automoto.ee foorumid

Täisversioon: 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(10-02-2023, 20:44 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Kui kellelgi on laenata 4 käsiraadiosaatjat koos varuakude või laadijatega oleks super. Kasutada oleks vaja 2 päeva nädala jooksul.
Millal neid vaja on? Hetkel olen puhkamas aga kodus Nõmmel üks paar on. Saan orgunnida üleandmise.
Igasugust Härrade jutt laske joonelt mööda. Pange edasi.
Veebruari alguses saime suurema hulga erinevaid päästjatele sobivaid riideid teele pandud. Nüüd siis tagasiside piltide näol. Pildid ei pruugi olla ajalises järjestuses.
Ja nüüd vutt-vutt garaazi autot värvima Big Grin
Auto sai värvitud aga vahepeal tuli käia uuesti poes värvi toonimas, kuna ämbritest, kuhu sai tellitud ral6001, vaatas vastu hall. Poesellid panid puusalt rohelist juurde ja minuarust sai piisavalt roheline. Igatahes pildil tulemus näha. Lisaks sai viidud Koplis asuvasse asutusse terve kaubikutäis ehk 19 kasti haiglatarbeid, riideid ning erinevaid mähkusid edasitoimetamiseks. Paistis sedamoodi, et seal ka kohalik käsitööring tegeleb kamo-võrkude punumisega.
Selleks ajaks, kui mina garaazi jõudsin, oli konn Kermit juba väljunud. Katted maas, kleeepsud peal, geneka ja roolivõimu rihmad ka. Merekooli tudeng jätkas tööd Sorento kallal, ära sai võetud esimene gardaan, mille käisesse ei läinud määre sisse, kuna määrdenibu poolses otsas oli lihtsalt auk sees. Kui jõud oli taga ja auk kinni, läks määre ka soovitud kohta ja asendas seal muidu resideerunud roostese vee. Tagamise kardaani ristid said ka määritud ning tagasilda pea liiter õli peale valatud. Salong sai ka kokku tänu ksf. Nastiku üliinimlikule pingutusele.
Õhtu jooksul laekus mitu saadetist erinevat varustust ka, mida koormasse pakkida.
Igati kordaläinud õhtu.
Nüüd tuleb kaubik üle vaadata, naelrehvid lamellide vastu vahetada, G-vitarale viimane lihv, koormad peale ja minema. Kõlab jube lihtsalt.
Täna sai loodetavasti tehnilisele poolele kriips alla. Asjade pakkimine juba käib.
Vahest on hea ise mitte roolis olla  Big Grin
(15-02-2023, 11:20 AM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Vahest on hea ise mitte roolis olla  Big Grin

...Üits säältkandi estraadilaulukeselõiguke.... "Toijala takana ei ole paljo mitään........." Toungue
Kiirust ületad! Eestis vist veel 160 km/h ei sõideta?
Jyväskylast tõin ühe auto ära. Kella 6-ese laevaga üle ja rongiga sinna ning autoga tagasi. Sipsti ja 21.30 Tallinnas jälle tagasi.
https://twitter.com/wartranslated/status...9161897990

Mõni meie käest saadud süsteem?

Esimene video mida mina näen.
(16-02-2023, 19:40 PM)janek p Kirjutas: [ -> ]https://twitter.com/wartranslated/status...9161897990

Mõni meie käest saadud süsteem?

Esimene video mida mina näen.
Jep. Sai isiklikult üle antud Dmitrile.
Eile siis kella 6.00 Eceröga üle ja õhtul 22.30 laevaga tagasi. Mingi 900+km ring. Tänan ksf-i kes transiti+käru roolimisega nõus oli.
Tänan ka A.A.Tööriistalaenutust autoveo treileri eest.
Öös oli asju Smile
Ksf. Wagoneer, meie hoovile mahub ka autosid parkima, kui nii uhkesti peale pritsib.
Konn kahe oliiviga Zosini-Ustilugi piiripunktis.
Reis Tallinnast Ukrainasse oli see kord üpris sündmustevaene. Tehnikast midagi ära ei lagunenud. Poolas magasime hotelli voodis ja isegi piiriületus võttis alla 2h aega. Õhtul istusime juba UA restos. 5 inimese arve koos jookidega oli 75.- €
Täna pakime autod lahti ja anname asjad üle.
Hetkel hakkas tööle õhuhäire. Lähen vaatan, kas peab varjendisse minema või hommikusöögile.
(17-02-2023, 08:42 AM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Eile siis kella 6.00 Eceröga üle ja õhtul 22.30 laevaga tagasi. Mingi 900+km ring. Tänan ksf-i kes transiti+käru roolimisega nõus oli.
Tänan ka A.A.Tööriistalaenutust autoveo treileri eest.
Öös oli asju Smile

Tulime sama laevaga, arvasingi et eks meie poisid vast ..

[attachment=96633]
(18-02-2023, 12:33 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]
(17-02-2023, 08:42 AM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Eile siis kella 6.00 Eceröga üle ja õhtul 22.30 laevaga tagasi. Mingi 900+km ring. Tänan ksf-i kes transiti+käru roolimisega nõus oli.
Tänan ka A.A.Tööriistalaenutust autoveo treileri eest.
Öös oli asju Smile

Tulime sama laevaga, arvasingi et eks meie poisid vast ..
Täitsa mina jah. Ksf transiti ja kärul oopeliga tuli hetk hiljem  Big Grin
Autod edukalt kohal. Homme jõuavad kohale vabatahtlikud, kes toimetavad G-Vitara ja Sorento Kramatorskisse koos koormaga ja sealt edasi Bahmuti. Terrano jääb Volodymyrisse, kus kohalikud leiavad sellele varsti uue kodu.
Nii. Kuna autode kogus on kasvanud üle pea ja lisa on tulemas,siis oleks natuke abi vaja võimalusel.
Pakuks välja Toeta Ukrainat MTÜ. Nendele tehtud toetuse eest on võimalik ka tulumaks tagasi saada. UA abistamisega on nad tegutsenud juba aastast 2014. MTÜ loodi 2015.
Ei hakka salgama,et astusin ka ise antud MTÜ liikmeks. Selle MTÜ eestvedaja on samuti minu kodukandi mees Ants Erm. 
Panga rekvisiidid on:
Toeta Ukrainat MTÜ
EE627700771001531357
BIC/SWIFT: LHVBEE22


Selgitusse võib märkida "Autod Viimsist rindele"

Hetkel oleks vaja kahele autole rehve. Nissan Kingcab ja Opel Frontera. 225/70/16 (230.-) ja 245/70/16 (220.-)  Lisaks Nissanile hoolduseks siis filtreid ja õli. Piduriklotsid ka vaja vähemalt esimesed vahetada. Ka akud tuleb ära vahetada. Et asi oleks läbipaistev,siis kriban üles soetatud asjad. 
Punasele Ford Rangerile loodan,et saab jätta alla olemas olevad rehvid 235/85/16. Aga peab vaatama kuhu nad ees vastu käivad.

PS! igasugune lisainfo telefoni teel või PS. Loomulikult võib ka siin küsida
Nüüd me kõik (mina, ksf Isandpauk, ksf Telc, +2 autojuhti) Ukrainast tagasi. Nagu öeldud siis teekonnal sinna midagi erilist ei juhtunud kui välja arvata pikast autos istumisest tuharalihastesse kogunenud piimhape. Siiski nii palju, et Leedu Poola piiril võeti maha ainuke masin, millel oli ajutine ülevaatus. Kuna seda passis kirjas ei ole siis selle üle käis veidi pikem arutelu. Ütlesin, et number vahetati ja uude passi ei pandud. See sobis. Tegelt meile ajutine piisas ja lihtsalt ei viitsinud päris ülevaatusele minna kuigi nimetatud vead olid kõik likvideeritud.
Koha peal tundub, et inimesed üritavad elu eest ära unustada, et sõda käib ja üritavad oma igapäevast elu elada. Laupäeval olid tänavad ja söögikohad rahvast täis ja kedagi ei tundund häirivat, et samasse linna oli kukkunud eelmine päev 2 pommi.
[attachment=96667]
Ilmselt on võimatu iga päev tööl käia ja pidevalt sõja ja selle hirmude peale mõelda. 
Kuna õhtul kell 23-st on komandanditund siis ka näiteks stripikas oli lahti keset päeva. Õhtul on ikka linnad pimendatud.
[attachment=96668]
Uurisime ka, et kas kuskil mingi underground pidu on ja selgitati, et vist kuskil pidi olema aga tuleb küsida hotelli uksehoidjalt nii, et vastuvõtus olev naine ei kuuleks. Kuna me tegelt peole ei viitsinud niikuinii minna siis ei hakanud ka uurima. Üldse see komandandi tunni ajal ringi liikumine ja sinna kohale saamine tundus veidi kahtlane.
Õhuhäiret kuulsime 2 korda. Hotellis kinnitati, et oht on kaugel ja võime rahulikult sööma minna.
Suuremad teed olid päris korralikud ja sai rahulikult sajaga lasta. Kuni üks hetk see lõppes ja oli 3km sellist mogulat, et teist käiku oli raske sisse panna. Seal ei olnud mitte asfalti augud vaid mingid teravate äärtega kõrgendikud, mis kunagi olid olnud asfalt. Maasturiga sai läbi aga seal sõitsid ka veokad, tavalised autod, bussid sh üks LAZ ja kõik muu. Ise selliste masinatega sinna pigem roninud ei oleks.
Tee ääred on täis betoonist, keevitatud taladest ja traktorikummidest tõkkeid. Kui peaks rünnak tulema siis blokeerimismaterjali kohale vedada pole vaja.
[attachment=96670]
Autode üle andmisest on juba pilte aga panen ikka ühe veel. Kuidagi kahju on korras masinat, mille kallal on pikalt nokitsetud lihtsalt ära anda. Aga selge, et nendest on seal rohkem kasu kui maal kalal käies.
[attachment=96669]
Üks suuremaid elamusi on veel Poola - Ukraina piir. Meil läks hästi. Minnes on oluline mitte Poola transiidisappa sattuda. Selleks tuleb UA sõjaväe garantiikirjad ära peita ja kinnitada, et oleme lihtsalt tavalised turistid, kes lähevad ka tagasi. Ütleme ausalt, et eriline geenius see Poola piirivalvur olema ei pea, et kui tuleb rivi sõjaväe värvides masinaid, igaühes 1 inimene, et see päris nii ei pruugi olla. Eelmistel kordadel ongi tagasi saadetud. Siis on ajaefektiivsem transiidijärjekorras ootamise asemel järgmisesse piiripunkti sõita. See kord seda vaja ei olnud. Ei tea, kas aitas reede õhtu aga igal juhul oli neil suva.
[attachment=96671]
UA poolel on suhtumine sõbralik aga kontrollitakse ikka igaks juhuks võrdlemisi põhjalikult, et tegemist ei oleks vastaspoole esindajatega.
Tagasi tulles oli meil sõjaväe propusk, millega tavajärjekorrast saab mööda ja tõkkepuu alt sisse. Võit sellega 5h. Siis vaatasime kõigepealt 1h kuidas muru kasvab ja midagi ei juhtunud. Piiriprotseduurid võtsid 1h ja lõpuks Poola toll saatis meid läbiotsimisse, mis oli ka 1h. Kokku 3h piiril. See läbiotsimine oli mingi ajuvabadus. Üks vennike kirjutas paberi peale meie õllepudeleid üles, mida oli silmaga näha, et vähem kui lubatud ja samal ajal üks kiisu assisteeris teda selles. Lõpuks nad otsustasid, et kõik on korras.
Mina läksin Chelmist rongi peale ja Varssavist lennukile. Olin kodus kell 2:00. Teised nautisid 22h autosõitu ja kodus 5:00. Põhjus, miks ma lennukiga tulin on see, et ma olen lihtsalt laisk ja ei viitsi nii kaua autoga sõita. Aga samas oleks meil seal viiekesi ka kuradi kitsas olnud.
Nii et igati korda läinud reis oli. Nüüd hakkame uusi masinaid kokku vaatama.
Ja suured tänud kõigile toetajatele!!! 
Loodan, et selle abil saavutatud tulemus vastab ootustele.