automoto.ee foorumid

Täisversioon: Keevitus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Äkki keegi keevituselektroodidest teadja oskab aidata.
Nimelt sai Osta.ee ostetud suur kanistritäis elektroode, mis väidetavalt malmidele mõeldud.
Lootsin juba, et olen võis. Aegade jooksul kogunenud igasugu katkiseid malm asju, mis vaja kokku uuesti saada. Ja nüüd oleks saanud asjad tehtud ja tublisti jätkunud elektroode ka tulevikuks. Aga tasuta lõunaid vist ikka ei ole...
[attachment=60464]

Tegin ühe katkise malmist ratta peal proovimisi ja asi ei tundu kohe mitte õige olevat. Keevitus tuleb nagu rauale visatud pori, lisaks vulkaan takkajärgi. Käitumine sarnane, nagu püüaks tavaelektroodida keevitada.
[attachment=60465] [attachment=60466]

Otsisin ka kunagi soetatud Certaniumi elektroodi paki välja, sellega ikka tulemus miskit muud.
[attachment=60467] [attachment=60468] [attachment=60469]

Elektroodidel ühtegi kirja peal ei ole, see justkui viitaks vene päritolule? Sellel ajal  vist olid paberpakis, millele mark peale kantud.
Nüüdisaegsetel igal elektroodil ikka kirjad peal.
Samas, ega nad hästi ka tavaterast ei keevita. Mahakoputatavat slakki nagu ei teki. Võrdluseks ELGA P45S teisel pildil tunduvalt parem.
[attachment=60470][attachment=60471]

Niipalju veel, et kuumutatud sai neid ka ennem. Kõvasulami omad samuti pole, kärniga täitsa õmblus täksitav.
Äkki keegi oskab pakkuda, millega võiks tegu olla?
Pakun, et seda marki ei saagi kunagi teada.
Ma viskaks ära ja läheks eluga edasi.
Huvi korral võib muidugi proovida metalli omadusi lastes näiteks eri materjalidest proovitükke kokku ja neid lahti murdes vaadata kas metall on plastne või rabe.
(19-11-2016, 20:42 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Äkki keegi keevituselektroodidest teadja oskab aidata.
Nimelt sai Osta.ee ostetud suur kanistritäis elektroode, mis väidetavalt malmidele mõeldud.
Lootsin juba, et olen võis. Aegade jooksul kogunenud igasugu katkiseid malm asju, mis vaja kokku uuesti saada. Ja nüüd oleks saanud asjad tehtud ja tublisti jätkunud elektroode ka tulevikuks. Aga tasuta lõunaid vist ikka ei ole...


Tegin ühe katkise malmist ratta peal proovimisi ja asi ei tundu kohe mitte õige olevat. Keevitus tuleb nagu rauale visatud pori, lisaks vulkaan takkajärgi. Käitumine sarnane, nagu püüaks tavaelektroodida keevitada.
 

Otsisin ka kunagi soetatud Certaniumi elektroodi paki välja, sellega ikka tulemus miskit muud.
  

Elektroodidel ühtegi kirja peal ei ole, see justkui viitaks vene päritolule? Sellel ajal  vist olid paberpakis, millele mark peale kantud.
Nüüdisaegsetel igal elektroodil ikka kirjad peal.
Samas, ega nad hästi ka tavaterast ei keevita. Mahakoputatavat slakki nagu ei teki. Võrdluseks ELGA P45S teisel pildil tunduvalt parem.


Niipalju veel, et kuumutatud sai neid ka ennem. Kõvasulami omad samuti pole, kärniga täitsa õmblus täksitav.
Äkki keegi oskab pakkuda, millega võiks tegu olla?
Noh venelastel oli põhiliselt 2 marki   УОНИ  ja   АНО  Isegi malmi elektroode polnud saada sel ajal  nii et emb kumb ja kas vahelduvvoolule või siis alalaisele ja seal ka veel polaarsust proovida.  (Enne kõike aga praeahjus 180kraadi ja kuumuta 1,5 tundi   ja siis kui naine ei näe   Big Grin
Meil olid Vene ajal malmi jaoks ikka nn.vaskelektroodid.Enne lasti prenneriga jupp tuliseks,siis elektrood ja siis aeglane jahtumine.Tuleb isegi meelde nn.soldatskaja smekalka,kus roostevabadele krutiti vasktraat ümber.Aga see oli ikka ammu. Rolleyes
Kui elektroodi kate niiskust saanud,siis ei aita ei keetmine ega küpsetamine.Elektroode tuleb hoida kuivas.Vulkaani teke viitabki sellele,et kate ei eralda piisavalt kaitsegaasi põlemisel.Malmi keevitamine ongi keeruline alates kolvirõngaga jootmisest kuni roostevaba elektroodini.Mul ahju otsas kera 0,8 traati ilma vaskkatteta ja sellega kannatab malmi keevitada,aga faas peab olema korralik.Auto väljalaset olen lasknud tigiga täiteks roostevaba.
Valisin kiiruga väikesele TIGile reduktorit ja pinnale jäi kayser k10 0-30lpm... Nüüd järgi mõeldes sai vist vale valitud... Skaala 5-30lpm ja kuuliga flowmeter on ikkagi parem?

https://www.stokker.ee/rohuregulaator-ar.../315001488

Või käib küll alguseks ja alla 5l/min reaalselt ikka ei kasuta? Tänud!
Ma pole alla 5 veel pannud. Pigem kuskil seal 6-8.
kätte saadu erines pildilt just selle poolest, et alla 5l/min olid ka mõned kriipsud tõmmatud Cool asi seegi
Kõige odavamat reduktorit (kiiruga otsides) pakkus AGA teeninduspunkt, 45,- vms. Kuna asi ei sujunud oodatud moel, siis sai veel 10% alla kah... Toimiv asi.
Nüüd olen rohkem kordi kui käel sõrmi BUDDY TIGi kasutanud ja jään väga rahule. Ära olen jõudnud lõhkuda põleti küljest gaasivooliku ühenduse mis oli tehtud plastikust... Sai normaalsega asendatud. Juurde ostsin kohe väiksemad gaasidüüsid ja 1.6mm volframid... (kaasas ainult nr8 ja 2,4mm mida polegi kasutanud Smile

No hobikorras käkerdajana igati äge relv. Teiseks on see aparaat lihtsalt nii nunnu!

Aeglaselt lõpetavas "downslope" seades õppisin ka uut tehnikat kasutama. Kuna pedaali võimalus puudub, siis nii on võimalik võimsust vähendada kui detail liiga kuumaks läheb ja õmblust katkestada ei taha. Samas ka väga hea "mäge" ehitada või auku täita... Ehk siis kui liiga kuumaks läheb lased päästiku lahti ja masin võtab sujuvalt võimsust maha. Aga enne päris kustumist annad jälle impulsi... Või siis üldse pulseerid kogu õmbluse.. Täitsa pädevalt saab nii toimetada.

Gaasi ettejooksu saab ka  "hoiatus lasku" tehes kasutada. Ehk elektroodi eemal hoides vajutad korraks päästikut ja nii jääb järelgaas jooksma... Kasutad seda siis ettejooksuna.

Muidu kõik vinge aga väikses koguses täidet ei leia kuskilt. Okei musta võis osta suure koguse aga 308/309 vardad võiks kapis olla aga 5kg natukene palju osta... Isegi alumiiniumi prooviks huvipärast DCEP seades... Cool
migatronic otsing andis traadi kohta veidi juttu aga pulga teemal mitte.
küsin igaks juhuks, ehk kellelgi on kogemusi selle riistaga:
http://tooriistamarket.ee/et/elektroodke...delta-160e
(17-01-2017, 01:05 AM)Veskioja Kirjutas: [ -> ][Pilt: 24883937e3c0ef_t.jpg] 
Tuli vahetada telwinil rele ja jahutus vent.mootor see juba mitu x ennast kinni kiilus.
http://www.weldwell.ee/

vahetuse läks see magnetkäiviti mis põrandal ja uus juhtmetel ripub?see 48v pingele?mul kah sama junn andis vist saba,lendas kaugele metsa ja asemele läks 220v töötav.orginaal aju lendas samuti metsa ja asendab väike junn mida ksf korvimees pakub.too sööb 12-48v vist.keevituse sisse lülitan siis käivitub ka akulaadia mis teeb 12 v,läbi käpa lüliti jookseb vool tolle junni ja edasi 12 v releese mis saadab voolu ka 220v kontaktorisse.asi töötab juba asta otsa muretult. Big Grin
(17-01-2017, 11:53 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ]mul kah sama junn andis vist saba,lendas kaugele metsa

Tegelt see ka tükkaega juba sädeles,ei tõmmand kontakte alati kokku,ikka lükkasin paratamatust muudkui edasi ja edasi.Vahepeal oli juba tunne,et noh 10 a.juba vana ka,kas ongi enam mõtet seda putitada.Uus tehnoloogia pressib peale,soetaks vbl.uue inverteri.Aga ei ole enam uut tarvis,niipalju kui mul vaja,küllap ta saab hakkama.Muidugi mingi mini mudel vast ikka võiks ehk olla,näit.täidis traadiga,hea kaasa vedada teine x.
Ma väga heasti ei saanud aru,mis pärast sul vaja,et keevitus kone akut laeks?220 pistik on mõtekas,kui asetseb keevituse küljes,hea relaka jms.jaoks. Wink
Lp Veskioja- tal vist ohutuse pärast käpapäästik 12 voldiga tüürib kontaktorite poolidele voolu andvat vahereleed. Tuleb millaski oma poja kärvanud Lincolnile ka "muskat" teha kui uut ajuplokki ei raatsita osta. Tont nende gaas ja traadi ette-järeljooksudega.
(18-01-2017, 00:17 AM)Veskioja Kirjutas: [ -> ]
(17-01-2017, 11:53 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ]mul kah sama junn andis vist saba,lendas kaugele metsa

Tegelt see ka tükkaega juba sädeles,ei tõmmand kontakte alati kokku,ikka lükkasin paratamatust muudkui edasi ja edasi.Vahepeal oli juba tunne,et noh 10 a.juba vana ka,kas ongi enam mõtet seda putitada.Uus tehnoloogia pressib peale,soetaks vbl.uue inverteri.Aga ei ole enam uut tarvis,niipalju kui mul vaja,küllap ta saab hakkama.Muidugi mingi mini mudel vast ikka võiks ehk olla,näit.täidis traadiga,hea kaasa vedada teine x.
Ma väga heasti ei saanud aru,mis pärast sul vaja,et keevitus kone akut laeks?220 pistik on mõtekas,kui asetseb keevituse küljes,hea relaka jms.jaoks. Wink

Kegi siit foorumist ostis minult keevituse дсп 108  millel oli väljavõte 220 v rällaka tarvis välja toodud.   

Seletasin kõik piltlikult ära ja pärast tuleb kõne. et :  380 V. lülitasin taha, aga kui sinna pistikusse panin 220 V(etteveio tarvis)... Smile
siis hakkas undanma.


Küsimus oli: kas keevitus on nüüd   PE...ES  (hea, et faasid otse kokku ei saanud). 

Vot selline on meie foorumirahvas  :Smile  Elage edasi

Parimat   h2rra
Oh, sain naerda. Mul kunagi tööl oli laualambi jalale monteeritud pistikupesa lauarvuti jaoks. Ükshommiku tulen  tööle ja partorg hunniku pirnidega kohal: Näe panin lambipistiku sisse aga põlema ei saa, pirnivahetus ka ei aita...
Külmaga peab õues pisut keevitama, aga jubedamalt häirib seestpoolt uduseks kiskuv visiir. Silmanägemine niigi vilets ja oleks, siis veel et pohmakas...
Täna lõpetades, mask seest tilkus. Teab keegi mingeid knihve või nõkse, kuidas asja parandada, või peab mingi udupeene iseventileeriva ostma?
Erinevaid "anti-mist" potsikuid saab autopoest, samuti toimib ka seebilahus.
(18-01-2017, 21:39 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]Külmaga peab õues pisut keevitama, aga jubedamalt häirib seestpoolt uduseks kiskuv visiir. Silmanägemine niigi vilets ja oleks, siis veel et pohmakas...
Täna lõpetades, mask seest tilkus. Teab keegi mingeid knihve või nõkse, kuidas asja parandada, või peab mingi udupeene iseventileeriva ostma?
Katsu hingeõhk maskist välja juhtida või silmade osa hingamisest eraldada kuidagi.
Vene ajal gaasimaski klaasile tõmmati seebiga paar triipu ja sõrmega laiali. Oli vist nii?
Ega hingamine üksi mõju, inimese higistamine ka. Klaas ju külm.