automoto.ee foorumid

Täisversioon: 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(23-03-2023, 02:24 AM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Kui kellegil juhuslikult mõnel tuttaval müügis mõni T4 kaubik,siis võib märku privaatselt anda. Võib olla 1.9 või 2.4 (2.4 puhul 97 ja üles) või 2.5 Lühike või pikk.
Hinna piiriks seati max 2000.- Totaalset raibe ei tohiks olla. Kerge rooste ja mõlgid pole probleem. Tehnika peaks korras olema. 
Läheb lahinguala toetusüksusele.
https://www.osta.ee/vw-transporter-2000a-191685877.html
Kuna endal hakkavad ka asjad veidi sassi minema siis mõtlesin, et teen väikse vaheülevaate Põhja-Tallinna garaažist Ukrainasse saadetud ja saadetavate autode seisust.

Siiani ära viidud on sellised:

  1. Ford Ranger            458AOP / AF-8140   annetatud ksf poolt
  2. Kia Sorento 1          135KDS                   annetatud ksf kiluo poolt
  3. Honda CRV 1          346MKB                   MTÜ ostetud, meie remonditud
  4. Ssangyong Rexton   206AUE                   2000.- korjandus
  5. Kia Sorento 2          544TKK                   2700.- korjandus
  6. Honda CRV 2          220MEA                   ksf Isandpaugu sõbra annetus
  7. Kia Sorento 3          KPZ-789 / 714HTN    600.- toetuskontolt
  8. Suzuki Grand Vitara 665ASI                     annetatud ksf poolt
  9. Nissan Terrano        701AYJ                     annetatud ksf poolt
     Kevadel plaanime ära viia need:  
  10. Hyundai H1             579BTY                    annetatud ksf poolt
  11. Kia Sorento 4             989BFH                      700.- toetuskontolt
  12. Kia Sorento 5             LVI-909                      600.- maksin sullis
  13. Kia Sorento 6             148AUH                     1200.- toetuskontolt
    Tuleviku remondiks jäävad praegu alles raskemad juhtumid: 
  14. Kia Sorento               042BCF                        900.- toetuskontolt (immo viga, ajuga tegeletakse)
  15. Range Rover             861BCG                       1050.- minu sõbra annetus (mootor vaja paigaldada, starter, radikas jm jupid puudu)
  16. Kia Sorento               064ATP                        700.- toetuskontolt (mootor on lahti võetud. Ilmselt tuleb uus mootor paigaldada)
    Varuosadeks on õue peal veel: 
  17. Kia Sorento                 000XXX                        500.- maksin sullis. (paberiteta)
  18. Kia Sorento                 XNA-816                        Soomlase annetus (avariiline, ilma esisillata)
Minu arvates on Kia Sorentod sinna päris hästi sobivad. Täisraamil neliveolised täiesti hea läbivusega (enamusel on isegi aeglusti) masinad. Sillalukke ei ole aga liiga palju ei saa ka tahta. Lisaks on nende tehniline lahendus päris hästi läbi mõeldud. Honda CRV konstruktor on kas tarvitanud mingeid aineid või on tal lihtsalt olnud suva, kas seda autot ka parandada saab? Ssangyongis on paraku ikkagi kasutatud odavamaid lahendusi, mis kahjuks on ka ebatöökindlamad.

Meie toetuskonto:
EE387700771008885941
Toeta Ukrainat MTÜ

PS ksf Wagoneer, kui viitsid oma autode nimekirja ka siia panna siis oleks super!
Väga tubli ja tänuväärt töö, aitäh.
Panen ammu meeles mõlkunud jutupunkti väikese vahediskussiooni avamiseks, vbl ka eraldi lõim teha.
Ühest küljest, sellise toimetamise aluseks on ka toetajate usaldus. Selle olemasoluks on vajalik võimalikult suur avalikkus ja see on olemas.
Teisest otsat (katsun delikaatselt formuleerida), kui keegi tõlgib selle teema mõnele viimastel valimistel osalejale Narvast, on kõik liiga peopeal juhuks kui on soovi ...
Netiajastu, nt mul ainuke koht, kus sai kasutajanime lihtsa vaevaga isikuga kokku viia oli Talverallide regamine, sealt juba teatmik.ee vms jne.
Mõtted teretulnud, aga kui see teema alapunkt käsitletud ja vbl miskit ettegi võetud, võiksime selle osa kustutada.
(24-03-2023, 11:32 AM)margus61 Kirjutas: [ -> ]...
Panen ammu meeles mõlkunud jutupunkti väikese vahediskussiooni avamiseks, vbl ka eraldi lõim teha.
Ühest küljest, sellise toimetamise aluseks on ka toetajate usaldus. Selle olemasoluks on vajalik võimalikult suur avalikkus ja see on olemas.
Teisest otsat (katsun delikaatselt formuleerida), kui keegi tõlgib selle teema mõnele viimastel valimistel osalejale Narvast, on kõik liiga peopeal juhuks kui on soovi ...
Netiajastu, ...

Arusaadav mõtisklus, aga...

Inimeste vaated on õnneks/õnnetuseks avalikud ka ilma selle teemata. Ehk olukorras, kus meid hakkavad jõuga valitsema mingid tegelased, kelle jaoks teistimõtlemine on juba iseenesest kuritegu, siis ei oma siinse teema olemasolu/kaotamine mingit tähtsust: küll leidub inimesi, kes teatavad, kuhu vaja, et tülikaksmuutunud konkurendist lahti saada.

Igaühe kohustus igapäevaselt on vältida sellise stsenaariumi ellurakendumist. Muu hulgas vajadusel sekkuda ilmse sellesuunalise propaganda tegemisse igal võimalikul juhul ka väljaspool inetrnetti. Mis paraku võib päädida kiirete ebameeldivate järelmitega, mille menetluse pealt lõikavad rasvast kasu juristid...

Ülaloleva võib kustutada, kui tundub liiga radikaalne meie behme ja salliva ühiskonna silmis.
Ma siin eelnevatele postidele ei oska muud asjalikku vastata, kui et kes soovib oma postitusi kustutada/tühjendada, see saab seda ise igal ajal teha. Samuti oleme küsinud toetajatelt, kas on ok nimi või kasutajanimi avaldada. Iseenda puhul on rong juba ammu läinud.

Teemasse kah:

Soront nr. 9 (number laekumise järgi) on vahepeal saanud uued mahlad, filtrid ja esipiduriklotsid. Tagaistmed on sees, juhiukse link ei tule enam ukse küljest ära.
Eile laekus Anapolist uus mõistliku hinnaga lõikur, kuna klappi eraldi ei olnud saada. Kohal on ka värskelt täidetud hapnikuballoon ning korras kelladega reduktor atsetüleenile. Ehk täna või homme õnnestub kooslus paika timmida ja siis saab minna Ukraina toetuseks metalli lõikama.

Lisaks saime eile ka bussitäis uusi papusid, kokku 16 tükki ehk kolmele Sorondile ja H1 bussile. Rehvide hankimiseks panime hakkama kõik veebruaris, samuti rehvide ostmiseks korraldatud korjanduse jäägid ja sekka ka vahepeal vanarauast tulnud laekumisi. Kokku kulus rehvidele 865EUR, mis võib tunduda palju aga keskmiseks hinnaks teeb see 54EUR/rehv. Võib vabalt teada anda, kui kuskilt maasturirehve odavamalt saab.
Kuna keegi siiani ei ole ennast pakkunud vabatahtlikuks, et vahetada rehvid ära kohapeal ja heeblitega, pidime vahetamiseks siiski pöörduma väliste jõudude poole.
Eile tõstsime H1 ja kaks Soronti erinevatele kivist, kummist ja metallist asjadele ning koos mõningate varujooksude ja varuratastega saimegi kokku kuhjaga kärutäie töötlust vajavaid rattaid ehk kokku 23tk. Osad vaja ringi vahetada, osad (prügi) lihtsalt maha võtta, mõned varurattad lihtsalt kontrollida ja panna õhku pidama. Marja Autokummil on täna tegemist Big Grin
Lõppkokkuvõttes peaksid kõik 4 masinat saama alla uued papud ja vähemalt Sorondid ühe jooksu kasutuskõlblikke rehve varuks kaasa.
H1 -le ei ole varurehve kaasa pakkida ja ka varuratas tuleb kuskilt leida.
Ütleme nii, et kõik sujub planeeritult.
(24-03-2023, 11:32 AM)margus61 Kirjutas: [ -> ]Väga tubli ja tänuväärt töö, aitäh.
Panen ammu meeles mõlkunud jutupunkti väikese vahediskussiooni avamiseks, vbl ka eraldi lõim teha.
Ühest küljest, sellise toimetamise aluseks on ka toetajate usaldus. Selle olemasoluks on vajalik võimalikult suur avalikkus ja see on olemas.
Teisest otsat (katsun delikaatselt formuleerida), kui keegi tõlgib selle teema mõnele viimastel valimistel osalejale Narvast, on kõik liiga peopeal juhuks kui on soovi ...
Netiajastu, nt mul ainuke koht, kus sai kasutajanime lihtsa vaevaga isikuga kokku viia oli Talverallide regamine, sealt juba teatmik.ee vms jne.
Mõtted teretulnud, aga kui see teema alapunkt käsitletud ja vbl miskit ettegi võetud, võiksime selle osa kustutada.
Mulle pigem tundub ka, et esiteks oleme me ikka väiksed (kuigi efektiivsed) tegijad siin Ukraina abirindel. Teiseks on meiega sarnaselt mõtlevaid inimesi väga palju. Ja kolmandaks tõesti kui kaasata teiste raha siis minu arust ka on selle maksimaalselt avalik kasutamine igati vajalik. Nii et ma väga ei muretseks. Kui keegi tõesti tahab mingit vastutegevust teha siis leiab kindlasti palju sihtmärke enne meid.

Küll aga on ettevõtteid, kes on meid toetanud õlide, värvi jms kraamiga ja kes avalikku tähelepanu ei soovi. Osaliselt ilmselt selle pärast, et venemeelseid kliente mitte eemale peletada. Aga silma on hakanud ka täitsa vastupidise suhtumisega firmasid. Näiteks suusad.ee lehel on kirjas, et: 
ME EI TEENINDA INIMESI, KES JAGAVAD VAATEID VENEMAA FÖDERATSIOONI JUHTKONNAGA.

МЫ НЕ ОБСЛУЖИВАЕМ ЛЮДЕЙ, РАЗДЕЛЯЮЩИХ МНЕНИЯ С РУКОВОДСТВОМ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ.
[attachment=97116]Ses mõttes tuleb nentida, et tõepoolest vatnikud ei maga. (vt foto lisas).
Iseenesest panustan sellesse, et "nimekirjade stsenaarium" ei realiseeruks, mitte ei kõhuta nimekirjadesse sattumise vältimiseks põõsas.

Fooruminimi on ka paraku 20+ aastat vana hüüdnimi ja seda on osad inimesed jõudnud isegi perenimeks arvama hakata. Seega anonüümsusele ei pretendeeri.
(24-03-2023, 17:29 PM)Telc Kirjutas: [ -> ]Ses mõttes tuleb nentida, et tõepoolest vatnikud ei maga. (vt foto lisas).
Iseenesest panustan sellesse, et "nimekirjade stsenaarium" ei realiseeruks, mitte ei kõhuta nimekirjadesse sattumise vältimiseks põõsas.

Fooruminimi on ka paraku 20+ aastat vana hüüdnimi ja seda on osad inimesed jõudnud isegi perenimeks arvama hakata. Seega anonüümsusele ei pretendeeri.
mida ma näen siin?
Töö kiire ja korralik. Ei jää muud üle, kui tuleb tagasi kõik vahetada. Vihma sajab aga no mis siis ikka.
(24-03-2023, 17:31 PM)ivo86 Kirjutas: [ -> ]mida ma näen siin?
Mõttes, et vajad tõlget?
Ligikaudu nii: 

Lühidalt Aivo Petersoni fännklubi grupivestluses kirjutab Läti vatnik järgmise teksti pealekaebajate värbamiseks:

"Tere!

Olen Viktoria, üks liikumise "Pribaltika antifašistid" liidritest. Kogume informatsiooni kõigi kolme riigi  natside kohta. Samuti inimeste kohta, kes sõdivad Ukraina armees ja inimeste/fondide kohta, kes bandeeralasi abistavad.
Lisaks ka nende kohta, kes näitavad välja russofoobiat jne.
Kui teil on selliste kohta infot, saatke privaatsõnum. Me edastame info Vene Föderatsiooni Uurimiskomitee vastavale osakonnale.
Meil on piisavalt informaatoreid Lätis ja Leedus, aga Eestis...
(24-03-2023, 21:52 PM)Telc Kirjutas: [ -> ]
(24-03-2023, 17:31 PM)ivo86 Kirjutas: [ -> ]mida ma näen siin?
Mõttes, et vajad tõlget?

Segadust võis tekitada sulgudes olev jutt - vt. foto lisas
Igas seadmes näeb asi natuke teistmoodi välja, mul on ka veider vahelduseks telefonist lugeda.
Värbajad seebiks!
(24-03-2023, 21:52 PM)Telc Kirjutas: [ -> ]
(24-03-2023, 17:31 PM)ivo86 Kirjutas: [ -> ]mida ma näen siin?
Mõttes, et vajad tõlget?
Ligikaudu nii: 

Lühidalt Aivo Petersoni fännklubi grupivestluses kirjutab Läti vatnik järgmise teksti pealekaebajate värbamiseks:

"Tere!

Olen Viktoria, üks liikumise "Pribaltika antifašistid" liidritest. Kogume informatsiooni kõigi kolme riigi  natside kohta. Samuti inimeste kohta, kes sõdivad Ukraina armees ja inimeste/fondide kohta, kes bandeeralasi abistavad.
Lisaks ka nende kohta, kes näitavad välja russofoobiat jne.
Kui teil on selliste kohta infot, saatke privaatsõnum. Me edastame info Vene Föderatsiooni Uurimiskomitee vastavale osakonnale.
Meil on piisavalt informaatoreid Lätis ja Leedus, aga Eestis...
 Tänan.
Mina sain ühelt kodanikult naljaka pakkumise läbi fb. Asukoht Kiiev. Prillikivi 2103. 2000 usd. Pildid ilusad. Küsin, et kuidas auto eesti saab? Vastas mul inimesed toovad läbi venemaa. 
1.Miks keegi arvab, mind 03 huvitab. Mõtlesin. Täpselt samasugust müüsin kunagi.
2.Ukrainlane ei ole nii rumal, et müüb sellist 2000 usd.
Tunub, et mingi trofee vms.
(25-03-2023, 06:01 AM)hobiautod Kirjutas: [ -> ]Mina sain ühelt kodanikult naljaka pakkumise läbi fb. Asukoht Kiiev. Prillikivi 2103. 2000 usd. Pildid ilusad. Küsin, et kuidas auto eesti saab? Vastas mul inimesed toovad läbi venemaa. 
1.Miks keegi arvab, mind 03 huvitab. Mõtlesin. Täpselt samasugust müüsin kunagi.
2.Ukrainlane ei ole nii rumal, et müüb sellist 2000 usd.
Tunub, et mingi trofee vms.

Pätte on kõikjal ja kui midagi on liiga hea, et olla tõsi, siis üldjuhul see ei olegi. Võid ju sportlikust huvist kaasa mängida. Pakun, et vaja maksta käsiraha või kanda raha kuhugi, et määrida tolliametnikku vms.
Krt aeg kaob kusagile. Kui keegi leiab võib teada anda.
Aga Ford Ranger siis juba seal. Homme stardivad Frontera "üks" ja Transporter. Kustutid ja apteegid pakitud. Lisaks läheb nii buss kui ka frontera täis erinevat varustust sõjaväelastele. Aga see laaditakse peale Pärnus.
Eile või noh teoreetiliselt täna hommikul sai võõbatud ka üks MTÜ Toeta Ukrainat soetatud buss. Lähipäevil üritab hoolduse ka ära teha. Siis valmis minekuks. 
Frontera "kahe" tarbeks sai pühapäeval Kohtla-Järvelt toodud käigukast,sumps ja tagumised istmed ning turvavööd.
Homme läheb roheline buss välja ja Transit sisse. Transit sai loovutatud MTÜ Toeta Ukrainat käsutusse. Nii leiab rohkem kasutust. Sisse läheb ka lisarida istmeid. Vaheseina eemaldab ka esialgul. Peale viimast seal käimist hakkas esisillas midagi häält tegema. Kondiotsad ja üks välimine rooliots. Ehk need lähevad nüüd vahetusse. Rooliotsad mõlemad kuna sillastendi peab nii ehk naa minema.
Ahjaa. Täna pikemal proovisõidul Transporteriga (80km) viskas Tartu mnt kiiremas alas ilge piduri kärsaka. Lõpuks oli juba ka tunda,et tagapidurid takistavad. Egas midagi,garaazi tagasi ja tagapidurid lahti. Müüja väide,et tagumised klotsid on uued just pandud leidis kinnitust. Klotse vahetanud meistrimees oli liugurid vasaraga tagasi peksnud. Ja loomulikult need ei liikunud mitte millimeetritki. Paar tundi nu**i ja korras ta oligi.
Nii ta siis vaikselt veereb.
Gaasipriimuste osas on asi nii, et midagi pääses paisu tagant valla. Ilmselt oli siin pakutud uue aasta versioon õige ning nüüd on kõik end pärast kõva pidu kenasti vormi tagasi sättinud. Nimelt täna väljutas Omniva kirjadega sein neid veel 28+23tk ning need sai operatiivselt edastatud Põhja-Tallinna logistikaosakonda. Koos eelneva 28ga on neid seal kokku 79 ehk piisavalt, et olemasolevatele balloonidele kaaslased leitud oleks. Eks isandpauk majandab nendega edasi. Igaks juhuks tegin pilti ka  Smile
Lisaks eelnevale võin kinnitada, et töö SoRontide kallal näis käivat - ühe alt paistsid kellegi jalad ning oli kuulda mõningast loitsimist. Eks täpsemalt teavad asjaosalised ise kõnõlda.
Gaasipõletitega on korras, ootame ainult soodsaid tuuli, mis viiks need Ukrainasse. Külanaised saunas rääkisid, et järgmine-ülejärgmine nädal on soodsaid ilmaolusid oodata.

Muus osas on enamvähem sama nagu Viimsis ehk ksf. Wagoneeri kadunud aega pole meil nähtud.

Soront nr. 5 (kalmaar) teeb praegu proovisõite. Peale paljusid kere- ja mootoriga seonduvaid töid ja ülevärvimist on see ainuke valgus, mis meie Sorontide mülkast paistab.

Soront nr. 9 (Soome): mahlad/filtrid vahetatud, tagaistmed sisse tagasi pandud (tuli Soomest kahekohalisena), purukslõigatud tagaistmete kinnitused vahetatud (doonorilt), esipiduri klotsid vahetatud, uued rehvid all, üks pihusti vahetatud, aku vahetatud, varuratas korda tehtud,
mõlemad elektriliselt mittereguleeritavad peeglid vahetatud käsitsi reguleeritavate vastu (doonorilt),
juhiukse link parandatud. Rool õigeks/sirgeks keeratud, räbaldunud rooli kate eemaldatud.
Hädad: Kütusenäidik ei toimi. Igast värvimist ja lihvimist segavad sildid vaja maha võtta. Tagamised rattakoopad vaja enamvähem vahu ja värviga remontida. Värvitööd tegemata.

Soront nr. 10 (Rakvere): mahlad/filtrid vahetatud, katkine tagatuli vahetatud(doonorilt), esituled vahetatud kobedamate vastu(doonorilt),uued rehvid all, varuratas korda tehtud, aku vahetatud, raami toru, mille külge kinnitub paak ja tagasild tugevdatud vana toru sisse paigutatud uue toruga.
Tagamised rattakoopad hädapäraselt remonditud vahu ja värviga. Amortisaatorid vahetatud (doonorilt), tagaluugi klaas vahetatud (doonorilt).
Tagasilla kohal lõppenud summuti jätkatud doonorilt võetud summutiga. Üks pihusti vahetatud, lekkiv ülevoolu voolik vahetatud. Lekkiv paak vahetatud(doonorilt), kuigi vist oli tegu fantoom-lekkega.
Hädad: Salongi vent töötab väga sitasti, salongi filter vaja kontrollida.
Suure tõenäosusega kütusesüsteemist tingituna väga fekaal käivitus ja ka siis sureb masin vahel lihtsalt välja kütte lõppemise sümptomitega. Ei tea, kas on häda mingis pumbas või immos vms. Värvitööd tegemata.

Hyundai H1: mahlad/filtrid vahetatud, kõik pidurid remonditud, uued piduriklotsid, uued rehvid all.
Hädad: surve jahutussüsteemis (kaane mahavõtmisel selgub). Värvitööd tegemata.

Vaja leida vähemalt üks Sorento tungraud ja varuratta altkeeramise varras. Varuratas H1 bussile. Kaks esmaabi komplekti (2 olemas).
Lisavarustusest on veel puudu neljale autole käivitusabi kaablid, 12V kompressorid, kaablisidemed, teip, taskulambid.

Vahepeal sai Jõgevamaalt, Albust, Alaverest ja paljudest teistest kohtadest kokku korjatud ning koski saadetud 190kg akusid, 17kg vasktraati, 13kg alumiiniumi (katkine sorondi velg). Teise kokkuostu läks mõnisada kilo erinevaid kaableid ja kolmandasse 2554 tükki taarat. Eraldi sai realiseeritud 2 akut, üks grill ja 10 kera okastraati.

Täna üritab tegeleda Sorondi käivitusmurede diagnoosiga ning homme üritame lõpuks käima saadud Atsetüleeni lõikuriga rauda minna lõikama. Täna tuleb gaasipudelitele ka mingi kast kiirelt kokku kleepida, et transa vähe lihtsam ja ohutum saaks.
(01-04-2023, 10:07 AM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Gaasipõletitega on korras, ootame ainult soodsaid tuuli, mis viiks need Ukrainasse. Külanaised saunas rääkisid, et järgmine-ülejärgmine nädal on soodsaid ilmaolusid oodata.
Ants Erm peaks ka varsti sättima hakkama. Muidugi on väikseks piduriks värvitud jumperile tegemata hooldus ja transiti remontimata esisild  Big Grin
Aga jupid said kõik soetatud,nii,et küll jõuab. 
Teisipäeval selgub,kas äkki saab teile sinna ühe üle katuse käinud sorondi lisaks varuosadeks. Sõidab,aga katus viltu peal ülerullimisest. Pakkusime kindlustusele kompromissi. Eks vaatab mis kostavad.
(01-04-2023, 10:07 AM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Täna tuleb gaasipudelitele ka mingi kast kiirelt kokku kleepida, et transa vähe lihtsam ja ohutum saaks.

Minu pakutud keevituspudelite kärul on mingi kastialge peal olemas, kolm külge nagu maast leitud.

[attachment=97196]
Nii vahvat kurgipeenart ei raatsiks lõhkuda. Võtsin hoopis suva metallplaadi ja keevitasin sinna peale mingitest vanadest kasvuhoone aknaraamidest kasti. Neli pudelit mahub sisse. Eks homme paistab, kaua vastu peab.