automoto.ee foorumid

Täisversioon: 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hakkan sättima Saku jalgpalliklubisse.
9-st jalgarattast üks jäi veel laiali. Oleks vaja 20 tolli ühekäigulist rummupiduriga tagaratast.
2 esiplaanil olevat lastekat on nö. igaksjuhuks kaasas, ülejäänud 6 peaks täna saamavälja jagatud. Need 6 ratast olid algselt üsna nutuses seisus, kuid ksf. MeelisV toetusega said nad Velospetsis korraliku hoolduse. Vahetati trosse, rehve/lohve, piduriklotse, laagreid jne. ja nüüd on sellises korras, et ei ole nendega häbi sõita ega häbi kellelegi kinkida.
Kõik jalgrattad said Ukrainast pärit lastele ära jagatud ja lisaks said lapsed jalgpalliklubi sponsoreeritud trennivarustuse. Kohe läks selliseks ralliks, et andis neid uuesti samale pildile kokku koguda. Poisid laulsid veel tänutäheks ühe laulukese, millest kahjuks sain aru ainult kahest sõnast "Slava Ukrainu".
Samasse kohta läheks vaja veel kaht nö. poiste mõõdus ratast, siis hakkame otsima järgmist kohta. Kui kellelgi on üle, siis andke märku.
(13-05-2022, 13:20 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]
(13-05-2022, 12:50 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Roheline värv juba olemas auto võõpamiseks. Nii,et seda hetkel vaja ei ole. Aga transpordi asja uurin natuke veel. Vaatab mis pakutakse. 
Eks neid karpe ja asju peab seal kõike kuidagi käepäraste vahenditega parendama. Õnneks ei ole tegu näitusepilliga tulevikus.
PS! akud pea uueväärsed peal seal. Samuti on vahetatud lekkiv kütusepaak korraliku vastu.

ksf. Nastik oli väga osav (Ford Rangeri) näitusekvaliteedile mittevastavates plekitöödes. Peamiselt seisnesid need tööd selles, et oli vaja (veeboileri välimise kesta) plekist lõigata sobiv tükk ja see klaasiliimi ning tõmbneetidega omale kohale fikseerida.
Samas Pajero küljekarpe teen ma tavaliselt Fiat 127 katusest keevitusega. Kui sõtta minekuga tuli takus siis neetidega saab ilmselt veidi kiiremini.
Igatahes boileri plekki on mul veel alles  Smile
Sarjast "mida kõike meil Eestimaal leidub" kohtusin täna Opel Omega mittetäieliku kerega, mis on kuivas garaažis 25 aastat seisnud. Tundus olevat üpris rooste vaba. Olevat kunagi EW2 algusaegadel kõveraks sõidetud ja siis sinna ära pargitud. Vahepeal on auto küljest lahkunud varuosasid. 
Koht on tänaseks juurde ehitatud seinadega selline, kust välja saab selle juppidena käsitsi tassides või teoreetiliselt mingi upitajaga tõstes aga see viimane eeldab päris mastaapset eeltööd.
[attachment=92932][attachment=92931][attachment=92933]

Relekaga lõikamine ei tule seal tuleohu tõttu kõne alla. Tiigersaega kere tükeldamine tundub jälle kuidagi liiga ajamahukas tegevus.
Zorro3 kere tükeldamiseks tiigriga kulus ligikaudu 2h. Rellakaga ongi seda tööd minuarust palju nõmedam teha.  Big Grin
Aga miskit plekki peaks endal ka leiduma karpide ja muude osade parendamiseks. Värvitünn ka juba ootel. Katsun veel võimsa facebooki abi transa leidmisel(ajaga lihtsalt natuke tuuga hetkel). Kui midagi mõistlikut ei pakuta,siis peab ikka kuidagi haagisega seda asja sealt liigutama.
(13-05-2022, 20:32 PM)nastik Kirjutas: [ -> ]...
Koht on tänaseks juurde ehitatud seinadega selline, kust välja saab selle juppidena käsitsi tassides või teoreetiliselt mingi upitajaga tõstes aga see viimane eeldab päris mastaapset eeltööd.
...

Külili ka välja ei mahu? Kaks alust, kaks roklat ja vints? Vajadusel katus enne tiigriga maha.
(14-05-2022, 08:04 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(13-05-2022, 20:32 PM)nastik Kirjutas: [ -> ]...
Koht on tänaseks juurde ehitatud seinadega selline, kust välja saab selle juppidena käsitsi tassides või teoreetiliselt mingi upitajaga tõstes aga see viimane eeldab päris mastaapset eeltööd.
...

Külili ka välja ei mahu? Kaks alust, kaks roklat ja vints? Vajadusel katus enne tiigriga maha.
Ainuke väljapääs on inimese jaoks mõeldud uks. Isegi laiust, mis võimaldaks asja risti keerata ei ole.
(Vana) kirves on päris efetiivne suurte pindade (põhi,katus) tükeldamisel.
Vastikult teravad ääred jäävad ainult.
582auf
MITSUBISHI PAJERO
VIN: JMBL049GWHJ402137


Kas mõni varuosadega tegelev inimene suudaks leida sellele isendile esimese veovõlli välimisi liigendeid? Krõbisevd natuke liiga palju. Üritan veel taga hoovis ringi liikuda,et 100% aru saada,et ainult välimised ragisevad.
Või leidub kellegil kasutatud kuid normaalses korras veovõlle äkki?
Siit valikust kõige odavamad võin väljateha:

https://www.hlautoosad.ee/?page_id=10&m=40&search=MB526271#
Eile sai siis auto jälle starterist(lasin ära remontida) käivituvaks. Juhtmetest närisin ka niipalju läbi,et tööle sain kojamehed ning vahelduva eduga ka salongiventika. Tuled ka lülituvad nüüd nupust. Mõned pirnid ees ja taga vajavad vahetust. Prooviringil sai isegi 90km/h sisse kenasti. Ei vibreeri ega kolise(2WD). Töökotta tagasi jõudes mõtlesin,et proovin korra tõsiselt pidureid. Lahkusid mõlemad esimesed pidurivoolikud  Big Grin 
Kuna hoiatati,et sellel aastakäigul(87 algus) võib olla kahte erinevat mõõtu veotelgi,peakski nüüd kuidagi veenduma mis seal on. Mingi nuutide arv pidavat erinema.
Katsun lähi ajal kanalile mahtuda ja asja uurida.
Kaablijääkide realiseerimine sel laupäeval lükkub edasi tehnilistel põhjustel - ei ole aega sellega tegeleda isegi kui meile peaks laekuma suurem kogus varem reklaamitud kaablijääke (hetkel olemasolev kogus on nullilähedane).
Jätkuvalt toimib Ukraina toetuseks realiseeritava kraami selve-vastuvõtt aadressil Nisu 18a. Tallinn. Jalgrattad, vanametall, pliiakud, muruniidukid ja ka kaablijäägid võib panna seal asuvasse sõiduauto järelkärusse ööpäevaringselt.

Vahepeal kogunenud sodi sorteerides tulid välja mõned pneumosilindrid, pedaalid ja muud pneumo-osad, mis oleks pidanud ammu juba Osta-sse jõudma, kuid ununesid muu kola alla mattumise tõttu. Viga parandatud.
https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=175483507

Lisaks leidsin enda riiulist 4g-mobiilseid wifi ruutereid, mida mul omal vaja ei ole.
https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=175435016
(18-05-2022, 08:40 AM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Eile sai siis auto jälle starterist(lasin ära remontida) käivituvaks. Juhtmetest närisin ka niipalju läbi,et tööle sain kojamehed ning vahelduva eduga ka salongiventika. Tuled ka lülituvad nüüd nupust. Mõned pirnid ees ja taga vajavad vahetust. Prooviringil sai isegi 90km/h sisse kenasti. Ei vibreeri ega kolise(2WD). Töökotta tagasi jõudes mõtlesin,et proovin korra tõsiselt pidureid. Lahkusid mõlemad esimesed pidurivoolikud  Big Grin 
Kuna hoiatati,et sellel aastakäigul(87 algus) võib olla kahte erinevat mõõtu veotelgi,peakski nüüd kuidagi veenduma mis seal on. Mingi nuutide arv pidavat erinema.
Katsun lähi ajal kanalile mahtuda ja asja uurida.
Veovõlliotsad ja pidrunivollad tellitud ning peaks uuel nädalil laekuma. See siis lihtsalt markeerimaks, et keegi ei muretseks võinii Wink
Kraaps ja kummardus tänutäheks Smile
Täna õhtustest NRK2 uudistest ekraanitõmmis. Leedu registreerimisnumbriga mattroheline 4X4 oma lõpu leidnud.
[Pilt: Screenshot_2022-05-21_220951.png]
Ma veetsin toreda õhtupooliku kaableid sorteerides. Nüüd on kaabliseeme kärus ja ootab nädala jooksul lisa. Eraldasin tugevvoolu, nõrkvoolu, antennikaablid ja alumiiniumi. Nädala jooksul peaksin kahest ettevõttest veel nende IT prahikaablikastid saama ja siis tahaks ära viia.
[attachment=93032]
Sorteerimise peamine põhjus oli, et seal oli igasugust sodi sees. Teiseks võetakse neid vastu erinevate hindadega.
Kokku on kuivanud nii meie metallikoormad, kui ka metalli hind.
Täna läks taaskasutusse vaid 172 kilo rauda, tonni hinnaga 260EUR.
Natuke aitas kaasa 120 kilo akusid, millest enamuse moodustas ksf. T.... kaks veoka akut. Andis venitada neid.
Praegune skoor: 8538 kilo erinevaid vanametalle kogutud ja 3628 eurot Ukraina toetuseks üle kantud. 295eur on hetkel reservis.
Näpuotsaga värvilist metalli on jäänud veel sorteerida, kogunenud kaablid lähevad selle nädala lõpus kokkuostu.
Üks jalgratas Ukraina lastele olemas, mõned veel lubatud aga logistiliste probleemide taga.
Osta.ee-s on vaikus.... tundub, et varsti tuleb sinna riputatud asjad ka ikkagi kokkuostu viia.
Ksf. Wagoneeri orkitapjale on õlid ja filtrid ootel.
Polegi nagu rohkem ette kanda.

Kui keegi soovib meie tegemistele reklaami teha FB-s või mujal, siis andke minna.
Vastasel juhul on varsti oht, et peame koos ksf. Nastikuga hakkama oma isiklike projektidega tegelema.
See on päris hea jah, et 2 mehe 2 päeva töö tasu alumiiniumdetailide puhastamise eest on 18.- € Aga ma arvan, et selle raha eest ostetud laskemoon on väga tugeva energiaga.

Arenguid siiski on. Kaablikäru vaikselt täitub. Meelis2 tõi oma noosi ära ja täna tuleb sinna veel lisa. Laupäeval realiseerin.

Eile rajasin tee eelnevalt mainitut Opel Omegani. Leidsin ka temaatilise foorumi ja panin info sinna: https://www.omegaclub.org/viewtopic.php?f=23&t=14963&p=135423#p135423
17 kilo eri sortide alumiiniumi eest (sh. 3kg pandipakendi märgita õllepurgid) anti 18,6 eur. Tavalisse rauakonteinerisse loopides oleksime selle kola eest saanud ainult 4,4EUR. Arenemisruumi on kindlasti. Näiteks võiks kellegi appi võtta, kes aitaks rohkem õllepurke tühjendada.
Kaableid kogunes 297 kg, Ukraina sõjavägi teenis 143,35 €
Tänud kõigile! Eks niimoodi tilkade haaval see meri koguneb. Kui meiesuguseid aitajaid on palju siis ongi see kokku suur abi.