automoto.ee foorumid

Täisversioon: Marta!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(03-08-2014, 08:31 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Aiatraktoril võid keevitada rahulikult - kui lahti väristabki, siis siristad uuesti üle.

Just sellise vastust ma ootasingi Big Grin ! Seega siristan kõik kinni- raam on paks ja peaks kõik välja kannatama ...
(02-08-2014, 21:49 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]
(02-08-2014, 21:11 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Huvitav kas jahutusradikas ka siis töötaks kui see külili keerata ?

Töötab kui sa siseneva kuuma vee lased ülevalt ja väljuva jahedama alt. Kui jääb vastupidi, siis on kahtlane, hakkab ainult paari ülemist ribi mööda voolama, need ehk ei jõua jahutada.
Selgus, et Hr Tifti käest saadud ziguli radikal jooksevad ribid originaalis horisontaalselt, seega kui see külili keerata, siis on ribid vertikaalselt ja mahub see asi sinna suurepäraselt. Siit õppetund mulle, et enne vaata ja mõtle ja alles siis küsi Smile
Sai siis tagasilt lahti võetud ja uuritud, et miks kardaankäbi loksub- no laager läbi muidugi. Laagril ei ole aga ühtegi kirja peal... ? Aga imelik on see Multicari sild sellegipoolest- lausa peab avalikkusele näitama Smile.[attachment=49333][attachment=49334][attachment=49335][attachment=49336][attachment=49337][attachment=49339] Suuremalt: http://www.upload.ee/gallery/10598/Marta.html?p=3

Ka kardaan sai lõpuks valmis, nüüd veel jäänud see õnnetu hüdropump ja selle ülekanne vända otsast, siis saab kogu selle kupatuse raamikülge kokku kruvida ja kuuriall ei pea enam kuresammuga käima Big Grin[attachment=49338] Pikkust sai selle asjale 29 cm- lühemat ma ei osanud teha ... Smile. Ma loodan, et see kaks centi nuudist liikumist on piisav ja nuut, mis pärit uaziku kardaanist, vastu peab...
Laageri nummer on 3306. 30 - 72-30,2 on mõõdud. Nüid on kirjas Smile .
(04-08-2014, 15:03 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]Laageri nummer on 3306. 30 - 72-30,2 on mõõdud. Nüid on kirjas Smile .
Super....mulle tunduski, et laius on karvajagu suurem kui 30. Tänud Smile! Kui vidinad raami külge saan, siis võtan ka korra rummud otsast ära, loodan, et seal palju üllatusi ei tule Smile. Kuni sild eraldiseisev üksus on, on seda kehva teha ...
Kas keegi seletaks mulle, et mis suurusega tegu on? See peaks olema siis hüdropumba max pöörded- aga ma ei mõista Big Grin
(06-08-2014, 14:58 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Kas keegi seletaks mulle, et mis suurusega tegu on? See peaks olema siis hüdropumba max pöörded- aga ma ei mõista Big Grin
Seleta natuke, MILLEST sa räägid? Pumpadel on jah, ära näidatud max pöörded, normaalsed ja lühiajaliselt maksimaalsed, mille juures pump võib töötada. Arvestatakse siis normaalsete pööretega, tavaliselt 1500 rpm. Vahel aga vajutad gaasi põhja ja mootor jookseb...2500 rpm näiteks .
(06-08-2014, 15:40 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]
(06-08-2014, 14:58 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Kas keegi seletaks mulle, et mis suurusega tegu on? See peaks olema siis hüdropumba max pöörded- aga ma ei mõista Big Grin
Seleta natuke, MILLEST sa räägid?
Oi pagan, nüüd jätsin küll pooletoobise mulje, nimelt unustasin ühele copyle paste tegemata. Vot selline asi jäi puudu: Номинальная частота вращения, с-1 40

Palun andestust Big Grin Big Grin!
See tähendab nominaalseid pöördeid ehk siis tavaline töökiirus ehk nimikiirus või määratud töökiirus. mida need teised tähed seal tyähendavad...ei tea. On seal veel midagi kirjutatu?
(06-08-2014, 20:33 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]See tähendab nominaalseid pöördeid ehk siis tavaline töökiirus ehk nimikiirus või määratud töökiirus. mida need teised tähed seal tyähendavad...ei tea. On seal veel midagi kirjutatu?
Vene keelt mõistan ma ise ka, aga neid numbreid mitte Big Grin. Sellele reale ei ole enam midagi kirjutatud.
Kas 1 ja 40 vahelt äkki midagi puudu? 5 näiteks?
Kuskohast andmed on, raamatust või päevinäinud birkalt?
Kui see -1 on tseest kõrgemale kribat, on tegu nõukaaegse viisiga näidata pöördeid sekundis.

40 p/s teeb 2400 pööret minutis.
(06-08-2014, 23:38 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kui see -1 on tseest kõrgemale kribat, on tegu nõukaaegse viisiga näidata pöördeid sekundis.

40 p/s teeb 2400 pööret minutis.
No sellel jutul on jumet ja sellel pumbal ka kui niipalju kannatab. Mu jutt on pärit siit: http://www.gydrolux.ru/technical-parameters-nsh16

Ja kui see jutt nüüd Hr Võsal ka paika peab, kas siis võib teha järelduse, et selline pump sobib suurepäraselt väntvõlli otsa, pidades vastu ka natukene suuremale pöördele kui on tabelis antud nominaalne pöörlemiskiirus, mis ei tähenda siis ju veel arvatavasti maksimaalset ? Mootori 2000 p/min juures peaks see pump siis andma ligikaudu sama õlikoguse kui russ annab tuhande p/min juures. Kas see 16 MPa tähendab 160 atm -i ja maksimaalne 21, siis 210 atm? Sellest paks ju ka piisama.

Ja saada on selline asi üsna odavalt: http://www.flintkaubandus.ee/et/search?p...%BCdropump

Kas olen asjast õigesti aru saanud või puhun paska ? Big Grin
Vahepeal siis niipalju juhtunud, et tagasilg on uue laagri ja simmeri saanud ja kogu jooks koos.
[attachment=49419][attachment=49420]

Nüüd siis käsil raami tegemine ja vastu mu ootusi on vee veel suurem pähkel kui kõik eelnev Smile. Kõik asjad jäävad raamile ette. Ühelt poolt genekas.. ok, sellega saan hakkama, aga teisel pool on mõistus otsas.
Käigukasti väljavõte jääb täiega raami ette. No raam annaks ka niipalju allapoole viia kui teha raamile taha silla kinnituse juurde sisselõige ja siis mahuks see väljavõte U -tala sisse ära. Siis aga see jama, et selle väljavõtte külgemonteerimiseks ja vajadusel vahetamiseks ei saa seda sealt kätte, sest on praktiliselt vastu raami. Teine võimalus on jätta raam nii kaugele, et ta sinna vahele ära mahub ja teha raami esimine ots jõnksuga kitsamaks.
[attachment=49421]

Siis veel kõige hullem küsimärk minu jaoks.. Väljalaskekollektorist jooksevad torud otse vastu raami ja täpselt tuletorude taha jääb mootorikinnitus Sad. Kõik puntis koos.
[attachment=49422]
Kollektorist tuleb välja kaks toru nagu ka pildil näha. Kui see raam natuke allapoole lasta (palju ei saa), siis nagu oleks ruumi need torud üsna järsu nurga all tahapoole keerata.
Kas see, et neid torusid on 2, omab ka mingit tähtsust mootori töös? Kui need kohe üheks toruks viia, mis siis saab ja kas järsk kurv kohe peale kollektorit ka mingit jama tekitab?

Niipalju küsimusi sai kohe, aga häda on suur ja mõistus otsas ja kelle muu kui oma kallite kogenud foorumikaaslaste käest, kes asja algusest saadik näinud on, mul ikka nõu küsida on Big Grin.

Oodatud kõik mõtted. fantaasiad ja Jaan Tatika ideed ka Smile.

Suremalt näeb pilte: http://www.upload.ee/gallery/10598/Marta.html?p=4
Tee raamidele korralik jõnks sisse. Kohe peale esiratast keera raamiga välja ja enne tagaratast sisse tagasi. Tulebki veits edevama kujuga.
Kui mõnda teist teed lähed ja raame jõnksutama ei hakka (mina hakkaksin), siis sumpsiga võid kohe peale kollet ära keerata ja ühe toruga edasi minna nii nagu heaks arvad.
Jõnksutamisest ei pääse jah Smile, teada värk. Pealegi - mõlemad küljed ei pea olema ühesugused - erinevad jõnksud on jäigastamise juures pigem plussiks.
Ära pelga ka avasid raamis, kui muud võimalust pole, siis tee raami ava. See u-raud on sul päris tugeva varuga ka.
Ma kaaluksin tõsiselt, kas ei oleks võimalik esisilda törts ettepoole nihutada, et saaks mootori kogu muu krempliga madalamale lasta.
(12-08-2014, 05:50 AM)Tift Kirjutas: [ -> ]Ma kaaluksin tõsiselt, kas ei oleks võimalik esisilda törts ettepoole nihutada, et saaks mootori kogu muu krempliga madalamale lasta.
Pildilt ei saa vast jah korralikku ettekujutust. Kui ma selle mootori allapoole lasen, siis ma võin väljalaskekollektori raami külge kinni keerata ja see käigukasti väljavõte muutuks masina kõige maalähedasemaks kohaks, mis ei ole läbivuse seisukohalt masina keskel väga mõistlik Smile. Ka mootori kinnitused jääksid siis raami taha ja sinna võtmega ligipääs oleks suht võimatu.
Mis sinu mõte oli, et miks see hea võiks olla ?

Esisilda ei tahaks ka ettpoole liigutada. Omaarust on see massin mul niigi juba proportsioonist väljas ja teehöövlit ka ei taha Big Grin

Viplala soovitusest, jõnksutada, ma ei pääse jah ja raamipooled tulevad ka kindlasti erinevd, nagu sa välja pakkusid.

Aga ikkagi, kas seal siis puudub igasugune mõte, et kollektorist kaks toru välja tuleb ja mitte, et ma viplala jutus väga kahtleks (mulle lausa meeldib seda juttu uskuda Smile ), vaid mitu arvamust oleks ikka miitu arvamust
Järsk pööre vahetult kollektori järel vähendab võimsust. Umbes 0,1x kW võrra. Eks rehkenda ise, kui oluline see kadu Su jaoks on. Mina endale tehes ei põeks vajadusel kasvõi tagasi keeramast.

Raamitala on Wägga Tummine - seda võid mõnuga lõikuda-keerata. Peasi, et keevitused mullivabad jääks.
(12-08-2014, 08:58 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Järsk pööre vahetult kollektori järel vähendab võimsust. Umbes 0,1x kW võrra. Eks rehkenda ise, kui oluline see kadu Su jaoks on. Mina endale tehes ei põeks vajadusel kasvõi tagasi keeramast.

Raamitala on Wägga Tummine - seda võid mõnuga lõikuda-keerata. Peasi, et keevitused mullivabad jääks.
Kas ma peaks uue tuletoru materjalist ka midagi teadma? Ja sumbutajast? Diislile vist iga pütt ei kõlba ja kas mootori võimsuse ja sumbutaja vahel on ka mingi seos?
(12-08-2014, 09:59 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]Kas ma peaks uue tuletoru materjalist ka midagi teadma? Ja sumbutajast? Diislile vist iga pütt ei kõlba ja kas mootori võimsuse ja sumbutaja vahel on ka mingi seos?

Öh - mida paksem, seda kauem põleb läbi. RV kestab veel kauem...

Summuti võiks olla nii vaba, kui kõrv kannatab. 4t mootor ei ole kuigi nõudlik väljalaskele. Aga kilovati kuni paar võid kehva voolavuse pärast kaotada küllWink Kasutatud summuti diiselmootori otsast võib olla tahmast umbesBig Grin Väga jämedalt võid võtta, et torude diameeter võiks olla 9 mm iga 10 kW kohta ja pigem ikka rohkem kui vähem.