automoto.ee foorumid

Täisversioon: 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Et minu postituste tegemise ajal töökojas nö. mull vahele ei tuleks, ajas ksf. Nastik sisse sorondi koodnimega Põltsamaa ja hallas koos merekooli tudengiga seda karestama.
Järjekordne roheline soront. Pildil ksf. Nastik võõpamas.
Natuke tegemisi ka siin pool pealinna. 
Sai siis tuppa aetud viimati soetatud Terrano. Natuke on ikka keevitamist Smile  Aga materjal sai sobilikeks ribadeks lõigatud ja nüüd siis õhtud jälle sisustatud.

Aga vahepeal võttis ühendust 111 Brigaadist täistsa Eesti keelt kõnelev Leegionär. On seal UA-s olnud juba aastakese. Nüüd aga mure,et autosid ei ole enam eriti midagi järel neil. 
No selle vea lubasin parandada ja lähetada sinna juba ammu soetatud Sorento. Sorentol ei toiminud salongi ventikas ja igasugu klapid mis seal all liiguvad. Peale maailma ussiaugu äärel urgitsemist leidsin katkised juhtmed ja voolikud üles. Ehk mootori ja klapid sain tööle. Järgmiseks selgus,et salongiradikast ei käi piuksugi läbi midagi. Ja kuna ka veepump tilkus,siis arvasin,et äkki see nii otsas,et ei jõua liigutada korralikult(mootori temp samas ok). Läks peale uus veepump ja termostaat(kokku 64.-). Termostaadi juurest oli ka leke. Maha võttes selgus,et korpuses oli kinnituskõrva juures pragu(näpuga sain selle kõrva sealt ära murda). Tänu Põhjatallinna esinduse muljetavaldava varuosalaole, sai juba sama päeva õhtuks sobilik jubin enda valdusesse haratud. Kraaps ja kummardus.  Aga sooja ikka ei tulnud.  Sai siis proovitud läbi puhuda salongiradikat. Ütleme,et ega sealt eriti midagi läbi ei käinud. Siis tegin töökojas vedelevast tojotsi aknapesupaagist ja pumbast sellise ringlus süsteemi ja panin väheke äädikat sinna sisse ringlema läbi salongiradika. Jätsin ööseks ringlema. Hommikul veel puhta veega ka läbi ja juba tundus,et nagu midagi liigub seal. Voolikud külge ja vedelik sisse. Ei saanud täiuslik,aga vähemalt tuleb sooja üle keskmise. Avastasin,et seal peal on ka tehasest pandud webasto. See on aga kuidagi lukus!? ja tavalise arvutiga ligi ei pääsenud. Nüüd veel Sorentole uued esipiduri klotsid ja kondi otsad ning võib lugeda mineku valmis. 
Siis sai käidud ja ostetud Rapla maasturist tagasi toodud Patrolile puuduvad jubinad(240.-). Ehk mingi hetk saab ka sellega tegelema hakata. Patroliga sai siin Põhjatallinna meeskonnaga ja veel mõne asjapulgaga mõeldud ka mõtet,et paneks ta nii müüki nagu on. Noh,et äkki mõni militarist tahaks omale audentset asja Smile  Ja saadud raha eest ostaks midagi uut asemele. Auto annetanu oli sellega ka päri muidu. Aga vesteldes miltaar seltskonnaga,siis vist ikka reaalset ostjat eriti ei leia. Aitähhi eest kindlasti,aga see ei oleks sobilik. Ehk läheb ikka remonti ja tagasi sinna kuhu ta juba korra saadetud sai  Cool
(13-10-2023, 10:13 AM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Patroliga sai siin Põhjatallinna meeskonnaga ja veel mõne asjapulgaga mõeldud ka mõtet,et paneks ta nii müüki nagu on. Noh,et äkki mõni militarist tahaks omale audentset asja Smile  Ja saadud raha eest ostaks midagi uut asemele. Auto annetanu oli sellega ka päri muidu. Aga vesteldes miltaar seltskonnaga,siis vist ikka reaalset ostjat eriti ei leia. Aitähhi eest kindlasti,aga see ei oleks sobilik. Ehk läheb ikka remonti ja tagasi sinna kuhu ta juba korra saadetud sai  Cool

Aitäh eest loomulikult ei saa, kuid tõenäoliselt on võimalus mõistliku hinna või paremas konditsioonis vahetuskauba eest saada masin, mida teist Eestis ei leidu.
Auto on olnud aasta ja 2 kuud REAALSELT Ukrainas rindel ja ainuke põhjus (loe: võimalus), miks ta on tagasi Eestisse jõudnud on juba eelpool ksf. Wagoneeri kirjeldatud äpardus paberitega. Kõik ülejäänud meie poolt saadetud autod on vormistatud humanitaarabina ja neid ei saa registrisse ei Ukrainas ega ka siin Eestis. Üle piiri ka neid teisi tagasi enam ei saa. Patrol on võimalik teha Eestis tänavalegaalseks - paberid on olemas. Kui keegi tahab seda endale mälestuseks või kuhugi (a'la sõjamuuseumi) väljapanekuks, siis paremat võimalust naljalt ei tule.
Lõpetan nüüd võõra hobuse parseldamise siin ära.
Issanda keevitus alaku  Big Grin

Sorentol pani samas just nüüd genekas oma pillid kotti ja keeldub laadimast. Igav ei ole  Cool
Meil võib üks Sorondi gebernaator isegi riiulis olla. Tuleb üles otsida.
Nädal tagasi postitasin siia ühe pildi värvimisootel autodest.
[attachment=99715]
Pühapäeva hommikul võtsin siis Sorentole suure käru järgi ja hakkasin tulema garaaži poole, et auto karestada ja värvida. Paraku plokeerus Väina Tammil auto tagasild. Polegi enne sellist asja kogenud. Igatahes natuke aega lohisesid rattad järgi ja siis lükkas haagis piruetti vastassuunda. Vastu kedagi ei tulnud ja võib öelda, et õnnelik õnnetus. Oleks teisele poole lükanud oleks merre saanud.
Aga no mis siis ikka. Vend tõi mulle Partneri, haakisin käru sellele järgi ja jätkasin teekonda Tallinna poole. Haagis oli Partnerile selgelt liiga suur ja lisaks oli vastutuul nii et minu arust see kombo üle 70 km/h eriti sisse ei saanud. Ometigi oli mingi kiirusemõõtja mulle 84 km/h eest 50.- € trahvi teinud...
Nädala alguses tellisin puksiiri, mis Sorento tammi pealt töökotta toimetas. Vahepeal jõudis juba politsei helistada, et ega see seisev auto ei kuulu mitte kaduma läinud kalurile? 
Nüüd varsti võtan varutagasilla ja viin ära. Ja eks raha tuleb ilmselt loovutada nii pukseerimise kui ka silla vahetamise eest.

Nädalasisesed karestamise, teipimise ja värvimistegevused on siin juba kajastatud. Eile ronisin vahepeal roheliseks saanud Põltsamaa Sorento alla, kus sai tuvastatud vasakul pool parema poole rooliots (poob välja keeramisel kinni), pooleks läinud summuti flants ja otseühendus automaatkasti õli jahutustorude vahel. Need asjad tuleb korda teha.

Uudistest veel nii palju, et Range Rover sai müüdud. Natuke odavamalt kui ostsime (ost 1050.- ja müük 899.-) aga mis seal ikka. See sõber, kes selle ostmiseks meile raha annetas ja autot enne vaatamas käis oli nõus. Hinnavahe tuleb ilmselt nende juppide arvelt, mis seal autost puudu olid. Nii et võib öelda, et selle ostuga saime ikka tünni ka. Aga vaatame midagi muud asemele. Vahel ikka pakutakse autosid. Hetkel on silmapiiril üks ülevaatusega Grand Vitara, millel abs tuli põleb. Omanik ütles, et ta annetada ei saa aga kui Ukrainasse läheb siis soodushinnaga 2000.- € müüks.
(14-10-2023, 01:09 AM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Meil võib üks Sorondi gebernaator isegi riiulis olla. Tuleb üles otsida.

Eks viin ta remondikotta ülevaatusele. Eks see järgmine kasutatu on jälle selline ehku peale minek.Aga vaatab mis remont maksaks ja siis vaatab edasi. Hiina koopiatest soovitati kauge kaarega mööda minna. Geneka küljes siis ka vaakumpump ja see mingi siduriga rihmarull. Hiina omal need kaks viimast pidid olema rohkem kui kahtlased. 

Frontera hakkas eile päeval Ida Ukrainasse liikuma. Kõik tips tops kuniks peale Kiievit hakkas kapoti alt jahutusvedelikku pritsima. Ja kostis meeletu rihmavilin. Vaatlusel selgus,et veepump oli kinni jooksnud. Fakk. Enne viimist vahetasin nii veepumba kui termostaadi. Ehk uus veepump kestis täpselt 1400km. Vot sulle kvaliteet. Nii,et suhtun hiina genekate/starterite hoiatusse natuke tõsisemalt nüüd. Igaljuhul jube piinlik,et nii juhtus. Aga kuna oli öö,siis pandi Frontera pika köie otsa ja hommikuks oldi juba Harkivis. Seal siis saab uue veepumba(jälle).
Meie hiljutiste värvimistalgute viimane patsient - ksf. Nastiku Soront pildul ja siis kõik kolm ülevärvitud masinat koos. Pealtnäha väga nunnu aga kõik kolm vajavad veel remonti enne Ukrainasse sõitu.
Eile sai Sorentol genekas maha harutatud. Homme viin parandusse ja vaatab mis kostavad. Rihmaratta sidurirull ka kuidagi imelikult pöörleb otsas. 
Kuna hetkel kui genekas saba pani öösel töölt tulles,võttis ta millegi pärast endaga kaasa ka pooltule pirnid ja gabariidid ees ja taga. Ehk kõik mis sel hetkel põles. Samas raadio ja armatuuri valgus jäi terveks. Ehk läksid uued pirnid ka sama soojaga.
(15-10-2023, 21:01 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Kuna hetkel kui genekas saba pani öösel töölt tulles,võttis ta millegi pärast endaga kaasa ka pooltule pirnid ja gabariidid ees ja taga. Ehk kõik mis sel hetkel põles. Samas raadio ja armatuuri valgus jäi terveks. Ehk läksid uued pirnid ka sama soojaga.

Pingeregulaator ehk moodsas keeles tablett kutu. Käte ja uue varuosa abil parandatav viga. Mul on kaks korda sedasi sama õnnetult läinud. Ja ta peab selle pinge just sinna valele poole lükkama! Aku läheb ka keema, kui väga tarvis. Pärast on väga uhke seda hapet rookida  Big Grin
(15-10-2023, 21:11 PM)Janka Kirjutas: [ -> ]
(15-10-2023, 21:01 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Kuna hetkel kui genekas saba pani öösel töölt tulles,võttis ta millegi pärast endaga kaasa ka pooltule pirnid ja gabariidid ees ja taga. Ehk kõik mis sel hetkel põles. Samas raadio ja armatuuri valgus jäi terveks. Ehk läksid uued pirnid ka sama soojaga.

Pingeregulaator ehk moodsas keeles tablett kutu. Käte ja uue varuosa abil parandatav viga. Mul on kaks korda sedasi sama õnnetult läinud. Ja ta peab selle pinge just sinna valele poole lükkama! Aku läheb ka keema, kui väga tarvis. Pärast on väga uhke seda hapet rookida  Big Grin
See rullik siduriga seal ees on ka rohkem kui kahtlane. Ja kahjuks endal pole võimalik rohkem vabu minuteid enam kusagilt leida,et sellega tegeleda. Ehk peab kellegi majandustegevust turgutama.
Meie koopas on riiulis olemas mitte üks vaid viimase kontrolli tulemusena lausa kaks sorondi genekat. Sidurid, vaakumpumbad otsas...
See sidrun seal otsas on diislitel tavaline. Lihtne kontrollida - ainult ühtpidi keerates veab genekat, teistpidi on vaba jooks. Generaatori pikema eluea huvides.
(16-10-2023, 00:07 AM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Meie koopas on riiulis olemas mitte üks vaid viimase kontrolli tulemusena lausa kaks sorondi genekat. Sidurid, vaakumpumbad otsas...
See sidrun seal otsas on diislitel tavaline. Lihtne kontrollida - ainult ühtpidi keerates veab genekat, teistpidi on vaba jooks. Generaatori pikema eluea huvides.
Hea teada. Vaatan mis remondi hinnaks öeldakse. Eks see kasutatuga asendamine on ka selline 50/50 teema. Aga mul see sidur seal otsas haagib mõlemat pidi ühte moodi. Ehk eeldaks,et ka see on otsas.
(15-10-2023, 21:11 PM)Janka Kirjutas: [ -> ]Pingeregulaator ehk moodsas keeles tablett kutu. Käte ja uue varuosa abil parandatav viga. ...

Aga palun: ilmselt võetakse abi rõõmuga  vastu.

Vihje: see pole Bosch, milles tablett koos harjadega väljast kahe ristpeakruviga kinnitub. Neil värdidel on kogu elu tagumise kaane all peidus.

Vabajooksusidur säästab ka rihma: geneka takistus ei solguta rihma, mille liikumiskiirus muutub.
Eile sai ka ennast paariks tunniks garaazi peidetud. Jupp raami kiiresti kokku lastud. 

PS! ei ole mõtet saata mulle kirja,et keevisõmblus ei kannata visuaalset kriitikat ja peaks rohkem traadi etteande ja voolu tugevusega mängima,et korralikku tulemust saada.
      Alati on võimalik tulla ise siia ja mässata selle muldmetalli keevitamisel nii traadi etteande kui ka voolu tugevuse või mude paljude parameetritega mis kõik keevitusel seal on.

Me ei tee autosi näitusele. Üritame sellest odavast si**st mis väikse eelarvega soetame,teha võimalikult toimiva liikuri. Ei taha neid tunde ja kaotatud närvirakke kokku lugeda mis kulunud 1.4 aasta jooksul garaazis oma igapäeva töö / pere ja koduste toimetuste kõrval.

Panen siia ka järgmised pildid mis mõnel lgp KSF-il harja punaseks ajavad.
(16-10-2023, 08:16 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(15-10-2023, 21:11 PM)Janka Kirjutas: [ -> ]Pingeregulaator ehk moodsas keeles tablett kutu. Käte ja uue varuosa abil parandatav viga. ...

Aga palun: ilmselt võetakse abi rõõmuga  vastu.

Vihje: see pole Bosch, milles tablett koos harjadega väljast kahe ristpeakruviga kinnitub. Neil värdidel on kogu elu tagumise kaane all peidus.

Vabajooksusidur säästab ka rihma: geneka takistus ei solguta rihma, mille liikumiskiirus muutub.

Aga palun! Too või saada Viljandisse ja teen.
(16-10-2023, 10:11 AM)Janka Kirjutas: [ -> ]Aga palun! Too või saada Viljandisse ja teen.

Juppe niimoodi ringi saata läheb ilmseks kalliks ja keeruliseks. Aeglaseks ka.
Aga äkki üks komplektne rümp?
(16-10-2023, 12:32 PM)Telc Kirjutas: [ -> ]
(16-10-2023, 10:11 AM)Janka Kirjutas: [ -> ]Aga palun! Too või saada Viljandisse ja teen.

Juppe niimoodi ringi saata läheb ilmseks kalliks ja keeruliseks. Aeglaseks ka.
Aga äkki üks komplektne rümp?
See asi on juba korras. Uus laager ja see pingeasi ning see siduriga rullik ka. Kokku 65.-  Koos juppide ja tööga
555.- eurose Terrano raami õudus jätkub. Nüüd käes vähe pornoma asukohaga lappimist vajavad kohad. Õnnekes laekusid plasmalõikajale uued otsad ja asjad ning ei pea enam niipalju rellakaga nühkima.