automoto.ee foorumid

Täisversioon: 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(02-11-2022, 13:53 PM)90Deville Kirjutas: [ -> ]https://soov.ee/24004718-kia-sorento-2004/details.html

Jäi silma lihtsalt
Tänud vihje eest. Sellele Sorentole kirjutasin küll samal päeval, et olen huvitatud ja võtaks ära aga ilmselt keegi jõudis ette. Praeguseks kuulutust enam pole.
Nagu eelnevast postitusest näha siis ei pea siiski tegevusetuse üle muret tundma (iroonia) ja võib rahulikult CRV tagasilla ja kõige kaasnevaga tegeleda.
Sorento loo lõpetuseks.
Oleks olnud tore teha autost pilti ka linna keskväljakul, kuid see oleks erutanud liigselt kohalikke. Palusime võimalusel teha pilti rindelt aga igasugu fotosessioonid ei ole seal prioriteet.
Kohalike vabatahtlike organisatsioon, kes Sorento 80. Aeromobiilsele brigaadile edasi toimetab, ei ole saladus ja nende koostatud garantiikiri tollile on ka siia lisatud.
Autode eluiga eesliinil pidi olema keskmiselt 2-3 päeva... Kui meie töö ja vaev säästab ühe Ukraina sõduri elu või aitab kasvõi natukene tõrjuda russistlikke röövvallutajaid, on meie süda rahul ja eesmärk täidetud.
Et pöörded liiga kiiresti ei kukuks, sai täna viidud tonni jagu rauda ära ning ka Honda käis arstlikus komisjonis, kus tunnistati ta armeekõlbulikuks peale radika vahetust ja klaasipesurite kordategemist.
Pakkuda muruniiduk, messing- ja RV toru siinsetele foorumlastele enne koski viimist. Tulud Ukraina maasturite remondiks nagu ikka.
Niiduki kosule lähemale kui 5m minnes on vaja teetanuse süsti, kuid mootor töötab. Madalatel pööretel jätab kuuldavalt vahele aga muidu paistab ok. Tera on küljest võetud aga saab kaasa. Hind- paku midagi üle rauahinna.
Messingtoru, tolline. Autentse rõdupiirde patiinaga.
Saada 2x255cm ja 4x200cm jupid. Meeter kaalub kilo, h: 7eur meeter (u. vase hind praegu koskis).
RV toru 16x1.5. meeter kaalub pool kilo, saada 5 enamvähem sirget 250cm juppi+veel pisut. H: 1eur meeter.
Kontakt PS.

Torude vahel on illustratsiooniks 2m vasktoru 22mm, mis nädal tagasi maksis espakis 45eur.

EDIT: muruniiduk läinud
Nii. Ka kodumaal tagasi. Kilomeetreid kogunes 5000+. Ja ära sai nähtud ka Kupjanski tagune ala.
Vähe aklimatiseerun ja siis viskan mõned pildid ja juttu ka natuke.
Puhas viis, ksf. Wagoneer! Kiiremaks aklimatiseerumiseks võid vaadata elektriarvet ja õllehinda tanklas Big Grin
Põhja-Tallinna chapteri edusammudest võib ette kanda, et eile toetas Randesko meid CRV mahlade ja filtritega. Täname!
Mootori ja kasti õlid + filtrid jõudsime ka juba vahetada. Jahutusvedeliku vahetus on hetkel veel puuduva radika tõttu ootel.
Ühtlasi suutsime masina kõhust välja kaevata ka mittetöötavad klaasipesuri pumbad. Algselt oli kerge lootus et ehk tagaluugi veepump toimib, mida saaks ühendada esiklaasile aga ei läinud nii hästi. Ehk leiab täna midagi asemele. Ksf. Nastik alustas ka plekitöödega, et mõni eriti pirakas roostest ja teibist koosnev auk kinni kleepida.
"keretööd" on lõpetatud. Ksf. Nastiku stiilinäide vasakul esitiival näha ka pildil - katuseplekk, tõmbneedid ja klaasiliim. Sarnane soomus katab nüüd kõiki nelja tiiba. Klaasipesur elustatud tänu Tippauto riiulist leitud pumbale. Logarid katusekruvidega tagasi pandud jne jne. Üllatuseks leidsime, et paremal esirattal puudub üks tikkpolt. Homme keevitame sinna midagi asemele. Parem ikka, kui tühi auk. Ühtlasi hakkame otsima tagasilda. Praegune undab nii, et ei tundu turvaline sellega omal jalal Ukraina ära sõita.
Meie Sorento on jõudnud Donetski oblasti Pokrovski rajooni. Kõrval näha umbes kuu varem saadetud teine Sorento.
Missugused gaasiballoonid Ukrainas käibivad? Viimaks ilmaasjata pillamine siin nende endiaegsete punaste tünnide loputamine ja lõikamine grillideks?
(10-11-2022, 11:57 AM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Missugused gaasiballoonid Ukrainas käibivad? Viimaks ilmaasjata pillamine siin nende endiaegsete punaste tünnide loputamine ja lõikamine grillideks?

Hetkel ei tule ette, kas nad just neid kasutasid. Vedamise otstarbekus on ka suure küsimärgiga. Tühje pudeleid on neil kindlasti omalgi, täis pudelite vedamisel tekib kohe probleem tollis - kütus vaja deklareerida ja maksud maksta.
Kokkuhoidlikud inimesed käivad neid punaseid pudeleid mõne Läti viinapoe kõrval ringi vahetamas.
(10-11-2022, 12:19 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]
(10-11-2022, 11:57 AM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Missugused gaasiballoonid Ukrainas käibivad? Viimaks ilmaasjata pillamine siin nende endiaegsete punaste tünnide loputamine ja lõikamine grillideks?

Hetkel ei tule ette, kas nad just neid kasutasid. Vedamise otstarbekus on ka suure küsimärgiga. Tühje pudeleid on neil kindlasti omalgi, täis pudelite vedamisel tekib kohe probleem tollis - kütus vaja deklareerida ja maksud maksta.
Kokkuhoidlikud inimesed käivad neid punaseid pudeleid mõne Läti viinapoe kõrval ringi vahetamas.
Siinkohal võin öelda,et kasutatakse neid meilgi tuntud ja mäletatavaid punaseid balloone. Ja need on seal hetkel defitsiit kuubis. Matkavagunisse oli ka vaja. Kuna selline pisiasi ununes ära,siis tuli see hankida kohapealt. Maksis lõpuks tühja ballooni eest 700 grivnat(20.-) ja täitmine oli äkki 500 grivnat(14.-). Gaasi enda saamisega probleeme ei ole. Pead lihtsalt valima oma munade suuruse järgi sobiliku tankimiskoha  Big Grin  Aga jah,taaraga on probleemid. Seda siis sellest tingituna,et paljud gaasitrassid on pilbasteks,aga pliidile ju gaasi vaja. Samuti on sõjaväelased tekitanud suure defitsiidi baloonide osas,kuna kasutavad neid majakeste kütmisel kus nad peatuvad. Sinna vist samas neid vedama pole mõtet hakata eraldi. Krt seda ka teab mis Poola tollis sellest arvatakse ja öiroopa teedel suure koguse ballontsikutega liigeldes peab juba äkki mingi pädev veotunnistus olema.
Seda ma oletasin. Vähemalt kolme peaaegu tühja kodust ballooni hoian omalt poolt Ukraina jaoks terved. Viimaks leitakse reka, mille saab piripardani pütikesi täis koguda ja vajalikud paberid kaasa tehtud. Pisisid on seal talvel ka vaja vannitada, magalaid kütta. Söögitegemisel saavad paljud plankaiad alles jääda, kui gaasi balloonides jätkuks kasvõi matkapliitide tarbeks.
Tühje balloone võib vedada suva Sass. Ainult kinnitatud peavad olema nagu ADR eeskiri ette näeb.
CRV -l on rehvipuudulikkus. Ees all välimuse järgi tutikad lamellid Antares Grip 20 205/70 R15, tagamised rehvid erineva tootja räbalad, varurehv üldse puudu(velg on).
Kui keegi soovib toetada tagasillale samade papude soetamist, nagu on esisillal, siis andke privas märku. Paremas konditsioonis tagarehv läheks siis varurattale. Kuskil 180 rahaga saab nii rehvid, kui vahetuse.
Väike uuring. Kuna siin inimestel palju tutvusi ja infot,siis otsiks infot kas ja kus kohast oleks võimalik leida kahte kanderaami süsteemi autosse? Jah tean,et uuena saab neid osta,aga kuna ehitamine käib oma rahakotil,siis seda luksust ma endale kahjuks lubada ei saa. Idee on siis transitisse lisada natuke väärtust lisaks kaubavedamisele. Bussidega ei ronita eesliinile vaid nendeni tuuakse eesliinilt haavatud. Ja siis juba viiakse nad edasi. Äkki on kellegil vihjeid jõude seisvast kanderaamisüsteemist mille loovutamise eest ärimehed neeru ja maksa ei taha(kahjuks hetkel nii kipub olema. üks nimelt teatas mulle,et need on praegu kuum kaup ja saab palju raha küsida).
Kas mitte suurtest Volvodest ei võiks kanderaamisüsteeme leida, mul kahesillalises nagu mingid sarnased kinnitused olid seinas ja 6x6 mingitel versioonidel oleks nagu ka piltidel kohanud.
Lähevad paljus silladoonoriteks ja kanderaamivärk on loodetavasti tarbetu. Võiks 4x4.ee keskkonnas küsida, äkki näkkab.
Eile sai CRV esiratta puuduv tikkpolt asendatud, radikas ja jahutusvedelik vahetatud ning öises vahetuses limpsis ksf. Nastik auto karukeelega üle kah. Külas käis ka ksf. p...., kes pani samuti karukeelele käe külge, vabastas meid siin varem reklaamitud muruniiduki jäänusest ning toetas CRV rehvihanget.
Nüüd ongi veel jäänud tagasilla vahetus, värvimine, rehviteema ja mõned pisiasjad.
Lisaks läksid eile Dnipro poole teele ka sõduritele sobivast kraamist eraldi välja sorteeritud 5 kasti naiste/laste sooje riideid. Garaazi "tagatuba" toimib ja midagi ei lähe raisku.

NB! CRV ja seni kogunenud abi/varustuse äraviimine on planeeritud novembri lõppu. Kui kellelgi on võimalus millegagi toetada, siis praeguse seisuga peaks asjade pakkimine toimuma 24. Nov.

NB! Kui keegi soovib toetada rahaliselt sooja pesu ja kinnaste ostmist, siis formaat sama ning konto nr. saab privas nagu ka viimase korjanduse puhul.
(11-11-2022, 11:27 AM)margus61 Kirjutas: [ -> ]Kas mitte suurtest Volvodest ei võiks kanderaamisüsteeme leida, mul kahesillalises nagu mingid sarnased kinnitused olid seinas ja 6x6 mingitel versioonidel oleks nagu ka piltidel kohanud.
Lähevad paljus silladoonoriteks ja kanderaamivärk on loodetavasti tarbetu. Võiks 4x4.ee keskkonnas küsida, äkki näkkab.
Tänud vihje eest. Üritan õhtul oma sealse keskonna paroolid meelde tuletada. Pole seal ikka vääga ammu kolanud.

Aga transiti saaga jätkub ka. Kuna remont käib omadest vahenditest,siis kiiresti midagi ei toimu. Hetkel pihustid korras ja tagasivoolud normis. Latt ka üle vaadatud ja veendutud,et midagi kõrvalist süsteemis ei ringle. Just tõin ära uued tagapiduri trumlid.
Kõik justkui tips tops. Aga kui üle 3K rpm pealt gaas maha lasta,sureb mootor välja. Arvutiga jälgides kukub kütuserõhk liiga madalaks ning enne kui kütusekõver uuesti normi jookseb,läheb aju errorisse.  Kui alla 3K rpm gaas maha lasta,toimib kõik kenasti. Väidetavalt kõrgsurvepumbas miskid klapid on,mis peaks avanema ja sulguma õigetel ajahetkedel. Millegi pärast üks neist seda ei tee. Pumba mahavõtmine on tegevus mida ma ise ei tee. Ehk peab finantse koguma,et see töö teha kusagil.  Elu nagu lill  Big Grin
(11-11-2022, 23:21 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Üks odav sorento:

https://www.auto24.ee/soidukid/3786781

See on omalegi silma jäänud aga potentsiaalne häda paberitega, häda mootori ja kastiga nullivad selle soodsa hinna ära. Uurime asja igatahes.