10-02-2019, 13:52 PM
Mul oli kunagi kõige tavalisem 42cm teraga muruniiduk, mingi pisikese B&B mootoriga. Sai välja arvutatud palju selline muru niites kütust õgis. Tuli välja, et umbes 100-170l/100km olenes muru kõrgusest. Vot ökonoomsus
(08-02-2019, 12:09 PM)arvok Kirjutas: [ -> ](05-02-2019, 16:47 PM)arvok Kirjutas: [ -> ](03-02-2019, 15:00 PM)Janka Kirjutas: [ -> ](03-02-2019, 12:30 PM)arvok Kirjutas: [ -> ](01-02-2019, 20:15 PM)lel Kirjutas: [ -> ]Tervist
Kas kellegil ka kogemust lingil oleva käru ja tõstukiga?
Hind kordades odavam kui teistel tootjatel. Müüja enda sõnul Eestis projekteeritud ja Hiinas lastud kokku panna.
https://www.kuldnebors.ee/search/metsand...d=81289422&pob_action=show_post&pob_cat_id=10797&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&pob_order_by=price&pob_order_by_order=ASC&pob_page_index=1&pob_page_size=25&search_evt=onsearch&search_O_bcustomer_id=104986
Sai endale selline aparaat soetatud. Eks ta üks toorik ole. Peab ikka väga palju asju ümber tegema, enne kui normaalselt tööd tegema saab hakata. Aga hobikorras saab temaga rahulikult toimetada küll.
Mina asendasin hüdrosüsteemi vooluhulga reguleerimise klapid masti tõste silindrile ja pööramisele uutega. Olemasolevad haaratsid on vale geomeetriaga ja paenduvad jämedama noti tõstmisel väga kergesti kõveraks. Sai ka välja vahetatud. Veel on plaanis hüdropumba ajam ümber ehitada traktori jõuvõtuvõllile. Olemasolev bensiinimootor on madalatel pööretel jõuetu ja kooleb kohe ära. Suurtel pööretel hakkab süsteem väga rapsima ja puudub sujuvus.
Proovisin mõne foto lisada aga vist ei õnnestu. Lisan hiljem.
Lisan juurde, et kõik jagajast tõstukisse ja tugijalgadesse minevad voolikud tuleb samuti ümber tõsta, sest keegi tainapea on jätnud igasugused metsatehnika standardid ja loogika tahaplaanile ning paigutanud need mingi ainult temale teadaoleva tõstukitega manipuleerimise algtõe järgi.
Jah esimene töö oli tõesti voolikute ümber ühendamine, et kangid õige loogika järgi tööle saada.
Lisan paar pilti. kui nädalavahetusel mahti saan teen ümberehitustest mõned fotod juurde
(10-02-2019, 13:24 PM)vant Kirjutas: [ -> ]... Aga mul ükspuha, kui ikka öeldakse, et paneb paagitäiega (4-5 l siis?) päev otsa paksus lumes ringi, ju ta siis paneb.no mida krt sa jurad ... kes sul ütles, et keegi reklaamib selle masina kütusekulu ja paksus lumes ja ei tea mida veel, joppenpuhh, seal tõsised inimesed arutavad, mida jahil vaja kaasa vedada ja mida mitte ja leiti enamuse poolt, et lisakanku ei tee paha, äkki tuleb vahepeal lumesadu või jääd sisse vms. Saad sa ikka aru, mis asi on rauaring nn putik vene k, see on kindel trass metsas, mis sõidetatakse sisse, saega võetakse mahalangenud puud eest jne ning siis 2-3 korda nädalas sõidetakse need 20-30 km läbi, see lumi sõtkutakse kinni ja iga järgmine sadu samamoodi, st mingit ülipaksu lund ei ole, no paarkümmend senti korraga. No on seal buraanimehed ja koera pooldajad, kummalgi on oma argumendid ja keegi ei lahmi nii nigu sina siin.
...
(09-02-2019, 12:33 PM)pkmp Kirjutas: [ -> ][quote pid='470013' dateline='1549660320']
Vot seda tahaks näha, kuidas nendega puudevahel ukerdatakse.
...
No sellele sõidad ATV või paraja traktori koos tõstukiga käruga ühes tükis peale. Käru koos autoga jääb tee äärde, korjad metsas koorma kokku ja laadid ümber käru peale. Seni kuni järgmist koormat teed, käib abiline tiiru ära. jne.
(10-02-2019, 23:35 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ]Kui tõsised inimesed (serjoznõje ljudi) nüüd selle rauaringi (putik?) selgeks on teinud, saan aru küll- lund pole, rada sees, trass lausa, võib öelda...(10-02-2019, 13:24 PM)vant Kirjutas: [ -> ]... Aga mul ükspuha, kui ikka öeldakse, et paneb paagitäiega (4-5 l siis?) päev otsa paksus lumes ringi, ju ta siis paneb.no mida krt sa jurad ... kes sul ütles, et keegi reklaamib selle masina kütusekulu ja paksus lumes ja ei tea mida veel, joppenpuhh, seal tõsised inimesed arutavad, mida jahil vaja kaasa vedada ja mida mitte ja leiti enamuse poolt, et lisakanku ei tee paha, äkki tuleb vahepeal lumesadu või jääd sisse vms. Saad sa ikka aru, mis asi on rauaring nn putik vene k, see on kindel trass metsas, mis sõidetatakse sisse, saega võetakse mahalangenud puud eest jne ning siis 2-3 korda nädalas sõidetakse need 20-30 km läbi, see lumi sõtkutakse kinni ja iga järgmine sadu samamoodi, st mingit ülipaksu lund ei ole, no paarkümmend senti korraga. No on seal buraanimehed ja koera pooldajad, kummalgi on oma argumendid ja keegi ei lahmi nii nigu sina siin.
...
(11-02-2019, 21:18 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Küttekulu juures on siiski kohe näha kuidas mõned on ikka elust väga kaugel omadega. Kurat mul mootorsaan võtab ca 100 liitrit 100 kilomeetri peale, ökotades mööda jääd vast 50-60 ehk. ...No kui kaugel ma elust ikka olen, mootorsaani kütusekulu tean väga hästi, see on mõttetu raiskaja, raske ja lisaks ka liialt kiire metsas liikumiseks,
(11-02-2019, 21:18 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Nüüd on mingid vennad, kes veavaksid selle trenasööriga METSA välja 5 liitrit päevas... Tule taevas appi. Vaat need on ikka mootorid.Motopeniga metsa vedamise kuludest ei oska öelda, ehkki üks mees on ka seda teinud, aga tema pole ekstra kuludest rääkinud, peaks küsima.
Ja see Siberi jutt, sitta laotatakse seal videodes kuulajate kõrvadele. Tühjalt kärutades motokoer liigub suht laadnalt jah lume peal aga siiski, kohe mitte ei klapi. Meil siin jahiseltsis ka üks laseb elevaatoriga metsas ringi, paagitäis läheb tunniga julgelt.
...
Tsitaat:У меня барс с высокими зацепами на гусенице. Движок Хонда 13 сил Вариатор сафари. Ползает. Правда переделал двигатель вперед перевернув раму. Если в одного наверное и без переделки поползёт не знаю. Хотя по видео вроде ползают. Движок можно и послабее наверное, сил на 9. Но вариатор это же как коробка автомат. Хотя мне иногда кажется сил бывает и маловато. По накатаному бегает довольно шустро, километров наверное под 30 в час. Но двигатель тепло любит, и по холодку работает только с закрытой воздушной заслонкой. Но бензин начинает хлебать, как бык помои. В утеплённом варианте 5 литров хватает по накатаному километров на80-85 примерно. По рыхлому намного меньше, примерно километров на 30. Это я про свой переделаный пишу. как у других не знаюSee üks rauaring ongi 30 km kanti, sellega läheb praktiliselt valge talvepäev ära, raudade kontroll, saagi väljavõtmine, uue söödaga varustamine ja raudade ülesseadmine, raudu on üle poolesaja kindlasti meestel.
Tsitaat:Пять лет мучился с этим чудом, в целяк не идёт ,маленький подьем замучиешся штурмовать. За рогами много не проедеш спина колом, не говоря между ёлок. Короче думал избавиться, но этим летом взял лыжный модуль и склизовую подвеску, и о чудо , едет где хочу, проходимость не хуже чем у бурки.
Проходимость увеличилась за счёт того что перенес вес вперёд и лыжи не дают передку закрываться, ну ещё склизы дают ровную площадь опоры. Барбос зовется чинук , лыжи брал у того же производителя. Очень доволен. А на счёт горки если без модуля три четыре раза скатиться по глубокому снегу ,один хрен в горку сразу не заехать, на следующий день только заедешь, лыжами я топтал , есть опыт.
Tsitaat:И по бензину опять же экономия раза в 4-5 примерно на глаз по сравнению с тем же бураном. Да и развернуть в одного руками не проблема. Но буран едет быстрее, да и преимущества немного другие. Тут на любителя.
Tsitaat:[i] Сообщение от vitalin
Сегодня шнурок заводной оторвал в лесу[/i]
а ключей с собой не возишь - кожух вентилятора открутить?)))его можно тупо намотать на маховик и дёрнуть, даже если сам стартер развалился.
Сообщение от vitalin
Ну вся надёжа на мотор иномарочный ведь была. Ну типа совсем не ломается. Теперь возить буду обязательно.
Виталь, извини, но это тянет на анекдот месяца, а может, и года!
Волчара сибирский, прожженый, топором японскую электронику починяющий, выехал в тайгу без ничего!
Бли-и-и-н, чес-слово, ржал. Во, цивилизация добралась... Сибирского Мужика расслабила.
Tsitaat:На моём на тележке катковой под мотором лопнула пружина из Ф8мм проволоки. В городе запросили по 2 тыра за каждую пружину (правая и левая). Продают только комплектом. Взял 4 штуки от бурки ( 2 тех, 2 тех), пришлось дополнительные пружины внутрь тележки ставить. Нормально, держат.
Tsitaat:Илья, сильно большой разницы нету какой толщины снег 20 см, или 1м... Если снег немного полежал, то глубоко не проваливается. На моём вроде и пихло спереди, всё равно перед поверху идёт. Зад немного проседает.Вот в свежий весь проваливается. Но всё равно ползёт.
Tsitaat:Я потихоньку прихожу к тому, что крайне важно "поймать" именно правильную скорость движения гусеницы по пухляку, особенно в горку - медленно едешь, тяги не хватает, слишком много газа - зарывается просто в момент, как фреза.
Tsitaat:За это время папелац (один из первых опытных образцов разборной серии) лёгкой жизни не видел, одних дров кубов 50 точно. примерно 700 -800 км. пробег. Целик любой высоты. Всё родное, кроме управление газом ...
(11-02-2019, 22:25 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Tegelikult on asi väga lihtne. Need, kes väitsid, et Briggsi mootoriga puulõhkuja ei võta täispööretel päevaga ära 5 liitritki. .... Kogu tõde on selles, et need mootorid ei tööta lihtsalt klassikalise tööpäeva pikkust ehk 8 tundi järjest. ...No oma puulõhkuja kohta oskan öelda, et töötab ikka täispäeva, praegu puhkepäeviti tulen hommikul kella 8 paiku välja ja lasen õhtul hämaras kella 18-ni kuni päris pimedaks läheb, vahepeal tuleb kokku paar tundi puhkepause, lõuna, kerged soojad joogid jne. Ehk siis 10 tundi miinus 2 tundi puhkust, see teeb umbes 8 tundi tööd ja hommikul täis pandud paagis on ikka midagi põhjas. Võib-olla on ka tsutt vähem tööaega, kuid mitte oluliselt. Arvan, et kulub 3-3,5 l päevaga. Hoorattaga väidetavalt 30 t lõhkumisjõuga masin töötab kogu aeg gaasirutška põhjas, palju ta koormust saab ja kilosid-vatte eraldab, ei tea. Enne jõule hakkasin lõhkumisega vabadel päevadel pihta ja nüüd hakkab 20 l E-98 kanku tühjaks saama. Nädala sees lõigun õhtuti otsmikulambiga valgustades notid valmis ja siis puhkepäevadel vean masina välja, et pikad päevad teha.
Tsitaat:Samas lõksuringi jaoks tõesti sellist kolakat vaja ei ole ja koeraline seal inimese ja mõne pambu kandmiseks kulueffektiivsem.Vot jõudsimegi õige punktini, mis kuradit ma joristan jossiga kui saan motokoeraga sama asja tehtud. Hüdrauline lõhkuja nõuab igavesti võimsat mootorit, hoorattaga masin saab hakkama õhust kolvi peale saadud tulega.
Tsitaat:30-го гонял по капканы, проехал 40 км, по реке, дороге, полям, лесу. Максимально разгонял 35 км, бензину снюхал 4 л , я честно говоря в шоке от расхода .
По лесу еще тяжеловато, во-первых пропиливался, во-вторых снегу маловато, в лежащие на земле повалины если с разгончика то каток переворачивается передний, а если плавно, то буксит на повалине, все одно приходится вылезать, помогать.....
В общем если б ножками, то пришлось бы с ночевой, 40 по снегу за день не осилить, а тут в 9 выехал, в 2 уже дома ..и с куничкой
Бурлак М-2.
(11-02-2019, 20:08 PM)mutikas Kirjutas: [ -> ]pkmp:sul nii ei kannata et traktoriga sõidaks kasti,jussit lahti ei ühenda,jääb järelhaake peale.
Ise vajadusel vean nii atvd+jussit.(ranger+brentex)
(12-02-2019, 00:41 AM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Kui nüüd 1000.- kanti eelarve juurde tagasi tulla ja motokoera proovida mõelda pakkude kojuveoks:Just täpselt selleks sai juba aastaid tagasi vaadatud-mõeldud ja uuritud seda "koera" aga "rahvusvahelistele kasutajakogemustele" tuginedes loobutud, sest tahaks vastupidiselt kõike "suvel" ehk lumeta ajal teha. See on ikka puhas talvine Peipsil kalalkäimise riist ja tõesti siis ka lühemate lõksuliinide sõiduk jahimehele. Mul oli veel üks lisatingimus: see roomikmasin peab suutma järel vedada nn. ATV-purustusniidukit, mida kerge motokoer selgelt ei suuda ega võimalda. See on puhas lume- ja jääpill, aga selles keskkonnas ja õigel otstarbel raudselt superriist! Peipsi ääres ikka näeb neid kärudest välja võetavat ja vedurid pole mingid lihtsad-odavad autoeksed.
...
Iseenesest väikseks pakkudeveoks isegi oleks ehk mõtet, selle raha eest. Asi uus ka.
Mida aga arvata mitte lumisel ajal sellega liikumisest, kelku ikka raske tõmmata.
Tsitaat:mootorsõiduk on mootori jõul liikuv sõiduk, välja arvatud üksnes piiratud liikumisvõimega isikule kasutamiseks ettenähtud mootoriga sõiduk, elektrimootoriga jalgratas, tasakaaluliikur, pisimopeed, robotliikur, maastikusõiduk, tramm ja sõiduk, mille valmistajakiirus ei ületa kuut kilomeetrit tunnis;