12-05-2021, 19:40 PM
(12-05-2021, 19:33 PM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]Sportlikust huvist, et palju see korralik pump ka ise maksab?boch pump 15.- ja pm kaubamaja müüb mingit analoogi mõne rubla eest.
(12-05-2021, 19:33 PM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]Sportlikust huvist, et palju see korralik pump ka ise maksab?boch pump 15.- ja pm kaubamaja müüb mingit analoogi mõne rubla eest.
(12-06-2021, 21:44 PM)MadR Kirjutas: [ -> ]Probleem selline, et 25 ei tõsta, filtripott (seibid) said puhtaks tehtud, silindril tihendid vahetatud, jagaja pealmine klapp oma 10 korda puhastatud ja uuesti tagasi pandud. Samuti sai pandud uus hüdropump ja hüdroõli kuid ei miskit ikka... vaikselt tõstab üles ära kuid siis kui gaas maha võtta vajub alla tagasi, jõudu täiesti 0 hüdrosüsteemil.
(12-06-2021, 23:22 PM)unimüts Kirjutas: [ -> ](12-06-2021, 21:44 PM)MadR Kirjutas: [ -> ]Probleem selline, et 25 ei tõsta, filtripott (seibid) said puhtaks tehtud, silindril tihendid vahetatud, jagaja pealmine klapp oma 10 korda puhastatud ja uuesti tagasi pandud. Samuti sai pandud uus hüdropump ja hüdroõli kuid ei miskit ikka... vaikselt tõstab üles ära kuid siis kui gaas maha võtta vajub alla tagasi, jõudu täiesti 0 hüdrosüsteemil.
Hüdrofiltri pott ei oma tähtsust. Kui filter umbes, läheb kõik nn otse läbijooksuga.
Kui silinder alla vajub kiirelt on jagaja kutu. Kui tiksub päevaga alla on silindris viga.
Kui tõsta ei jõua, siis hüdropump pees. Isegi uued pumbad on suht kehva kvaliteediga. Ja mõnikord topitakse veel sinna mingi vale pump otsa. Nz10 vasak on originaal. Ise kasutan nz16 vasakut juba. --- veidi kompenseerib kulumist süsteemis.
Uuel pumbal lööb tavaliselt otsasimmeri pahupidi kergelt ja ongi koht kust õhku ahmib ja õli üles ei löö jagajasse.
(13-06-2021, 11:33 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]Kas on mõni uuemal ajal tehtud sidurikorv kasutusel?kogu sidur on eelduste kohaselt vene aegne.mina sain põka 10a tagasi ja olen kahel korral mootorit vahetanud ja sidur jäi sama ja mälu järgi oli mootori vahetusel korralik.kuna nüüd juba roclad asjad olemas siis pooleks kakkuda pole mingi probleem.kui nüüd ketas puru siis kumb mõtekam kas taastada vana või poest uus sisse?
Neil nimelt ajapikku läheb see plekist plaat nii pehmeks, et survelaager küll lükkab käppasid, kuid surveplaat paindub ka sissepoole ja lahutamisest ei saa asja.
Õige plaadi tunneb ära väikse ruudulise mustri järgi, mis on metalli kalestamiseks ja lisab kõvasti jäikust.
On ka olnud siduriga see häda, kui sai kliendile uus sidur sisse pandud ja lahutama teda ei saanudki.
Käpa tagaotsad juba vastu hooratast ja survelaager vastu käppasid, kuid pedaali põhja vajutades lähevad käpa siseotsad vastu korvi plaati ja lükkavad seda sissepoole.
Seega lahutamisest võis vaid unistada.
Ketta kate võib ka olla tükkideks, mis veab kaasa just töötava mootoriga aga seistes ei anna tunda.
Seal ju sidur nii kinnine, et ükski tükk vahelt välja ei mahu.
(13-06-2021, 13:19 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: [ -> ]Jagaja klapp tuleks välja võtta ja uurida, et kuidas koonuse pind nii klapil, kui ka pesal. Kui enam ei pea, tuleks koonus üle treida. Pesa võiks ka lihvida pärast uue klapiga kergelt ja vaadata siis, kas ongi pidamist. Vanematel masinatel klapi pesad juba ära ja tahavad tegemist. Vahest olen ainult treinud klapi ja peale pessa asetamist kord kergelt pisikese haamriga toksu peale löönud.
T.
(13-06-2021, 20:09 PM)Tainas Kirjutas: [ -> ]Loe ja imesta inimestel masinad lagunevad ,ostavad suvaliselt juppe ,küsivad internetist teistelt A kuda vanasti hakkama saadi kui internetti polnd.?kuvalda ja kellegi ema abiga
(13-06-2021, 20:54 PM)MadR Kirjutas: [ -> ]Jagaja klapp tundub täitsa okei, samamoodi pesa ise, huvitav on see, et õli vahutab jubedalt süsteemis kuigi uus õli sai sisse...Normaalne sex elu käib seal süsteemis. Muud ei midagi.
(13-06-2021, 20:54 PM)MadR Kirjutas: [ -> ]Jagaja klapp tundub täitsa okei, samamoodi pesa ise, huvitav on see, et õli vahutab jubedalt süsteemis kuigi uus õli sai sisse...
(14-06-2021, 11:58 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ](13-06-2021, 20:54 PM)MadR Kirjutas: [ -> ]Jagaja klapp tundub täitsa okei, samamoodi pesa ise, huvitav on see, et õli vahutab jubedalt süsteemis kuigi uus õli sai sisse...
Pesas mingeid niite, tihendijäänuseid jms pehmet sodi ei olnud?
Paagi imiliin jookseb korralikult? Ämbritäis võiks praeguse kuumaga sealt mõne minutiga välja joosta.
(14-06-2021, 21:27 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Õli vahutab kui pump on valepidi pöörlemisega.
...
(14-06-2021, 21:27 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Õli vahutab kui pump on valepidi pöörlemisega.Kas üldse ei töödanud, või kuidagi läbi häda külmalt vähemalt toimis?
Mul oli russi roolivõimu pumbaga sama jama. Täht oli vale peale löödud.
Uuel oli seest kummiriba puudu. Ka ei töötanud ja vahutas. Kolmanda pumbaha hakkas tööle.