automoto.ee foorumid

Täisversioon: 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Okste ja pillirooga kamuflaaži ei taha lisaks peale lasta? Me siin tegime ja päris hea sai. Idee pärineb Ukraina tiktok videodest.

[attachment=96046]
Täna õhtul käisin ksf! isandpaugul külas ning heade abistajate toel saadud gaasiballoonid ning minu priimused said esimest korda kokku. Loomulikult sai tehtud proovisüütamine ning töötas küll  Cool Kuus kasti ning jämedalt võttes pool põletitest asuvad varsti ksf! wagoneeriga abivajajate poole teele (edasised aruanded juba temalt) ning ülejäänud viis kasti koos teise poole põletitega liiguvad nädal aega hiljem.

Lõpetuseks veel korra tänud kõigile kaasfoorumlastele, kes võtsid seda üritust toetada. Lisaks sellele suur tänu ka KPG Kaubanduse OÜ-le ehk kauplusteketi Magaziin omanikettevõttele, kes soovitud gaasikoguse oma laost sõrmenipsu peale välja võlus Smile
Täna õnnestus saada Laagri maksimarketist täitsa ok annetus Ukraina maasturite remondifondi. Negatiivne oli jällegi see, et kohalik ja Latgalite pandipakend ei ühildu ja kott lõunamaist taarat jäi alles. Panen ilmselt pööningule, pensionifondi.
Homne plaan näeb ette ka gaasi varustuse täiendamise linnas  Big Grin
Vahepeal natuke kiire olnud erinevate asjadega. Mingi hetk sai ka ära lähetatud mõned öövaatluse komplektid. Nüüd tegin alles jäänud lõpuni ja kuna veel taheti,siis ka natuke juurde.
Nagu ikka toimub toote areng Smile  Paluti võimalusel tekitada lülitid millest saaks kiirelt näiteks proze välja lülitada(kuna on õige seadmega kergelt ja kaugelt tuvastatav). Ehk siis panevad ainult kaameraga edasi. Lisaks tekitas probleemi sõites kaabli ühendusele kogunev vesine sodi mis siis mööda kaablit hakkas pistikusse minema ja põhjustas häireid.
Selle probleemile ma loodan,et pakub lahendust liimiga termorüü. Aga eks paistab. Seekord on mõned komplektid ilma prozeta. Aga kaamera on ise oluliselt võimsam. Eks neist kuuleb kunagi hiljem.
(16-01-2023, 21:24 PM)nustu826 Kirjutas: [ -> ]Kas ülevaatuspunktis käik on lihtsalt kindlustamaks seda, et kohe peale esimesi kilomeetreid maastikul lihtsalt ära ei laguneks, või on sel ka mingi muu otstarve?
Hea kui üle vaadatakse ja läbi lõgistatakse, et midagi kahe silma vahele pole jäänud. Lisaks saab ajutise ülevaatusega täitsa legaalselt kindlustusega teha nii proovisõite kui ka Ukrainasse kohale sõita.

Oma tänastest tegevustest raporteerin, et keerasin viimasele Sorentole aku ja pihusti peale ja sain teada, et müüja ei valetanud. Tõesti käivitub korraks ja sureb siis paugust nagu immo vea tõttu välja. Nüüd vaatasin immode defekteerimise videoid ja kavatsen neid teadmisi homme õhtul rakendama hakata Smile
On selline asi olemas nagu vedel isoleer elektrikäitiste veekindlamaks muutmisel. 
https://www.oomipood.ee/product/let_blac..._1400v_mil

Iseenesest peaks Mootori silikoon ka aitama, kui rüüsi alla määrida ja siis see peale sulatada.
(16-01-2023, 23:17 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Okste ja pillirooga kamuflaaži ei taha lisaks peale lasta? Me siin tegime ja päris hea sai. Idee pärineb Ukraina tiktok videodest.

Jätame kohalikele ka võimaluse midagi ise teha. Meie poolt on autol kruntvärv juba peal ning kas kohalikud teevad sinna otsa talvise, kõrbe või dzungli kamuflaazi, on juba nende valida.
Täna igatahes peab see crv garaazist välja saama. Vaja paberid ja teibid eemaldada, salongis veidi asju kokku kleepida, koristada seest. Tagaluugi siseküljele katted peale, varuratas külge. kleepsud peale, millega ksf. Wagoneer meid toetab. Jahutus- ja klaasipesuvedelikud lisada.... peegel peaks ka täna jõudma. Kojamehed külge. Tulekustuti, veoköis, akujuhtmed, kompressor jms. komplekteerida.
Õhtul garaazis vaatan siit postitusest järele, mis veel teha on vaja.
Esimesed tetrise klotsid on ksf. Wagoneeri kaubikusse paigutatud. 6 kasti gaasiballoone, 15 põletit, generaator, paar postipakki ja veel veidi erinevat mudru.
Siin paar postitust varem tehtud tööde nimekiri sai kõik tehtud peale varustuse komplekteerimise, sest masin oli seest üsna niiske. Palju abi oli paarist külalisest, kes otsustasid pooled asjad minu eest ära teha kiiremini, kui ma töid ette jõudsin näidata. Igatahes lõpuks sai tõmmatud kõik avad laiali ja niiskuse eemaldi garaazi ööseks käima pandud. Lisaks poleerisime ära esituled ja vahetasime mõned park- ja numbritule pirnid. Tekkis tunne, et nüüd võiks ise sõita küll, mis tähendab et on valmis.
On tekkinud vajadus taas 2005a Vivaro/Traffic/Primastar keskmise istmerea järele, mis käib kiirkinnitusega põranda külge. Heameelega laenaks Tallinnas või lähiümbruses kelleltki. Või ostaks, kui kuskilt mõistliku hinnaga võtta on. Lammutustesse saadetud päringu peale tuli kaks vastust, ühes pakutakse mingit isetehtud istmerida ja Leedus küsitakse õige asja eest 2000 EUR. Tõenäoliselt saab viimasega auto ka kaasa.
Tegelane, kellelt seda seni sai laenatud autojuhtide tagasisõidutamiseks, kolis ära kaugemale ja pealegi on see iste ka pidevalt Ukraina sõitudel kasutuses.
Käisin crv-ga proovisõitu tegemas ja ka prooviülevaatusel.
Selgus, et tagapidurid jäävad peale ning käsipidur nõrk vähemalt ühel pool. Pidur oli kuidagi liiga pehme ka, mistõttu kaldun arvama, et viga võib peituda puudulikus õhutuses.
EDIT:
Eks järgmine proovisõit annab tagasisidet pidurite osas. Teine (piiiiiiiiks), mis selgus, oli muidugi juba varem tuntud generaator. Kriuksub ning läks vääga kuumaks. Maha ta igatahes tuli ja homme läheb põhjalikumasse remonti/vahetusse.
Igaks juhuks küsin. 
Kas kellegil äkki oleks üle ja sooviks loobuda Transiti parempoolsest ühesest esiistmest? Krt ei kujuta seda teed ette osaliselt seal kahese 90 kraadise istmekombo peal. 
Kui,siis kusagil pealinna kandis.

Raivo
56666100
Täna läks kolm kasti igasugu hügieenitarvikuid ja kast ühekordseid maske Dnipro suunas. Sai jälle natuke vähemaks.
CRV -gGeneraator käis ka uuesti remondis/vahetuses ja ehk täna saab ta uuesti peale tagasi.
Kordan muret seoses Vivaro/Traffic/Primastar 2005a keskmise istmereaga. Kui keegi teab kedagi....andke märku.
Samuti võib märku anda, kui kellelgi on üle töökorras&komplektne propaani ja hapnikuga töötav gaasilõikaja. Meile pakutakse Ukraina toetuseks rauda aga tükid on korraga äraviimiseks liiga suured.
Väikene vahekokkuvõte siis.
Peale pihustite kodeerimist ja nende uute genereeritud koodide sisestamist autole,kadusid igasugu esinenud anomaaliad. Ma sellest koodi asjast aru ei saa ja vist ei taha saada ka. Mingi täitsa suvaliste numbrite ja tähtede jada(16tk) ja kõigil pihustitel täitsa erinevad Smile Aga peaasi,et töötab.

Kaks päeva tetrist sai ka läbi. Või noh 99% sai läbi. Õudne. Transitit üle mõõtes sain kaubaruumiks kusagil 8.4m3. Kasti ja rehvivirnasid mõõtes tuli tagasihoidlik 13m3
Egas midagi. Rehvid sisse ja hakkasin neid vaikselt täitma sokkide ja kinnaste ning sooja pesuga. Samas jälgides ka mahalaadimise järjekorda Smile 
Külje ukse ette jäi veel ruumi ka 100L (5tk) kütusekanistrite jaoks ning oma enda asjade jaoks. Kanistrid on ka hoolikalt valitud. Plastist ei sobinud,sest on 4cm liiga laiad. Väga sobilikud olid mul tööl tekkivad plekist nitrolahusti kanistrid. 
Eile hilisõhtul kui tetris läbi sai,sai korra kundepoolsele toolile istutud. Ja kiirelt meenus miks ma seal istuda ei taha. Krt see 90 kraadine isteasend on ikka ebanormaalsus kuubis. Ja kuna ühese kaubiku istme kiire leidmine võrdub ükssarviku s**ta otsimisega,sai kolahunnikust välja kaevatud Mazda 929 HT coupe esiiste(üleliigne) ja see Transiti istmeraamile sobitatud. Väga bueno sai. Nüüd saab istet ette ja taha liigutada ning seljatuge sobilikult sättida. Boonusena tekkis ka istme alla ja kahe istme vahele kaubaruumi. Väike sisepesu ka salongile,et endal viisakas oleks seal sees. Ja kuna kesklukk ei tööta ja kaubiku taga ja küljeuksel välised lukud puuduvad,sai ustele külge keevitatud tabaluku jaoks aasad  Cool
Kas sa pakkisid need beebi-põletid gaasiballoonide vahele ka ära, et ruumi säästa? Igatahes hoiame pöialt, et kõik läheks planeeritult.
Meie crv sai uue gene peale ning homme võivad proovisõidud jätkuda. Hetkeseisuga ainsaks peavaluks on pealejäävad tagapidurid. Ehk saame need ikka korda paari proovilasuga. Crv start peaks olema juba teisipäeval MTÜ Toeta Ukrainat juhtidega.
Ideaalis tahaks teha kiire hoolduse ja värvi Grand Vitarale ka juba sel nädalavahetusel aga kui crv kaikaid kodarasse ei loobib, siis tuleb sellega esimesena tegeleda.
Vitarale on olemas kõik mahlad, filtrid, liivapaber ja värv ehk teha justkui midagi oleks, kui crv välja saaks.
Beebipõletid on kindalaekas hoiul. Lähevad kahte eri kohta. Ja balontsikute vahele pannes tekkis tunne.et äkki võib kuidagi painduda seal midagi. Nii,et igaks juhuks panin kindalaekasse.
Kaldun küll arvama, et see on ebaoluline info, aga kui edaspidi ka mingeid istmeid on vaja, siis ma võiks pakkuda musta värvi Audi 80 esiistmeid, mis ma kunagi ammu ostsin, mälu järgi peaks need olema isegi siinidega. Raha ma ei küsi ja asuvad need Vändra külje all, kui vaja, siis lepime kokku ja vii minema.
(19-01-2023, 23:53 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Beebipõletid on kindalaekas hoiul. Lähevad kahte eri kohta. Ja balontsikute vahele pannes tekkis tunne.et äkki võib kuidagi painduda seal midagi. Nii,et igaks juhuks panin kindalaekasse.
Heh, isandpaugu sõnause tulemusena tekkinud "beebipõleti" läks massidesse  Big Grin Kui põletil hoiukotike ümber on, siis see kannatab muidu mõistlikku vägivalda päris hästi. Balloonide vahele toppimine sai ära proovitud ja on täiesti OK. Tegemist on lõppeks matkavarustusega, mis peab ka pisut sõdurikindel olema  Toungue
Ma panin Kaug-Idast uue satsi põleteid tulema, praegu aga head sõitu wagoneerile!
CRV sai täna õue. Pidurite pealejäämine taandus lõpuks klotsi küljes oleva rauast nibu juurde. Pildil näha. No ei osanud muud enam välja mõelda. Survet sadulasse ei jäänud ehk õli läks kindlasti tagasi. Kolvi kinnijäämises asi ei saanud olla, sest see läks tagasi näpuga. Igatahes tundus, et see krdi nibu, mis on ka kolvile jälgi jätnud, surub klotsi kuidagi viltu ja nii ta peale jääb. Kus on häda kõige suurem, seal on relakas kõige lähemal ja läinud need segavad osad olidki.
Järgnes 50+ km proovisõit ja kõik tundus ok.
Peale seda tegelesin veidi oma kärude remondiga ja homme algavad Vitara talgud.