automoto.ee foorumid

Täisversioon: Keevitus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(21-03-2023, 09:58 AM)Jesper Kirjutas: [ -> ]Sellel lehel on küll kõik pettuse tunnused olemas...
Ja magustoiduks näikse üks troojalane ka seal istuvat.
Vabandan kui antud link tekitab probleeme.. Sad Mode võiks ära koristada selle teemaliu.
Oskab keegi soovitada, kuskohast saaks pealinnas või selle lähedal letikaubana keevitustraadi veorulli:
Traat 0,6-0,8
Välisdiameeter 30mm
Sisediameeter 10mm
Kõrgus 16mm - ei ole nii oluline. Saan sättida peiliseibidega.
kiilusoonega.
Stokkeril pole laos, Anapolis otsas.
Või kui kellelgi selline riiulil tolmu kogumas, siis ostaks või laenaks mõneks ajaks.
Aircom pakub ka midagi.
(05-06-2023, 13:16 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]...
Stokkeril pole laos, Anapolis otsas. ...
Cedo?
Üldiselt hää koht keevituste puhul.
(05-06-2023, 13:16 PM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Oskab keegi soovitada, kuskohast saaks pealinnas või selle lähedal letikaubana keevitustraadi veorulli:
Traat 0,6-0,8
Välisdiameeter 30mm
Sisediameeter 10mm
Kõrgus 16mm  - ei ole nii oluline. Saan sättida peiliseibidega.
kiilusoonega.
Stokkeril pole laos, Anapolis otsas.
Või kui kellelgi selline riiulil tolmu kogumas, siis ostaks või laenaks mõneks ajaks.

Telwini osadel mudelitel on sarnane veorull kasutusel, küll kataloogi järgi 15 mm paks. Seega tasuks küsida nii Stokkerist kui ka Tallmacist.
10 mm paksune rull on enamusel hiinlaste metallist veosõlme kasutavatel aparaatidel, mida ka Stokker ja ilmselt ka paljud muud butiigid pakkuvad.
Telwini rulle on mingi ports Motonetis letikaup.
Õnnestus täna proovida hiina imet, ehk laserkeevitust. On ikka ulme asi küll. Ma olen juba veidi aega TIG-iga leiva lauale toonud, kuid alumiiniumit minu masin ei võimalda keevitada ja pole vajadust olnud ka isegi mitte proovida. Täna katsetamise mõttes sai elu esimene alumiiniumi õmblus veetud, no on ikka lihtne küll.
[Pilt: IMG_3357.jpg]
Ega see selle tinutuskolvi moodi asjandusega pole tehtud mida ca saja euriga reklaamitakse?
Korralik laserkeevitus maksab pigem paarkümmned kilo.
Pigem paarkümmend kilo jah. See õmblus oli mingi 15-20 cm ja tõmbasin selle silmajärgi umbes 7 sekundiga.
(29-11-2023, 12:36 PM)otipoiss Kirjutas: [ -> ]Pigem paarkümmend kilo jah. See õmblus oli mingi 15-20 cm ja tõmbasin selle silmajärgi umbes 7 sekundiga.

Kahju. Ma juba lootsin, et see reklaam ongi tõsilugu  Big Grin
Mis härrad sellisest tasku aparaadist arvavad, kas tasub amatöörile väikesteks nokitsemisteks soetada?
Autoplekki ja muud peenemat metalli kokku siristada, õnneks TIGiga ei oska midagi peale hakata.
https://shop.cedo.ee/mig-keevitusseade-t...escription
Kas tasub kähku haarata https://www.stokker.ee/mig-keevitusseade...7C1-bester ? Krt foorumi otsing ei anna tulemusi.
Vaja enamasti midagi äralagunenut keskmiselt paksu rauda (5-10 mm) uuesti kokku siristada. Autoplekiga ei tegele.

Mu vana 1000 kroonine na väsinud, traadi vahetus või kinnijäämisel vabastamine-puhastamine on vähemalt pooletunnine suguvahekord ... Sellel pakutaval ka elektroodiga võimalus, saab ehk vanuigi ära õppida.
(26-01-2024, 08:13 AM)masinist Kirjutas: [ -> ]Mis härrad sellisest tasku aparaadist arvavad, kas tasub amatöörile väikesteks nokitsemisteks soetada?
Autoplekki ja muud peenemat metalli kokku siristada, õnneks TIGiga ei oska midagi peale hakata.
https://shop.cedo.ee/mig-keevitusseade-t...escription
Mul pmst selline,aga mõni amper lahjem. Mina olen väga rahul. Keevitanud jumzile haaratsite kinnituse kokku,, lappinud auto plekki ja igasugu vahepealset materjali ka. Toimib väga hästi nii traadi kui ka elektroodiga.
See "Sünergia" osakond oli vähemalt Telwini kohvrikesel veidi pettumust valmistav. Excelikasutajana ja muidu veidi itimehe geenidega tundus teoorias ilus, et sisestan lähteandmed (traat, materjal, paksus) ja programm väljastab keevisõmbluse.

Praktikas tuleb sünergeetilisele veel tambovi jagu ampreid juurde keerata, et õmblus hea saaks.
Kui kunagi soovid ka TIG keevitust kasutada siis kindlasti tunned puudust HF süütest ehk süttib ilma materjali puutumata, see TIG lift ja kraapimisega süüde ehk paras jama.

Kui TIG`i oled korra proovinud siis see jääbki sulle eelistuseks.
Traati ja elektroodi kasutad siis kui muud võimalust ei ole.
Kui teemaks on " midagi äralagunenut keskmiselt paksu rauda (5-10 mm) uuesti kokku siristada" siis ei ole seal TIGiga väga midagi teha.
Olen keevitanud ka rasket rauda TIG'ga.

Elektrood on hea mobiilne, maxima kilekotti mahub ilusti mu aparaat koos paari elektroodi ja maskiga.

Traadi ja TIG'i keevitust ei viitsiks niisama kaasa võtta.

Kuna mu garaas meenutab Tootsi taskuid siis turvalisuse mõttes eelistan pigem TIG'i kuna pole lendavaid sädemeid.

Kindlasti oleks elektroodiga kiirem keevitus, TIG'iga peab võibolla mittu kihti keevitama.

Lisaks aeglusele on ka gaas kallim vs. elektrood.
Kõigil keevitustel on oma koht. TIGiga ära jäta mainimata, et materjal peab olema puhas-puhas-puhas! Remontkeevitusi tehes pole see paraku alati võimalik. Elektroodiga saab kõige sügavama läbikeevituse. TIGi tegemine eeldab lisaks kahe käe väga sujuvat koostööd.