06-01-2022, 23:38 PM
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113
07-01-2022, 09:18 AM
(02-01-2022, 18:04 PM)pannkook Kirjutas: [ -> ]Ei tea, kuidas see vesi sinna mäe otsa sai?Seal oli ennem kõrgem kõnnitee Ugala pool küljes ja restkaev oli sügiseti lehtedega umbes ja nii bassein tekkiski - vesi tuli ju kirikumäest alla
seal ju suur sula ja truup jääall kinni.
07-01-2022, 10:54 AM
(06-01-2022, 21:52 PM)mutikas Kirjutas: [ -> ]Milliste tootjate metsatõstukit teate nimetada mida saaks võtta traktori rippsüsteemi?
Ega nad väga ei taha pakkuda, kuna rippsüsteemi lõtkud teevad sellest väga ebastabiilse ja vastiku kõikuja. Aga kõigil peaks olema võimalus tellida vastavate kinnitustega. Kasutatud asjal on nii, nagu esimene omanik on arvanud heaks tellida või mõni järgmine kohandada.
Soomlased kasutavad palju abiraame tagasilla küljes: https://www.jake.fi/6. Soovitan isegi seda, on lõtkuvaba ja mugav kasutada ka:
07-01-2022, 11:27 AM
(02-01-2022, 10:27 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]See lintidega T-16 ei tundu kuidagi metsa sobivat oma käiguosa poolest.
Esiteks on ta oma lühikeste lintidega väga karm elamus piloodile ja ainult siis on loogiline kui ta oleks osa kosmonautide väljaõppest.
Teiseks vedrustamata kärudega metsas puu haaratsiga taga tähendab, et kui jääb talle teele ette kas känd või risti puu kasvõi 10cm läbimõõduga on see talle ületamatu.
Esiots peale läheb küll, kuid viimasest rattast üle ei saa.
Kogu lugupidamise juures palun neid väiteid selgitada. Mis mõttes juhile karm elamus? Jäise maa peal on küll karm, taob sisemust korralikult, muud karmust nagu ei oska välja tuua. 10cm risti puust üle saamisel ei ole probleemi nagu täheldanud. Miks ta ei peaks viimasest rattast üle saama? Kännuga on kahtlane jah, pole mõtet proovima minna. Aga selles osas aitab just masina väiksus, sõidad sealt, kust saab sõita. Töövõtted veits teised, kui suurema masinaga.
07-01-2022, 12:24 PM
(07-01-2022, 11:27 AM)Envir Kirjutas: [ -> ]Kogu lugupidamise juures palun neid väiteid selgitada. Mis mõttes juhile karm elamus? Jäise maa peal on küll karm, taob sisemust korralikult, muud karmust nagu ei oska välja tuua. 10cm risti puust üle saamisel ei ole probleemi nagu täheldanud. Miks ta ei peaks viimasest rattast üle saama? Kännuga on kahtlane jah, pole mõtet proovima minna. Aga selles osas aitab just masina väiksus, sõidad sealt, kust saab sõita. Töövõtted veits teised, kui suurema masinaga.https://www.youtube.com/watch?v=YNYkWvTcJrk
6:56 alates näeb kuidas linttraktor veojõu maha paneb.
Kui lühikese lindiga masinale raske asi taha panna ja veojõudu ka vaja on, siis täpselt nii ta edasi ei saagi kui puu jääb kahe rulliku vahele sest lint läheb juba pea 90 kraadi alla mis puuga kokku puutub ja üle ta sealt ei saa.
Linti ei saa kunagi nii jäigaks pingutada et ta sugugi läbi ei vaju ja sel põhjusel tehakse ekskavaatoritelegi tallad tähiku ja viimase rulli vahele.
Sellega töötamise karmusest räägib ka see video, kuigi siin tegu vedrustatud käiguosaga.
Siin muidugi igaühel oma taluvuspiir ja minu taluvuspiiri tõi Belarusiga metsavedu lõtkudega ja halvasti töötava vedrustusega istmel nii alla, et ilma tablettideta lõpus enam ei saanud.
Korraliku istmega saab veel edasi aga linttraktorit kindlasti enam ei puutu...
Muidu aga nagu ma teisest lausest aru saan on teil selline masin olemas, mis on iseenesest põnev fakt.
07-01-2022, 12:59 PM
(07-01-2022, 12:24 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]https://www.youtube.com/watch?v=YNYkWvTcJrk
6:56 alates näeb kuidas linttraktor veojõu maha paneb.
Kui lühikese lindiga masinale raske asi taha panna ja veojõudu ka vaja on, siis täpselt nii ta edasi ei saagi kui puu jääb kahe rulliku vahele sest lint läheb juba pea 90 kraadi alla mis puuga kokku puutub ja üle ta sealt ei saa.
Linti ei saa kunagi nii jäigaks pingutada et ta sugugi läbi ei vaju ja sel põhjusel tehakse ekskavaatoritelegi tallad tähiku ja viimase rulli vahele.
Sellega töötamise karmusest räägib ka see video, kuigi siin tegu vedrustatud käiguosaga.
Siin muidugi igaühel oma taluvuspiir ja minu taluvuspiiri tõi Belarusiga metsavedu lõtkudega ja halvasti töötava vedrustusega istmel nii alla, et ilma tablettideta lõpus enam ei saanud.
Korraliku istmega saab veel edasi aga linttraktorit kindlasti enam ei puutu...
Muidu aga nagu ma teisest lausest aru saan on teil selline masin olemas, mis on iseenesest põnev fakt.
Päris sellist masinat mul muidugi pole, aga lintide lühiduse ja üldiste gabariitide poolest võrreldav pill küll: https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=64129&page=2
Sellele pillile saab palgi tahaotsale tõsta ja välja tulla. Olen isiklikult vedanud max 5m u 50cm läbimõõduga palke. Arvan, et on võrreldav palkide vedamisega T-16 baasil lintpõkaga, mis on haaratsiga varustatud. Kinnitan, et 10cm risti puu pole probleemiks ja ta ei aja niimoodi nina püsti nagu videos näidatud. Tallub vapralt üle ning kukub esiotsa raskuse mõjul tagasi, sest palk pole jäigalt traktori küljes vaid liigendiga kinni. Selline probleem tekib jah jämedamatest puudest ja kändudest üle sõitmisel, aga nagu öeldud, siis ei maksa lihtsalt niimoodi tööd teha, vaid valida mõistlik trajektoor. Ja mitte ajada liiga raskeid palke peale, millest masina jõud üle ei käi! Kui on vaja suuri ja palju palke korraga välja tuua, võta teine masin.
Töötegemise mugavuse kohapealt ma üldse ei vaidle. Külmunud vähese lumega maapinnal sõitmisest juba rääkisin - vähegi sõitmist on, siis taob sisikonna jubedalt ära. Praeguse lumega aga nt kodumetsas (kus ei tee iga päev 8h vaid nädalavahetuseti) harvenduse tegemiseks ideaalne masin. Lumega juuri ei lõhu ning manööverdamine vajab kindlalt vähem ruumi kui haagisega ATV. Väga hea on üksikuid üraskikahjustusega suuremaid kuuski välja urgitseda.
07-01-2022, 20:01 PM
07-01-2022, 20:52 PM
Uhke aparaat. Esisild maa sisse ei kisu? Kas saaks ka äkki rippesse mingi palkide laadimise aluse paigaldada ja sama tõstukiga siis taha otsa peale ka tõsta?
07-01-2022, 22:53 PM
Seda minagi mõtlesin, et ees ju sellised pitsalõikurid ja kogu selle kupatusega on esisillal omajagu koormust. Aga ma usun, et sellega ikka valitakse ka, millal metsa minna. Aga see rool- kunagi teismelisena olen saanud sellisega põllul kive korjata ja sellest ma mäletan, et kui tühja kastiga sai veel rooli hoida, siis mingise koormaga pidi küll käed lahti juba sõitma.
Muidu äge putukas ikka, paned vaikselt 1. käiguga popsuma ja sõidu ajal tõstad hoopis roolimise asemel puid peale, kangid ka õige koha peal ju
Muidu olli poolt pakutud tagumine plaat poleks kaalujaotuse poolest üldse paha variant, aga vähemalt pildi järgi tundub, et selle tõstukiga tahapoole midagi väga tõsta ei saa, vähemalt maapinnani- mastijalg on nii lühike, et sellega teeks rooli ja istme ka kortsu. Kui oleks plaat taga, oleks ta ikkagi veidikene tagapool ja et lõuatäit sinna peale saada, peaks mast üsna horisontaalselt juba olema. Lisaks veel see, et ka operaatoril ajaks tõstuk juuksed sassi.
Muidu äge putukas ikka, paned vaikselt 1. käiguga popsuma ja sõidu ajal tõstad hoopis roolimise asemel puid peale, kangid ka õige koha peal ju
Muidu olli poolt pakutud tagumine plaat poleks kaalujaotuse poolest üldse paha variant, aga vähemalt pildi järgi tundub, et selle tõstukiga tahapoole midagi väga tõsta ei saa, vähemalt maapinnani- mastijalg on nii lühike, et sellega teeks rooli ja istme ka kortsu. Kui oleks plaat taga, oleks ta ikkagi veidikene tagapool ja et lõuatäit sinna peale saada, peaks mast üsna horisontaalselt juba olema. Lisaks veel see, et ka operaatoril ajaks tõstuk juuksed sassi.
07-01-2022, 23:03 PM
Tolle otserooliga saab metsas tõesti hoolega põidlaid hoida, muidu peris valus teine. Põllal pole nii paha, aga metsas kändude vahel võib sitemal juhul liigesed kaasa viia.
07-01-2022, 23:21 PM
(07-01-2022, 20:52 PM)olli Kirjutas: [ -> ]Uhke aparaat. Esisild maa sisse ei kisu? Kas saaks ka äkki rippesse mingi palkide laadimise aluse paigaldada ja sama tõstukiga siis taha otsa peale ka tõsta?Mul teine aparaatus veel põhimõtteliselt sama süsteemiga, aga kabiniga ja käru käib ees. Avastasin, et ei olegi sellest pilte teinud, vaatan äkki homme toimetan natuke ja teen mõne pildi.
Esialgu oli asi sedasi toimetamine, aga laiskusel on jõudu pea ja käed tööle panna.
[attachment=91290]
Ohh eks ikka läheb raginal maa sisse- sai seda testitud, aga eks kogemusi hakkab ka tulema ja ei roni igalepoole. Vaatan rajad läbi ja kas edaspidi või tagurpidi, hakkan ennem pealekorjama või siis tagasitulles jne. Vintsi võiks peale nuputada muidu jah mastiga sikutan- tõukan välja. Teisel on käpad ka et saab rattad mülkast välja tõsta ja oksad alla panna. Tagumised sakslase jupid on ka olemas, aga ei ole selle projektiga jõudnud veel tegeleda ja mulle meedib sedasi trikeldada. Ei pea pead kaelaotsas väänama, et midagi sabasse tõsta ja siis on seal kuskil kännu taga kinni. Hea on manööverdada puudevahel, aga jah põidlaid peab kontrollima.
07-01-2022, 23:53 PM
"Muidu äge putukas ikka, paned vaikselt 1. käiguga popsuma ja sõidu ajal tõstad hoopis roolimise asemel puid peale, kangid ka õige koha peal ju."
Ma nii koba selle kirjutamisega, aga tahtsin veel seda õelda, et kui ma saagile liginen siis jätan teo sisse- jõuab sõidupealt veel kaasa krahmata ja kui nobedaks noppimine läheb hoian sidurit poolepeal või võtan käigu välja. Eriti edev mõte oli see rooliratas üldse minema visata- joustikuga roolida ja tõsteid teha Aga las ta praegust jääb. Masti kõrguse kohapealt nägigi projekt selline madalam ja 180 kraadi keeramist ja ilma käppadeta välja. Et olekski sellline, et tooks mülkast kasvõi jupikaupa välja kuna mul on väga palju ka pehmet pinnast ja seljas neid notte on mõningaid ka käristatud. Ja kui ma hakkan seda rauda juurde lisama, läheks asi aina hullemaks ja saba ei tee asja lihtsamaks. Selle masina mõte ongi, et toob vähe kõrgemale ja teisega siis tõstan suurema portsuga käru peale. Praegust saigi lihtsalt õlid soojaks lastud ja nipet- näpet tehtud.
Ma nii koba selle kirjutamisega, aga tahtsin veel seda õelda, et kui ma saagile liginen siis jätan teo sisse- jõuab sõidupealt veel kaasa krahmata ja kui nobedaks noppimine läheb hoian sidurit poolepeal või võtan käigu välja. Eriti edev mõte oli see rooliratas üldse minema visata- joustikuga roolida ja tõsteid teha Aga las ta praegust jääb. Masti kõrguse kohapealt nägigi projekt selline madalam ja 180 kraadi keeramist ja ilma käppadeta välja. Et olekski sellline, et tooks mülkast kasvõi jupikaupa välja kuna mul on väga palju ka pehmet pinnast ja seljas neid notte on mõningaid ka käristatud. Ja kui ma hakkan seda rauda juurde lisama, läheks asi aina hullemaks ja saba ei tee asja lihtsamaks. Selle masina mõte ongi, et toob vähe kõrgemale ja teisega siis tõstan suurema portsuga käru peale. Praegust saigi lihtsalt õlid soojaks lastud ja nipet- näpet tehtud.
08-01-2022, 00:44 AM
meli666 vladiimirlane on selliste ümarate aga jõuliste vormidega, mistõttu võiks kanda hellitusnime "Anaboolne steroid"
08-01-2022, 10:51 AM
(07-01-2022, 23:21 PM)heiti Kirjutas: [ -> ]Kas äkki poleks mõtekas miskist maasturist ehitada https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=36535 sinna paned soovi korral laiad sussid alla,tühimass kergem kui saska,pidev nelikvedu ja kütet võtab minimaalselt.Olen ise msellega mingi ca 60 ruumi puid langilt välja vedanud ja olen enam kui kindel,et teeb pika puuga nii saskale kui 25 -le.(07-01-2022, 20:52 PM)olli Kirjutas: [ -> ]Uhke aparaat. Esisild maa sisse ei kisu? Kas saaks ka äkki rippesse mingi palkide laadimise aluse paigaldada ja sama tõstukiga siis taha otsa peale ka tõsta?Mul teine aparaatus veel põhimõtteliselt sama süsteemiga, aga kabiniga ja käru käib ees. Avastasin, et ei olegi sellest pilte teinud, vaatan äkki homme toimetan natuke ja teen mõne pildi.
Esialgu oli asi sedasi toimetamine, aga laiskusel on jõudu pea ja käed tööle panna.
Ohh eks ikka läheb raginal maa sisse- sai seda testitud, aga eks kogemusi hakkab ka tulema ja ei roni igalepoole. Vaatan rajad läbi ja kas edaspidi või tagurpidi, hakkan ennem pealekorjama või siis tagasitulles jne. Vintsi võiks peale nuputada muidu jah mastiga sikutan- tõukan välja. Teisel on käpad ka et saab rattad mülkast välja tõsta ja oksad alla panna. Tagumised sakslase jupid on ka olemas, aga ei ole selle projektiga jõudnud veel tegeleda ja mulle meedib sedasi trikeldada. Ei pea pead kaelaotsas väänama, et midagi sabasse tõsta ja siis on seal kuskil kännu taga kinni. Hea on manööverdada puudevahel, aga jah põidlaid peab kontrollima.
08-01-2022, 12:05 PM
Härrased, heiti masina ilu on just kergus ja väike erisurve. Te ikka panete tähele, et ees on pehme ja ümara servaga maasturirehv, mitte originaalne lõikur?
Võin omast kogemusest kinnitada, et kuni poole tonniga (umbes nii põksinäksi esisillal ju on) pole tõesti vahet hästi määritud liigenditega, kui lai rehv on, aga 285/70R16 maasturirehvi tuli tonnise koorma all ikka päris jõuga keerata... Ehk vahe on tuntav.
Kas on teada, palju heiti masina tühikaal on ja kuidas see esi/tagatelje vahel jaguneb?
Võin omast kogemusest kinnitada, et kuni poole tonniga (umbes nii põksinäksi esisillal ju on) pole tõesti vahet hästi määritud liigenditega, kui lai rehv on, aga 285/70R16 maasturirehvi tuli tonnise koorma all ikka päris jõuga keerata... Ehk vahe on tuntav.
Kas on teada, palju heiti masina tühikaal on ja kuidas see esi/tagatelje vahel jaguneb?
08-01-2022, 21:59 PM
Ei saa elektrivintsiga head klappi palkide tõmbamisel. Suurim probleem on trossi poolile mahtumisega. Originaalis 28M. Selliselt üks kiht juba nihu läheb, on tross vintsi koos hoidvate varraste küljes.
[attachment=91303]
Võtsin 10M maha. Juba parem ja lahedam. Samas pikka maad tõmmates natuke ideaalnurgast väljas jällegi tross ronib ühte äärde. Lisaks on järgi jäänud 18M ikka vähe, eriti kui vaja läbi lisaploki nurga all tõmmata.
Selline vints on hea mülkasse jäämise korral. Tõmbad selle mõne meetri edasi, traktor väljas. Seega, maha visatud rahaks antud vintsi lugeda ei saa.
Mõte liikus taha haakeseadme külge mehaanilise vintsi poole. Hevo oma oli plaanis ära osta. Kaal ka kerge, 130Kg. T-25 sobilik.
Siis aga juhtus ette üks omal ajal tehtud Estre vints. Eks määravaks sai arvestatvalt ka hind.
Selline ta siis on. Seisnud kaua, kaua. Aga tehniliselt on vähe kasutatud. Eks tuleb kõik lahti võtta, puhastada.
[attachment=91304] [attachment=91305] [attachment=91306] [attachment=91307]
Kas õigustab, seda näitab järgmine hooaeg. Eks ta muidugi Hevo omast raskem on ka. Aga plaan ongi nii, et ainult kasutab teda kättesaadavate kohtade juurde tõmbamiseks. Ja siis juba vedu ilma vintsita.
Kui keegi on sellise Estrega kokku puutunud, siis paluks lahkesti kogemusi jagada, mis nõrgad kohad jne.
Selline küsimus ka. Üks pool kardaanist puudu. Kas peab olema miskine sidriketastega kardaan või jäik. Teoreetiliselt vintsi pooli sidur peaks ka ülekoormuse korral rakenduma ja libisema hakkama?
Kui kellegil pakkuda kardaani puudu olevat poolt, siis palun sõnum. Vaja siis 8 nuudiga ja nelikant profiiliga 30mm*30mm. Vajatav pikkus ka ehk poole meetri juurde.
[attachment=91308] [attachment=91309] [attachment=91310]
[attachment=91303]
Võtsin 10M maha. Juba parem ja lahedam. Samas pikka maad tõmmates natuke ideaalnurgast väljas jällegi tross ronib ühte äärde. Lisaks on järgi jäänud 18M ikka vähe, eriti kui vaja läbi lisaploki nurga all tõmmata.
Selline vints on hea mülkasse jäämise korral. Tõmbad selle mõne meetri edasi, traktor väljas. Seega, maha visatud rahaks antud vintsi lugeda ei saa.
Mõte liikus taha haakeseadme külge mehaanilise vintsi poole. Hevo oma oli plaanis ära osta. Kaal ka kerge, 130Kg. T-25 sobilik.
Siis aga juhtus ette üks omal ajal tehtud Estre vints. Eks määravaks sai arvestatvalt ka hind.
Selline ta siis on. Seisnud kaua, kaua. Aga tehniliselt on vähe kasutatud. Eks tuleb kõik lahti võtta, puhastada.
[attachment=91304] [attachment=91305] [attachment=91306] [attachment=91307]
Kas õigustab, seda näitab järgmine hooaeg. Eks ta muidugi Hevo omast raskem on ka. Aga plaan ongi nii, et ainult kasutab teda kättesaadavate kohtade juurde tõmbamiseks. Ja siis juba vedu ilma vintsita.
Kui keegi on sellise Estrega kokku puutunud, siis paluks lahkesti kogemusi jagada, mis nõrgad kohad jne.
Selline küsimus ka. Üks pool kardaanist puudu. Kas peab olema miskine sidriketastega kardaan või jäik. Teoreetiliselt vintsi pooli sidur peaks ka ülekoormuse korral rakenduma ja libisema hakkama?
Kui kellegil pakkuda kardaani puudu olevat poolt, siis palun sõnum. Vaja siis 8 nuudiga ja nelikant profiiliga 30mm*30mm. Vajatav pikkus ka ehk poole meetri juurde.
[attachment=91308] [attachment=91309] [attachment=91310]
08-01-2022, 23:47 PM
Härrased, heiti masina ilu on just kergus ja väike erisurve. Te ikka panete tähele, et ees on pehme ja ümara servaga maasturirehv, mitte originaalne lõikur?
Võin omast kogemusest kinnitada, et kuni poole tonniga (umbes nii põksinäksi esisillal ju on) pole tõesti vahet hästi määritud liigenditega, kui lai rehv on, aga 285/70R16 maasturirehvi tuli tonnise koorma all ikka päris jõuga keerata... Ehk vahe on tuntav.
Kas on teada, palju heiti masina tühikaal on ja kuidas see esi/tagatelje vahel jaguneb?[/quote]
No tsau!
Algselt oli plaan panna topelt dziibi rehvid, aga see plaan jäi ainult jutuks. Õhtul tuli jälle isu peale, et jooksin toast välja, hüppasin hobesele selga, tallist välja ja metsa patrullima ja pärast aruandlus toas . Aga mõnus jõuga surub esimesed rattad kraavist läbi ja tagumised tuleb podisedes järgi. Kaalust ei oska arvata (ei julge kaalupeale ka minna, et järsku ei lasta tagasi tulla), aga mootor oli vist 280 kilo, rattad oi-oi- annab maast lahti kangutada püsti ja ülejäänud rauaosast ei hakka puusalt tulistama. Kaalujaotus on lihtsalt kõhutunde järgi, et võimalikut "kabiini" poole, masti kõrgus madal ja max noole pikkust. Pisarsilmi pidin 50cm mahalõikama noolel, et hästi pakitud saab, aga raam jäi projekti lõppfaasi,et oleks natsa paremini saanud.
Jah selle vintsiga on jama küll on omalgi kogemust, et suurem trummel ja peenem tross. Et just on teinekord olnud natukene august välja või tiriks noti välja.
Juttu oli ka maasturist, aga kuna tööalaselt on kasutusel no ütleme, et mitte sihuke tummine, aga siiski ja 3 täitsa erinevat treilat pidevas kasutuses. No ei ole vaimus ja seda enam kui metsas peaks sabaga jebima- jääb ära! Soolona veel, aga see projekt peab tõsisem olema ja kui käru ju siis ikka isevedav. Ei ole näkanud veel, aga ise olen mõelnud, nagu siingi on jutte olnud 4x trakatsist.
Aga nüüd päevakaja teemadel: üle tükiaja sai seda kõikse esimese "aparaatusega" toimetatada. On ikka saatana sigitis. Vähegi kühm on ja ei liigu, oleks võinud rehvid tossimaks lasta.
Aga nii see töö käib- lased metsas auru välja ja pärast roomad tuppa.
Üks mure on veel- olen vaadanud, et õlisurve kõigub. Täna oli seepäev kui vajub täitsa nulli ja siis tõuseb 3-me peale sõites, kohapeal on normis (3). On see saalede teema?
Võin omast kogemusest kinnitada, et kuni poole tonniga (umbes nii põksinäksi esisillal ju on) pole tõesti vahet hästi määritud liigenditega, kui lai rehv on, aga 285/70R16 maasturirehvi tuli tonnise koorma all ikka päris jõuga keerata... Ehk vahe on tuntav.
Kas on teada, palju heiti masina tühikaal on ja kuidas see esi/tagatelje vahel jaguneb?[/quote]
No tsau!
Algselt oli plaan panna topelt dziibi rehvid, aga see plaan jäi ainult jutuks. Õhtul tuli jälle isu peale, et jooksin toast välja, hüppasin hobesele selga, tallist välja ja metsa patrullima ja pärast aruandlus toas . Aga mõnus jõuga surub esimesed rattad kraavist läbi ja tagumised tuleb podisedes järgi. Kaalust ei oska arvata (ei julge kaalupeale ka minna, et järsku ei lasta tagasi tulla), aga mootor oli vist 280 kilo, rattad oi-oi- annab maast lahti kangutada püsti ja ülejäänud rauaosast ei hakka puusalt tulistama. Kaalujaotus on lihtsalt kõhutunde järgi, et võimalikut "kabiini" poole, masti kõrgus madal ja max noole pikkust. Pisarsilmi pidin 50cm mahalõikama noolel, et hästi pakitud saab, aga raam jäi projekti lõppfaasi,et oleks natsa paremini saanud.
Jah selle vintsiga on jama küll on omalgi kogemust, et suurem trummel ja peenem tross. Et just on teinekord olnud natukene august välja või tiriks noti välja.
Juttu oli ka maasturist, aga kuna tööalaselt on kasutusel no ütleme, et mitte sihuke tummine, aga siiski ja 3 täitsa erinevat treilat pidevas kasutuses. No ei ole vaimus ja seda enam kui metsas peaks sabaga jebima- jääb ära! Soolona veel, aga see projekt peab tõsisem olema ja kui käru ju siis ikka isevedav. Ei ole näkanud veel, aga ise olen mõelnud, nagu siingi on jutte olnud 4x trakatsist.
Aga nüüd päevakaja teemadel: üle tükiaja sai seda kõikse esimese "aparaatusega" toimetatada. On ikka saatana sigitis. Vähegi kühm on ja ei liigu, oleks võinud rehvid tossimaks lasta.
Aga nii see töö käib- lased metsas auru välja ja pärast roomad tuppa.
Üks mure on veel- olen vaadanud, et õlisurve kõigub. Täna oli seepäev kui vajub täitsa nulli ja siis tõuseb 3-me peale sõites, kohapeal on normis (3). On see saalede teema?
09-01-2022, 23:29 PM
(06-01-2022, 21:52 PM)mutikas Kirjutas: [ -> ]Milliste tootjate metsatõstukit teate nimetada mida saaks võtta traktori rippsüsteemi?Palms, aga eks nad kõik teevad kui tellida. Hea oleks kui laseksid teha ka kinnitused traktori tagasilla külge.
10-01-2022, 08:54 AM
(09-01-2022, 23:29 PM)hillar2 Kirjutas: [ -> ]Nagu võsa juba mainis siis rippsüsteemi külge pole hea kuna loksud panevad selle tõstuki sõidu ajal korralikult kõikuma...(06-01-2022, 21:52 PM)mutikas Kirjutas: [ -> ]Milliste tootjate metsatõstukit teate nimetada mida saaks võtta traktori rippsüsteemi?Palms, aga eks nad kõik teevad kui tellida. Hea oleks kui laseksid teha ka kinnitused traktori tagasilla külge.
10-01-2022, 11:45 AM
Sõidu ajal kõikumine on väike mure, aga ka tõstmisel hakkab iga kord küünitamisel märatsema. Ja lõpuks murrab püsttõmmitsad ära, kui piloot märatsemisega ära harjub.
Heiti, kas ämmavihtleja pöörde jaoks on ujuvasendiga jaoturisektsioon? Või keerad tuimalt üle pöörde aeglustus/möödavooluklapi, kui tõstukiga ülipikka palki kärusse vajutad sõidu ajal?
Krdi kõwa kärumees peab olema, et säärase raske rooli ja lahja piduriga asjaga palke noppimas käia Tagurpidikäiku kah ainult üks ja seegi totaka kiirusega: aeglaseks manööverdamiseks kiire, pika maa tagurdamiseks aeglane.
v6sa@sai.värskelt.piki.näppa.saskalt.ee
Heiti, kas ämmavihtleja pöörde jaoks on ujuvasendiga jaoturisektsioon? Või keerad tuimalt üle pöörde aeglustus/möödavooluklapi, kui tõstukiga ülipikka palki kärusse vajutad sõidu ajal?
Krdi kõwa kärumees peab olema, et säärase raske rooli ja lahja piduriga asjaga palke noppimas käia Tagurpidikäiku kah ainult üks ja seegi totaka kiirusega: aeglaseks manööverdamiseks kiire, pika maa tagurdamiseks aeglane.
v6sa@sai.värskelt.piki.näppa.saskalt.ee
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113