automoto.ee foorumid

Täisversioon: Marta!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mul ei löö jvv pilti ette, kuid võimalus on ju ka ketiga jvv pealt ülekanne 32'sele pumbale tekitada. RV jaoks paned tavalise rv pumba. Või on seal veel midagi mis mul märkamata jäi?
(19-06-2014, 00:49 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Mul ei löö jvv pilti ette, kuid võimalus on ju ka ketiga jvv pealt ülekanne 32'sele pumbale tekitada. RV jaoks paned tavalise rv pumba. Või on seal veel midagi mis mul märkamata jäi?
Siis on ju ikkagi kaks pumpa peal Smile- ketiga jõuvõtuvõllilt pumba käitamine on keeruline sellepoolest, et siis on vaja sellele h-pumbale ka pukk teha, sest too ei kannata külgsurvet. Ja lõppudelõpuks läheb asi väga mõttetult keeruliseks. Praegu on jvv paigas ja ju on miski selline pump ka maailmas olemas mis väntvõlli otsa sobib- siis oleks asi ants ja nii oleks asi lahendatud ka lihtsamalt Smile. Aga tänan kaasamõtlemast- nii võib mõni hea idee tekkida alati Smile
Üldiselt tehakse seda hüdraulikat siin täiesti vales järjekorras. Alustada tuleks rippsüsteemi tõstejõust. Kui tead, palju traktor raskust ja kõrgust tõstma peaks/kannataks, siis saab arvutada silindrid ja sealt edasi juba pumba.
Mina isiklikult teeks kopale eraldi süsteemi. Pump kopa külge ja vedu kardaaniga jvv-ilt.

Nš-10 saab mingi kergema töö jaoks täitsa edukalt mootori teha. Muutub ainult pöörlemissuund ja tagasivool peab otse paaki olema. Minul ajab ta halumasina sael ketti ringi.
(19-06-2014, 08:55 AM)runts Kirjutas: [ -> ]Üldiselt tehakse seda hüdraulikat siin täiesti vales järjekorras. Alustada tuleks rippsüsteemi tõstejõust. Kui tead, palju traktor raskust ja kõrgust tõstma peaks/kannataks, siis saab arvutada silindrid ja sealt edasi juba pumba.
Mina isiklikult teeks kopale eraldi süsteemi. Pump kopa külge ja vedu kardaaniga jvv-ilt.

Nš-10 saab mingi kergema töö jaoks täitsa edukalt mootori teha. Muutub ainult pöörlemissuund ja tagasivool peab otse paaki olema. Minul ajab ta halumasina sael ketti ringi.
Tuleb välja, et see eralti kopasüsteemi mõte mul siis nii loll mõte ei olndki kui ka samamoodi arvad Smile.

Järjekord siis täitsa õige- mul on olemas terve jumzi rippsüsteem koos silindriga Smile. Jumzil on minuteada peal Nš32 ja see peaks siis andma vastavalt 1000p/min (mootori 2000p/m) juures 32 liitrit. Täpselt samapalu annaks minul väntõlli otsas 2000 pöörde juures Nš16. Küsimus aga nüüd selles ikkagi jätkuvalt, et väidetavalt ei kannata see 16 üle 1500 pöörde...ühesõnaga tuleks leida 16 kümnene pump mis kannataks pöördeid. Helistan tüna siia sinna ja uurin asja- igasugune nõuanne ja info aga väga teretulnud Smile

Mis pump sul seal halumasinal rõhku toodab, ja mis pöörete juures ?
Mul hammasratas pump mis toodetud väikemootorite külge monteerimiseks otse väntvõllile. Kannatab siis max 6000 pööret ja nominaal on 3600rpm. Tellisin endale sealt- http://www.tech-24.eu/epood/Hudropump--k...eline-36l/
Sealt ka jagaja ja bensiinimootor tellitud. Minu jaoks tunduvad igati head hinnad seal.
(19-06-2014, 14:31 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Mul hammasratas pump mis toodetud väikemootorite külge monteerimiseks otse väntvõllile. Kannatab siis max 6000 pööret ja nominaal on 3600rpm. Tellisin endale sealt- http://www.tech-24.eu/epood/Hudropump--k...eline-36l/
Sealt ka jagaja ja bensiinimootor tellitud. Minu jaoks tunduvad igati head hinnad seal.

Esmapilgul huvitav sait- uurin seda õhtupole kindlasti ja helistan homme - tänan Smile
Antud pump on küll õige tootlikusega aga natuke liiga suure pöörde juures- kui see 30 l/min tuleks 2000 pöörde juures, siis oleks ok, aga ju seal on veel neid asju- kindlasti uurin...
Natuke siis midagi näidata ka. Kõigehullem on peaaegu seljataga- jõuülekanne on koos, jäänud veel ainult kardaan teha ja ette vända otsa see õnnetu õlipump leida Smile.

Pildil siis Fordi 1.6 diisel, siis gaz53 käimakast ja selle otsas veel gaz66- e vahekastist tehtud reduktor, millel sai kolmandik maha lõigatud ja ainult aeglustiosa sisse jäätud. Selleks tuli aga kaks võlli pooleks lõigata ja ühe algus ja teise lõpp kokku panna. Sidur sai loomulikult ümber tehtud ja see tundub, et töötab ka hästi. Kokkupanek läks suht lihtsalt, sest sidurokorvi käigukastipoolne ava istus peaaegu täpselt survelaagri juhtpinna flantsile- no natuke sai hoonitud, et otsa läheks ja reduktori ja käigukasti laagrid on ka samad, seega sai sinna vahetükk tehtud, mis käigukasti poolt istub laagri otsas ja teiseltpoolt läheb reduktori laagriavasse- peaks üsna täpne värk olema Smile.

[attachment=48796][attachment=48795][attachment=48794][attachment=48793][attachment=48792][attachment=48791][attachment=48790][attachment=48789][attachment=48788]

Suuremad pildid: http://www.upload.ee/gallery/10598/Marta.html?p=3

Nagu piltidelt nähe, siis on käigukang apsoluutselt vales suunas Smile. Huvitav kas keegi oskab öelda, et kui palju seda tahapoole kõveraks võib paenutada, et veel käiku saaks vahetada. Üles-alla liigutab muidugi iga nurga alla, aga vasakule ja paremale hakkab ehk murdma?

Samuti oleks hea kuulda arvamust selle kohta, et mis siis juhtub, kui mootor panna raamile nii. et tagumine pool jääks natuke madalamale- siis läheks reduktor paremini tagasillaga kokku- ettepoole oleks aga ratastele keeramisruumi vaja ?
Ümbertegemistest veel niipalju, et hooratta sisse tuli laager leiutada kuna seda seal ei olnud ja selle laagri järgi ka käimakasti vedava e sidurivõlli otsa parajaks teha ja kogu võll ka lühemaks. Reduiktoris sai käigukasti veetava võlli otsa käiv kardaanikäbi siledaks treitud ja sinna otsa siis reduktori väike hammasratas keevitatud- loodetavasti ei läinud pehmeks- hammasratas oli keevitamise ajal kilukarbis vee sees Big Grin- seda vett tuli sinna muidugi pidvalt juurde valada ja keevitatud sai jupikaupa.
Ega kellelgi ei vedele juhuslikult hammassidurit? Pole tähtis mis seisukorras- taastada saab ju mida iganes...Jõuvõtuvõllile (kardaanile) tasuks ehk selline asi vahele panna, et purustusi vältida.. - või on veel kavalaid variante millest ma midagi ei tea Smile ?
(20-06-2014, 23:59 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Ega kellelgi ei vedele juhuslikult hammassidurit? Pole tähtis mis seisukorras- taastada saab ju mida iganes...Jõuvõtuvõllile (kardaanile) tasuks ehk selline asi vahele panna, et purustusi vältida.. - või on veel kavalaid variante millest ma midagi ei tea Smile ?

Kuuene polt käib küll. Üks toru teise sisse ja polt läbi. Kui takistus suureks läheb, lõikab poldi pooleks.
(21-06-2014, 02:09 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Kuuene polt käib küll. Üks toru teise sisse ja polt läbi. Kui takistus suureks läheb, lõikab poldi pooleks.
Lumepuhuri etteveo labade puhul töötab kuuene polt imehästi - tellisepoolik oli liiga kõva suutäis ja poldid läksid nigu nuga läbi viineri! Kui kuuene jääb lahjaks, siis saab ju alati suurendada poldi läbimõõtu. Lihtne ja lollikindel Smile.
(19-06-2014, 10:37 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(19-06-2014, 08:55 AM)runts Kirjutas: [ -> ]


Mis pump sul seal halumasinal rõhku toodab, ja mis pöörete juures ?

Pump on NŠ-32 ja ringe teeb minutis 1450.
Kui pumbaks on 32'ne, siis kas võib ka 32'st mootoriks kasutada või on 10'nene parem variant?
Teine küsimus on see, et kas mootorile (ns10)tuleb suunata õli sisse väljundist, st sealt august kust õli, pumbana töötaval juhul, välja surutakse?
NŚ pumpa hüdromootoriks kasutamise vaimustust tõmbaks teil vähe tagasi, käia ketta ringiajaamiseks vast sobib kuid raskema töö korral lööb laiali nagu mahlapaki...
(23-06-2014, 00:18 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Kui pumbaks on 32'ne, siis kas võib ka 32'st mootoriks kasutada või on 10'nene parem variant?
Teine küsimus on see, et kas mootorile (ns10)tuleb suunata õli sisse väljundist, st sealt august kust õli, pumbana töötaval juhul, välja surutakse?

32 pumbaks ja 10 mootoriks saad kiirendava ülekande. Teistpidi aeglustava.

HRpumpa ei soovita ajamiks, kuid eks igaüks peab ikka ise ära proovima, et ei kestaToungue. Aksiaalkolb on pidevaks tööks.

Pumba pöörlemissuund sõltub õli pealeandmise ava valikust. Ning vahet ei ole, pumpa mootorina pruukides läheb laiali lõpuks ikka.
Mul sama variant tehtud mis runtsil,toimetab mitu aastat juba. Mootorina kasutades ikka jah väljundi poole pealt surve sisse,kui teistpidi paned lööb kohe tihendi minema.
Mul tuleviku plaanides tänavapuhastusharja valmistamine. Sinna sobiks ideaalselt. Hea odav pealekauba. Paar korda aastas kasutamist peab kindlasti vastu, seda enam, et ruute nühkida 400m2 ainult.
No võta sa nüüd kinni kelle juttu tõepähe võtte,.. üks väidab, et Nš10 töötab mootorina pidevalt juba 6 aastat- teine aga, et lendab kohe pilbasteks Big Grin- mis siis paika peab? Saeketi, mida 6a ringi aetaksae, takistus on ju ka üsna märkmisväärne...
(23-06-2014, 14:31 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]No võta sa nüüd kinni kelle juttu tõepähe võtte,.. üks väidab, et Nš10 töötab mootorina pidevalt juba 6 aastat- teine aga, et lendab kohe pilbasteks Big Grin- mis siis paika peab? Saeketi, mida 6a ringi aetaksae, takistus on ju ka üsna märkmisväärne...
Jah, mehed, teeme selle asja ükskõrd selgeks Smile !?! Et kui panna survet ja õli udima nš-10 ning tööd tegema nš-32, siis peaks saama aeglustava ülekande, eks ju? Aga kuidas siis paueriga jääb? Et kui on aeglustav, kaotame pööretes aga võidame jõus? Kas on see nii üks-ühele mõistetav ja võetav? Võtaks ühe pumba, ütleme 48 l/min ja annab 1500 rpm juures
180 bar ning tarvitab sealjuures ca`50 kw. Kui õige paneks ta ühe nš-32-ga paari? Või vastupidi? Ja kuidas selle nš vastupidamisega siis ikkagi on? Vahest ei kannata ta eriti telje külgsurvet ja vajaks vahepukki näiteks?
(24-06-2014, 09:14 AM)Tift Kirjutas: [ -> ]Jah, mehed, teeme selle asja ükskõrd selgeks Smile !?! Et kui panna survet ja õli udima nš-10 ning tööd tegema nš-32, siis peaks saama aeglustava ülekande, eks ju? Aga kuidas siis paueriga jääb? Et kui on aeglustav, kaotame pööretes aga võidame jõus? Kas on see nii üks-ühele mõistetav ja võetav? Võtaks ühe pumba, ütleme 48 l/min ja annab 1500 rpm juures
180 bar ning tarvitab sealjuures ca`50 kw. Kui õige paneks ta ühe nš-32-ga paari? Või vastupidi? Ja kuidas selle nš vastupidamisega siis ikkagi on? Vahest ei kannata ta eriti telje külgsurvet ja vajaks vahepukki näiteks?

Teoorias on kõik õige. Kasutegur jääb nii 90 kanti. Kangiseadus toimib ka hüdrostaatilises ülekandes. Seni, kuni töövedelik lõtkude kaudu minema ei silkaToungue

Praktikas määrab NŠ vastupidavuse konkreetse isendi valmistamise täpsus. Hea isend kestab, kehva mitte. Nagu ikka vene asjadegaWink Millega näikse kaasas käivat ka see tõdemus, et mõnel mehel ei kesta ükski asi, teine pruugib õrna lahendust pikalt ja tõrgetetaToungue

Mis puudutab külgsurve talumist, siis võrrelge lääne auto RV pumba (see on mõeldud taluma rihma tõmmet) ja NŠ võllide toestust ja pilt saab selgeks.

Kui mootorina töötaval pumbal on kesta drenaaž olemas, siis võiks mõnda aega töötada. Mida parem isend õnnestub saada, seda kauem. Aga väidetavalt tekkivat mõnesaja töötunniga säärane kulumine, et võlli juurest hakkab lekkima.

Aksiaalkolbmootoriga seda muret poleWink