automoto.ee foorumid

Täisversioon: Marta!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(15-07-2015, 00:25 AM)metsakohin Kirjutas: [ -> ]Tavaliselt kuumenemine seotud takistusega õli teel: mõni toru/voolik liig peenike või jukerdab midagi jagajas ja õli ei saa vabalt tagasi voolata, läheb läbi reduktsiooniklapi, või takistab see sama prioroteedi klapp või mis iganes tolle nimi oligi.
Jah. Prioriteediklapis vahest polegi asi, sest enne jagaja "tahasaamist" ei kuumenenud. Jagaja iseenesest on suht uus asi, kuid pole tühjagi töötanud. Vahest on seal sees veel midagi "kinni". 
 Raginat võib põhjustada kõik, mis mootori ja kasti vahele jääb - survelaager, ketas, laager kastis.... 
Ei leidnud teemast, mihandset jagurit pruugid? Kõlab nii, nagu oleks probleem õli läbivooluga ja kogu õli surutaks läbi kaitseklapi...

Erinevatel jaguritel on see erinevalt lahendatud, "russijaguril" peab sisemise kanali puduumisel olema väline drenaaž.
(15-07-2015, 12:42 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Ei leidnud teemast, mihandset jagurit pruugid? Kõlab nii, nagu oleks probleem õli läbivooluga ja kogu õli surutaks läbi kaitseklapi...

Erinevatel jaguritel on see erinevalt lahendatud, "russijaguril" peab sisemise kanali puduumisel olema väline drenaaž.

Nii nagu sulle kõlab, nii ka mulle tundub Smile . Peab olema jagaja viga, sest enne kui täis laks pumbast läbi roolipumba kihutas, siis ei läinud tunni ajaga leigekski. Kauem ei ole see massin järjest töötanud. Samas aga on ka imelik, et miks siis nüüd, kui jagaja mingil põhjusel vabalt läbi ei voola, ei lähe see õlihulk lihtsama vastupanu teed läbi rooli, nagu ta seda enne tegi.... ???? Võimalik on ehk ka variant, et enne oli see jagaja kahe poldiga kaane alune klapp sellises asendis kinni paakunud, et siis just lasi läbi, nüüd aga, kui lahti tegin,  hakkas voolu piirama Smile ? Viimane variant tundub ehk isegi loogilisem. 
Jumzi 3-mesektsiooniline jagaja peaks olema.
Tee pilt ja näita kust kohast sa jagaja tagasivoolu võtsid...    
(15-07-2015, 23:13 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Tee pilt ja näita kust kohast sa jagaja tagasivoolu võtsid...    

Jagaja tagasivoolu võtsin ma jagaja tagasivoolust Smile , või on seal mitu kohta kuskohast veel tagasivoolu võtta saaks? Seal on veel kuus auku kangide all ja 1 pealevooluava. Ma vist ei saanud sellest küsimusest aru? 

Aga pilt on siin: http://www.upload.ee/image/4669952/P4270007.JPG
Tagasivool on tagumises vasakus nurgas.
(16-07-2015, 04:54 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(15-07-2015, 23:13 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Tee pilt ja näita kust kohast sa jagaja tagasivoolu võtsid...    

Jagaja tagasivoolu võtsin ma jagaja tagasivoolust Smile , või on seal mitu kohta kuskohast veel tagasivoolu võtta saaks? Seal on veel kuus auku kangide all ja 1 pealevooluava. Ma vist ei saanud sellest küsimusest aru? 

Aga pilt on siin: http://www.upload.ee/image/4669952/P4270007.JPG
Tagasivool on tagumises vasakus nurgas.

Kas istme alla suunduvast väikesest august sisse kaedes on näha viltu puuritud kanalit? Kui ei, tuleb sellest punnist panna vaba tagasivool paaki. Nagu siin postituses räägitud:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid370093

Kui kanal on olemas, on probleem mujal. Kui kanalit pole, peab sealt minema toru või voolik (vooluhulk sealt on väike ja võib panna suvalise pasliku "kõrre", mis vaid töörõhku kannatab!) paaki.
Selle kõrre võib viia üldtagasivooluga ühte. Jaguri "pealt" minev põhitagasivool peab jääma!
(16-07-2015, 09:53 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(16-07-2015, 04:54 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(15-07-2015, 23:13 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Tee pilt ja näita kust kohast sa jagaja tagasivoolu võtsid...    

Jagaja tagasivoolu võtsin ma jagaja tagasivoolust Smile , või on seal mitu kohta kuskohast veel tagasivoolu võtta saaks? Seal on veel kuus auku kangide all ja 1 pealevooluava. Ma vist ei saanud sellest küsimusest aru? 

Aga pilt on siin: http://www.upload.ee/image/4669952/P4270007.JPG
Tagasivool on tagumises vasakus nurgas.

Kas istme alla suunduvast väikesest august sisse kaedes on näha viltu puuritud kanalit? Kui ei, tuleb sellest punnist panna vaba tagasivool paaki. Nagu siin teemas räägitud:

Kas see "väke auk" on ikk tagasivooluks piisav? Siin teemas on ka juttu olnud sellest, et isegi voolik, mille diameeter piisav ei ole, võib tagasivoolus hakata õli kuumutama? 

Selline tähelepanek veel, et kui pidevalt kangiga liigutada haakerauda üles-alla, siis tagasivoolutoru jahtub maha. Kui jätta kang neutraal-asendis paigale, siis hakkab kiiresti kuumenema. 
See "väike auk" on vajalik ainult selle õli koguse jaoks, mis mahub läbi jagajaklapi väikest avast (kõige jämedamast kohast on klapil läbiv ava, umbes 1mm). 
(16-07-2015, 11:51 AM)woltz Kirjutas: [ -> ]See "väike auk" on vajalik ainult selle õli koguse jaoks, mis mahub läbi jagajaklapi väikest avast (kõige jämedamast kohast on klapil läbiv ava, umbes 1mm). 

Kas siin on nii või, et kui see väike kogus õli, mis läbi selle augu läheb, kusagilt välja ei mahu, siis hakkab see klappi sulgema? See ava oli enne totaalselt umbes. Mis siis saab kui see ava kinni müürida? Seal on ju veel 1 vedruga ülipisike klapp..- no aga siisi ei tööta vist jällegi rippsüsteem Smile
(16-07-2015, 12:06 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(16-07-2015, 11:51 AM)woltz Kirjutas: [ -> ]See "väike auk" on vajalik ainult selle õli koguse jaoks, mis mahub läbi jagajaklapi väikest avast (kõige jämedamast kohast on klapil läbiv ava, umbes 1mm). 

Kas siin on nii või, et kui see väike kogus õli, mis läbi selle augu läheb, kusagilt välja ei mahu, siis hakkab see klappi sulgema? See ava oli enne totaalselt umbes. Mis siis saab kui see ava kinni müürida? Seal on ju veel 1 vedruga ülipisike klapp..- no aga siisi ei tööta vist jällegi rippsüsteem Smile

Loe minu eelmise vastuse linki - seal on põhjalikumalt kirjas.

See väike ava võimaldab hoida surveklapi avatuna, kui hüdrosurvet vaja pole. Ning survet küsides sulgeb siiber õlile läbivoolu ja tekkiv rõhk surub surveklapi (tollesama, mis oli Sul kinni roostetanud) kinni, tekitates töörõhu. Kui õlil vaba pääsu rõhuta alasse pole, siis on rõhuklapp pidevalt suletud ja õli läheb läbi surveklapi.
Järelikult on mul seal see lõõr, mille kaudu õli, mis väikese ava kaudu tagasivooluklapi kolvi taha jõuab, kinni ja oli, mis läbi selle väikese kolviava kolvi taha jõuab, võrdsustab rõhud kahelpool kolbi ja vedru sugeb klapi, ja seega tagasivool sulgub. Vea kõrvaldamiseks tuleks siis järelikult puhastada ära kolvitagune tagasivoolukanal või panna lisavoolik nagu soovitasid. Kas nii Smile ?
Jup.

Aga arvesta, et selles "voolikus" on siis töörõhk sees.
Kas kõik kangid on ikka neutraal asendis? Liiga madala kaitseklapi rõhu korral ei toimi automaatne tagastus.
(16-07-2015, 16:02 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Jup.

Aga arvesta, et selles "voolikus" on siis töörõhk sees.
Töörõhk peaks ju teatud nurga alt vaadates olema igasuguses tagasivoolus kui tagasivoolule mingi takistus tekib- umbes filter näiteks....  Voolik, mille ma sinna klapitaguseks tagasivooluk panen, on ju igal juhul suurema sisediameetriga kui see stuts, mis sinna auku läheb, ja vooliku teine ots on vaba- ei usu, et midagi hullu võiks juhtuda. Huvitav on ikkagi aga see, et mis põhjusel klapi tagant loomulikul teel tagasivoolu ei toimu- lugesin su linki küll, aga kas ikka vabrikus nii puusse pannakse ... Smile ?!
(16-07-2015, 16:18 PM)woltz Kirjutas: [ -> ]Kas kõik kangid on ikka neutraal asendis? Liiga madala kaitseklapi rõhu korral ei toimi automaatne tagastus.

automaatne kangitagastus toimis siiani korralikult Smile . Kaitseklappi ma näppsin täna küll, aga pigem jäi see nõrgemaks kui et tugevam sai. Kui tagastus ei toimi, siis keeran uuesti peale niikaua kui toimima hakkab. Igatahes hakkan ma sellest jagajasvärgist juba sotti saama Big Grin . 
ei teki seal miskit rõhku tagasivoolus, kui filter umbes. Filtrikorpuses on vedruga klapp, mis avaneb kui filter umbes ja õli jookseb läbi ilma filtreerimatta. Muidu suruks õli filtri ribadeks senna õli sisse ja oleks kõik koht seda pudi täis, kui surve liiga suureks läheb...
(16-07-2015, 19:14 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]ei teki seal miskit rõhku tagasivoolus, kui filter umbes. Filtrikorpuses on vedruga klapp, mis avaneb kui filter umbes ja õli jookseb läbi ilma filtreerimatta. Muidu suruks õli filtri ribadeks senna õli sisse ja oleks kõik koht seda pudi täis, kui surve liiga suureks läheb...

Eks selle vedruga klapi lahtisurumiseks on ka natuke rõhku vaja. Töörõhuni see ei küüni muidugi Smile . Ma pakun välja, et mingi 2-3 at -i on seal ikka. Ei imestaks kui ka üle kümne- näpuga seda klappi lahti surudes peab ikka üsna kõvasti vajutama.
Jagaja korpuse alumiiniumist kaan kannatab kuni 2bar'i survet, 10 bariga lööb suure tõenäosusega lilleks.
Ma ei ole väga kodus MTZ jagajaga, aga küsiks ühe küsimuse, vahest tundub loll küss, aga minu jaoks puhub asja klaarimaks - kas see konkreetne jagaja on avatud keskmega ehk vaba läbivooluga jagaja?
(16-07-2015, 23:58 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]Ma ei ole väga kodus MTZ jagajaga, aga küsiks ühe küsimuse, vahest tundub loll küss, aga minu jaoks puhub asja klaarimaks - kas see konkreetne jagaja on avatud keskmega ehk vaba läbivooluga jagaja?

Põhimõtteliselt mina seda täielikult avatud läbivooluga jagajaks ei nimetaks. Vool suudab vedruga koonusklappi niikaua lahlti suruda kuni klappi liigutava kolvi taga ei ole sama rõhku. Kui liigutada mõnda siibrit, siis siiber suleb klapitaguse tagasivoolu ja rõhk läbi kolvis oleva pisikese ava tasakaalustub mõölemal pool kolbi ja klapivedru surub koonuskolvi kinni, peale mida saab vool suunduta edasi ainult läbi siibri või kaitseklapi. Siibri neutraalasendisse viimine avab uuesti klapi kolvitaguse tagasivoolu, rõhk langeb ja vool suudab uuesti klapivedru kolviga kokku suruda ja tagasivooluklapp avaneb.
(16-07-2015, 21:52 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Jagaja korpuse alumiiniumist kaan kannatab kuni 2bar'i survet, 10 bariga lööb suure tõenäosusega lilleks.

Ahsoo Smile ...