(06-12-2015, 19:02 PM)Veskioja Kirjutas: [ -> ]Minimaalselt tuleb arvestada,oma töö tunni hinnaks,50 € ,siis tulebki sinna 500 kanti Sai sätitud ka muru trakale ketid,selle moega,et puurisin velje auklikuks,lihtsalt proovisin kuda ta suudab lund nügida,suutis küll,aga ikka targem muru niita.Mudugi buldooser tuli ka ikke meisterdada.
Naljamees,... ei viitsi mina 50 eurise tunnihinna eest tööriideidki selga panna, töötegemisest rääkimata
......!!!
(06-12-2015, 22:52 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Naljamees,... ei viitsi mina 50 eurise tunnihinna eest tööriideidki selga panna, töötegemisest rääkimata ......!!!
Tubli poiss, just nii tulebki mõelda!
(06-12-2015, 18:43 PM)maitus Kirjutas: [ -> ] (06-12-2015, 18:24 PM)Veskioja Kirjutas: [ -> ]
Mul on säänded murukal aastaringselt rehvidel. Ei ole mingeid probleeme täheldanud ja funkavad väga asjalikult ☺.
Kes tahab ise teha, siis vene sitapilduja kett, ka poolpidune peab äris kenasti.
(06-12-2015, 22:52 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Naljamees,... ei viitsi panna rääkima ......!!!
Ommatehtud kettidele,tuleb juurde lisada ka tõmmitsad
(06-12-2015, 22:52 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Naljamees,... ei viitsi panna rääkima ......!!!
Ommatehtud kettidele,tuleb juurde lisada ka tõmmitsad
[/quote]
Krt, minu tsitaat on juba nagu korralik Delfi üllitis, kenasti kärbitud ja jäätud peavoolumeediale sobiv vorm
Aga jah, tõmmitsate hind on otsustav
(06-12-2015, 18:10 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Omast kogemusest ütlen, et see mõnest kohast läbi velje pandud kett eriti ei toida.
Nimelt harva pandud kett liigutab natuke libedal masinat edasi. Siis aga tuleb ju tühi koht ehk siis paljas rehv. Ja tõusul vajub traktor jällegi tagasi.
Muidugi kiirelt kaapides on see effekt väiksem. Lisaks tekitab harv kett ka hüplemist kiiremini sõites.
Harva keti mõtekus on rohkem metsa vedades näiteks. Et libeda puujuure tagant aitab välja.
Marta veorattad on juba omajagu suured, et ise tehes läheb materjali peale juba kenasti. Näiteks tegin autorolleri pisikestele ratastele ketid ja materjali peale läks juba puhtalt mõni kopikas üle 50.-e. Siin teemas postitus 165: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...autoroller
Näiteks siin on 4 Laplanderi ketti 150.- saadaval: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=8&t=60329
Ma nüüd ei tea Laplanderi rehvi mõõte, aga silma järgi tunduvad suht russi mõõdule sarnased. Ja ilmselt ringitegemise vaev on minimaalne ja rahaliselt tuleb samuti võit sisse.
(07-12-2015, 00:12 AM)meli666 Kirjutas: [ -> ] (06-12-2015, 18:43 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Vaatasin põllumehe kaubamajast, et nende kettide hind algab ~600-st eurost paar. Mis see 50 euri siis keti eest ära ei oleks.
Võrrelda võiks ikka samasuguseid asju. Nagadega niiöelda õige jääkett jah maksab.
Aga odavam tavaketi lahendus ikka hoopis teise hinnaga: https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Tundub, et Martal on russi esirattad taga, 11,2-20? Siis peaks eelpool toodu olema kõige ligilähedasem mõõt seal olevast valikust.
No sellel hinnal on jah hoopis teine lõhn
. Ehk tasukski sellised osta..
Aga siin on selline probleem, et iga Riply - ga tuleb sinu ülemine post kaasa, seekord ma seda ei kustutanud, et näha oleks, aga pole vahet kellele ma vastan, ikka on su postitus kaasas. Nii, et ole kena ja ära topi oma postitust igale poole
Kas mõnel on ka nii juhtunud ja mis siis teha?
mlsluik on aktiivne
küsi temalt ka
koguaeg pasundab et toob kette
sõnumile vastamisel tuleb parasiitkastide sisu siniseks teha ja nahh saata
toimib
sorry suured tähed ja muu mudlu
ma messengeris paralleelsest
Nonii, nüüd võib lumi tulla, Martal on kühvel taga ja ketid ratastel
. Kohe oli vaja ju ka katsetada ja nii sai 3 kühvlitäit kruusa sissesõidutee lappimiseks laiali tõmmatud. Päris naljakas oli nende kangidega opereerida. Pole ju enne sellise riistaga tööd teinud ja pidevalt hakkas kühvel vales suunas liikuma, kangid jäid sisse ja viskasid alles piirasendis ennast välja. Kolmanda kühvlitäiega olin aga juba üsna proff, avastasin, et kühvli alumise poolega saab ka edaspidi sõites hunniku sirgu tõmmata
. Aga kettidega on ikka hoopis midagi muud kui ilma. Kruusahunnikusse sõites hakkas üks pool siiski kaapima aga difrilukk aitas hädast välja ja kühvel läks kruusahunnikusse täie lauluga. Olgu öeldud, et kühvli serv on hetkel veel teritamata ja 1cm paks. Lihtsalt relakas ütles enne üles. Aga au ja kuulsus sellele relakale. Mingi odav pisike junn, Modeco nimeks, ja tegi Marta valmis ja hakkis metalli paar aastat enne sedagi. Ma ei kujuta ette, mitusada lõikeketast jõudis ta ära kulutada, enne kui otsad andis.
Eelarve siis selline: kühvli materjal 120.- euri, kett-0.-; elektroodid 0.- ; Silinder 65.- ; ja voolikud 70.- ; ja vist läks viis lõikeketast e. ketid ja kühvel~260.,- euri kokku.
[
attachment=55914][
attachment=55915][
attachment=55916][
attachment=55917]
Kus maaseest selle keti null euriga välja sikutasid,nii vaadates tundub,et labadega raud ratas oleks isegi etem ehk,kus siis kaabiks
(27-12-2015, 19:18 PM)Veskioja Kirjutas: [ -> ]Kus maaseest selle keti null euriga välja sikutasid,nii vaadates tundub,et labadega raud ratas oleks isegi etem ehk,kus siis kaabiks
Häid sõpru peab olema
! Aga meie külast mees tegi sellise
:
[
attachment=55918]
au ja kiitus ning palju muretuid töötunde!
Rõõm näha, et teema pole ammendunud. Kas kühvel on roostevaba, na ilusasti läigib.
(27-12-2015, 18:09 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Nonii, nüüd võib lumi tulla,et kühvli serv on hetkel veel teritamata ja 1cm paks.
Ons,siis terve kühvel tehtud nii paksust materjalist ? Ühes.oled mõelnud,et ta täidaks ka taga raskuse otstarvet.Aga need naabrimehe tehtud ketid... hea kuskil kraavi pervel võsa purustada,hakke puit
(28-12-2015, 02:51 AM)Veskioja Kirjutas: [ -> ] (27-12-2015, 18:09 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Nonii, nüüd võib lumi tulla,et kühvli serv on hetkel veel teritamata ja 1cm paks.
Ons,siis terve kühvel tehtud nii paksust materjalist ? Ühes.oled mõelnud,et ta täidaks ka taga raskuse otstarvet.Aga need naabrimehe tehtud ketid... hea kuskil kraavi pervel võsa purustada,hakke puit
Ei ole, ainult tera. Kühvel on 3 mm materjal, krt, või oli 4mm
...
. Nende naabrimehe kettidega saaks jah ka lihtsama kraavi kaevata kui üks ratas ära blokeerida, või lausa kändusid freesida
. Aga ma usun, et edasi katkuvad need "hambad" traktorit küll...
(27-12-2015, 23:51 PM)metsakohin Kirjutas: [ -> ]Rõõm näha, et teema pole ammendunud. Kas kühvel on roostevaba, na ilusasti läigib.
Ei ole roostevabast...- nii rikkaks pole veel saanud
. Ikka mustast rauast, aga kuna mul polnud muud värvi kodus käepärast kui hõbedast kuumakindlat spreid üks poolik pudel, siis susistasin selle sinna peale- niikuinii vast külma ei kannata need värvid ja tuppa pole mul lubatud sellist kola tassida . Ma tean, et mõne mehe kühvel läigib suurest töötegemisest niigi, aga Marta sellist vatti nägema ei hakka, seega ainus võimalus oli ära hõbetada
. Aga teema jätkub kindlasti veel tükk aega vahelduva eduga. Pole ju veel jõuvõtuvõlligi ja igasugu agregaate tahaks ka sinna juurde aretada, ja ega ma saa ju kõike seda ainult omateada hoida
.
Tuletaks jälle meelde, et Marta on hea tervise juures
. Talvisest lumelükkamisest kahjuks pilti pole, aga eilsele esimesele kündmisele sattus mu poiss peale ja tegi paar lühikest.....
Eks talvelaiskuse pärast sai nüüd kevadel kiiresti vanast hobuadrast Mc Ivarit tehtud. Gaziku käsipiduri trumlist sai künni sügavuse ratas tehtud, vanaraua hunnikust tugedeks paar kõverat saanijaluste juppi välja kougitud ja kogu asi ropult kokku keevitatud. Igatahes töötas
. Paar korda jäi ka üsna soliidne kivikamakas adra ette, aga midagi ei purunenud, tõmbas kivi maaseest välja, nii et hoogugi maha ei võtnud, ainult väike nõks käis. Kuna kohati oli maa üsna pehme, siis hakkas ka üks ratas ringi käima. Sai siis ka difrilukk kõvema pinna peal, kui lumi seda on, töös ära katsetatud. Niikui kangi tõmbasin, oli igasugune kaapimine unustatud ja mõlemad rattad vedasid adra nagu võist läbi. Alguses sai esimese käiguga proovida, et kuidas jõuab. Isegi tühikäigul vedas rahulikult atra. Teine käik oli paras künda. Niisiis kui proov tehtud, siis läks ka kündmiseks. Paar liikuvat pilti siis ka paarist esimesest vaost
:
https://www.youtube.com/watch?v=2s9NcJXG...e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=lquEzju9...e=youtu.be
Aga ma vist pean tellima töömehe, kes mootorikattele ikkagi need kaks hinge külge paneks, et traktori moodi välja hakkaks nägema
..
Aplodismendid! Nii saama küll.
Nokitse hõlma ülalt veidi pikemaks, matab prahi viiluserva alla paremini. Praegu jääb välja ja see ei ole hea.
Julgeks soovitada mõnda vanemat 2-hõlmalist lääne atra proovida. Usutavasti suudab tõmmata küll.