(16-10-2014, 07:03 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ] (15-10-2014, 23:32 PM)Dexter Kirjutas: [ -> ] (15-10-2014, 21:06 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Oskab keegi hea inimene juhatada kätte mõne auto, mille pruugiti sfäärilise istu ja M12x1,5 keermega kuppelmutreid rataste kinnitamiseks? Japsidel on kuppelmutrid küll, kuid minu silma alla sattunutel on koonusist...
Neid võib siis pakkuda ka, tükki 20 läheb tarvis.
Kui mõtled seibidega mutikaid, siis mitsu 2005+ aasta suksudel peaks leiduma (nt. pajero)
Ei ole vahet, kas seib on või mitte. Oluline on, et oleks sfäärilise pesa jaoks.
Ei tea kas sobib aga siin on midagi...
pallkoonus ja
koonus 60 kraadi
Mul on korstna ehitusel puudu üks 90 kraadine torupõlv. Väljast 115mm, seinapaksus 3-5mm. Garaazis hakkab külmaks minema ja vana korsten sai otsa, ehk kellegil vedeleb. Mõõtudega annab kombineerida
(16-10-2014, 11:24 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Ei tea kas sobib aga siin on midagi... pallkoonus ja koonus 60 kraadi
Uusi ma oskan osta. Minu huvi on pigem selles, et autot teades oleks neid võimalik ka saada...
Ehk kellelgi siiski pakkuda
-UAZ 31512 (469) raami risttala (kinnitub poltidega pikitalade külge vahetult jaotuskasti taga
Tegemist pole küll aegade hämarusest pärit rattaga kuid klassikalise disainiga: Peugeot Paris. Kena naistekas aga puudu on komplektist tagumine ratas. Suht peenike 28" pöid, peaks olema rummusisese käiguvahetiga.
Kellelgi?
Või kustkandist otsida?
Asukoht üle Eesti.
(17-10-2014, 19:36 PM)mart77 Kirjutas: [ -> ]Tegemist pole küll aegade hämarusest pärit rattaga kuid klassikalise disainiga: Peugeot Paris. Kena naistekas aga puudu on komplektist tagumine ratas. Suht peenike 28" pöid, peaks olema rummusisese käiguvahetiga.
Kellelgi?
Või kustkandist otsida?
Asukoht üle Eesti.
Kas kolme või rohkema käiguline?
(17-10-2014, 20:15 PM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ] (17-10-2014, 19:36 PM)mart77 Kirjutas: [ -> ]Tegemist pole küll aegade hämarusest pärit rattaga kuid klassikalise disainiga: Peugeot Paris. Kena naistekas aga puudu on komplektist tagumine ratas. Suht peenike 28" pöid, peaks olema rummusisese käiguvahetiga.
Kellelgi?
Või kustkandist otsida?
Asukoht üle Eesti.
Kas kolme või rohkema käiguline?
Kuna naine mul sellise rahulikuma olemisega, siis sobib ka kolmega.
edit2: Ikkagi originaalis oli kolmega, edevam ja uuem oli 7-käiguline.
kontakt: 53451948
Massey Ferguson 31 viljakombain jäänud seisma kuna viljakasvatus lõpetatud, kombain ise oli seniajani väga korralik ja hoitud ( kogu aja varju all, peasõel mis neil tavaliselt maha mädaneb, sai välja võtta, ära puhastada ning värvida) kuniks valvur koer jäi inimese hooletusest kombainiga ühte ruumi kinni ja närvilisusest näris 2 rihma läbi.
Murelik rihma leidmisega mis piltlikult öeldes veab
mootorist käigukasti ringi... tegemist mingit sorti hammasrihmaga, teise rihmaga, mis sõela ja tigusid liigutab, pole nii hull, kuna üks vana rihm veel alles.
Äkki kellelgi vedeleb sellist kombaini( või parimal juhul
rihma), mis eluvaimu enam ei suuda ärgata ja rihm olemas?? Kombaini sünniaastat ei oska öelda, kuna pirkale pole seda löödud või ei loe välja, aga pakun sinna 70 ndate kanti. Võib-olla istub mõne analoogse fergusoni kombaini rihm ka, pole täpselt uurinud.
Tahaks kombaini töökorda saada ja müüki proovida, saaks ühe katusealuse igapäevaselt käiku võtta, õue seisma lükata on kahju.
Igasugune abi rihma otsingul teretulnud!
Illustreeriv pilt
http://www.cheffins.co.uk/lot/1967-masse...-vintage-1
GAZ 53 kast leitud aga vaja oleks nüüd talasid ja kasti tõstmise silindrit! Kontakt: 53 840257
Kas kellegil jalus vedelema üleliigset või katkist prozektori teleskoop vms jalga. Lambid ei paku huvi, kaks elementi lihtsalt tekkis ja tahaks miskit liigutavat lampi teha.
Midagi sarnast....
Oleks vaja karastatud sirget klaasi. Üht pidi 70, max.72 cm. Teist pidi 50 kuni 70 cm (pluss-miinus 5cm).
(01-11-2014, 11:21 AM)Jossu Kirjutas: [ -> ]Kas kellegil jalus vedelema üleliigset või katkist prozektori teleskoop vms jalga. Lambid ei paku huvi, kaks elementi lihtsalt tekkis ja tahaks miskit liigutavat lampi teha.
Midagi sarnast....
Pärnus, reguleeritav 1.10-1.90 kõrgusega.
(09-11-2014, 20:11 PM)hellrix Kirjutas: [ -> ]Oleks vaja karastatud sirget klaasi. Üht pidi 70, max.72 cm. Teist pidi 50 kuni 70 cm (pluss-miinus 5cm).
http://www.klaasissepa.ee/kontakt/ Lõikavad välja ja saadavad karastamisele...samuti lõikavad kõiksugu sfäärilisi peegliklaase autopeeglitele, kui korpuse kaasa võtad ...
(09-11-2014, 20:11 PM)hellrix Kirjutas: [ -> ]Oleks vaja karastatud sirget klaasi. Üht pidi 70, max.72 cm. Teist pidi 50 kuni 70 cm (pluss-miinus 5cm).
http://www.marepleks.ee/
Ehk on kellelgi üle jäänud möni kompressori survepaak, väiksem? Selline 10-50l nagu neil odavatel hiina kompressoritel tavaliselt on, mootor kärssab neil tihti sisse ja äkki on jäänud vedelema.
Lisan omaltpoolt ka kopressori paagi soovi (siis jääks vabaks 24L hiina kompressori paak ja võiks 90Devile ära anda)
Huvi oleks siis suurema paagi (50-100L) järele.
Hea oleks kui mootori-agregaadi alus oleks tünnil küljes (selline, millel organid ühendatud kiilrihma(de)ga )
Hädapärast aitab rihmapingutuse võimalusega alus ka (saab auto gaasiballoonile vast külge keevitada)
Terv, Sax 51 02 932 Tallinn
GOST-standardi "21kg propaaniballoon" on 50l. Kui kuju (ja "statsionaarsusaste") sobib, siis see on üks päris hea saadavusega anum
On jah, aga kuna kompressori paagil on täpselt vajalikud sisendid-väljundid olemas, siis ma oma aega heameelega ei raiskaks mingi ballooniga mängimisele. Pealegi veidi liiga suur kah kogult, poole väiksem vöiks vähemalt olla.
Mul siis vaja seda vee eraldajaks kompressori öhuliini vahele.