automoto.ee foorumid

Täisversioon: 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Eile kõlas ka võiduhüüd üle Pelgulinna, sest erinevalt Eesti - Belgia maavõistlusest lõppes ksf Telc ja Lõuna-Korea turbo heitlus peale nädalast müdistamist selgelt Eesti kasuks.
Mul oli õhtul aega ca tund. Mõtteid oli igasuguseid aga avada ja vahetada jõudsin Vormsi Sorento tagaluugi. Nüüd käib lahti ja läbivaid roosteauke enam pole.
Enne hommikust vihmahoogu kostus kerge rõõmuhõise ka Viimsi kohal. Eile toodud Terrano mis seisnud põlluservas üle aasta läks käima  Big Grin  Kuidagi ei tahtnud algul minna. Just kui lubas,aga no ei lähe. Lõpuks köhatas sumpast sinna ehitatud pesa jäänused välja ja läks käima.  Autos on seal põlluservas ikka igasugu üürnikke sees elanud. Turbo peal oli kena linnupesa. Tagaistme kergitamine jäi pooleli kuna sealt tulvav meeliköitev ödöör ei läinud kuidagi kokku hetkel käesoleva võileiva söömisega. Aga õhtul kummiülikond selga ja uurin välja kes sinna oma pesa on pununud. 

PS! küsimus ka. Oskab keegi juhatada kas on meitemaalt ka võimalik osta sellisele plasma lõikurile otsasid või ainult Saksamaalt või Ali asjades tellides?

PPS!Ja kui kellegil äkki vedelemas antud automargile sobilikku vasakpoolset esitiiba mis oleks enam vähem kujus ja mida oleks võimalik tõsta ilma,et see laiali pudeneb,siis võib lahkelt teada anda. Ja kuna esimeste akende elektriajamid ei tööta,oleks vajadus kas toimivate elektriajamite vastu või siis vändaga süsteemi vastu.
(13-09-2023, 09:25 AM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Enne hommikust vihmahoogu kostus kerge rõõmuhõise ka Viimsi kohal.
...

PPS!Ja kui kellegil äkki vedelemas antud automargile sobilikku vasakpoolset esitiiba mis oleks enam vähem kujus ja mida oleks võimalik tõsta ilma,et see laiali pudeneb,siis võib lahkelt teada anda. Ja kuna esimeste akende elektriajamid ei tööta,oleks vajadus kas toimivate elektriajamite vastu või siis vändaga süsteemi vastu.
Olles omanud samasugust terranot, siis see tiibade saadavus tekitab pigem appikarjeid. Pakuti nn "kooperatiivi" tüüpi klaasplastist? käkerdisi mille sobivus tekitas ka kaugelt vaadates kahtluseid ja kuskilt netist tellides 200+€/tk.
Kohalikus lammutuses oli paar keredoonorit, mille tiivad ei olnud enam ühes tükis eemaldatavad...

Klaasitõstukid on remonditavad, kui mootor ei ole küpse ja uksed sirged. Tavaliselt trossid katki/kinni/sõlmes ja mootorid töötavad.
Remontimisel abiks jalgratta käigu/piduritrossid, pop needi kehad ja jootekolb.
(13-09-2023, 09:25 AM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Enne hommikust vihmahoogu kostus kerge rõõmuhõise ka Viimsi kohal. Eile toodud Terrano mis seisnud põlluservas üle aasta läks käima  Big Grin  Kuidagi ei tahtnud algul minna. Just kui lubas,aga no ei lähe. Lõpuks köhatas sumpast sinna ehitatud pesa jäänused välja ja läks käima.  Autos on seal põlluservas ikka igasugu üürnikke sees elanud. Turbo peal oli kena linnupesa. Tagaistme kergitamine jäi pooleli kuna sealt tulvav meeliköitev ödöör ei läinud kuidagi kokku hetkel käesoleva võileiva söömisega. Aga õhtul kummiülikond selga ja uurin välja kes sinna oma pesa on pununud. 

PS! küsimus ka. Oskab keegi juhatada kas on meitemaalt ka võimalik osta sellisele plasma lõikurile otsasid või ainult Saksamaalt või Ali asjades tellides?

PPS!Ja kui kellegil äkki vedelemas antud automargile sobilikku vasakpoolset esitiiba mis oleks enam vähem kujus ja mida oleks võimalik tõsta ilma,et see laiali pudeneb,siis võib lahkelt teada anda. Ja kuna esimeste akende elektriajamid ei tööta,oleks vajadus kas toimivate elektriajamite vastu või siis vändaga süsteemi vastu.
Pane kood 7906600706&SCHEP stokkeri lehele ja saad.
On tekkinud kaks 5- liitrist nõud vasepulbriga. Kaal 20 kilo kokku. Tera suurus ehk mõni mikromeeter - sai teist mikromeetri vahele sobitatud. Tolmab. Andke nõu, kuidas realiseerida?
(13-09-2023, 10:20 AM)vwt2 Kirjutas: [ -> ]
(13-09-2023, 09:25 AM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]PS! küsimus ka. Oskab keegi juhatada kas on meitemaalt ka võimalik osta sellisele plasma lõikurile otsasid või ainult Saksamaalt või Ali asjades tellides?
Pane kood 7906600706&SCHEP stokkeri lehele ja saad.
Tänud. Tellitud. Krt ise ka nagu otsisin sealt lehelt,aga ei saanud pihta  Big Grin
(13-09-2023, 10:06 AM)hulgus Kirjutas: [ -> ]Olles omanud samasugust terranot, siis see tiibade saadavus tekitab pigem appikarjeid. ...
Kohalikus lammutuses oli paar keredoonorit, mille tiivad ei olnud enam ühes tükis eemaldatavad...
...

Küsi Rapla maaasturilammutusest (http://www.raplamaastur.ee/) või Roosna-Allikult (maasturid.ee). Mõlemast saan järgmisel nädalal möödaminnes kaasa haarata ja kuhugimaani ära toimetada.
(14-09-2023, 07:14 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(13-09-2023, 10:06 AM)hulgus Kirjutas: [ -> ]Olles omanud samasugust terranot, siis see tiibade saadavus tekitab pigem appikarjeid. ...
Kohalikus lammutuses oli paar keredoonorit, mille tiivad ei olnud enam ühes tükis eemaldatavad...
...

Küsi Rapla maaasturilammutusest (http://www.raplamaastur.ee/) või Roosna-Allikult (maasturid.ee). Mõlemast saan järgmisel nädalal möödaminnes kaasa haarata ja kuhugimaani ära toimetada.
Uurin sealt. Lisaks ilmnes,et siduri pedaali hoidik on täiesti ribadeks vajutatud. Juba keevitatud ja igat moodi kõver. Uskumatu,et pedaali kronsa on valmistatud äkki mingist 0.7mm plekist  Sad
(14-09-2023, 13:01 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Esitiib:

https://rrr.lt/en/used-part/mli187607-63...ano-fender

Ford Maverick: https://rrr.lt/en/search?man_id=5&cmc=1022&cm=1790&cpc=531&qa=Ford+Maverick+%282001-2007%29+Fender

A
Need jah kahjuks eelarvest väljas. Eks leiutab käepäraselt midagi.
(13-09-2023, 17:57 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]On tekkinud kaks 5- liitrist nõud vasepulbriga. Kaal 20 kilo kokku. Tera suurus ehk mõni mikromeeter - sai teist mikromeetri vahele sobitatud. Tolmab. Andke nõu, kuidas realiseerida?
Tuleb ikka ilmselt metallisulatusahju tegema hakata. Mul peaks mingeid spets sulatusahju ülikergeid telliseid kuskil pööningul olema.

Eile sai lõpetatud raami keevitamine Rangeri paremal küljel. Merekooli tudeng kleepis esiistmetele peale ka mingi sorondiga kaasatulnud istmekatted. Nüüd ei tohiks rebenenud juhipoolse istme originaalkate silma riivata ei endal ega ka tehnoülevaatajal.
Täna võtsin ette paagi ja kütusetaseme anduri. Selgus, et kütusenäidik on korras - paari jadamisi 22 oomise takistiga viskas seieri kolmveerand paagi peale. Samas paagi anduri takistus stabiilselt paar oomi, muutusi takistuses ei ole. Paaki keerates selgus, et anduri pealmine luuk on ka läbi roostetanud ja laseb kütet läbi. Eks homme tellib uue anduri ja vahetab ära.

Lisaks avasin ka pandora laeka - juhi jalgealuse. Matid olid ikka veel niisked. Ime siis, et põrand läbi ei roosteta.
Kas siin on spetsialiste, kes suudaksid välja võluda paagi sisse käiva anduri meie rangerile?

532FMK
FORD RANGER
VIN: WF0LMDE30XW113666
Esmane registreerimine: 04.02.2000
Mootor: 2500 cm³
Mootori võimsus: 57 kW

Originaalvaruosa kood 4868704
Näeb välja nagu siin:
https://www.ebay.co.uk/itm/393396493643

Kas mingi Mazda BT2500 andur võib ka sobida, ei oska kahjuks öelda.
Kuna ei suutnud leida ühtegi mõistliku hinna ja tarneajaga varuosa otsustasin selle ise ette võtta ja ära parandada. No tõesti ei soovi 160+ postikulu maksta ja nädala oodata. Parimad pakkumised olid sinna 200-300 vahele. Loomulikult ei tulnud alustuseks ühtegi ristpeaga polti lahti, mis andurit paagi küljes hoidsid. Isegi mitte löök-kruvikeerajaga. Lõikasin relakaga poltidel pead maha ja sain asja kätte. Selgus, et rooste oli klemmide vahel nii palju kasvanud, et juhtmete läbiviigu kummitihendid olid katki (pildil) ja juhtmed seega massis. Lisaks oli läbiviikude kõrval veel kolm auku juurde tekkinud.
Läks tagasi kokku käepäraste ühenduste ja epoliimiga.
Paagil ajasin induktiiv-kuumutiga poldijäänused ükshaaval kuumaks ja sain enamuse kenasti lahti. Ainult kaks pidin välja puurima.
Täna sai Rangerile lõpuks paak alla tagasi koos alumise ja külgmise kaitseplekiga. Nüüd on jäänud veel üks summuti kronsa parandada ning lappida juhi jalgealune ja saabki keevituse käest panna.
Terrano siduri probleem lahenes natuke kergemini kui kartsin alul. Nimelt on neil siduripedaali kronsa tehtud mingist õhukeset plekist mis kõveraks ning pragusid täis läheb. Siis hakkab pedaal alla asendisse kinni jääma. Sedagi oli juba keegi kõvasti keevitanud ja parandanud. Igal juhul õnnestus Rapla maasturist saada korralik komplek 50.- + 8.50 postile. Täna sain paki kätte ja kruttisin külge ja nüüd sidurdab nagu peab. Väike sõiduproov ka hoovis ja peab tõdema,et sõidab päris kenasti. 4wd ja aeglusti ka toimivad. Rummulukud peale puhastust ja määrimist hakkasid ka kenasti tööle. Aga krt see hais mis sees on jube mis jube. Katsun lähematel päevadel sisse ajada ja kogu rotiessu seest välja puhastada. Aga kuidas saada kätte see hais põrandavaibast? On äkki kellegil mingit head kogemust mõne kemikaaliga?
Võta kõik istmed välja ja tõmba tolmuimejaga korralikult puhtaks.
Kontrolli ka armatuuri alla ja õhu süsteemi, et kusagil pesa ei oleks.

Suurem hais tuleb ikkagi pabulatest ja pesadest.

Juba see peaks andma hea tulemuse.

Nõuka-aegse pesuseebi vee ja harjaga saad ka plastikud ja tekstiili korralikult puhtaks.
(19-09-2023, 00:14 AM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Aga krt see hais mis sees on jube mis jube. Katsun lähematel päevadel sisse ajada ja kogu rotiessu seest välja puhastada. Aga kuidas saada kätte see hais põrandavaibast? On äkki kellegil mingit head kogemust mõne kemikaaliga?
Ostsin kunagi ühe talveroima, kus oli vist 10+ aastat aknad kinni salongis suitsetatud.
Igapäevaselt autopesu jmt taolisega tegelev inimene andis veidi Pulimax nimelist keemiat. Sellega käisin kõik pinnad üle ja sai oluliselt parem ning silmad ei kipitanud sõites enam.
(15-09-2023, 21:43 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Kuna ei suutnud leida ühtegi mõistliku hinna ja tarneajaga varuosa otsustasin selle ise ette võtta ja ära parandada. No tõesti ei soovi 160+ postikulu maksta ja nädala oodata. Parimad pakkumised olid sinna 200-300 vahele. Loomulikult ei tulnud alustuseks ühtegi ristpeaga polti lahti, mis andurit paagi küljes hoidsid. Isegi mitte löök-kruvikeerajaga. Lõikasin relakaga poltidel pead maha ja sain asja kätte. Selgus, et rooste oli klemmide vahel nii palju kasvanud, et juhtmete läbiviigu kummitihendid olid katki (pildil) ja juhtmed seega massis.  Lisaks oli läbiviikude kõrval veel kolm auku juurde tekkinud.
Läks tagasi kokku käepäraste ühenduste ja epoliimiga.
Paagil ajasin induktiiv-kuumutiga poldijäänused ükshaaval kuumaks ja sain enamuse kenasti lahti. Ainult kaks pidin välja puurima.
Kui viitsid pane selle kuumuti nimi või andmed mulle ps i.