automoto.ee foorumid

Täisversioon: Marta!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oh häda, lasin järgmisele hoorattale laagri sisse panna...tundus tugevalt sees olema, aga kohe oli näha, et väntvõlli "randi" jaoks on vähe ruumi jäätud jälle. Keerasin siis hooratta mootori külge, see tegevus lükkas laagrit natuke väljapoole ja edasi sai selle näpuga kätte.. Sad. Üsna täpselt on küll sees, nii , et mingit lokset just ei ole, aga peaks olema ikka nii, et ise välja ei tule.
Kas kellelgi on mingit mõtet, et kuidas selle laagri sinna pessa tihedamalt kinni saab? Olen kuulnud mingist vedelmetallist, aga ise kunagi kasutanud ei ole..või mingi keermeliim või veel midagi?
Ehk tuleks laagri pind siis ära karestada kui mingit liimimoodi asja kasutada ja ehk aitab ka laagripesa ümbert kärnimine? Rohkem mõtteid mul omal pähe ei tule....
(19-11-2013, 22:15 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Rohkem mõtteid mul omal pähe ei tule....
Siilike ütles...
Tänan, teen proovi Smile
Tähelepanekud mis tehtud aastate jooksul el. mootorites laagreid vahetades
ja neid vahetusi on olnud väga palju.
Enamus ehk lausa 95% juhtudest tuleb "võll" koos laagritega kaante küljest ära ilma eriliste pingutusteta kuid laagrid võlli pealt tahavad ikka tõmmitsaga rammu saada.
Liimi paneme vahele siis kui ikka laager päris näpuga sisse välja käib.
Kuigi on jah tulnud ka mõned otsakaaned taastada aga siis on ka suurem õnnetus asjast üle käinud (sissepõlenud ja kinni jooksnud ehk laagri ringi tõmmanud.)
Pane liim vahele ja kõik peaks hea olema.
Meisliga ka mõned sälgud peale, parem kui mitte midagi Wink Törts liimi ja peaks küllalt hea saama, kestma jääb siis kui kõik sirgelt jookseb ja suuremat viskamist ei toimu.
Meisli ma hoiaksin eemal, jäme liivapaber karestamiseks on hea küll.
Tänan soovituste eest. Ma lasen käiaga laagrile natuke kraapse peale ja ju peaks siis hea küll olema Smile.
(20-11-2013, 15:40 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Meisli ma hoiaksin eemal, jäme liivapaber karestamiseks on hea küll.

ega ma laagri pihta anda tahtnud, ikka laagri pesale... Wink Big GrinToungue
Ega ma sellest, meisliga arstitud pesa täpsus kannatab.
Loctite laagriliimi julgeks küll soovitada. Ise olen kasutanud ka siit foorumist saadud õpetuste põhjal mõned korrad ja on kenasti asja ära ajanud.
(20-11-2013, 19:17 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Loctite laagriliimi julgeks küll soovitada. Ise olen kasutanud ka siit foorumist saadud õpetuste põhjal mõned korrad ja on kenasti asja ära ajanud.
Kas karestasid laagrit ka kuidagi või panid niisama liimi vahele?
(20-11-2013, 19:51 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(20-11-2013, 19:17 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Loctite laagriliimi julgeks küll soovitada. Ise olen kasutanud ka siit foorumist saadud õpetuste põhjal mõned korrad ja on kenasti asja ära ajanud.
Kas karestasid laagrit ka kuidagi või panid niisama liimi vahele?

ei peaks tegelikult karestama kumbagi poolt - puhastama peab hästi.
kärnimine on abivahend kui liimi ei ole aga oleks vaja laager tihkemalt sisse saada
liimil ja liimil on ka vahe - oleneb vahest mida liimdida on vaja
(20-11-2013, 19:51 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(20-11-2013, 19:17 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Loctite laagriliimi julgeks küll soovitada. Ise olen kasutanud ka siit foorumist saadud õpetuste põhjal mõned korrad ja on kenasti asja ära ajanud.
Kas karestasid laagrit ka kuidagi või panid niisama liimi vahele?

Vabandust, pikka aega ei sattunud siia teemasse. Ei karestanud kumbagi poolt, lapiga puhtaks pinnad ja liim vahele.
Tuletan meelde, et projekt pole veel surnud ja küsin ka natuke teadjameeste nõu Smile. Täna tehti mulle nö selgeks, et hüdropump Nš32 väntvõlli otsas, tõmbab 1.6 diiselmootoril hinge kinni. Kas seda juttu tuleks tõsiselt võtta või on asjatu kartus? Russ pidi isegi hingeldama hakkama teatud tingimustes sellel pumba pärast......
Loodan, et kellelgi on kogemusi sel teemal ?
(17-06-2014, 23:00 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Tuletan meelde, et projekt pole veel surnud ja küsin ka natuke teadjameeste nõu Smile. Täna tehti mulle nö selgeks, et hüdropump Nš32 väntvõlli otsas, tõmbab 1.6 diiselmootoril hinge kinni. Kas seda juttu tuleks tõsiselt võtta või on asjatu kartus? Russ pidi isegi hingeldama hakkama teatud tingimustes sellel pumba pärast......
Loodan, et kellelgi on kogemusi sel teemal ?

Mul toimetab Nš50 pump, puulõhkuja 4kw el mootori küljes. Hinge tõmbab lõpuks kinni küll, kuid siis on juba selline surve takka, et känd kiuksub. Palju su diislil kw on? 40-50kw? Seega 10 korda rohkem. Ja ega sa teab võimsust vajavaid riistasid ikka kasutama ei hakka.
(18-06-2014, 00:06 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Mul toimetab Nš50 pump, puulõhkuja 4kw el mootori küljes. Hinge tõmbab lõpuks kinni küll, kuid siis on juba selline surve takka, et känd kiuksub. Palju su diislil kw on? 40-50kw? Seega 10 korda rohkem. Ja ega sa teab võimsust vajavaid riistasid ikka kasutama ei hakka.
See jutt tundub tõepärane ja rahustav Smile. Mul peaks selle põka külge aga ka kopp tulema...mitte teab-mis suur muidugi- raskemaid asju mitte..
Kui otse vänta, siis pigem ikka Nš10. Muidu pole seda tootlikust kuhugi panna. Saan aru, et tegu sõiduauto mootoriga, aga sellel on pöörded oluliselt kõrgemad kui traktoril. T-40-mel on pump ka tegelikult väntvõllist aeglasema ülekandega. Nš32-ga läheb päris keeruliseks seda õli jahedana hoida ja tõstmine käib umbes nagu katapuldiga.
(18-06-2014, 07:39 AM)runts Kirjutas: [ -> ]Kui otse vänta, siis pigem ikka Nš10. Muidu pole seda tootlikust kuhugi panna. Saan aru, et tegu sõiduauto mootoriga, aga sellel on pöörded oluliselt kõrgemad kui traktoril. T-40-mel on pump ka tegelikult väntvõllist aeglasema ülekandega. Nš32-ga läheb päris keeruliseks seda õli jahedana hoida ja tõstmine käib umbes nagu katapuldiga.

Hmmm...nii mulle seda asja seletati jah- mis pump sellel T-40-nel peal on ja mis selle mootori nö tööpöörded on ? Siin tuleb natuke vist arvutama hakata Smile. Kui kiirema mootoriga ja väiksema pumbaga sama õlikoguse ajaühikus kätte saab, siis peaks ju jõudu rohkemgi olema. Katapulti ei tahaks jah Big Grin
Gaz53 käigukasti väljavõttest teeb see Nš32 pump ka poole vähem pöördeid kui väntvõll....
T-40 ongi Nš32-ga. Mootor teeb 1800 p/min. Pumba kiirust täpselt ei mäleta, aga pakun, et 50 - 65% vända kiirusest.

Panin natuke mööda. Väike arvutus näitab, et 79%.