automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz MM-V 1942
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tänud video lingi postitamise eest!

Roolimehanism on praegu valmis. Värvisin algul osad detailid, mis originaalis olid tsingitud, hõbedaseks. Aga ei jäänud tulemusega rahule ja värvisin ikkagi kõik mustaks. Kui kunagi tulevikus targemat teha pole siis võibolla tegelen nende pisiasjadega.

[Pilt: 20180104_170148.jpg]

[Pilt: 20180104_170203.jpg]

Järgmine etapp on rooli kasutuskõlbulikuks muutmine. Lihtsalt selleks et ei peaks masinat töökojas liigutades mutrivõtmega roolima...

[Pilt: 20180104_170407.jpg]
(04-01-2018, 19:16 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Värvisin algul osad detailid, mis originaalis olid tsingitud, hõbedaseks. Aga ei jäänud tulemusega rahule ja värvisin ikkagi kõik mustaks. 

No tsinkimine ju Võrus käe-jala juures, tütarlaps seal vastutulelik, ei maksa kah essugi, tasuks ära teha. Aga võib-olla siis kõik tsinkimist vajav korraga töösse anda. Ehkki me oleme mitmes osas projektide tsinkjuppe teinud, ikka jääb midagi välja.
Jah, oleks vaja suurem hunnik juppe kokku korjata kui juba viia. Praegu tahaks, et asjad oleks ikkagi koos. Ei hakka praegu liiga keeruliseks ajama asjaSmile
Rooli lappisin kuidagi kokku. Saab hädapärast kasutada. Ilmselgelt tuleb uus rool leida...

Täna ladusin veepumbad lauale. Üks pump, mis kaane küljes, on pärit statsmootorilt. 2 tki on mootorite küljes. Ei viitsind ära kakkuda. Arvan et saan nendest pumpadest ühe normaalse kokku küll.

[Pilt: 20180106_162711.jpg]

Üks pump on teistest natu erinev. Parempoolne. Võllil olev tihendimutter on pronksist ja kuju on natu teine

[Pilt: 20180106_162725.jpg]

Lisaks on tal mingi veider plekk kruvidega küljes...

[Pilt: 20180106_163131.jpg]

Ühel pumbal on õnneks määrdenipli kork veel alles...

[Pilt: 20180106_163319.jpg]

Peab kodust ikkagi arvuti tooma ja näpuga varuosakataloogist järge hakkama ajama. Et mis tal küljes olema peab...
Ühe korraliku koos tiivikuga võid minult saada kui puudu jääb  Cool
Tekkis küsimus(kuidas ta tekkis on pikk jutt) et kas Gaz 67-l on sama ventilaator nagu MMil?
(06-01-2018, 21:55 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Tekkis küsimus(kuidas ta tekkis on pikk jutt) et kas Gaz 67-l on sama ventilaator nagu MMil?

Raamat näitab kuuelabalist koodiga 64-8600-E1
Tänud! Siis saab Tarts oma väga kobeda MMi ventilaatori mulle andaSmile
Kusjuures vaadates erinevaid videoid siis nii ongi  Rolleyes
Kakkusin pumbad laiali ja sobitasin paremad jupid kokku. Tundub et saab normaalne...

[Pilt: 20180106_225011.jpg]

[Pilt: 20180106_233330.jpg]

Kõigil teistel olid raudpuksid. Aga selle puksiga logises võll kõige vähem.

[Pilt: 20180106_225024.jpg]

Otsamutri all olid veidrad ekstsentrilised seibid. Ei tea kas järjekordne näide nõuka aegsest kirvetööst või balanseerimiseks?

[Pilt: 20180106_225036.jpg]

Tavotiniplid olid huvitavad. Ilma kuulita. Või ei näe ma neid. Tunduvad originaalid.

[Pilt: 20180106_223022.jpg]

[Pilt: 20180106_223041.jpg]
Võlli tihendab ära selline mutter mis on takku täis. Mida kõvemini kinni keerad seda tihedamalt taku vastu võlli surub. Takul on hea omadus veega kokkupuutudes paisuda. Eriti sooja veega...

[Pilt: 20180106_231958.jpg]
(07-01-2018, 00:14 AM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Võlli tihendab ära selline mutter mis on takku täis. Mida kõvemini kinni keerad seda tihedamalt taku vastu võlli surub. Pildil on mutter veel puhastamata.

Mutter on takku täis?  Takku pannakse ikka liikumatute osade tihendamiseks.. Liikuvad osad tihendati ikka rasvanööriga..  Ehk on kehvadel aegadel lihtsalt kättesattuvat takku - sammalt kasutatud?

Parimat  h2rra
Neli mutrit olid kõik takku täis. Eks ta ajajooksul muutubki rasvanööriksSmile kui ikka niplist määret sisse suruda. Aga samas ma kindel pole mis seal olema peaks. Eks näis kas jääb pidama või ei...
(07-01-2018, 00:27 AM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Neli mutrit olid kõik takku täis...

Nõustun H2rraga, sellise koha peal käis ikka rasvanöör. 
Isegi rasvanöör hakkas liiga kõvasti peale keerates särisema ja kärssama, takk vist hakkaks hõõguma seal.
Ma ise seda venekeelt hästi ei jaga aga äkki on siin midagi juttu sellest tihendimaterjalist? Tegu on küll Gaz A raamatuga(teised raamatud vaikivad) aga ma arvan et kasutati sama materjali... Lisaks on piltidelt näha Gaz AA ja MMi mootori üks erinevusi(veepump teise ehitisega)

[Pilt: DSC03619.jpg]

Ja lihtsalt infoks:
Raamat "Autode remont"(E.Rokk) ütleb nii...

[Pilt: 20180107_004523.jpg]
(07-01-2018, 01:40 AM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Ma ise seda venekeelt hästi ei jaga aga äkki on siin midagi juttu sellest tihendimaterjalist? ...
Materjalist juttu pole. Räägitakse ainult topendist või täidisest. Otsetõlget polegi, juttu oleks nagu sisselöödavast täiteainest.
Tänud! Ma olen nõus et seal võiks rasvanöör olla. Aga proovin selle takuga ennem ära. Tegelt on tihendil korralik veesurve taga mida ta kinni peab hoidma. Ja vesi omakorda surub määret ka välja. Eks näis...
(07-01-2018, 01:56 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(07-01-2018, 01:40 AM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Ma ise seda venekeelt hästi ei jaga aga äkki on siin midagi juttu sellest tihendimaterjalist? ...
Materjalist juttu pole. Räägitakse ainult topendist või täidisest. Otsetõlget polegi, juttu oleks nagu sisselöödavast täiteainest.

набивка on igasugune tihend , polster , täidis. Tavaliselt oli selleks selle koha peal rasvanöör. Vaata teiste GAZ-ide raamatuid, seal on ka rasvanööri kohta набивка öeldud.
Oli selleks ajaks rasvanöör juba tootmises? Mõnest kataloogist leiab Gostinumbri aastaarvuga.