automoto.ee foorumid

Täisversioon: Marta!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
NŠ-32 sobib sinna hästi. Tootlikkust on kenasti ka madalamatel pööretel, ei pea mootor kapoti all möirgama. Võrdluseks - vanemal Lännenin on 4 pütane sisu mootor, kilovatte 54. Lännen on kopplaadur. Nagu Jumps-ki.Pump on labapump, NŠ-32 -hest natuke ikka suurem. Hüdroõli paak ei ole pirakas, kui ma ei eksi, siis kuskil 40 liitri kandis, olen talle vahel vahetuseks õli tarninud.
Pumba võlli otsa istutamine on mõnes mõttes hea asi - pole liigseid mootorit koormavaid ülekandeid. Teisalt - k-kästi küljes on ka teistel pumpasid, mis toimetavad - näiteks Gaz-53 korvtõstukil on kasti küljes nš-32 ja majandab mastiga mootori päris aeglastel pööretel. Nii et sul ongi kaks võimalust Smile.
Ütleme nii, et kui mootori võlli otsa, siis oleks nš-10 sobilikum, käigukasti otsa oleks aga nš-32 parem.
Mootorit kinni pooma hakkab see sistem siis, kui on klapid valesti reguleeritud - ülevooluklapp, mis sul on mtz jagajal olemas, on tavaliselt reguleeritud umbes 80 bar-i juurde avanema.
(18-06-2014, 08:41 AM)Tift Kirjutas: [ -> ]NŠ-32 sobib sinna hästi. Tootlikkust on kenasti ka madalamatel pööretel, ei pea mootor kapoti all möirgama. Võrdluseks - vanemal Lännenin on 4 pütane sisu mootor, kilovatte 54. Lännen on kopplaadur. Nagu Jumps-ki.Pump on labapump, NŠ-32 -hest natuke ikka suurem. Hüdroõli paak ei ole pirakas, kui ma ei eksi, siis kuskil 40 liitri kandis, olen talle vahel vahetuseks õli tarninud.
Pumba võlli otsa istutamine on mõnes mõttes hea asi - pole liigseid mootorit koormavaid ülekandeid. Teisalt - k-kästi küljes on ka teistel pumpasid, mis toimetavad - näiteks Gaz-53 korvtõstukil on kasti küljes nš-32 ja majandab mastiga mootori päris aeglastel pööretel. Nii et sul ongi kaks võimalust Smile.
Ütleme nii, et kui mootori võlli otsa, siis oleks nš-10 sobilikum, käigukasti otsa oleks aga nš-32 parem.
Mootorit kinni pooma hakkab see sistem siis, kui on klapid valesti reguleeritud - ülevooluklapp, mis sul on mtz jagajal olemas, on tavaliselt reguleeritud umbes 80 bar-i juurde avanema.

Tänan, sõber, vastamast Smile! Nonii- loodan, et on veel arvamusi Smile ? Ja ehk ütleb keegi puusalt selle T-40 ne pöörded ära, et ei peaks netiavarustel aega raiskama ja saaks natuke arvutada ?
(18-06-2014, 08:41 AM)Tift Kirjutas: [ -> ]Mootorit kinni pooma hakkab see sistem siis, kui on klapid valesti reguleeritud - ülevooluklapp, mis sul on mtz jagajal olemas, on tavaliselt reguleeritud umbes 80 bar-i juurde avanema.


Pigem ikka kaitseklapp ja alates 160 kg/cm2. Pump peaks kannatama 210 kg/cm2, aga 180-ga olen ka juba mõned lõhki saanud ...

Üldiselt ei saa sedasi sõiduauto ja traktori mootoreid võrrelda. Vääne on väga erinev.

NŠ-32 tahab alates 26,6 kw - vaikselt toksides võtab see sõiduauto köhima küll.
T-40'ne pumba pöörded peaksid olema samad mis mootori omad. Mootori 1600 rpm juures, on 32'se tootlikus 41l/min. Pump on vasakpoolse pöörlemisega.

T-40'ne mootor on 1600rpm juures umbes 40hj. Automootor on samade tuuride juures pea sama. 32'ne pump sobib sinna kenasti. Parem las olla tiba suurem, kui väiksem.
Minul raamat annab 1800 p/min tootlikuseks 45 l/min. Otse vändalt peaks tootlikus olema 57 l/min.
1600 p/min peaks NŠ-32 andma 51 l/min ...

See kõik on muidugi teooria ja praktilisi katsetusi erinevate pumpadega jälgiks muidugi huviga. Big Grin
(18-06-2014, 09:42 AM)runts Kirjutas: [ -> ]Minul raamat annab 1800 p/min tootlikuseks 45 l/min. Otse vändalt peaks tootlikus olema 57 l/min.
1600 p/min peaks NŠ-32 andma 51 l/min ...

See kõik on muidugi teooria ja praktilisi katsetusi erinevate pumpadega jälgiks muidugi huviga. Big Grin

Tänud asjalike vastuste eest Smile.
Katsetamine erinevate pumpadega on kõike muud kui huvitav Smile- pean silmas, et kui seda ise teha -iga katsetus on ju tükk tööd ja ümberehitamist Big Grin

Kui nüüd natuke arvutada ja arvestada, et sõiduauto diiselmootor on siiski kiirem kui traktoril,- no arvestaks umbes nii, et kui Nš32 traktori 1600 p/min on sama võimsus kui minu 2000 p/min , siis tuleks Nš10 .ne tootlikus põkal siiski poole väiksem kui traktoril Nš32 -ga. Seda on ehk natuke vähe, et näiteks kopaga tööd teha....- jääks vast liiga aeglaseks.
Me räägime siin küll ainult Nš 10-st ja 32-st- on olemas ju aga ka Nš 16 ja neljakümne euriku eest Flindis isegi uus saadaval. 2500 p/min annaks siis tootlikuseks sama mis traktoril ja need pöörded ei peaks veel automootorit väga lõugama ka panema Smile....paluks arvamusi....!
Selline võhiklik küsimus veel kopa kohta, et kas selle taga istudes on võimalik ka gaasi juurde vajutada, või tuksub see mootor nii nagu ta tuksuma on pandud ja töökiirust saab reguleerida ainult jagajaga?
Üldiselt pole taha eraldi "gaasi" vaja, aga selline võimalus paha ka ei oleks.
Milline tõstuk masinale tuleb?
(18-06-2014, 12:32 PM)runts Kirjutas: [ -> ]Üldiselt pole taha eraldi "gaasi" vaja, aga selline võimalus paha ka ei oleks.
Milline tõstuk masinale tuleb?
Kui koppa tõstukiks nimetada, siis tuleb kolmepunkti kinntusega kopp ja muud ei midagi Smile. Kui seda riista siin ehitama hakkasin, siis tahtisn vist sellega kosmosesse lennata Smile- igasugu lisasid tuli aina pähe, mida aga ehitus edasi on nihkunud, seda vähemaks neid ka jääb. Näiteks ei tule mul esilaadurit sellepärast, et ma ei oska sellele igapäevaelus funktsooni välja mõelda- ei ole mul ju vaja autokasti liiva tõsta jne. Kogu elu hakkab käima siis Marta taguotsa ümber Big Grin. Saab ju sinna ülemise tõmmitsa asemele silindri panna ja tagalaaduri nii teha, sellega saab ka lund lükata ja kola tassida. Saab ju sinna ka mingi kraananoole moodi asja leiutada- üks jagajakang kipub ju hetkel üle jääma ..
Põhiküsimus on aga ikkagi see, et kas Nš 32 tõmbab 1.6 ford diislil hinge kinni selle kopaga või ei tõmba ja kas on loogiline, et väiksem pump vajab sama või isegi suurema rõhu tekitamiseks vähem mootori KW- e tootlikuse arvelt ja kas seega saaks kastutada väiksema läbimõõduga silindreid kopal?
Põka ju väike ja ega sinna koppagi teab-mis suurt teha ei saa, seega ka nooleliigendid lühemad ja silndril kergem suruda ehk...
http://www.nortrak.bg/files/File/hanix/H15B-2.pdf
Selle on japsid teinud ja inseneeerused arvutanud. Saad oma pumbaprobleemidele ehk veidi selgust kui insenerilahendusi uurid. Surved ja õlipaagi mahud, õlikogused l/min jne. Minikopp. Ega sa suuremat plaani, järgmine oleks juba JUMZ
(18-06-2014, 14:26 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]http://www.nortrak.bg/files/File/hanix/H15B-2.pdf
Selle on japsid teinud ja inseneeerused arvutanud. Saad oma pumbaprobleemidele ehk veidi selgust kui insenerilahendusi uurid. Surved ja õlipaagi mahud, õlikogused l/min jne. Minikopp.

See on väga hea näide. Tasuks siis nš-16 -le mõelda.
(18-06-2014, 14:26 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]http://www.nortrak.bg/files/File/hanix/H15B-2.pdf
Selle on japsid teinud ja inseneeerused arvutanud. Saad oma pumbaprobleemidele ehk veidi selgust kui insenerilahendusi uurid. Surved ja õlipaagi mahud, õlikogused l/min jne. Minikopp. Ega sa suuremat plaani, järgmine oleks juba JUMZ
Tänan, aga mul on kahjuks nii vilets monitor, et kiri ei ole loetav Sad
(18-06-2014, 15:40 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]
(18-06-2014, 14:26 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]http://www.nortrak.bg/files/File/hanix/H15B-2.pdf
Selle on japsid teinud ja inseneeerused arvutanud. Saad oma pumbaprobleemidele ehk veidi selgust kui insenerilahendusi uurid. Surved ja õlipaagi mahud, õlikogused l/min jne. Minikopp.

See on väga hea näide. Tasuks siis nš-16 -le mõelda.

Kuna sa nii täpselt ei ehita ja ebakõlad põhjustavad kao, siis oleks mõttekas varuga pump võtta, ning 32'se peale mõelda Smile

(18-06-2014, 15:59 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(18-06-2014, 14:26 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]http://www.nortrak.bg/files/File/hanix/H15B-2.pdf
Selle on japsid teinud ja inseneeerused arvutanud. Saad oma pumbaprobleemidele ehk veidi selgust kui insenerilahendusi uurid. Surved ja õlipaagi mahud, õlikogused l/min jne. Minikopp. Ega sa suuremat plaani, järgmine oleks juba JUMZ
Tänan, aga mul on kahjuks nii vilets monitor, et kiri ei ole loetav Sad

See seal pdf failina. Kusagilt annab pilti suuremaks kruttida või lae fail alla ja ava pdf'ina
Kuna endalgi viimasel ajal hüdraulikaga tegemist olnud, siis pakun välja alternatiivse poe:
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?opti...=0&lang=et
Pumba kohapealt üldiselt minu puulõhkujal on 50ne 2astmeline pump 7,5kw mootorile- kuni 80atm lööb 50l/min ja kuni 310atm lööb pump 16l/min aga jagaja kaitseklapp laseb surve kuni 210atm . Sellise pumbaga saab väike 1pütane 0,38 liitrine bensiini mootor ilusti hakkama mis siis sinu 1,6liitrisest diislist rääkida Wink
Iseasi on see, et minuteada on nš pumpade maksimaal pöörded 1500 ja jätkusuutlik pööre millega vastu peavad 1000rpm. Bellarussil on 2:1 pöörded ehk siis 2000rpm mootori pöörde puhul teeb pump 1000 pööret.
Minu 2astmeline pump on 4korda väiksem nš50 pumbast, kuid kannatab 4korda rohkem pöördeid ja minu pumbal on nominaal tööpöörded maksimaal tootlikusega 3600rpm
(18-06-2014, 19:09 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Pumba kohapealt üldiselt minu puulõhkujal on 50ne 2astmeline pump 7,5kw mootorile- kuni 80atm lööb 50l/min ja kuni 310atm lööb pump 16l/min aga jagaja kaitseklapp laseb surve kuni 210atm . Sellise pumbaga saab väike 1pütane 0,38 liitrine bensiini mootor ilusti hakkama mis siis sinu 1,6liitrisest diislist rääkida Wink
Iseasi on see, et minuteada on nš pumpade maksimaal pöörded 1500 ja jätkusuutlik pööre millega vastu peavad 1000rpm. Bellarussil on 2:1 pöörded ehk siis 2000rpm mootori pöörde puhul teeb pump 1000 pööret.
Minu 2astmeline pump on 4korda väiksem nš50 pumbast, kuid kannatab 4korda rohkem pöördeid ja minu pumbal on nominaal tööpöörded maksimaal tootlikusega 3600rpm

No vot kus lops... siis tuleb ju välja, et Nš pumpa, kui selle max pöörded on 1500 p/min, ei saagi väntvõlli otsa pista- see teeb ju topelt ja rohkemgi pöördeid Sad. Mis pumb see sul on mis pöördeid kannatab ja kas on ka hammasrataspump ?
Kolasin ka ise kindluse mõttes venemaa internetiavarustel ja sain sama tulemuse, et 1500 on lagi...

(18-06-2014, 17:13 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Kuna endalgi viimasel ajal hüdraulikaga tegemist olnud, siis pakun välja alternatiivse poe:
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?opti...=0&lang=et
Tänan info eest- flindis on paar eurikut odavamad Smile
Eks see Nš üks paras sodi on. Kui nendega veel metsa sai veetud, siis pumbaga aastat läbi ei saanud. Hiljem kolbpumbaga polnud mingit probleemi. Samas on mul üks Nš-10 mootorina kasutusel, teeb 4000 - 5000 p/min ja seda juba 6 aastat.
Siin oli kunagi juttu, et Nš-10 toimib 2800 p/min elektrimootoriga täitsa kenasti. Ma arvan, et väiksema pumbaga otse võllilt võiks katsetada küll. Lihtsalt tuleb jälgida, et nälga ei jääks ja kuuma ei saaks.

Kui suur silinder seda ripukat suruma hakkab?
(18-06-2014, 20:39 PM)runts Kirjutas: [ -> ]Eks see Nš üks paras sodi on. Kui nendega veel metsa sai veetud, siis pumbaga aastat läbi ei saanud. Hiljem kolbpumbaga polnud mingit probleemi. Samas on mul üks Nš-10 mootorina kasutusel, teeb 4000 - 5000 p/min ja seda juba 6 aastat.
Siin oli kunagi juttu, et Nš-10 toimib 2800 p/min elektrimootoriga täitsa kenasti. Ma arvan, et väiksema pumbaga otse võllilt võiks katsetada küll. Lihtsalt tuleb jälgida, et nälga ei jääks ja kuuma ei saaks.

Kui suur silinder seda ripukat suruma hakkab?
Silindrite kohta ei oska veel midagi öelda, aga neid tuleb ju kopal 4 ja rippsüsteemil 2. Aga mida suuremad tulevad, eks seda kergem suruda Smile.


Üks selline loll mõte on ka tekkinud, et paneks äkki kopale eraldi Nš 32-e jõuvõtuvõllilt ja ka eraldi õlipaagi. Jõuvõtuvõll tuleb ju gaz53-e käigukasti väljavõttest, kuhu see Nš32 tegelikult käibki kalluril ja tõstukil. Sellest väljavõttest tulevad pöörded 2x aeglasemad kui väntvõllil ja siis jääbki sinna tuhante kanti.

Mootori otsa paneks siis aga Nš10 -ne, aga tuleb välja, et see ei kannata ju pöördeid- või siiski kannatab??? Vahel suruks ju kindlasti pöörded ka 3000 ndeni kui vaja kiiremat sõitu teha- kasvõi kogematta võib see asi ka juhtuda ja ega seda aksiaalpumpa ju ka mõistliku hinnaga kusagilt ei saa.

MÕISTUS OTSAS ....!!!!!

Ehk oskab keegi mõnda pöördeid kannatavat hammaspumpa soovitada? Ega seegi arvatavastii odav ei ole, aga kindlasti tunduvalt odavam kui aksiaalpump..
maitus, kui sul kasti väljavõte on olemas, siis miks sa sinna kahte pumpa tahad veel toppida? Pane kasti otsa 32*ne ja asi ants.

(18-06-2014, 20:39 PM)runts Kirjutas: [ -> ]Samas on mul üks Nš-10 mootorina kasutusel, teeb 4000 - 5000 p/min ja seda juba 6 aastat.
Siin oli kunagi juttu, et Nš-10 toimib 2800 p/min elektrimootoriga täitsa kenasti.

Räägi sellest mootorist lähemalt, mulle täitsa tume maa. Kas põhimõtteliselt saab NS'si mootorina otse kasutada? Palju seal jõudu kaduma läheb? Mida ta sul ringi ajab ja milline pump käitajaks on?
(19-06-2014, 00:21 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Kui sul kasti väljavõte on olemas, siis miks sa sinna kahte pumpa tahad veel toppida? Pane kasti otsa 32*ne ja asi ants.
Ei ole siis ants midagi, siis ei ole mul jõuvõtuvõlli, sest seda ei ole kusagilt mujalt välja võtta ja siis pole see ka traktor Smile. Pealegi, ei tööta kasti väljavõttest pump kui sidurit vajutada- siis ei keera ka rool jne...
Ja kopp tuleb ju teisaldatav- kolme punkti kinnitusega nagu muudki agregaadid mis taha käivad- ilma kopata ikka 1 pump Smile

(19-06-2014, 00:21 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]maitus, kui sul kasti väljavõte on olemas, siis miks sa sinna kahte pumpa tahad veel toppida? Pane kasti otsa 32*ne ja asi ants.

(18-06-2014, 20:39 PM)runts Kirjutas: [ -> ]Samas on mul üks Nš-10 mootorina kasutusel, teeb 4000 - 5000 p/min ja seda juba 6 aastat.
Siin oli kunagi juttu, et Nš-10 toimib 2800 p/min elektrimootoriga täitsa kenasti.

Räägi sellest mootorist lähemalt, mulle täitsa tume maa. Kas põhimõtteliselt saab NS'si mootorina otse kasutada? Palju seal jõudu kaduma läheb? Mida ta sul ringi ajab ja milline pump käitajaks on?

Huvitaks mindki- täitsa teemasse jutt oleks Smile