automoto.ee foorumid

Täisversioon: "Nutumüür" ehk kas kellelgi on selline vidin ülearu?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Viiratsi lammutuses on vähemalt üks selline sees. Võimalus karburaatori olemasolu kohta uurida.

A.
(13-04-2015, 09:22 AM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Viiratsi lammutuses on vähemalt üks selline sees. Võimalus karburaatori olemasolu kohta uurida.

A.


Seal pritse, kui mõtled sama lammutust mis Hundu garaazitaga
Jah, seda mõtlesin.

A.
Tsitaat:Kas kellelgi oleks pakkuda suvalist haakerauda? Seisukord pole oluline- eks saaks taastada ....
T40 oma oleks Big Grin
Ehk on kellelgi autotöökojas vanu õlitünne üle jäänud?

Oleks vaja Tartus kevadpäevade raames ühe ürituse korraldamiseks.
Käi mõnes metallikokkuostus...

A.
Õhtust!
Täna ei nuta.....

Tunnen huvi,et ega kellegil ei vedele üleliigseid  Volkswagen LT-28 alumisi õõtshoobasid? 1975-96 a. mudelile.Ei pea olema uued aga võiksid olla kasutuskõlbulikud.

Tel. 56 95 60 13
(13-04-2015, 13:08 PM)Peeter Kirjutas: [ -> ]Ehk on kellelgi autotöökojas vanu õlitünne üle jäänud?

Oleks vaja Tartus kevadpäevade raames ühe ürituse korraldamiseks.
Õlitünne... Aga kas teda eristab tavapärasest tünnist miski eriline komponent? Vabandan ette rumala küsimise pärast. Aga muidu maal on ca 7-8 kasutuseta jäänud tünni mis koristamisel ees seisavad.  On ta nüüd õlitünn otstarbelt, ma ei tea, aga vanaisa hoidis omalajal seal saepuru! Big Grin
T40 vajab haakeseadme parempoolset hooba ,või kuidas ta õige nimetus on ja sinna riputatavat püsttõmmitsat. Ka tagaseinale käiv tööriistakast on leidmata.
Tahan ka nuttal... Sad ! Annan pool kuningriiki sellise pistiku eest. Escort 1.6D vist aasta oli 89 :

[attachment=53139]
(14-04-2015, 21:36 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Tahan ka nuttal... Sad ! Annan pool kuningriiki sellise pistiku eest. Escort 1.6D vist aasta oli 89 :

Boschi pistikuid peaks ometi vedelema autojäänuste küljes. Kindlasti leiab sama Saksa kaheksakümendate loomingult ja märkimisväärselt osalt prantsuse toodangult. Iseasi, et enamus lammutusi ei võta tasumisel poolt kuningriiki vastu, nad tahavad selle vääringus käibivat valuutat...
(15-04-2015, 08:36 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(14-04-2015, 21:36 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Tahan ka nuttal... Sad ! Annan pool kuningriiki sellise pistiku eest. Escort 1.6D vist aasta oli 89 :

Boschi pistikuid peaks ometi vedelema autojäänuste küljes. Kindlasti leiab sama Saksa kaheksakümendate loomingult ja märkimisväärselt osalt prantsuse toodangult. Iseasi, et enamus lammutusi ei võta tasumisel poolt kuningriiki vastu, nad tahavad selle vääringus käibivat valuutat...

Kussjuures mina olen Tartu romulates selliseid asju saanud kas tasuta või sümboolse 1 € eest. Annavad letist lõiketangid kaasa ja ise lähed otsid sobiva. Kindlasti leiad, lõikad küljest vajaliku pikkusega juhtmejupi ja viid tangid letti tagasi.
Eks pead panema kaalukausile, mida see pistiku olemasolu Su jaoks väärt on.

Kas ta on väärt käiku merelinna ja bensiinile kuluvat 15 eurot (buss on ehk soodsam?) või on lihtsam oodata, et pistik ise sülle kukub?
Tere!

Ega kellegil ei vedele suverehve mõõdus 165/80 R14 ? Paar tükki oleks vaja. Pakkuge julgelt!
tel.56 95 60 13
ps. Võin anda vastu mõnda teist mõõtu rehve,kui soovi on.
Hommikust.
Nutan ka veidi- tarvis oleks 20tolliseid rehve kalasabamustriga ja gaz velje vitsad 2 veljele oleksid ka head. vastu oleks pakkuda 205/55R16 2suverehvi 3-4mm mustert ja eurosid on ka
Kas kellegil vedeleb üleliigset puidust välisust mõõdus 2100x900?
Kui kellelgi juhtub vedelema suvalise talasilla poolasse (soovitavalt selliseid, millele velg otse külge istub, ilma pidurite vahendamiseta), siis 2 sellist kuluks ühe projekti jaoks ära. Soovitavalt Tallinna lähiümbruses.

Mosse, lada, volga jms talasillaliste asse peaks ju vedelema küll.

Kontakt PS või viis-kuus-455-seitse-üks-null
Tere!

On vaja mõne kaubiku ratta rummu koos võlliga. Läheb tuulikule ja võiks kuuluda rohkem levinud masinale. Laagri ja poldite/aukude olukord ei ole oluline. Laager peab olema vahetatav.
Vaja on kahte. Üks 118mm(Boxer jne) auguvahega ja teine 130mm(Sprinter jne).

Kontakt PS.

Tänud!
Kaido.
Kas kellelgi midagi vene kunnile midagi ette on pakkuda? Kinnitus 4-tapiga. Omal vaid hädine kühvel, vaja oleks mingit raami, kuhu näiteks piigid ette keevitada.
5336 4455
hennhillar@gmail.com
(23-04-2015, 16:49 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(23-04-2015, 01:43 AM)karvik Kirjutas: [ -> ]Tere!

On vaja mõne kaubiku ratta rummu koos võlliga. Läheb tuulikule ja võiks kuuluda rohkem levinud masinale. Laagri ja poldite/aukude olukord ei ole oluline. Laager peab olema vahetatav.
Vaja on kahte. Üks 118mm(Boxer jne) auguvahega ja teine 130mm(Sprinter jne).

Mul ka selline ettevõtmine varsti plaanis ja küsin, et miks just kaubiku omad ja miks sellist mõõtu? Millne on nende eelis suvalise automargi ees?

Kaubikutel vähe toekamad laagrid. Ega tegelikult see auguvahe nii tähtis ei ole. Kusagilt meelde jäänud, et näiteks Sprinteri laager suurem kui Boxeri oma.

Sõiduauto, näiteks Golf, sobib suurepäraselt, aga väiksematele.

Väiksem on siis kusagil kuni 2,5m tiivik ja suurem on seal 4,2m näiteks. Meetrites väga suurt vahet nagu ei tundu aga pindala on see mis muutub. 2,5m on siis 4,9m2 ja 4,2m on juba 13,84m2. Vahe on peaaegu kolme kordne ja koormused ka tunduvalt suuremad. Suur on koormus see hetk kui tuulik käib kiirelt ringi ja tuul järsku keerab. "Hooratta" (tiiviku) suurus on erinev ja ka seepäras koormus jälle suurem. Gene on raskem ja jälle pööramisel lisa koormus.
Suurema auguvahega on ka vähe toekam see kesk osa. Kui võtta Golfi 100mm(vist oli) ning 4 polti ja Sprinteri 130mm ning 6 polti, siis on tuge viimasel natuke vast rohkem kui esimesel.
Kui tuult on, siis on tuuliku läbisõit üsna suur.