2,05m. Kuna kogu aeg seda ei kasuta siis kui kellelgi vaja siis võin 25.-€ päev ka välja laenata.
Lisan augusti Põhja-Tallinna garaaži toetuskonto väljavõtte.
EE387700771008885941
Toeta Ukrainat MTÜ
[attachment=99349]
Kollasega on märgitud annetatud auto meile edasi müügi raha tagastus.
Tänaseks oli planeeritud parempoolse raami lappimine, mis algas paljulubavalt. Lapp oli juba valmis, ainult keevitamise vaev. Loomulikult ei saanud see nii lihtsalt minna ja poole töö pealt sai gaas otsa.
Kui kellelgi on ära anda või müüa elme messeri co2, segugaasi või lausa argooni balloone, andke teada. Väike reserv kulub ära ja katkestused töös on lühemad.
Täna sai ahistatud jälle KSF-i kes abistas Põlvast ühe Terrano trasportimisel.
Hinnaks 555.-  Raami juba hoogsalt keevitatud. Karbid vajavad tiba tähelepanu ja noh eks kõik muu ka nagu ikka selle hinnaklassi liikuritel. 
Igaljuhul kraaps jälle KSF-ile oma aja kulutamise eest. Kell 14 midagi sai Viimsist välja sõidetud ja peale 22 tagasi. KSF-ilmselt veel hiljem.