automoto.ee foorumid

Täisversioon: 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(25-04-2023, 21:28 PM)Laurimetall Kirjutas: [ -> ]Ma ei tea kui suur tegemine oleks ajud masinatel omavahel vahetada.
Aju vahetamine pole suur töö. Vast veerand tundi nokkimist.
Selleks, et uue ajuga käima panna on vaja immo rõngasantenn süüteluku juurest kaugemale tõsta, et uue ajuga paaritatud võti käivitamise ajal seal sees hoida. See on suurem töö, sest lahti tuleb võtta rooli alused plastikud ja roolilatt alla lasta. Vast koos kokku panemisega tund ehk. Ajule uue võtme külge panemine tahab saada tehase PIN koodi. Kahele ajule ma selle PINi sain aga sellest hoolimata uue võtme lisamine meie kasutada oleva diagnostikaseadmega kahjuks ei õnnestunud. "Invalid Key" viga tuli. Probleem võib muidugi olla ka oskuste puudumises.
Igatahes kaalun seda varianti, et ajud ära vahetada. Kohe tegema ei hakka, sest tahame mai esimese 2 nädala jooksul päris suure autopargiga liikuma hakata ja hetkel on olulisem likvideerida seda takistavate tööde nimekiri.
(25-04-2023, 22:03 PM)Sax Kirjutas: [ -> ]Kas mõnel zoo-rondil on 17 tollised veljed ja oleks vaja rehve?
Mul tekkisid ühed korralikud 6,5mm maasturi naastrehvid mis äkki sobiksid lahinguväljale?
Naastud võin välja kiskuda ja ka paigaldusega abiks olla.
Kahjuks pole rehvi noale enam ainsatki tera, muidu võiks aidata ka "All Terrain"ks lõigata  Big Grin
Meil on 3tk 17" velgesid, mis tulid ühe auto all. Vahetasime ära ja plaanisime mitte kasutada aga põhimõtteliselt kui kuskilt ühe juurde leiaks siis võiks sellise jooksu mingi masina alla panna küll. Või siis kasutada paarikaupa ja kolmas varurattaks.
(26-04-2023, 07:52 AM)nastik Kirjutas: [ -> ]...
Ajule uue võtme külge panemine tahab saada tehase PIN koodi. Kahele ajule ma selle PINi sain aga sellest hoolimata uue võtme lisamine meie kasutada oleva diagnostikaseadmega kahjuks ei õnnestunud. "Invalid Key" viga tuli. Probleem võib muidugi olla ka oskuste puudumises.
...


Ilmselt olete teadlikud, et Autokey (https://autokey.ee/et/avaleht/) poisid Madara uulitsas oskavad sääraseid asju hästi teha, kui neid motiveeridaSmile
tavaliselt pole vaja nn. rõngasantenni liigutada.piisab,kui käivitusel on võti süüteluku juures
(26-04-2023, 07:57 AM)nastik Kirjutas: [ -> ]
(25-04-2023, 22:03 PM)Sax Kirjutas: [ -> ]Kas mõnel zoo-rondil on 17 tollised veljed ja oleks vaja rehve?
Mul tekkisid ühed korralikud 6,5mm maasturi naastrehvid mis äkki sobiksid lahinguväljale?
Naastud võin välja kiskuda ja ka paigaldusega abiks olla.
Kahjuks pole rehvi noale enam ainsatki tera, muidu võiks aidata ka "All Terrain"ks lõigata  Big Grin
Meil on 3tk 17" velgesid, mis tulid ühe auto all. Vahetasime ära ja plaanisime mitte kasutada aga põhimõtteliselt kui kuskilt ühe juurde leiaks siis võiks sellise jooksu mingi masina alla panna küll. Või siis kasutada paarikaupa ja kolmas varurattaks.

Täpsustan- 17 tolliseid velgi saime 3tk. ühe autoga ja teised 3tk teise autoga. Kaalumisel on variandid veljed siin realiseerida ja rehvid Ukrainasse viia või siis komplekteerida jooks 17 tolli velgi koos rehvidega. Igatahes korralikud rehvid võtame vastu igal ajal, toimeta aga meile...
Naelu ei ole vaja ise välja tirida. Lähevad nii nagu on.
Eile oli Põhja-Tallinnas tegus õhtupoolik. Kokku toimetas õues autode kallal neli meest kuni pimedani ja veel natuke peale.
Berlingo sai prügist puhtaks ning tagakuut, salong ja mootoriruum survepesuriga puhtaks pestud. Suurem vesi jooksis õues maha, ülejäänud kogub kokku niiskuse eemaldi, mis on koos Berlingo ja paari ventilaatoriga samasse ruumi paigutatud. ksf. Nastik kruvis rattad alt ning vaatas üle pidurid. Täna tellib ära ja vast õhtul saab vahetatud õlid, filtrid ja tagumised amordid. Peale seda vaja rehvivahetus teha ja roheliseks värvida.
Mitme erineva Sorondi kallal sai tehtud erinevaid töid - juhiukse link (mis enamusel masinatel on katki) sai tagasi kinnitatud, kliimaregulaator vahetatud, kesklukk remonditud, tuled korda tehtud, tagaluuk parandatud ja palju muud. Kaks mootorsaagi sai ka keti ja labaga komplekteeritud, tangitud ja testitud.
Eile vahetas ksf. Linnuke, lisaks paljudele muudele tegemistele, berlingol ära õli, filtrid ja tagumised amortisaatorid. Vanad amordid punnisid küll vastu aga peale poltide läbilõikamist ei olnud neil enam pääsu. Lisaks eeltoodule toimusid arengud ka kahe Sorondiga, kuid kuna ise juures ei olnud, siis ei oska midagi esile tõsta. Mõni saag ja genekas said ka värvi selga, pilt tehtud enne värvitööde lõpetamist.
Eile oli kuidagi veits koledam vabatahtliku autoremondiõhtu, sest hakkas vihma sadama. Ma vahetasin Soome Sorento paagi ära sest vana lekkis. Ja kuna ksf Linnuke koos Merekooli vilistlase ja Berlingoga olid garaaži hõivanud siis tegin seda õues. Hea oli see, et paaki vahetades suurem osa ajast oli pool keha auto all varjus. Halb oli see, et alumine pool kehast oli väljas ja sai läbimärjaks.
Kõrvalmasina juures tegutses pidurite korrastamisega ksf Rene01. Temal midagi auto all varjus ei olnud ja ilmselt sai märjaks üle kere.
Vahepeal külastas meid veel ksf Kiluo, kes on endale sama eesmärgiga ka Sorento soetanud, millel ilmnes ühe pihusti liigne tagasivool. Meie pihustikarbist leidus sinna täpselt sobilik asendus ja probleem sai ka seal likvideeritud.

Täna võtsin endale remondivaba õhtu ja käisin garaažist läbi ainult korraks. Isandpauk ja ksf Linnuke olid seal igatahes juba tegutsemishoos.
Eestlaslik kadeduse uss ronib sisse kui kuuled kuidas mitmed inimesed asjaga tegelevad  Big Grin  
Siit ka küsimus Sorento spetsidele. Hakkas ja jäi põlema eelsüüte küünla tuli. Arvuti ei näita mingit viga ja onlines süüte sisse keeramisel näitab,et eelsüüde on "ON" ja hoiab seda ka mingi aeg taga enne kui "OFF" läheb. Käivitub kenasti. Mingeid ideid? 
Ja kuna eelmine omanik on esituledesse toppinud mingid krdi ledmajakad mis ülevaatajatel harja punaseks ajas,siis peab sinna tavalised panema. Ainus probleem,et ka pirni pesad on kuidagi ära retsitud. Nii,et võibolla pean tulema pirnipesasid lunima.

Aga eile tööpäeva lõpuks sai korraks kopp ette Mustangi koostamisest. Sai matistatud mitsu kastikas ja kinni kaetud. Hommikul läks värv peale. Siis sai ette võetud Frontera "kolm". Plekist sai painutatud uued karbiotsad mis kinnitusid popneetidega. Stange otsadele sai aukudele keevitusega natuke paksem plekitükk punktitud. Siis matistatud ja kaetud ning värv ka peale. 
Homme peab jälle igapäevatööd tegema.
Siis on veel üks probleem. Nimelt selle Mitsu L200 kastikal viskab põlema mootori tule ja tõmbab jõu maha. Selles mõttes,et pöörded lähevad endiselt 5K aga väga aeglaselt ning sõites pole jõudu. Vea koodiks ütleb code 52
Googeldades on see mingi ebameeldiv kood,kus võib olla miljoon asja. On äkki kellegil sarnaste sümptomitega juhtumit olnud ja oskab suunata? Või julgeb ja soovib äkki mõni remondiga tegelev butiik väljakutse vastu võtta ning korda teha  Big Grin  Päris huupi asju vahetama ei tahaks hakata.
Auto ise 2004 2.5 disla 85kw
See on hea jah, et rohkem rahvast autode juures tegutseb. Koos tegemises peitub jõud!

Sorentode eelsüüteküünaldega polegi siiani tegeleda vaja olnud. Kui süüte sisse keerad ja kringel armatuuris põleb, kes siis 12V küünaldele peale tuleb?
Vahepealne rehvipõud(ei olnud hea hinnaga saada) vist ka jälle lahenes ja sai kohe soetatud jooks Sorentole sobilikke ja teine jooks Sergo (Leegionist) uuele bussile mis talle osteti. Sai võetud sealseid teid arvestades kõige kõrgem mis veel enam vähem peaks seal Crafteri all normaalselt keerama. Praegused seal nelja triibuga madala profiiliga suvekad  Big Grin
(28-04-2023, 08:13 AM)nastik Kirjutas: [ -> ]See on hea jah, et rohkem rahvast autode juures tegutseb. Koos tegemises peitub jõud!

Sorentode eelsüüteküünaldega polegi siiani tegeleda vaja olnud. Kui süüte sisse keerad ja kringel armatuuris põleb, kes siis 12V küünaldele peale tuleb?
Jep. Vool peal ja ka arvutiga näitab,et lülitab sisse ja siis välja. Aga kringel põleb kogu aeg. Samas äkki annab märku,et mõni küünaldest ei tööta? Arvuti sealt eraldi küünalde kohta teavet onlines ei saa.
(28-04-2023, 08:28 AM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]...Aga kringel põleb kogu aeg. Samas äkki annab märku,et mõni küünaldest ei tööta? ...

Väga tõenäoline põhjus tõesti.

Muide, märgutuli reageerib tüki enne, kui küünal reaalselt katkestusse põleb. Ehk kuigi multimeeter näitab pistikust kõigile küünaldele mõistusepärast mõne(kümne-) oomist takistust, saab hõõgküünla täielikus töövõimes veenduda ainult küünalt maha keerates ja seda reaalselt aku peal kuumutades. Kui ikka 5-10 sekundiga hõõguvkollaseks ei lähe, siis on pulk surnud.

Pikemalt siin: https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16659

NB: Ülalolev kehtib siis 12V (enamasti on küünlale küll 11,5V löödud) pulkadele! Kui samamoodi lasta aku 12 V peale PWM-juhitavatele 7 või 4V küünaldele, siis need lähevad üsna lärmakalt loojakarja mõne sekundiga.
Sorondil saab võtta eelsüüteküünaldelt ühenduslati maha ja seejärel mõõta üle ükshaaval ja mõõta tuleb igasugu kahtlastel asjadel mitte takistust vaid ikka voolu. Kui voolud on paigas, siis midagi kuskil peaks ka kuumaks minema ning kompu ka muu järgi midagi ei tuvastaks. Saame vajadusel aidata oma koopas olevate, "kringlivabade" Sorontide küünaldele mineva pinge ja voolu mõõtmisega. Samas on käepärast ka labori toiteplokk, millel saab panna paika sama pinge, mis läheb tervele ühenduslatile ja seejärel kontrollida üle üksikute küünalde voolud sama pinge juures.
Eile, enne õhtusi remonditalguid läksid teele mõned kastid abi iganädalase kulleriga ning suurem ports asju - kuus kasti sidemeid ja kümme kasti latekskindaid sai üle antud Erko Laidinenile, kes stardib nendega Ukraina suunas esmaspäeval.
Sai viidud ära ka mõned akud ja kärutäis rauda, mille ksf. Linnuke külapealt kokku korjas. See oli muide juba viies metallikokkuostu külastus aprillikuu jooksul. Selle aasta statistika näitab tiba üle 8,5 tonni ringlusse saadetud materjale, millest pliiakusid on üle 600 kilo.
Õhtuses vahetuses sai berlingol karpide ja tagauste üleliigsed avad kinni kleebitud, ühel Sorondil sai teostatud eesmiste piduriklotside vahetus, katkise piduritoru eemaldus ning sai paigaldatud silda ülalt paigalhoidva raamitoru sisse tugevduseks teine toru.
Kui kedagi huvitab, siis peale suurema essu ja rooste eemaldamist (käepärasest veetorust tehtud abivahendiga) ning peale ortofosforhappega seespidiselt töötlemist läheb Sorondi originaaltoru sisse suurema haamriga aidates edukalt 57x1,5 toru, mis on täpselt 120cm pikk. See 1,5mm seina paksust ei pruugi olla küll palju aga kindlasti piisavalt, kui originaaltoru pole veel päris läbi roostetanud. Toru on oma u. 10 eurose hinna ja lihtsa paigalduse juures põhimõtteliselt nagu kindlustus....
Lisaks eeltoodule jätkas ksf. Rene01 pidurite ja tulede remonti viiendal Sorondil, mis plaanis järgmise korraga ära viia.
(28-04-2023, 09:10 AM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Sorondil saab võtta eelsüüteküünaldelt ühenduslati maha ja seejärel mõõta üle ükshaaval ja mõõta tuleb igasugu kahtlastel asjadel mitte takistust vaid ikka voolu. Kui voolud on paigas, ...

Palju on korras küünla voolutugevus ja kuidas teie seda mõõdate? Eelkõige, millega mõõdate?
(28-04-2023, 09:56 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(28-04-2023, 09:10 AM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Sorondil saab võtta eelsüüteküünaldelt ühenduslati maha ja seejärel mõõta üle ükshaaval ja mõõta tuleb igasugu kahtlastel asjadel mitte takistust vaid ikka voolu. Kui voolud on paigas, ...

Palju on korras küünla voolutugevus ja kuidas teie seda mõõdate? Eelkõige, millega mõõdate?

Teeme enda garaazi stiilis ehk teadusliku lähenemise asemel võtame olemasolevatelt küünaldelt Harju keskmise mõõtes selle ära käepäraste vahenditega, ligikaudse täpsusega. Kapis peaks selleks leiduma igasuguseid mõõteriistu - 10A piirajaga iina testrid, aku purkide koormushargid, keevituse šunteeritud 500A skaalaga ampermeetrid jne.
Ok. Sorento küünaldega peab siis natuke süvenema.
Aga hetkel oluliselt pakilisem probleem on selle Mitsu L200 kastikaga(2004 2.5 85kw).
On mõni autoremondiga kokku puutuv isik äkki kohanud sellist probleemi kus viskab mootori tulukese põlema ja võtab jõu maha? Koodiks 52  
Turbo enda VGT solenoid on juba vahetatud. 
Või kui keegi oskab soovitada pealinna lähedal mõnd reaalselt asjast jagavat persooni,siis oleks vihjed kas või privaatselt väga oodatud.
https://www.auto-diagnostika.ee/

Soo tänava poisid võiks omada kogemust ja vajalikku atribuutikat. Küll bensumehed, aga küsida tasub.

Roosna-Alliku mehed teavad ilmselt une pealt, aga on suti kaugel:
www.maasturid.ee