automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kakub õhku kusagilt sisse.
(18-05-2023, 18:33 PM)Mihkus Kirjutas: [ -> ]Mis võib põhjuseks olla kui mootor jääb soojalt seisma? Saab mingi 10 minti tööd teha ja ongi kõik, vajutad gaasi põhja siis vaevu tiksub tühipööretel ja jääb lõpuks seisma. Pump nagu lakkaks töötamast?
Küttenälg-õhk vahel,käsipumba membraan kulunud.ega küttenäljaga pole vahet kas külm või soe,minestab ühtemoodi...Ka umbes filter teeb sama pulli...Paned kanistri kõtvale ja imed sellest ja töötab normaalselt siis on filter umbes eelduste kohaselt.Umbes filtri tõttu olen ise ka aasta tagasi sama hädaga maadelnud.
(18-05-2023, 19:26 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]
(18-05-2023, 18:33 PM)Mihkus Kirjutas: [ -> ]Mis võib põhjuseks olla kui mootor jääb soojalt seisma? Saab mingi 10 minti tööd teha ja ongi kõik, vajutad gaasi põhja siis vaevu tiksub tühipööretel ja jääb lõpuks seisma. Pump nagu lakkaks töötamast?
Küttenälg-õhk vahel,käsipumba membraan kulunud.ega küttenäljaga pole vahet kas külm või soe,minestab ühtemoodi...Ka umbes filter teeb sama pulli...Paned kanistri kõtvale ja imed sellest ja töötab normaalselt siis on filter umbes eelduste kohaselt.Umbes filtri tõttu olen ise ka aasta tagasi sama hädaga maadelnud.
Seda meenutab küll - vahel ka umbes korgi tuulutusava - seistes suudab kuskilt õhu paaki immitseda, siis suurema tarbimisega kooleb...
Filtri puhul - keegi on kunagi rääkinud kuskil lõimes, et kaasaegne kummitihendiga filter paisutab kummi ülevalt nii ära, et ei lähe küte enam edasi, pane või vana nöörfilter  Wink Sama efekt - algul töötab, aga kui süsteem tugevamalt vaakumisse jääb, siis on asi pahapaha.
Mõni uppunud konn ujub paagis toru ette.
Kui filtrit pole enne probleemi ilmnemist vahetatud, siis ilmselt midagi paagis lingi loksub ja toru ette ronib. Jube tüütu on seda konna taga ajadaSad

Kui jama ilmnes peale filtrivahetust, siis võta uuesti lahti ja:
1) pane kaane soonde kopsiku serva alla normaalne O-rõngas ning;
2) tee filtri ülemise tihendi siseserva paar pikisoont, mis võimaldaks poldi ümber tihkelt kinni pundunud tihendist kütusel mööda pääseda.
Filtri teema jätkuks,et vist mullu sai mul siiber ja paak  maha ja korralik pesu ja kaltsuga seest ka kuivaks ja ikka tuleb kuskilt mingit soga mis ummistab üsna siva selle plastikust rutsise filtri...
(19-05-2023, 12:21 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]... paak  maha ja korralik pesu ja kaltsuga seest ka kuivaks ja ikka tuleb kuskilt mingit soga ...

Milline see soga täpsemalt on?

Muda, vetikad, värvilaastud, liiv?
Mingi imepeen sete,pruunikas.Cav 296 filtril all klaaskuppel ja sealt ka näha.Kütte paaki pumpan pumbaga ja mitte otse vaid filtreerin.
Mis siis on etem ka filter või tsentrifuug.
(20-05-2023, 19:50 PM)juri73 Kirjutas: [ -> ]Mis siis on etem ka filter või tsentrifuug.
Kui T-25 mootori kontekstis vaadata, siis sõltub kuidas kasutada ja kas asi on töökorras.
Kui mootorit koormatakse pidevalt, ta töötab kaua järjest ja tsentrifuug pöörleb veel vähemalt 60 sek peale mootori seiskamist siis täidab ta täielikult oma otstarbe.

Kui aga koormust ei ole, mootor töötemperatuurini ei jõua ja pöörlemist kuulda pole siis ta oma otstarvet ei täida.
Tsentrifuugi rootor pöörleb puksidel ja külm viskoosne õli võtab tal kõvasti hoogu maha.
Samuti ei liigu mustuseosakesed paksus õlis oma väikse kaalu tõttu tsentrifuugi seinani ja kuni õli soojenemiseni vähemalt 75 kraadini ta praktiliselt õli ei puhasta.
Samuti kulub tal isegi kuuma õliga peale mootori käivitumist vähemalt minut et pöörded kätte saada ja seni läheb kõik sealt läbi.
Reguleerid näiteks klappe ja satub liivatera kaane alla või tõmbad õlivarda välja ja selle seenekese alla on liivatera sattunud siis see jõuab käivitades saale vahele enne kui õli puhastus algab, mis seletab miks kõigil vene tsentrifuugiga mootoritel on väntvõlli kaelad joonilised ja taskud saasta täis kogunenud.

Filtril on ka omad puudused ja seega kauakestvatel mootoritel pruugitakse neid koos.
Kindlasti ei lähe ka filtrist kõik õli läbi vaid osa läheb ka möödavooluklapist ja külma õliga eriti.
Probleem on ka filtri asetuses kus ei mahu piisavalt suure pinnaga element ära.
Seepärast on omatehtud lahendus kus tsentrifuugi asemele tehakse üleminek parem lahendus.
Siiski kokkuvõtvalt on filter töökindlam sest tema puhastusvõime ei sõltu õlirõhust mis tsentrifuugil oluliselt langeb kui õlirõhk madal.
(19-05-2023, 15:45 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Mingi imepeen sete,pruunikas. ... Kütte paaki pumpan pumbaga ja mitte otse vaid filtreerin.

Kütust säilitad pimedas?
Kas sama "muda" on ka mahuti põhjas?

Esimese hooga pakuks eelmise suve vetikate jääki või mõnda huvitavat jahedust taluvat mikroelustikuliiki. Siin on üks reklaamleht samal teemal:
https://dieselcraft.com/do-i-have-a-prob...fuel-tank/

2715 õlifiltrijutule kirjutan igati alla. Minusugusele "mõneminutisutsutajale" oleks filter igati parem lahendus, täispäevatöölisele on tsentrifuug odavam ja võimaldab hõlpsamalt mootoristoimuval pilku peal hoida.
Täna võtsime päikest ja tegin pildi.Üldiselt kuna hea pump olemas ja kanister(25kg) raske punnitada valamisel siis pumpan kütuse kanistrist või vaadist paaki ja katsun mitte loksutada.

Mürasin ka genekaga,lamp põles kuidagi,aga kui aku juhtme taha ühenasin siis hakkas pimestama ja seda genet tööle ei saanud kuna ei viitsi sellele alaldit osta kuigi oli enne töötavana maha kruvitud...Võtsin teise gene ja panin peale ja see algul on vaikus ja siis sülitab 13,8V välja,pisut vähe,aga parem kui mittemidagi ja tahaks ilmselt tableti vahetust.kuna põks nüüd võtme pill siis akulaadiaga peale tööd aku laadimine lihtsalt viskab üle ja ei taha enam ja tuleb korda teha...Ampermeeter endiselt ei näita laadimist,tühjenemist näitab,proovitud ka teist ja ikka sama...Panin voltmeetri peale ja vähemalt näeb mis toimub.
(21-05-2023, 10:32 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]
(20-05-2023, 19:50 PM)juri73 Kirjutas: [ -> ]Mis siis on etem ka filter või tsentrifuug.
Kui T-25 mootori kontekstis vaadata, siis sõltub kuidas kasutada ja kas asi on töökorras.
Kui mootorit koormatakse pidevalt, ta töötab kaua järjest ja tsentrifuug pöörleb veel vähemalt 60 sek peale mootori seiskamist siis täidab ta täielikult oma otstarbe.

Kui aga koormust ei ole, mootor töötemperatuurini ei jõua ja pöörlemist kuulda pole siis ta oma otstarvet ei täida.
Tsentrifuugi rootor pöörleb puksidel ja külm viskoosne õli võtab tal kõvasti hoogu maha.
Samuti ei liigu mustuseosakesed paksus õlis oma väikse kaalu tõttu tsentrifuugi seinani ja kuni õli soojenemiseni vähemalt 75 kraadini ta praktiliselt õli ei puhasta.
Samuti kulub tal isegi kuuma õliga peale mootori käivitumist vähemalt minut et pöörded kätte saada ja seni läheb kõik sealt läbi.
Reguleerid näiteks klappe ja satub liivatera kaane alla või tõmbad õlivarda välja ja selle seenekese alla on liivatera sattunud siis see jõuab käivitades saale vahele enne kui õli puhastus algab, mis seletab miks kõigil vene tsentrifuugiga mootoritel on väntvõlli kaelad joonilised ja taskud saasta täis kogunenud.

Filtril on ka omad puudused ja seega kauakestvatel mootoritel pruugitakse neid koos.
Kindlasti ei lähe ka filtrist kõik õli läbi vaid osa läheb ka möödavooluklapist ja külma õliga eriti.
Probleem on ka filtri asetuses kus ei mahu piisavalt suure pinnaga element ära.
Seepärast on omatehtud lahendus kus tsentrifuugi asemele tehakse üleminek parem lahendus.
Siiski kokkuvõtvalt on filter töökindlam sest tema puhastusvõime ei sõltu õlirõhust mis tsentrifuugil oluliselt langeb kui õlirõhk madal.
Tänud! Töötab vähe ja kuuma ei saa. Max 10 töötundi aastas.
(21-05-2023, 18:08 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Täna ... tegin pildi.Üldiselt kuna hea pump olemas ja kanister(25kg) raske punnitada valamisel siis pumpan kütuse kanistrist või vaadist paaki ja katsun mitte loksutada.
...

Pildi järgi pakuks mokrobioloogiat. Kas näpu vahel on sade libe ollus või teraline praht?

Pumpamine on igal juhul mõistlik mõte.
Ei ole otseselt mudinud ja enne kui filter umbes lahti ilmselt ei võta.Riiulis uus filter olemas ja vahetus mõni minut...ja kanistrite põhjas nagu ei ole sellist ollust ja põhjad pea puhtad.
Ostsin kuu tagasi puiduhakkuri ning täna jõudis lõpuks kohale.
Vaja nüüd kaasas olevale kardaanile välimine kolmnurktoru koos 8 nuudise ristiga soetada. St hakkuri poole jääb komplektist olev pool.

Mõõtsin toru ning kaubandusest justkui ei leia sobivat vastet. Panen pildid, ehk keegi oskab midagi tarka öelda? 
Kõige lähim mis leidsin on see: https://www.periko.ee/et/a/kardaaniliige...43-5-mm-t4
Saan aru, et kolmnurktoru välis diameeter peaks olema 43,5mm, kuid mul on 44,5mm...

[Pilt: 20230524-184032.jpg] [Pilt: JVV-1.jpg] [Pilt: kardaan.jpg] [Pilt: sisemine-toru-OD.jpg] [Pilt: valimine-toru-ID.jpg] [Pilt: valimine-toru-OD.jpg] [Pilt: JVV-2.jpg]
Sul on "kolmnurkprofiil" toruga kardaan. Pane tähele, et üks soon on laiem ja kardaan läheb kokku ainult ühes asendis. Ka mõõt võetakse selle tipu pealt.


Mõõda parem ära rist ja suure tõenäosusega pääsed ainult traktoripoolse hargi vahetamisega: https://www.periko.ee/et/a/kardaanikahve...mm-8-nuuti.

Arvesta, et risti mõõdu jaoks pead koostama mõõteahela! Mingit "standardsügavust" hargi silmale olemas ei ole.

Kui hakkur (ja selle kardaan) on hiinamaist päritolu, siis ei saa kunagi välistada mingi standardivälise toote võimalust ehk odavam on asendada kogu kardaan...
Tänud info eest, võtan kahvli. Ei teadnud, et üks "soon" madalam on ning mõõt sellelelt võetakse.
(21-05-2023, 18:08 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]...Ampermeeter endiselt ei näita laadimist,tühjenemist näitab,proovitud ka teist ja ikka sama...Panin voltmeetri peale ja vähemalt näeb mis toimub.
Kõlab nagu oleks ühendatud geneka + otse aku + iga. Ampermeeter peaks olema aga geneka + ja aku + vahel et ta näitaks (ka) akusse minevat voolu. Muidu näitab ta ainult palju tuled jne voolu võtavad.
Geneka + läheb ikka läbi ampermeetri akule.Proovitud neid juhtmeid ampermeetril nii ühte kui teist pidi,aga laadimist ei näita...Laupäeval sain linnaloa ja tõin uue tableti genekale ja nüüd laadimine 14,4-14,5 ja sellega võib rahul olla.