automoto.ee foorumid

Täisversioon: 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Täname vahepeal toetajaid:

Randesko toetas Fordi projekti õli ja filtriga.
Akukeskus.eu tegi Fordi akudele väga hea hinna.
Velospets tegi jalgratastele juba kontrolli ja esmase hoolduse ära.
Lihtsalt meeldetuletuseks paljudele, kel kehva mälu. 
https://epl.delfi.ee/artikkel/96279369/e...vajajateni
(30-03-2022, 08:48 AM)h2rra Kirjutas: [ -> ]Lihtsalt meeldetuletuseks paljudele, kel kehva mälu. 
https://epl.delfi.ee/artikkel/96279369/e...vajajateni

See pole õige koht selle teema lahkamiseks.
Teeme nii, et minu kommentaar selle punase risti teema kohta jääb siin ainukeseks.
Mis puudutab minu kogutud "miljoneid", siis igale soovijale saadan panga digiallkirjaga konto väljavõtte.
(28-03-2022, 09:55 AM)nastik Kirjutas: [ -> ]Nelijärvele majutatud Ukraina lastel pidavat kõige suurem puudus olema jalgratastest. Ülejäänud varustust on sinna piisavalt veetud.
Nii et kui auto lahingukõlbulikuks saame siis võiks need rattad üle vaadata küll.

Nelijärvele on 5 jalgratast koos ja saavad sinna transporditud mõne päeva jooksul.
(30-03-2022, 14:46 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]
(28-03-2022, 09:55 AM)nastik Kirjutas: [ -> ]Nelijärvele majutatud Ukraina lastel pidavat kõige suurem puudus olema jalgratastest. Ülejäänud varustust on sinna piisavalt veetud.
Nii et kui auto lahingukõlbulikuks saame siis võiks need rattad üle vaadata küll.

Nelijärvele on 5 jalgratast koos ja saavad sinna transporditud mõne päeva jooksul.
Reede hommikul saab ära viidud.
Wagoneeri sooritust ei ole võimalik muud moodi iseloomustada, kui et puhas 5.
Jalgrattaid on veel pakutud aga enne nende kogumise jätkamist tuleb leida järgmine koht, kus neid vajatakse.
Ettepanekud on teretulnud.
Uurisin ARKist, et kuidas auto Ukrainasse annetamine käib. Vastus on selline: 

Täname Teid kirja eest.
 
Kui soovite oma sõiduki annetada Ukrainale, siis pöörduge Transpordiameti teenindusbüroosse.
Seal saate selleks anda kirjaliku kinnituse.
Büroos väljastatakse sõidukile transiitnumbrid (60 eurot) ning sõiduk kustutatakse Eesti registrist.
 
 
Parimate soovidega
***
Transpordiameti klienditugi
Telefon: 620 1200
www.transpordiamet.ee
(31-03-2022, 13:22 PM)nastik Kirjutas: [ -> ]Uurisin ARKist, et kuidas auto Ukrainasse annetamine käib. Vastus on selline: 

Täname Teid kirja eest.
 
Kui soovite oma sõiduki annetada Ukrainale, siis pöörduge Transpordiameti teenindusbüroosse.
Seal saate selleks anda kirjaliku kinnituse.
Büroos väljastatakse sõidukile transiitnumbrid (60 eurot) ning sõiduk kustutatakse Eesti registrist.
 
 
Parimate soovidega
***
Transpordiameti klienditugi
Telefon: 620 1200
www.transpordiamet.ee

Kas keegi kontrollib ka, et auto on jõudnud Ukrainasse või siis lahkunud EU-st?
Hetkel tegeleme auto remondiga. Kui valmis saame, siis hakkame tegelema arvelt maha võtmise ja transpordiga.
Potentsiaalselt jääb pinnale 2 varianti:
* osta transiitnumbrid ja ise autoga kohale sõita.
* usaldada auto nendele tegelastele, kes selle transpordiga juba tegelevad

Tavaolukorras paneks autole kuhugi ühe GPS trackeri peale aga vaevalt et see antud juhul hea mõte on.
Varuplaan on auto müüki ja sellest saadud raha Ukraina panka.
Ärge mõelge üle. Saatsin auto Ukrainasse olemasolevate dokumentidega, omale jätsin passi koopia. Järgmine päev Saue büroos läks arvelt kustutamiseks ca 8 minutit, võlusõnaks - annetus Ukrainale.
Keegi Ragnar Sass organiseeris Ukrainasse 14 autot ja tegeleb asjaga edasi. Maksumüüri taga: https://www.aripaev.ee/uudised/2022/03/2...-ma-nainud

Meie autoprojekt sai täna ratastele ja homme teeme proovisõidu ja tähistame töönädala lõppu värvimisega.

Mis puutub auto transporti siis seda suudame kontrollida, et ta Ukrainasse jõuab. Arvestades sealsete kohalike meelestatust käimasolevas sõjas siis on üsnagi kindel, et korralik lahingauto võetakse sihtotstarbeliselt kasutusele.
Selline uitmõte tekkis, et kui mõni liikur veel putleri kurvastuseks siitmailt plaanis elustada ja teelepanna, siis vähemalt ühele minupoolt militaarmatt roheline võõbakiht pakkuda. Materjal siis. Puht utilitaarsetel kaalutlustel direct-to-metal lahendusena.
DevilDeVille Kirjutas:Selline uitmõte tekkis, et kui mõni liikur veel putleri kurvastuseks siitmailt plaanis elustada ja teelepanna, siis vähemalt ühele minupoolt militaarmatt roheline võõbakiht pakkuda. Materjal siis. Puht utilitaarsetel kaalutlustel direct-to-metal lahendusena.
Kas kellelgi pole üle militaarset rohelist erivärvi, mis vähendab sõidukite radaripeegeldust? Ilmus see meiemaile esimeste Rootsi armee abisaadetistega 90-ndatel, tilkus seda siit-sealt ka rahva kätte ning sellest oleks ka reaalset kasu sõtta minevatel autodel. Lihtsalt uitmõte värviga seoses.
Enne kui me mõne maasturi vertikaalse stardiga varghävitajaks ümber ehitame, tuleb see maastur leida.
Ootame pakkumisi, kuna selle nädala lõpuga plaanis Fordile jutt alla saada.
Rattad kohal ja esimese 5 min jooksul leidsid kohe ka kasutust.
Tuleb tunnistada, et värv kuivab külmas garaazis aeglasemalt, kui rohi kasvab. 11kw on elektrikütet järel ja ikka 18 kraadi. Esialgne plaan Fordile nädalalõpuga kriips alla saada ei õnnestunud. Uus plaan kolmapäev.
(03-04-2022, 21:14 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Tuleb tunnistada, et värv kuivab külmas garaazis aeglasemalt, kui rohi kasvab. 11kw on elektrikütet järel ja ikka 18 kraadi. Esialgne plaan Fordile nädalalõpuga kriips alla saada ei õnnestunud. Uus plaan kolmapäev.
??? 11Kw ja õhku kütta, et auto värv kuivaks???  Sügaval nõukaajal, kui autovärviks oli ainult ML värvid, mis vajasid ahju, siis võeti 500W "põrsa lambid ja kiirgus tegi pleki soojaks, mitte aga õhu. seda isegi jääkülmas garaažis. Aga kiirguse teema on siuke kaval teema, mis tekitab emotsioone. Üks pluss on õhu kütmisel ikka... õunapuud lähevad varem õide, kui teistel.
  Parimat  h2rra.
Nõustun lasnakoski esindaja väidetega, et kiirgur on parem. Meil on ka üks aga see on originaalis lakke riputatav. Tõstame seda ka ümber auto, kui leiame koha, kuhu toetada. Kui autovärvimisest hakkab hobi tekkima, siis tulen kindlasti lasnakoskisse põrsalampe nuruma.
Vahepeal käisin varusid täiendamas ksf. A... ja L... juures ning täna läksin järjekordse 980kiloga kokkuostu. Taas jäi maha värviline traat, kuna autole ei mahtunud ja käru oli juba ülekoormatud. Siin teemas https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=36806&pid=535245#pid535245 reklaamitud alumiiniumtorust toolid ja autogrill on ka veel saadaval.
Järgmise ringi teen kas Viimsi piirkonnas või Saku/Tõdva, kuna on sealtkandist pakkumisi. Kui on sealkandis veel kedagi, kes soovib oma kuuritaguse vanametalliga Ukrainat toetada, siis andke teada.
Ford on valmis. Hakkame tegelema logistikaga.