automoto.ee foorumid

Täisversioon: Marta!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mina soovitan sellist filtri korpust kasutada kus on käsipump peal (vanemad jaapanlased).
Kui vana pumpa ei usalda/ei leia/ei taha, saab näiteks sellise uue jala hankida, või taolise uue eraldi pumba.
Kui ühendused ja torustikud niikuinii ringi tehakse, siis 1,6 mootori toiteks võib küll suvalise võtta. Käsipumbaga filter on küll hea kütuse ülespumpamiseks, kuid vanadel pumpadel kipub olema lekkeprobleeme.

Kui rahakott vastu lööb, tasub võtta Tööriistamarketist uus klaaspõhjaga universaalfiltrikomplekt. Seda sai vist pumbaga ka...

Ning lekkeprobleemid vähenevad, kui süsteem on isetäituv. Selleks peab kütuse tasapind olema filtrist kõrgemalWink
(16-10-2014, 01:11 AM)autojuht Kirjutas: [ -> ]Mina soovitan sellist filtri korpust kasutada kus on käsipump peal (vanemad jaapanlased).
Kuigi paak tuleb mootorile väga lähedale, on sellel mõttel jumet Smile. Siit aga ka järgmine loll küsimus: kas selline mootor imeb kütuse ise üles või peab ka paagis kütusepump olema?
(16-10-2014, 07:16 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]Kuigi paak tuleb mootorile väga lähedale, on sellel mõttel jumet Smile. Siit aga ka järgmine loll küsimus: kas selline mootor imeb kütuse ise üles või peab ka paagis kütusepump olema?
Targemad võivad mind parandada, aga kas ei ole nii, et külili olev kõrgsurvepump on iseõhutuv ja saab paagist ise kütte kätte? Püstine aga vajab etteandepumpa ja õhutamist. Oma vähestest kogemustest olen igatahes nii aru saanud. Minu esimene diisel oli Opeli diisliga Bedford ja teine ning kolmas on olnud Audid.
Bedfordil oli püstine KSP ja selle õhutamine oli paras n***s. Kui etteandepumba klapid enam hästi ei pidanud, polnud suuremat abi ka eespool soovitatud eraldiasetsevast käsipumbast, mis ei olegi päris pump. Tal omal ei ole nimelt klappe ja kasutab etteandepumba omi. Vähemalt sellel mida mina kasutasin, ei olnud. Kui õhk oli sees, osutus see käsipump üsna kasutuks. Käsipump on muidu väga hea asi, aga tal peaksid endal klapid olema ning pidamine nii hea, et toimib ka õhuga.
Audil on iseõhutuv KSP mis tõmbab ise kütet üles ja nii kaua kui paagist vähegi kütet peale tuleb, on elu lill. Filtri vahetusel tuleb vaid uus filter enne paigaldamist kütet täis valada, et liiga suurt õhumulli süsteemi ei jääks. Ei mingit muret.
Filtri kohta olid kõik head soovitused juba ära. Filtri kaane järele võiks lammaris ringi vaadata. Peale sobivuse võiks huvi tunda ka elemendi saadavuse ja hinna kohta.  Wink
Idee kasutada voolikututsidega filtrit on ka väga hea, pole ise sellist näinudki. Küssa on minu jaoks vaid hinnas, sest see tuleb umbe minnes kogu täiega ära vahetada. Aga kui töötunde koguneb vähe ja filtrit hakkad vahetama harva, pole vast tähtsust. 
Kütusefiltrist rääkides... miks leiutada ...ratast, kui normaalne on vaadata, masinat, millelt see mootor pärit on Smile ! Tal ON kütusepaagis kütuse etteandepump, mis pumpab suht madala survega kütust paagist kõrgsurvepumpa, surudes seda läbi filtri. On otstarbekas toimida samuti - filter võiks olla sama litraaziga mootori jaoks või pisut suurem, mingil juhul ei tohiks olla ta väiksem. Pumbaks on hea kasutada selleks otstarbeks toodetavat eraldiseisvat kütusepumpa, millel on juba sisse ehitatud surveregulaator - lööb surve üles ja lülitub välja, mootori töötades aga toimetab vastavalt sellele, kuidas surve kütuseliinid langeb. Mul peaks tegelt üks selline...eraldiseisev kütusefilter koos korpusega täiesti vakantne olemas olema...päris ilma rahata saadaval... aga ma vaatan enne järele..asjad krt, liiguvad vahel Smile .
Üldiselt on etteande pump ikka ksp korpuse sees ja ei vaja mingit elektrilist paagi pumpa.
Minu käsipumbaga filtri korpuse soovitus oli, et oleks parem õhutada kui kütus otsa saab.
(16-10-2014, 11:25 AM)autojuht Kirjutas: [ -> ]Üldiselt on etteande pump ikka ksp korpuse sees ja ei vaja mingit elektrilist paagi pumpa.
Minu käsipumbaga filtri korpuse soovitus oli, et oleks parem õhutada kui kütus otsa saab.
Kindlasti on käsipumbaga parem kui ilma. Keegi ei vaidlegi. Elektripump on lihtsalt mugavam. 
Ah jaa, veidi ehk OT kodutraktori teemas, aga meenus eelmine sügis, kui maal käies ajas sõber oma diiselbussi manööverdades kogemata põhjaga kivi otsa. Plastist kütusepaak õnneks katki ei läinud, sai vaid pisut muljuda. Paraku lõhkus see muljung paagi sees oleva kütusevõtturi, nii et tõmbas õhu sisse ja buss suri välja. Mida teha? Sügisõhtu juba käes ja kiskus hämaraks. Ilm ... nagu sügisel ikka. Õnneks oli sõber kunagi paigaldanud eraldiasetseva elektrilise kütusepumba, juhuks kui küte pikalt seismisega alla vajunud. Kuurist sai paraja jämedusega plastvooliku, mis läks otsapidi tankimisavast paaki. Teine ots juhiukse vahelt sisse ja põranda alt elektripumpa. Nii oli kõige lihtsam vedada. Edasi oli elu juba nagu lill. Lülitiga klõps-urr-urr ja buss käis. Tõi 50km koju ära. Tõsi küll, vasakut kurvi pidi võtma nagu maksahaige. Muidu valgus küte paagi paremasse serva ära ja voolik hakkas õhku luristama. 
Sellises situatsioonis oleks käsipump olnud kasutu. 
Aga jah, kodutraktorile elektripump vast vähe overkill, kuigi sigamugav on!  Wink
Kõige lihtsam ja lollikindlam on paak pumbast kõrgemale paigaldada, ning polegi mingit etteande pumpa vaja. Valad aga kütte paaki ja see läheb ludinal ise edasi.
Kui paaki ei saa paigaldada kuhugi kõrgemale, kui mootori pump (tavaliselt ei saa), siis miskine 25 eur elektrilise eest välja käia pole väga suur väljaminek. Aga küllap
isand maitus ise otsustab, mida ja kuidas. Lammaritest on võimalik hankida ka kopikate eest paagiväline kütusepump, mõne sõiduauto küljest kannatab selle vidina ka
vanarauaplatsilt ära tirida Smile .  Samas jääb kütusepaagi asukoha valikul vabad käed, mis pole ka vähe oluline.
Kordame veelkord, siin härrased ei saa aru kuidas töötab enam levinud VP seeria kütusepump.
Ei ole vaja mingit el. lisa etteande pumpa! kõik VP ja VE jm. omavad sisest etteande pumpa ja suudavad ise kütte endale peale tõmmata. Käsipump on selleks, et kui kütus juhtub otsa saama siis on lihtne käsitsi küte üles pumbata ja ei koorma akut ja starterit.
No arvamusi on seinast seina.. ja kõik on teretulnud Smile . Võhikuna, kellel ei ole asjast ei aimu ega arvamust, oli kerge neid vastuseid erapooletult ja objektiivselt analüüsida. Minuni jõudis see, et kui KSP-l on omal sees piisav ettendepump, siis nagu ei näe mingit vajadust paigaldada eraldi pumpa paaki- lihtsalt lisatöö. Aga nagu auol vanasti vänt oli, nii võiks ju selle kütusefiltri küljes ka selline asi nagu käsipump olla- no igaks juhuks, kui tõepoolest kütus otsa saab ja lahmaka õhku vahele tõmbab. Samas ei ole paagist KSP- ni mitte üle 50-ne cm-i ja paak hakkab asuma KSP- st kõrgemal- vähemalt kütuse nivoo, täis paagi puhul kindlasti Smile . Paak tuleb pisike- umbes 8-10 liitrit.

Huvitav kui keeruline oleks paigaldada sellisesse pisikesse paaki kütusenäidiku andurit?

Paak oma oletatava asukohaga siin: http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=45752
(16-10-2014, 16:50 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Samas ei ole paagist KSP- ni mitte üle 50-ne cm-i ja paak hakkab asuma KSP- st kõrgemal- vähemalt kütuse nivoo, täis paagi puhul kindlasti Smile
Kohe oleks võinud öelda! Siis pole ju mingit etteandepumpa tarvis, võibolla kraani ainult paagi ja filtri vahele. Muidu jookseb küte maha kui mõni voolik või tihend järele annab. Käsipumpa asendaks paagi täitmine korgini või n.n. blowjob.    Toungue
(16-10-2014, 19:04 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Kohe oleks võinud öelda! Siis pole ju mingit etteandepumpa tarvis, võibolla kraani ainult paagi ja filtri vahele. Muidu jookseb küte maha kui mõni voolik või tihend järele annab. Käsipumpa asendaks paagi täitmine korgini või n.n. blowjob.    Toungue

Huvitav kas võrri kraanist piisaks? Tuleb ju sealt päris mehiselt läbi kui voolik otsast ära võtta? Huvitav mis siis juhtuma hakkab kui kinnise kraaniga käivitama hakata- kas see vaakum võib midagi ära ka rikkuda??? Võib ju ununeda see lahti teha...
See viimane vihje viitabki sellele, et milleks mul naist vaja on Big Grin
Midagi ei juhtu, korraks läheb käima.
(16-10-2014, 22:14 PM)autojuht Kirjutas: [ -> ]Midagi ei juhtu, korraks läheb käima.

Mässasi, nanne wõ?






Aga muidu pean mütsi kergitama ja meistrile kiidusõnad edastama, hulk tööd tehtud ja tundub viks ja viisakas masin tulevat.  Cool
(16-10-2014, 22:25 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]
(16-10-2014, 22:14 PM)autojuht Kirjutas: [ -> ]Midagi ei juhtu, korraks läheb käima.

Mässasi, nanne wõ?






Aga muidu pean mütsi kergitama ja meistrile kiidusõnad edastama, hulk tööd tehtud ja tundub viks ja viisakas masin tulevat.  Cool
Mõlemad Big Grin
No ma ise veel küll ei hõiskaks siin midagi- pool tööd veel alles ees ja pole teada kuidas see omaloominguline reduktor seal tööle hakkab. Sidurikettaga on ka sellised kahtlased lood, et ketas loksub pea millimeetri oma sisu otsas. Selle saab aga lihtsa vaevaga ära vahetada, sest peale originaalsidurile Gaz- i sisu panemist, selgus, et volga ketas istub ilusti otsa- ainult pool cm tuleb ümbertringi maha võtta.  Ja hooratas, mis mul kaks korda tuksi keerati erínevate treialite poolt sinna laagrit paigaldades, võib ka ehk nalja teha. Too viimane oleks vast kõige hullem nali kui midagi tasakaalust väljas on. Muu osas ma väga ei põe. 

Ja alati on veel ka võimalus, et see mootor polegi töökorras - vot siis on p...se Smile ! Aga ma arvan, et ikka on tööloom- müüja tundus usaldusväärne. Esimese mootori kohta ütles kohe kui küsisin, et suitseb. Kui küsisin sellist mis ei suitse, siis ütles, et on küll üks korras mootor, aga see ainult 1.6-ne. Alguses tahtsin 2.3 -st transiti oma. Vene mees oli ja konkreetne tundus- ehitab Peipsi ääres karakatitseid kaluritele ja mainega vend. Hr Tift on teda ka oma ihusilmaga näinud, sest tema selle mootori mulle sealt ära tõi Smile .
(17-10-2014, 02:42 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]Hr Tift on teda ka oma ihusilmaga näinud, sest tema selle mootori mulle sealt ära tõi Smile .
Tifti ees peab ikka mütsi maha võtma. Kui paljudele kaasfoorumlastele on ta juba väärt materjale muretsenud ja projektidele mitte ainult sõnades vaid ka tegudes õlga alla pannud! 
Avaldan tunnustust ka herr Maitusele tubli töö eest. 
Võrri kraani kohta ei oska öelda, peab proovima. Vooliku vahele käival kütusefiltril on ka suht peenike ava ja on piisav. Küssa taandub vist sellele, kui suur on tagasijooks. Seda aga saab teada alles käivitamisel. Hoia siis meid kursis ja hea video oleks abiks. Siinsed korüfeed ütlevad pildi ja hääle järgi mootori kohta küllap paljugi. 
Jõudu!
Tänan, püüan kõigest väest Smile. Tift on tõepoolest tõelne sõber- kui aus olla, siis ilma temata ei oleks mul veel pooltki sellest tehtud mis tehtud on....

Videoni on vast veel vääääga pikk maa Big Grin !