23-08-2013, 22:21 PM
Jajah, hakkaski viltu kiskuma. Ma ei saanud koolis ka nii palju elektrialaseid teadmisi kui siin trakatsi ehitamist jälgides nö möödaminnes. Ometi olen kunagi raadioasjandust tudeerinud
(23-08-2013, 22:21 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Jajah, hakkaski viltu kiskuma. Ma ei saanud koolis ka nii palju elektrialaseid teadmisi kui siin trakatsi ehitamist jälgides nö möödaminnes. Ometi olen kunagi raadioasjandust tudeerinudMa olen kunagi koolis autoremonti tudeerinud aga ometi oli traktoriehitus mulle täiesti tume maailm . Hüdraulikast ei olnud mul üldse mingeid teadmisi. Eks see tarkus siit tasapisi tuleb. Üldse on siin kõige meeldivam foorum milles ma kunagi osalenud olen. Inimesed on sõbralikud ja minusuguste lollidega kannatlikud .. . Olen teinud ka paar teemat ehitusfoorumisse: Vennad- no anna olla... ma ei lähe sinna enam kunagi- asja eest teist taga sõimatakse nägu täis ja tehakse maha mis hirmus, et mis minusugune loll sinna üldse otsis. Usun , et kõigil, kel selle foorumiga pistmist on olnud, teavad millest ma räägin.
(23-08-2013, 22:51 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Olen teinud ka paar teemat ehitusfoorumisse: Vennad- no anna olla... ma ei lähe sinna enam kunagi- asja eest teist taga sõimatakse nägu täis ja tehakse maha mis hirmus, et mis minusugune loll sinna üldse otsis. Usun , et kõigil, kel selle foorumiga pistmist on olnud, teavad millest ma räägin.
(24-08-2013, 14:17 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Mulle tehti selgeks, et selle teema kaheksanda lk lõpus olev keevitus ei olegi üldse iverterkeevitus, vaid trafo. Sellist trafo häält teeb see tegelikult küll. Inverteril pidi ainult ventilaatori hääl kuulda olema...ehk oskab keegi kommida ???Vaata, kullake , masina marki ja guugelda, saad kohe teada, millega tegu. Inverter undab kah, nigu trafo, küll veitse vaiksemalt..
(28-08-2013, 02:31 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Järgmine kord kui sellist tööd tegema hakkad, siis võta tavaline puidu otsfrees. Laseb sirinal, nagu puitu, ja šablooni järgi võib mis iganes mustrit tekitada. Tasane pind tekib kui nõiaväel, kui siledat plaati šablooniks kasutada . Ainult tera tuleb õlitada, muidu kipub täis kittima ja väga sügavalt ei saa lõigata. Proovitud...lihtne ja töötab.Puidufreesiga malmi või ?
(28-08-2013, 01:19 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]Iga sammuga tekib muidugi ka uusi küsimusi juurde. Antud kooslus on mul üsna pikk ja ei tahaks enam sellist kardaani vahele panna mis pikkupidi nuutidest venida annab. Kas aga omavahel kaks kardaanilüli kokkupandult seal midagi ära ei lõhu- mootor koos kastidega annab ju patjade peal ka pikisuunas liikuma.... ???????? Mootori pikiliikumist piirata mingi reaktiivardaga on vist natuke loll mõte ... ?Kardaan - kui sul on tagasilla reduktor vahekasti suhtes nurga all, siis sa PEAD sinna vahele kardaani panema oma täies ilus. Kui pikk kardaani toru on, see on juba sinu teha. Siin ongi see kena "point" - kui paned kõik jäigalt raami külge, siis pole midagi muud vahele tarvis, ei kardaani ega midagi, pane see vahekast või otse diffri otsa . Kui aga paned patjadele, siis PEAB sul seal vahel olema üks asi kahest - kas teleskoopiline nuutühendus või kummimuhv.
Teine kahtlus on, et kas reduktor nelja poldiga käigukasti küljes vastu peab.
(28-08-2013, 02:43 AM)maitus Kirjutas: [ -> ](28-08-2013, 02:31 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Järgmine kord kui sellist tööd tegema hakkad, siis võta tavaline puidu otsfrees. Laseb sirinal, nagu puitu, ja šablooni järgi võib mis iganes mustrit tekitada. Tasane pind tekib kui nõiaväel, kui siledat plaati šablooniks kasutada . Ainult tera tuleb õlitada, muidu kipub täis kittima ja väga sügavalt ei saa lõigata. Proovitud...lihtne ja töötab.Puidufreesiga malmi või ?
(28-08-2013, 11:47 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Niikaua kui oma naist võõra nimega ei kutsu, ei ole häda midagi(28-08-2013, 02:43 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]Puidufreesiga malmi või ?
Kurat, mul kangastus silme ees kogu aeg alumiinium. Ei tea kust ma selle võtsin
(28-08-2013, 10:22 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Praegu näikse küll asiselt minevat.
Kui kardad liigset väänet kastidele, siis võid need omavahel väljast ju abiraamiga kokku panna. Mingeid poldiavasid ikka leiad, kust toetust võtta. Kuigi ma ei usu, et selleks tarvidust on.
(28-08-2013, 02:43 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]Mul on selline tunne, et ajan ikkagi selle väände vastu läbi kogu kupatuse ühe kaheksase tifti sisse- kindlam tunne...Kuule mees, austetud ksf.Tift käi ja aitas sul oma hea minifreesiga lamelle lihvida ja sina tahad ta tänutäheks kaheksaseks voolida ja väände vastu läbi kogu kupatuse sisse ajada?
(28-08-2013, 18:58 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Mul on selline tunne, et ajan ikkagi selle väände vastu läbi kogu kupatuse ühe kaheksase tifti sisse- kindlam tunne...Ma tahaks näha seda tiftide kogu alates 1-sest ! Huvitav, mitmene mina siis olen ? Kisub kangeste sinna 100-se kanti ...
(28-08-2013, 22:20 PM)Tift Kirjutas: [ -> ].. aga tegelt ka, nii ju ei saaks vääne toimida kuidagi...- kui tift sees on (väikse tähega "tift")(28-08-2013, 18:58 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Mul on selline tunne, et ajan ikkagi selle väände vastu läbi kogu kupatuse ühe kaheksase tifti sisse- kindlam tunne...Ma tahaks näha seda tiftide kogu alates 1-sest ! Huvitav, mitmene mina siis olen ? Kisub kangeste sinna 100-se kanti ...
Aga "kaheksasele" sai öeldud, et kui ta selle väände vastu läbi kogu kupatuse sisse aetakse, siis võtku teiste "tiftidega" ühendust, tulevad appi ja annavad sellele "ajajale" ühe tiftika!
(28-08-2013, 22:37 PM)maitus Kirjutas: [ -> ] .. aga tegelt ka, nii ju ei saaks vääne toimida kuidagi...- kui tift sees on (väikse tähega "tift")Eks Tift väänaks ka oma väikse "tifti".. nali naljaks, aga kas sa ei arva, et poltidest küll pole? Igaks juhuks on mungal ka...tift.. Keegi ei keela, sa võid selle fiksaatori või tifti sinna ju panna. Tiftil on ka teine ülesanne - see on koostamisel abiks asi - paned asja kohe paika nii, nagu ette nähtud ja sa EI SAA seda kuidagimoodi teistmoodi teha ehk valesti ühendada...sest tift ütleb koostajale, kuidas asi kokku käib.
(29-08-2013, 05:57 AM)Tift Kirjutas: [ -> ]Eks Tift väänaks ka oma väikse "tifti".. nali naljaks, aga kas sa ei arva, et poltidest küll pole? Igaks juhuks on mungal ka...tift.. Keegi ei keela, sa võid selle fiksaatori või tifti sinna ju panna. Tiftil on ka teine ülesanne - see on koostamisel abiks asi - paned asja kohe paika nii, nagu ette nähtud ja sa EI SAA seda kuidagimoodi teistmoodi teha ehk valesti ühendada...sest tift ütleb koostajale, kuidas asi kokku käib.
(30-08-2013, 16:47 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kuna küsiti visiooni siis julgen vastata: poolteist nuudi välisläbimõõtu. Ja ära unusta, et mootor saab liikuda kahes suunas.Tänan Marko! Seda kindlasti , et lõtku peab jätma mõlemas suunas. Peavalu valmistab ka hüdropumba, mida käitatakse vända otsast, kinnitus raamile. Põhimõtteliselt peaks siis ka hüdropump olema patjadel kui mootor patjadel on......kuidas aga hüdropump reageerib teljesuunas survele ja tõmbele- tean, et külgsurvet see asi ei kannata ??? Või peaks ka sinna siis teleskoopühendusega kardaani panema- selline asi aga küll pikkuse pärast meeltmööda ei oleks. Mootoripatjade puhul ei saa ju ka arusaadavatel põhjustel h-pumpa puka ja veorihmaga külje peale panna...?